Skocz do zawartości


lukax21

Użytkownicy
  • Postów

    203
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana lukax21 w dniu 21 Września 2011

Użytkownicy przyznają lukax21 punkty reputacji!

Informacje:

  • Mój samochód
    e 39 530 da touring/ e 36 320 M52 touring
  • Skąd
    Wierzbice/Głogów

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lukax21

Newbie

Newbie (1/14)

14

Reputacja

  1. lukax21

    e39 padł immobiliser

    to w takim razie pełna lipa znalazłem drugi kluczyk ale też nie działa ze 3 tyg temu miałem podobną sytuację bo żonie spadł kluczyk na ziemię w tesco na bielanach i już na parkingu nie odpaliła i to była jazda bo była z synkiem 4 lata i 2 miesiące ale była zła ale na szczęście asistance i laweta do domu Przyjechałem odlączyłem aku na całą noc i rano zapalił jakby nigdy nic ale tym razem nie podziałało A teraz auta ani zcholowac bo bo zblokował sie na P i kaplica Masakra nie wiem co zrobić
  2. lukax21

    e39 padł immobiliser

    Wiatm Potzrebuję pilnie pomocy ponieważ najprawdopodobniej padł mi immobiliser oto historia Jakiś czas temu pekła mi obudowa kliczyka i tak jeżdziłem tak jakiś czas ze sklejonym kluczykiem ale wczoraj rozleciał mi się do końca W aucie miałem swoją stara obudowe ze starego kluczyka więc przełożyłem bebechy no i auto już nie zapaliło i tak stoi koło PKP w Głogowie od 2 dni przekręcam zapłon kontrolki wszystkie działają ale rozrusznik nie kręci Kiedys iałem podobna sytuacje tez jak miałem rozwalony kluczyk ale wtedy odłączyłem aku na cała noc i rano normalnie zapaliłem a teraz **** pomóżcie bo nie wiem co mam zrobic
  3. Witam Mam do sprzedania fajne felgi 18 calowe Kupiłem je do swojej e 39 ale jakoś nie mam chęci dorabiac dystanse itd Jedna felga była delikatnie prostowana obecnie jest idealna Dałem ją do malowania ale lakiernik się nie popisał i na upartego trzeba by ją jeszcze raz pomalować Pozatym felgi są naprawdę w super stanie bardzo delikatne ślady użytkowania Wyceniam je na dokładnie tyle ile za nie zapłaciłem czyli 2000 zł z oponami 2 felgi mają ET 39 a dwie ET 37 opony max na jeden sezon więcej info pod moim nr tel 783 83 93-93 Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 8c2f75637f629.jpg Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 252a44e8e362c.jpg Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - 9a4325616ab97.jpg Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - e0edf52d1e9c4.jpg Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - e846e1a38c514.jpg
  4. lukax21

    Nierówna Praca silnika

    Witam Wszystkich I stało się !!! Moja e39 zaczeła szwankować 530 da 2001 r Panowie i Panie sytuacja wygląda następująco auto jedzie jak należy moc przyspieszczenie itd Silnik natomiast nierówno pracuje na wolnych obrotach, na postoju silnik raz pracuje ok a raz delikatnie nierówno a raz mocno nierówno Natomiast podczas jazdy czuć że silnik pracuje nierówno ponieważ przy prędkości 50 km/h auto raz ciągnie a raz nie i najgorsze jest to że podczas jazdy gaśnie raz po paru minutach raz po kilkunastu i tak naprawdę nie wiadomo o co chodzi Byłem w warsztacie na kompie wyszedł błąd czujnika obrotów silnika ale to raczej nie jest przyczyna tylko skutek bo po skasowaniu błedu silnik dalej nie równo pracował wyskoczył jeszcze błąd recyklingu spalin Co o tym Myślicie Obecnie mieszkam w Głogowie i za bardzo nie wiem i nie znam tu warsztatów a tym bardziej takich którzy mają dostęp do normalnych programów diagnostycznych do BMW poniewaz w warsztacie w krórym byłem mają program ale nie moga sprawdzić ani pompy paliwa ani wtrysków i cos mi tu mówią że może wtrysk ale musza wszystkie sprawdzić mechanicznie jakieś tam przelewy itd ale dla mnie jest to bez sensu ściągać kolektor i wszystkie wtryski itd bez uprzedniej weryfikacji ich stanu Czy jesy ktoś w Głogowie lub w okolicach z kompem kto mógłby podjechac i podłączyć kompa do auta ?
  5. BMW E61 520D M-PAKIET ******* 18" 190KM (3387080389) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Co myślicie jeszcze o tym A to jest mój faworyt gdyby przebieg był oryginalny to bym sie nie zastanawiał BMW 530d SKÓRY CLIMATR PDC ALU PANORAMA SUPER STAN (3396160079) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
  6. lukax21

    Maglownica 530 d

    Jak pisałem wcześniej mialem ten sam problem Wymieniłem maglownice i teraz jest o niebo lepiej Wymiana jest trudna i czaso-chłonna trzeba podwieszać silnik odkręcać kołyske pod silnikiem itd cały dzień roboty Ja kupiłem używana chyba za 700 zl z gwarancją rozruchowa i trafiłem dobrze ale jak sam wiesz ryzyko jest i nie wiadomo na co trafisz Mi się spieszyło dlatego znalazłem szybko coś w pobliżu pojechałem kupiłem wymieniłem i jest ok Ale gdybym miał więcej czasu to raczej bym regenerował pozdrawiam
  7. Witam Chciałbym zmienić auto tzn chciałbym kupić żonie coś fajnego a Ona uparła się oczywiście na e 60 i teraz moje pytania 1. czy kupie coś normalnego do 35 tyś ? jeżeli nie to od jakiej sumy znajdę coś interesującego 2. czy te silniki 2,5 w dieslu są ok ? 3. jak sprawują sie benzyny czyli np 2.5 Jakbyście wiedzieli lub macie namiar na cos fajnego to dajcie znać pozdrawiam
  8. Witam Wymieniłem tą nieszczęsną pompe i jak narazie zrobiłem 1000 km i jest ok nic nsię nie dzieje tylko dalej mi płyn ubywa i na pewno gdzies z węży bo zawsze rano jest mała plamka pod autem gdzie dokładnie leci nie wiadomo bo spływa zawsze po osłonie w jedno miejsce Pompe kupiłem za 400 zł wymieniłem sam z kumatym mechanikiem cały dzień zabawy trzeba ściągać kolaktor itd dużo zabawy najważniejsze że usterka znaleziona i naprawiona został jeszcze wyciek płynu i turbina i bunia bedzie jak nowa Także na przyszłośc jeżeli bedzie przybywało oleju w silniku to na 90 procent pompa CR wysokiego ciśnienia Koszt pompy 400 zł plus ewentualna wymiana 400-500 pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...