mmaarrcciinn

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    452
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana mmaarrcciinn w dniu 21 Lipiec 2013

Użytkownicy przyznają mmaarrcciinn punkty reputacji!

Reputacja

97 Excellent

O mmaarrcciinn

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 23.05.1988

Informacje:

  • Mój samochód
    E60 2.2
  • Skąd
    Sochaczew

Ostatnie wizyty

737 wyświetleń profilu
  1. Z tym odpalaniem może tak musi być bo i w firmowej e klasie w benzynie jest tak samo
  2. - obydwa czujniki walka zmienione - świece nowe - disa działa, trzyma i ma uszczelki - przepływka (po odlączeniu dziwnie chodzi więc chyba działa) - vanos (nowe uszczelki i brak luzu) - odma niby drożna - filtr powietrza + przepływka wszystko suche - spaliny sprawdzone, poprawne wszystko Nie ruszałem czujnika wału, filtra paliwa. Auto pali bez problemu zimne i ciepłe. Nie przerywa. Nie wiem czy to ma związek ale jak wsiadam, przekręcam kluczyk i kręcę to z 2, 3x przekręci normalnie i zapala, potem jeżdżę itp ale gdy gdzieś stanę i zgasze dosłownie na sekundę a po chwili zapale to odpala na dotyk, nawet z raz nie przekręci tylko od razu zapłon. Gdy po zgaszeniu normalnie postoi chwilę dłużej czy coś to przy kręceniu jest jak zwykle tam że 2, 3x i zapala normalnie. Czy tak powinno być?
  3. Jakieś 6tys temu zmieniałem uszczelki na tych tloczkach dwóch w vanosie, podkładek nie ruszałem bo luzu nie było...
  4. No właśnie teraz zaczyna mi coś świtać z rozrządem, że może to jego wina. Tylko że on raz szedł dobrze a raz nie, nie było tego że zawsze. Teraz ma muła tylko raz jest większy raz mniejszy. Wczoraj wieczorem była masakra jak jakiś lanos
  5. Panowie, jakie są objawy przedstawionego rozrządu?
  6. Właśnie nie bo jak włączę klimę to mi się 1.6 robi 🤣🤣🤣
  7. Dziś po południu lub jutro będę miał czym to sprawdzę, ale z drugiej strony to nie mam problemu z odpalaniem jak i na zimnym tak i na ciepłym. Strzał i zapala. A ten muł nie jest jednostajny, jaz jest lepiej raz gorzej. Nie raz idzie jak powinien, zgasze, zapale i d***a znów muł.
  8. Może ją w końcu zmierzę ciśnienie na tłokach??? Bo może coś gdzieś????
  9. Proszę Cię. Trudno się tam dodzwonić, ale w końcu mi się udało. Przedstawiłem jemu problem, nie powiem bo bardzo dobrze się rozmawiało itp ale raczej nie bardzo. Nie wie co mogło by być przyczyną i z drugiej strony, wziąć go na tydzień do sprawdzenia to też niby mówi że nie bardzo bo co za to weźmie.......... Jak by miał błąd to by zrobił, to mu mówię że gdybym miał jakiś błąd dziwny to sam bym to ogarnął.... Miał skonsultować z kolegą to i oddzwonić ale chyba już nie oddzwoni.... I jestem dalej w ciemnej d.pie
  10. Byłem przed chwilą sprawdzić spaliny. Na jednej i drugiej rurze ok jest wszystko
  11. Mułek dalej jest jak był.... Nie raz lepiej. Tylko tyle że nie robi tej akcji co wtedy. Nie zmieniałem czujnika wału jeszcze tylko... Dostałem namiar do warsztatu POMPA w warszaFce i się wybieram tam w tym tygodniu. Podobno na BMW zjadł zęby wiec jadę, zobaczę.
  12. Wiecie może po co on się wciska? Dla bajeru? Mocno wciskam i wskakuje potem normalnie wychodzi. Szukałem ale nikt konkretu nie napisał, że niby tak sobie to jest.... Tak nawiasem jeszcze, gdy mam zaznaczone ptaszkiem drl to świecą cały czas, gdy odznacze to w dzień światła gasną.....
  13. A dawałeś na to full bezbarwnego? Jaki efekt?
  14. Zmieniał ktoś kolor swoich dekorów? Moja E60 zewnątrz titansilber metallic a listwy w środku mam z wzorem pionowym drewna. Myślałem żeby to trysnąć w kolorze piano black. Pomijając że będzie widać paluchy i kurz zawsze, ale to szczegół, trzeba czyścić to będzie ładnie ale czy ktoś już tryskał może na czarno u siebie?????