mmaarrcciinn

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    471
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana mmaarrcciinn w dniu 21 Lipiec 2013

Użytkownicy przyznają mmaarrcciinn punkty reputacji!

Reputacja

97 Excellent

O mmaarrcciinn

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 23.05.1988

Informacje:

  • Mój samochód
    E60 2.2
  • Skąd
    Sochaczew

Ostatnie wizyty

881 wyświetleń profilu
  1. Jak go zgasiłem i poszedłem pod maskę to nie mogłem niczego dotknąć bo było tak gorące... Węże miękkie były i tam z prawej strony z przodu tylko słyszałem wodę jak się coś tam przelewa.... Zobaczę jeszcze jakąś dobrą instrukcje odpowietrzania i sprawdzę to
  2. Przed chwilą mi wywalił komunikat o wysokiej temperaturze, jeździłem z 40minut po mieście, trochę stałem a na zewnątrz 35st. Sprawdziłem na obd przez tel i temperatura płynu chłodniczego pokazywała 114st
  3. Panowie czujnik temperatury płynu który jest na wężu na dole mam zmienić czy jakiś inny? Np czujnik temperatury silnika? Jest taki? Za podstawą filtra coś widziałem. Który bym mógł zmienić ?
  4. Nad tym też myślałem. Myślę że zamówię ten czujnik płynu i po prostu go założę..... Wtedy sprawdzę jaka temperatura jest normalnie
  5. Ale miałem tak w lato te 30sto stopniowe wcześniej przed wymianą termostatu... odpowietrzyłem dobrze. Gdy mi teraz wywali komunikatem to sprawdzę przez telefon temperaturę płynu.
  6. Dodam że od razu gaszę silnik nie jeżdżę z tym komunikatem.
  7. Oglądałem chłodnice i jest czyściutka, co do układu to jak wymieniałem termostat to prawie wszystko wyleciało i zalałem nowego płynu więc nie wiem.... Ale jeśli nie ma innego rozwiązania to może przelece powietrzem z kompresora i jeszcze raz konkretnie wysypie ten płyn na nowy....
  8. Mam ten delikatny problem tylko w temperaturach na zewnątrz około 30 stopni i powyżej, lato tylko. Gdy jeżdżę po mieście można powiedzieć w miejscu koło komina długo z włączoną klimą, raz na jakiś czas pojawi mi się komunikat o zbyt wysokiej temperaturze silnika, każe się zatrzymać i zgasić silnik w celu ostygnięcia. Dodam że wentylatory zasuwają zawsze no i mam nowy termostat, na starym to samo było, ale wymieniałem bo ktoś wcześniej w nim rzeźbił i miałem błąd. Czy to normalne?
  9. Mułek dalej jest na razy większy lub mniejszy, na dniach wybieram się do człowieka który powiedział że może mi pomoże z tym. Dam znać...
  10. Ale ten tłumik drgań jeśli widzę że jest trochę popękany tylko że nie ma dziur i nie widać żeby luz był. Widać tylko że coś się z nim już dzieje, to rozbujana była by tak ta guma???
  11. Już widzę, da radę go tak z zewnątrz zdiagnozować? Bo chyba za dużo się z kanalu czy podnosnika nie zobaczy....?
  12. Ten tłumik drgań to jest ta guma zaraz za skrzynią? A krzyżaki na wale gdzie są?
  13. Panowie takie pytanie, mam manual skrzynie i podczas jazdy i zmiany biegów gdy puszczam sprzęgło delikatnie mi poszarpuje. Nie ma takiej fajnej sztywności że można nawet bez gazu bieg zmienić, wrzucić i nie czuć tylko trzeba się go nauczyć żeby nie szarpło przy zmianie. Na każdym biegu w górę i w dół tak mam. Czy to wina tego gumowego łącznika na wale? Niby zaglądałem tam do niego, poszarpany nie jest ale widać ślady delikatne na nim. Czy to starczy żebym tak to czuł???? Bo czego może być to wina jeszcze???
  14. Swoją drogą to trochę denerwuje bo światła zapalają się po przekręceniu kluczyka a nie po zapłonie..... Interesowało mnie tylko po co te wciskanie jest ..
  15. To jak drl działa to wiedziałem tylko nie wiedziałem po co to się wciska. Dla bajeru????