efendi

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    876
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    10

Ostatnia wygrana efendi w dniu 4 Grudzień 2018

Użytkownicy przyznają efendi punkty reputacji!

Reputacja

438 Excellent

3 obserwujących

O efendi

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 24.02.1984

Informacje:

  • Mój samochód
    E39 Touring 525tds '97 | E34 Touring 525i '92 | F11 525d '13
  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

1669 wyświetleń profilu
  1. I kostka stacyjki do ogarnięcia. Pozdro.
  2. Zapchana chłodnica piachem i nie efektywnie chłodzi ?
  3. Tak, zakodować w ten sam sposób co napisał Grzesiek.
  4. efendi

    KOSZ

    Kosz
  5. efendi

    E39 530D tryb awaryjny

    Wymień czujnik wysokiego ciśnienia na szynie CR od strony ściany grodziowej.
  6. PZU ma limit na Europę maksymalnie 1200km dla aut maksymalnie 5 letnich..
  7. Lewarek i klucz do kół ? Ewentalnie zapas jeżeli nigdy nie używany ?
  8. Trochę się mylisz. Ja swoją E34 na przestrzeni ostatnich 7 lat przerżnąłem całą Europę zachodnią i południową (mam tutaj na myśli wakacyjne wojaże Chorwacja, Bośnia, Serbia, Czarnogóra, Albania) i można sobie takie Assistance wykupić w innej ubezpieczalni niż ma się OC - fakt faktem ilość ubezpieczalni które oferuje taką usługę jest mało ale są. Drugi czynnik to wiek auta, myślę że na kilkuletnie auto będzie więcej chętnych na takie assistance. Na E34 miałem/mam ubezpieczenie w PZU i PZU powiedziało mi wprost że na takie stare auto żadnego assistance nie dostane. Ja kupowałem w Gothear i Starter24. Ta druga to niby Polski partner ADAC. I były to ceny rzędu 150 - 300 zł na okres 15 dni. Dla przykładu Allianz zaproponował mi 3000 za 15 dni Ale odrazu napisze że na stare auto, czy będzie to Goather, czy Starter24 czy Allianz to zakres pomocy i holowania jest zawsze takie sam czyli niby do 150km w Polsce i bodajże 75km za granicą. Nigdy na szczęście nie miałem okazji skorzystać z w/w ubezpieczeń ale sądzę że to i tak gówno jest. Kupowałem bo kupowałem żeby "mieć" świadomość ale w razie jakiejś awarii i tak pewnie musiałbym organizować sobie sam impreze - i tak też raz było jak mi viskoza siadła w Chorwacji to nawet nie dzwoniłem tylko zapytałem się o sklep, poszedłem i kupiłem :). A zawsze w podróż zabierałem ze sobą jakieś podstawowe klucze Podsumowując - możesz kupić ale nie licz na wiele - poczytaj opinie osób co miały okazje prosić o pomoc tylko nie na "sponsorowanych" stronach bo tam są takie miodem płynące opinie że głowa boli.
  9. Wersje 120kw czyli 163KM maja w VIN redukcje mocy - to wersje na Belgie i Holandie. Nie wiem czym jest to spowodowane ale pewnie chodzi o podatki. Obie mają oznaczenie 520d. Generalnie większość tych aut na hamowni wypluwa serie czyli 184KM ale żeby było w papierach dobrze mają wpisane to co mają. Odradzam zakup wersji 518d bo o ile jest to silnik również N47D20 tak nie da się z nim nic zrobić bo już są mechaniczne różnice w stosunku do tych 163KM i 184KM. Wiedze na ten temat zaczerpnąłem swego czasu od Mirasa z ECU Projekt bo tez kiedyś znalazłem fajną 518d i myślałem że da się ją "odkryzować" i cieszyć się 184KM a później ewentualnie chipować - niestety nie da się. Osiągnięcie 184KM z wersji 150KM należy już traktować jako chip'a :). A koniec końców stałem się posiadaczem 525d czyli N47S1 czyli 2.0d biturbo (nie mylić z Twin Scroll)
  10. Cześć Panowie, kolega szuka tylnego jarzma zacisku do E46 najlepiej ze śrubami :-). Poratuje ktoś ? Może się komuś wala po garażu taki artefakt i chciałby się pozbyć ? Tylko Wrocław.
  11. A może chcesz stylingi 331 z F10 ?