pidey

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    247
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana pidey w dniu 7 Styczeń 2016

Użytkownicy przyznają pidey punkty reputacji!

Reputacja

192 Excellent

O pidey

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 17.11.1962

Informacje:

  • Mój samochód
    E39 525i Touring '01
  • Skąd
    Wrocław - stadion miejski

Ostatnie wizyty

1030 wyświetleń profilu
  1. Mam tylko spostrzeżenie - między 2.0 a 3.0 jest spora przepaść jeśli chodzi o pojemność a więc i wydajność dolotu czyli i turbiny. Łu dzisz się, że te dwie pojemności w turbinach się pokrywają?
  2. Jakby dzieciaki albo kto ktolwiek kto kręcił się koło toru w trakcie ich jazdy chciał fotki czy filmy to mogę udostępnić. Tutaj nie będę zaśmiecał serwera. Dużo tego nie ma. Daję tu tylko jedno.
  3. Spoko, jest nas zapisanych na tyle, że na jedną bunie wypada 1 dzieciak lub nawet nas za dużo (byle by tylko się pojawili).
  4. Opisujesz dwie usterki, które prawdopodobnie nie mają ze sobą nic wspólnego. Oczekujesz, że ktoś za Ciebie podejdzie do Twojego auta, osłucha i postawi diagnozę? Jak słusznie zauważyłeś, klima w tym przypadku nie jest powiązana z tą usterką, gdyż prawdopodobnie chodzi o któryś elektrozawór na ogrzewaniu ale oczywiście my mamy zgadywać albo wywróżyć z kuli jakie masz auto (rocznik, silnik, webasto czy jest, i.t.d.)
  5. I o taką informację mi chodziło Nie będę szalał bo w Turasie sporo miejsca z tyłu ale na tylnych siedzeniach troje się zmieści A więc będę i na listę wskakuję: 1. Foresty (miejsca 0) 2. Francuz i Skrzat (2miejsca) 3. BASTARS (3 miejsca) 4. maris (3 miejsca) 5. sagui (3 miejsca 6.CzAkSs&Marzenka (2 miejsca) 7. Kaczmar 8. Szpadyzor71 (min 2 miejsca) 9. mrsiwek ( 3 miejsca ) 10. Dixx37 (3 miejsca) 11. Smarowanie ( 0 miejsc) 12.Oprawca (3 miejsca) 13. pidey (3 miejsca)
  6. Ból będzie jak się trochę przedłuży, ja będę już musiał jechać a dzieciaki nie będzie kto miał odwieść z powrotem. Takie sprawy muszą być dograne na 101% by w pamięci tylko miłe wspomnienia zostały.
  7. Powiedzcie mi, do której godziny orientacyjnie mogą trwać zajęcia z dzieciakami bo mam tylko czas do 14-tej i potem do tyrki
  8. pidey

    M54B30 olej w zbiorniku wyrównawczym

    Miałem taki przypadek ale w Oplu Omedze - poszło właśnie między kanałami wodnym i olejowym na UPG. A wszystko przez niedopilnowanie poprawnego poziomu płynu w układzie chłodzenia.
  9. Zupełnie niedawno dowiedziałem się co mnie bardzo zaskoczyło, że falowanie obrotów może być przyczyną niedomagań układów ABS/DSC w silnikach M54 a konkretnie miało to miejsce właśnie w E46. Sam tego nie mogę potwierdzić ale coś w tym może być, o ile w aucie jest DSC lub ASC. Wypięcie z auta sterownika ABS/DSC 002 spowoduje brak ABS, brak wskazań licznika i może jeszcze parę innych objawów ale o ile to on jest winien, powinny ustąpić falowania - czyli wniosek, że sterownik.
  10. Skoro silnik tego płynu nie łyka to niema lipy - w przyrodzie nic nie ginie i musi gdzieś ten płyn uciekać. Teraz trochę chłodniejsze dni to klimy nie włączaj i zostaw rozgrzane auto włączone na postoju na kilkanaście minut a pod auto wsuń kartony - wyciek musi być. Nawet gdyby jakimś trafem była walnięta UPG między kanałami wodnym i cylindrem to różnice ciśnień musiałyby wywalać gazy zbiorniczkiem, skoro olej czysty. U mnie pękł trójnik na wężach grzania z tyłu za silnikiem od strony grodzi i nic nie było widać do póki nie rozwaliło go całkiem.
  11. Dobrze by było byś podał model silnika, bo od tego zależy o jaką klimę chodzi. Poza tym wyciek całego czynnika to nie wina jakiego czujnika, wentylatora czy jeszcze nie wiadomo czego a tylko i wyłącznie jakaś nieszczelność lub uszkodzenie - np chłodnicy/skraplacza z przodu. Nawet jak padnie wentylator to czujnik ciśnienia wyłączy sprężarkę i finał - no chyba, że zbiegiem okoliczności padnie też ten czujnik. Poprawna diagnostyka i analiza tych danych i problem szybko będzie rozwiązany.
  12. pidey

    Błędy

    Ponieważ wiele przyczyn może powodować podobne objawy i generować zbliżone błędy należy obserwować live data i wyciągnąć wnioski. Może sonda pierwsza a może tylko coś w dolocie a sonda wywala nieprawidłowe odczyty? Tylko analiza danych pomoże. Co do drugiej części to prawdopodobnie uwalona grzałka termostatu, ale to nie jest już błąd krytyczny i też trzeba przeanalizować dane i zachowanie.
  13. pidey

    [520i] M52 Błedy (klimatyzacja)

    Jeżeli jest to E39: - błąd nr 10 możesz się nie przejmować - dotyczy czujnika smrodu który jest z boku przy wlocie na chłodnicę a wykrywa smród w korku i przełącza na wew. obieg, nie ma wpływu na pracę klimy, - błąd 21 - masz jakąś awarie pompy wodnej dodatkowej- prawdopodobnie jest to ta na samym dole przy/pod chłodnicą lub w innym miejscu a wspomaga wewnętrzny obieg. - pozostałe błędy obstawiałbym zwarcie (zalanie) na wtyczce, uszkodzenie potencjometru (czujnika położenia) od jednej z klap obiegu powietrza dla klimy (trudno będzie zlokalizować) lub po prostu moduł klimy coś szwankuje na złączach (rozebrać, przeczyścić i wentylatorek też).
  14. pidey

    [520i] Błąd przepływomierza.

    W INPA dalej na zakładkach bodajże "analog 2" masz jeden z punktów o wartości jakie podaje MAF. Daj tego scrina. Ten błąd jest sporadyczny i nie jest stały więc coś się dzieje ale trzeba znaleźć przyczynę - może pada MAF, może tylko brudny a może podaje zawyżone albo zaniżone wartości bo coś z dolotem lub paliwem się dzieje. Najlepiej pokaż wszystkie dane "live data".
  15. Albo wersja INPA do bani albo kabel coś nie teges albo jedno i drugie razem. Dokładnie i ze zrozumieniem instalować INPA.