SenbonZakura

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    98
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

50 Excellent

O SenbonZakura

  • Tytuł
    Początkujący

Informacje:

  • Mój samochód
    520i '00
  • Skąd
    Głogów City
  1. Nowa cena 15900 zł....BMW E39 520i 2.2 170KM LIFT duża nawigacja, skóra (3841582604) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
  2. Nowa cena bo potrzebuję gotówki:( 16900 zł. BMW E39 520i 2.2 170KM polift navi,jasna skóra, bordowy 147tys km Głogów ? Tablica.pl BMW E39 2.2 170KM 2000 Lift, Navi (3756720969) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
  3. Witam, niestety przyszedł kryzys + żonka prace straciła i nie stać mnie na utrzymanie tej piekności , wymieniam wszystko jak należy ale to za mało. Oby trafiła w dobre ręce ... wkleje linka z allegro i tablicy .... tablica BMW E39 520i 2.2 170KM polift navi,jasny krem skóra, bordowy 147tys km Głogów ? Tablica.pl allegro BMW E39 520i 2000 polift (3696619742) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Posiadam auto 3 lata , na bieżąco wymieniałem płyny, olej itd. Tarcze przód troszke zaczęły bić jakieś 3 tyg. temu, tylne prawie nowe. Teraz na 17 calach + 15 calowe aluski na zimówkach. Pozdrawiam Cena 18600 zł do negocjacji
  4. powiem ci, że poratuje bo zamówię wszystko naraz ;] ale rzeczywiście masz rację trochę od dupy strony dzięki za info
  5. Siemka, jak w temacie przymierzam się do spróbowania zawieszenia gwintowanego ale na początek jakiejś taniochy TA , FK (jak będzie ok to w przyszłości wyląduje Bilstein) i chciałbym pozostać przy seryjnym ogumieniu to jest : 235/45/17 Jakie dystanse maksymalnie mógłbym założyć by nic nie obcierało?? ewentualnie zmiana opon na węższe?poradźcie felgi to seryjne styling 32 ET20 , do tego gdzie kupić dystanse i pewnie śruby też..
  6. Felgi to seryjne style 32 jakie to ma ET sprawdze ... Jest to ET20 a felgi 8J
  7. Jak w temacie, przymierzam się do spróbowania zawieszenia gwintowanego ale na początek jakiejś taniochy TA , FK (jak będzie ok to w przyszłości wyląduje Bilstein)i chciałbym pozostać przy seryjnym ogumieniu to jest : 235/45/17 Jakie dystanse maxymalnie mógłbym założyc by nic nie obcierało?? ewentualnie zmiana opon na węższe?
  8. Wyrobiony był gwint w jednym kołeczku w budzie , założyłem nowy i okleiłem woofera uszczelką do drzwi i jest gitara;] pierdzi też czasem roleta, ale wystarczy ją podnieść i opuścić ;] problem rozwiązany;] dzieksuklon_bmw
  9. widzę, że było milusio:D słuchajcie co to za felgi ma czarna e46 kombi w tle?? sa przecudneuklon_bmwhttps://www.facebook.com/photo.php?fbid=452758821485533&set=a.452757528152329.1073741829.322034644557952&type=3&theater
  10. ;( nie zapisywałem się bo wiedziałem , że idę do roboty ale kończę o 14 wiec zdążyłbym podjechać skoro wyjazd jest o 17..Jak nie autem to chociaz z buta bym wszedł hmmmm?? nie może mnie to ominąć
  11. Witam. Problem jak w temacie przy głośniejszym słuchaniu muzyczki z basem ponad połowę na DSP z tyłu auta słychać mocne pierdzenie(raczej to nie od pasażerów;]). Nie chciałem tego robić sam, bo w poprzednim aucie spaprałem sobie głośnik grzebiąc przy nim;].No ale jednak się do tego zabrałem. Po zdjęciu obudowy widać woofer super firmy NOKIA bmw_1 Po odpięciu kabla odkręcamy 4 śruby i schodzi woofer z obudową.. Myślałem , że to głośniki tak pyrkały ale okazało się, że są w idealnym stanie gdy dociskałem w tym miejscu poprostu przestaje pierdzieć.Co się okazuję , że jedna ze śrub po prostu się obraca i nie trzyma woofera jak należy. Są w budzie otwory kwadratowe pod białe kołeczki , w które wkręca się śruby mocujące.Tam wkręciłem podobne cudeńko, zmontowałem i narazie jest ok , ale przy głośnym graniu dalej zaczyna pierdzieć.Ktoś ma jakieś pomysły?? ;]