sweet_noiser

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O sweet_noiser

  • Tytuł
    Nowy
  1. Dzięki za dopowiedzi, co do błędu na kompie to co jakieś 150 kilometrów ciągle wyrzuca ten sam błąd doboru złej mieszanki (chyba 171 w INPIE) Przepływkę odpiąłem na kilka dni i jeździłem, błąd się nie zapalił ale auto porafiło zgasnąć zaraz po odpaleniu przy manewrowaniu na parkingu, a później było wporządku. Co do ekonomizera to na 3 i 4 dochodzi mi na 20 litrów jak depnę gaz w podłogę. A jak sprawdzic czujnik położenia wałka i pompę powierza wtórnego? Co do odmy to zmieniałem z przewodami więc ona musi być ok, ale jak sprawdzić szczelność układu?
  2. Witam, mam taki problem, że od dłuższego czasu w moim BMW e46 316i 2000r falują mi obroty (potrafią skakać od 500 do 1000obrotów np przy dojeżdżaniu do skrzyżowania lub po dodaniu gazu na1,5 tys spada do 500 i sie odbijają). Wymieniłem odmę i przewód od niej, silnik krokowy i nic nie pomogło. Dodam że na gazie i benzynie auto zachowuje się tak samo z obrotami. Czy byłby ktoś chętny i pomocny z Wrocławia lub okolic, udostępnić mi na chwilę na podmianę przepływomierz żeby sprawdzić czy to on jest przyczyną moich problemów? Z góry dziękuje i proszę o kontkat.
  3. Przyczyną dolegliwości było zamieszanie w mojej instalacji elektrycznej i źle podłączone wtyczki (do czujnika przepustnicy i alternatora). Na szczęscie mój dobry kumpel ze studiów ogarnia BMW, wszystko zrobione wyszła ******ła bo zamienione wtyczki. Na koniec spiliśmy dobrą herbatkę i temat został zamknięty.
  4. Póki co udało się ustalić, że do czujnika przepustnicy nie dochodzi prąd w ogóle więc muszę sprawdzić czujnik na pompie absu i przewody czy nie są przerwane. W programie Dis pokazuje że czujnik przepustnicy jest ciągle otwarty w 100% i mimo jego odpięcia ciągle tak jest, oraz jest jeszcze jakiś problem z 3 cylindrem, że dostaje za dużą dawkę paliwa. Sondy lambdy są w porządku, świece wymienione, a przepływomierz mierzy 2 wartości? Bo jedna jest podobno odczytywana prawidłowo a druga nie. Silnik chodzi tez troche dziwnie, jak diesel przy odpalaniu i czuć wibracje w aucie na wolnych obrotach czy to może być wina przepływki?, oj zaczynają się problemy z bunią...
  5. Witam, Moje BMW to e46 rocznik 200, 316i 1,9 benzyna 105KM, mój VIN to WBAAL11050AX18702 i pierwsze pytanie czy może go ktoś rozszyfrować? Drugie pytanie to co może być przyczyną falujących obrotów od 500 do 1000 tylko na rozgrzanym silniku jak np. podjeżdżam do świateł? Podłączyłem bunie do kompa i mam błędy 147, 119 oraz 135 w programie INPA wymieniłem świece i czujnik położenia przepustnicy ale jest bez zmian. Odkąd kupiłem auto świeci też cały czas kontrolka kontrolka kontroli trakcji, abs działa normalnie co można z tym zrobić? Ostatnie pytanie to jaki powinienem zalać olej do skrzyni biegów i tylniego mostu, ponieważ chcę wymienić. W skrzyni olej ma czerowny kolor i nie mam żadnej naklejki na niej ale jest go troche mało, a w tylnym moście olej jest już czarny. Byłbym wdzięczny za wszelkie odpowiedzi, pozdrawiam Maciek
  6. Jako nowy użytkownik tego forum witam i pozdrawiam wszystkich użytkowników. Nazywam się Maciek, studiuję we Wrocławiu, od 2 miesięcy posiadam 316i e46 w sedanie i dzięki temu forum mam nadzieję zwalczyć trapiące bunię problemy.