mmaarrcciinn

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    463
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana mmaarrcciinn w dniu 21 Lipiec 2013

Użytkownicy przyznają mmaarrcciinn punkty reputacji!

Reputacja

97 Excellent

O mmaarrcciinn

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 23.05.1988

Informacje:

  • Mój samochód
    E60 2.2
  • Skąd
    Sochaczew

Ostatnie wizyty

781 wyświetleń profilu
  1. Mułek dalej jest na razy większy lub mniejszy, na dniach wybieram się do człowieka który powiedział że może mi pomoże z tym. Dam znać...
  2. Ale ten tłumik drgań jeśli widzę że jest trochę popękany tylko że nie ma dziur i nie widać żeby luz był. Widać tylko że coś się z nim już dzieje, to rozbujana była by tak ta guma???
  3. Już widzę, da radę go tak z zewnątrz zdiagnozować? Bo chyba za dużo się z kanalu czy podnosnika nie zobaczy....?
  4. Ten tłumik drgań to jest ta guma zaraz za skrzynią? A krzyżaki na wale gdzie są?
  5. Panowie takie pytanie, mam manual skrzynie i podczas jazdy i zmiany biegów gdy puszczam sprzęgło delikatnie mi poszarpuje. Nie ma takiej fajnej sztywności że można nawet bez gazu bieg zmienić, wrzucić i nie czuć tylko trzeba się go nauczyć żeby nie szarpło przy zmianie. Na każdym biegu w górę i w dół tak mam. Czy to wina tego gumowego łącznika na wale? Niby zaglądałem tam do niego, poszarpany nie jest ale widać ślady delikatne na nim. Czy to starczy żebym tak to czuł???? Bo czego może być to wina jeszcze???
  6. Swoją drogą to trochę denerwuje bo światła zapalają się po przekręceniu kluczyka a nie po zapłonie..... Interesowało mnie tylko po co te wciskanie jest ..
  7. To jak drl działa to wiedziałem tylko nie wiedziałem po co to się wciska. Dla bajeru????
  8. No i w środku widać na tłokach przez otwór po świecy że bierze oliwkę. No bo bierze....... Tylko dalej powodu muła nie znalazłem. A czy jednak te katalizatory mogę mieć przypchane????? Czy nie bardzo?
  9. Świece jakieś mniej więcej 6tys temu zmienione
  10. Zmierzyłem przed chwilą ciśnienie, co myślicie????? Kolejne wyszły tak samo prawie
  11. Gdyby coś działało nie tak to by też był. Ans wiem jak mój silnik pracuje jak jest wszystko ok ,a jak nie jest ok więc sory.
  12. Z tym odpalaniem może tak musi być bo i w firmowej e klasie w benzynie jest tak samo
  13. - obydwa czujniki walka zmienione - świece nowe - disa działa, trzyma i ma uszczelki - przepływka (po odlączeniu dziwnie chodzi więc chyba działa) - vanos (nowe uszczelki i brak luzu) - odma niby drożna - filtr powietrza + przepływka wszystko suche - spaliny sprawdzone, poprawne wszystko Nie ruszałem czujnika wału, filtra paliwa. Auto pali bez problemu zimne i ciepłe. Nie przerywa. Nie wiem czy to ma związek ale jak wsiadam, przekręcam kluczyk i kręcę to z 2, 3x przekręci normalnie i zapala, potem jeżdżę itp ale gdy gdzieś stanę i zgasze dosłownie na sekundę a po chwili zapale to odpala na dotyk, nawet z raz nie przekręci tylko od razu zapłon. Gdy po zgaszeniu normalnie postoi chwilę dłużej czy coś to przy kręceniu jest jak zwykle tam że 2, 3x i zapala normalnie. Czy tak powinno być?
  14. Jakieś 6tys temu zmieniałem uszczelki na tych tloczkach dwóch w vanosie, podkładek nie ruszałem bo luzu nie było...
  15. No właśnie teraz zaczyna mi coś świtać z rozrządem, że może to jego wina. Tylko że on raz szedł dobrze a raz nie, nie było tego że zawsze. Teraz ma muła tylko raz jest większy raz mniejszy. Wczoraj wieczorem była masakra jak jakiś lanos