arbuz229

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    122
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O arbuz229

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 07.02.1989

Informacje:

  • Mój samochód
    e46 328 coupe
  • Skąd
    Głogów

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. to ja mam dosłownie to samo podczas ruszania obroty spadają i gaśnie. Sprubuj delikatnie dać gaz na 2 tyś obrotów i potem mocno depnąć gaz już nie powinien strzelić u mnie tylko na wolnych po dodaniu gazu strzela. Czyli gdyby od początku nie schodził poniżęj 2- 1,5 to by problemu nie było wcale
  2. Dzisiaj dobrałem się do mojej przepustnicy w m54 2,5 objaw mam taki że strzerzla w dolot rano na zimnym silniku gdy dodam gazu na wolnych pracuje idealnie. Ja mam taki przypadek: Po odpaleniu silnika i delikatnego dodawaniu gazu do ponad 4 tyś przepustnica się nie otwiera a powietrze idzie przez silnik krokowy. (Gdy jest zimny i w ten sam sposób dodaje gazu to nie strzela). a gdy wcisne pedał gazu do końca przepustnica lekko się uchyli i przymknie się z powrotem ale powietrze cały czas ciągnie przez silnik krokowy tak powinno być?? krokowy ponoć służy tylko do wolnych obrotów w m52 2,8 było na lince i każe dodanie gazu odtwierało przepustnice. Nie powinna chodzić tak jak na tym linku
  3. Witam A więc borykam się już pół roku z strzelaniem w kolektor ssący i dławieniem silnika na zimnym gdy jest zimny i dynamicznniej wcisne gaz to się przydławi i czasami bum,czasami jak puszcze nogę z gazu to zgaśnie ale dzieje się to praktycznie symbolicznie średnio 2 x na miesiąc Wymieniłem świece na ngk podmieniłem cewki z fajkami w stanie idealnym i to samo ogólnie jak się rozgrzeje to nie strzela. Podczas delikatnego ruszania szarpie tak jak by były przerwy w zapłonie i robi kangurka sprawdzałem błędy na inpie to nic konkretnego nie pokazywało tylko czasami wywali sonda lambda bank 1 i 2 kod błędu to 227 i 228 ale znalazłem kilka wątków o tych błędach i ktoś napisał że zreguły te błędy tyczą się nie samych sond i trzeba szukać co prowadzi do rozbierzności wg sond. Ostatnio odpiełęm czujnik wałka wydechowego i przesał strzelać na zimnym oczywiście i znacznie mniej szarpie jest o połowe słabszy. na zwenątrz z spalin czuć spaliny intensywnie paliwkiem. Któryś z czujników wałka może powodować takie objawy? te czujniki mają jakiś wpływ na dawkowanie paliwa ? czy moze poprostu po odpięciu wszedł w jakiś tryb awaryjny i dlatego nie strzela? Pacjent to m54 325i
  4. Gaz sekwencja stag 300 Plus wtryski czarne hana na postoju było egulowane nawet nie wsiadał z kompem kazał odpalić i miał podłączonego kompa i tak na wolnych z 5 minut pochodził kazał zgasić odpalić i koniec
  5. Ale dławił ci się na pb tylko na zimnym strzelał ci w dolot ? byłem u jednego gazownika jakiś czas temu i ustawił mi autokorekte nic to nie dałem drugi raz to samo zrobił i dalej tak jest a disa ci działała?
  6. M54 325i LPG 1Witam koledzy mam probiem z autkiem mianowicie wywala mi błędy 227 Odchylenie mieszanki Bank 1 i czasami 228 Odchylenie mieszanki Bank 2 oaz wypadanie zapłonu na 4,5,6 cylindrze auto podczas ruszania szarpie czasami czuć wypadanie zapłonu ale żądko świece zmienione cewki przekładałem na takie z m52 disa nie pracuje ale niewiem dlaczego zmieniłem już 2 disy i żadna nie działała podmieniłem od kolegi u którego działa a umnie nie działą tak jagby nie miało siły zaciągnąć klapki jak palceem pchne cięgno to disa zaciągnie czasami auto ma tendencje do dławienia gdy jest silnik zimny dojade do wyjazdu z parkingu wciskam gaz a silnik się zadławi i obroty spadną na 400 jak pomału wciskam gaz to się wkęca objaw występuje tylko na zimnym silniku auto posiada lpg ale zakręciłem butle lpg odłączyłem aku na noc a przedty pokasowałem adaptacjie odpalam rano i dalej to samo co może być przyczyną albo jakimś tropem?
