mmaarrcciinn

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    475
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana mmaarrcciinn w dniu 21 Lipiec 2013

Użytkownicy przyznają mmaarrcciinn punkty reputacji!

Reputacja

97 Excellent

O mmaarrcciinn

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 23.05.1988

Informacje:

  • Mój samochód
    E60 2.2
  • Skąd
    Sochaczew

Ostatnie wizyty

926 wyświetleń profilu
  1. I właśnie Panowie tak jak w temacie, auto stoi dłużej czy tam po nocy, wsiadam odpalam i chodzi w miarę lekko i po paru km wyraźnie wyczuwam że zaczyna chodzić ciężej.... Nieraz jest też tak że po odpaleniu auta od razu jest czuć że ciężej chodzi ... A już nie kowie o klimie bo gdy ją włączę to prawie od razu jest duża różnica i lipnie się kieruje......ciężko. Domyślam się że może to być wina pompy wspomagania, czy mam rację? Z maglem wszystko ok zresztą dawałem go do regeneracji z 2 mies. temu bo miał luz, ale kiera chodziła tak i na tamtym. Zalecze to jakoś czy muszę tą pompę wymienić, jeśli oczywiście to jej wina????? Najbardziej komfort jazdy odbiera ciężko chodząca kiera........
  2. Mi cały czas wiatrak chodzi, ale nie na pełnej mocy... Zawsze jak gaszę auto to spod maski słychać jak zwalnia ( jak dźwięk zwalniającej turbiny ) fajny dźwięk😁
  3. Panowie od czego może być ta osłonka? Zdejmowałem dziś dolną przednią osłonę spod silnika i leżał na niej ten plastik. Kompletnie nie wiem od czego to?
  4. Jak go zgasiłem i poszedłem pod maskę to nie mogłem niczego dotknąć bo było tak gorące... Węże miękkie były i tam z prawej strony z przodu tylko słyszałem wodę jak się coś tam przelewa.... Zobaczę jeszcze jakąś dobrą instrukcje odpowietrzania i sprawdzę to
  5. Przed chwilą mi wywalił komunikat o wysokiej temperaturze, jeździłem z 40minut po mieście, trochę stałem a na zewnątrz 35st. Sprawdziłem na obd przez tel i temperatura płynu chłodniczego pokazywała 114st
  6. Panowie czujnik temperatury płynu który jest na wężu na dole mam zmienić czy jakiś inny? Np czujnik temperatury silnika? Jest taki? Za podstawą filtra coś widziałem. Który bym mógł zmienić ?
  7. Nad tym też myślałem. Myślę że zamówię ten czujnik płynu i po prostu go założę..... Wtedy sprawdzę jaka temperatura jest normalnie
  8. Ale miałem tak w lato te 30sto stopniowe wcześniej przed wymianą termostatu... odpowietrzyłem dobrze. Gdy mi teraz wywali komunikatem to sprawdzę przez telefon temperaturę płynu.
  9. Dodam że od razu gaszę silnik nie jeżdżę z tym komunikatem.
  10. Oglądałem chłodnice i jest czyściutka, co do układu to jak wymieniałem termostat to prawie wszystko wyleciało i zalałem nowego płynu więc nie wiem.... Ale jeśli nie ma innego rozwiązania to może przelece powietrzem z kompresora i jeszcze raz konkretnie wysypie ten płyn na nowy....
  11. Mam ten delikatny problem tylko w temperaturach na zewnątrz około 30 stopni i powyżej, lato tylko. Gdy jeżdżę po mieście można powiedzieć w miejscu koło komina długo z włączoną klimą, raz na jakiś czas pojawi mi się komunikat o zbyt wysokiej temperaturze silnika, każe się zatrzymać i zgasić silnik w celu ostygnięcia. Dodam że wentylatory zasuwają zawsze no i mam nowy termostat, na starym to samo było, ale wymieniałem bo ktoś wcześniej w nim rzeźbił i miałem błąd. Czy to normalne?
  12. Mułek dalej jest na razy większy lub mniejszy, na dniach wybieram się do człowieka który powiedział że może mi pomoże z tym. Dam znać...
  13. Ale ten tłumik drgań jeśli widzę że jest trochę popękany tylko że nie ma dziur i nie widać żeby luz był. Widać tylko że coś się z nim już dzieje, to rozbujana była by tak ta guma???
  14. Już widzę, da radę go tak z zewnątrz zdiagnozować? Bo chyba za dużo się z kanalu czy podnosnika nie zobaczy....?