  7. Teraz jak pojeździłem z 2 -3 dni tylko na pb wydaje mi się żę na pb lepiej już jeździ przedewszystkim co dziwne przestał szarpać przy ruszaniu i w końcu nie ma takiego szarpnięcia jak zdejme noge z gazu teraz pytanie dla czego?? co prawda strzela dalej w dolot zaraz po odpalenie( ale tylko jak mocno gwałtownie wcisne pedał gazu na luzie) ale wydaje mi się żę troszkę mniej strzeal niż wcześniej co możę to powodować lpg zaśmieca mape czy jak pare dni temu wróciłem od gazownika sterownik stag 300 wtryski hana black
  8. troche jeździłem po mieście i na pb i na lpg nic takiego się nie działo a nic nie robiłem ale za to dojechałem pod dom zaczeły same z siebie obroty mocno falować 400 900 potem już to nie występowało z błędów tylko 227 i 228 ale zobaczy wymieniłem wszystkie cewki mam komplet z m52 i jest bez zmian ale zobaczyłem że jak chcę dać bardzo delikatnie gaz to słychać jak zaciąga (chyba przepustnica) powietrze i się przydławia i obroty gwałtonie spadają jak dam odrazu dużo gazu to przydłąwi i sie wkręci albo strzeli w dolot tak się zastanawiam czy to nie przez zawór disa przydławia auto powinien być zamknięty a ja mam cały czas otarty ale jak auto pracuje np w garażu to czuć wyraźnie zapach benzynki taki nie dopalony
  9. no właśnie nie do końca bo z 3 dni temu wróciłem od gazownika 2 razy podpinał pod komputer ustawiał jakiś wielkich zmian nie widziałęm dopiero wczoraj zaczeło się tak dziać
  10. włąśnie sprawdzałem i na na pb raczej się tak nie dzieje tylko po wciśnięciu sprzęgła,obroty minimalnie pujdą do góry i tak trzyma czyli ok ale na lpg występuje
  11. właśnie nie chuczy nic nie bijw pedał sprzęgła nie bije dźwięk się wcale nie zmienia po wciśnięciu czy puszczeniu sprzęgła i przy gaszeniu cz odpalaniiu nic nie dźwięczy stało się to chyba z dnia na dzień bo wcześniej tak się nie zachowywało
  12. Witam dzisiaj zobaczyłem żę moja e46 coś kuleje jak jest odpalona wcisne sprzęgło obroty pujdą troche do gury ale jak puszcze sprzęgło obroty opadną a po 3 sekundach jest takie spadnięcie oborów do poziomu 450 -500 i się podnoszą i czasami minimalnie falują na wciśniętym sprzęgle obroty nie falują co może być przyczyną ?? na wciśnięty jest w ok autko to e46 325i lpg po lift
  13. Ostatnio podłączyłem autko pod komputer dokładnie inpe i pokazało mi 4 błędy błędy zapisałem na komputerze 2 dotyczące sond oraz 2 gdzie nie mam bladego pojęcia o co chodzi 246 Opcja AUX System wtrysku powietrza Bank 2 245 Opcja AUX System wtrysku powietrza Bank 1 227 Odchylenie mieszanki Bank 1 228 Odchylenie mieszanki Bank 2 znalazłem włąśnie tłumaczenia błędów i je podałem objawy auta to to ze ogólnie jest troche zmulone na lpg ciut lepiej się zbiera niż na pb tu i tu auto jest zmulone po dłuższym postoju jak zaraz po odpaleniu wciśnie się gaz w podłoge strzela w dolot generalnie autko szarpie przy ruszaniu zmieniałęm przepływke świece na ngk wg katalogu 4 elektrodowe na lpg wcześniej były błędy 227 i 228 ale ostatnio pojeździęłm i na pb i na lpg i pokazało takie błędy wiecie cos na temat tych błędów?? 246 i 245 bardzo mnie zastanawia a oto scren z tych błędów co inpa pokazałą błędy m54 1.jpg | | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl błędy m54 2.jpg | | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl
  14. a powiedzcie czy w jakiś sposób wpływało to na prace silnika?? na zimnym nie strzelało w dolot po gwałtownym dodaniu gazu