ukaszE46

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O ukaszE46

  • Tytuł
    Nowy
  • Urodziny 02.12.1990

Informacje:

  • Mój samochód
    e46 2002r 150ps
  • Skąd
    sobótka
  1. ukaszE46

    jakie felgi do E36

    chyba tak... znalazłem przelicznik ET do felg... szkoda. wiec te powinny byc dobre ORYGINALNE felgi BBS RS 724 SKRECANE!! BMW (3104497901) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. te mają ET41. i tylko czy opona 225 wejdzie na 8,5 szerokości felgi
  2. ukaszE46

    jakie felgi do E36

    podłacze sie pod temat felg. mam e46 po lifcie, i znalazłem felgi BBS RX 203 17x8 et10 rozstaw 5x120 nie bardzo znam sie na tym rozmiarze ET wiec mam pytanie czy wejdą do mojej gabloty, czy trzeba dokupić jakieś pierścienie albo coś takiego?
  3. ukaszE46

    pompa wspomagania

    miałęm podobny problem. olej z pomppy kapał mi na alternator. musiałem robic alternator i regeneracje pompy(używki sie nie opłaca bo nie wiadomo kiedy znow bedzie sie pocić, mi używka chodziła z 3 miesiące) http://www.maxbimmer.pl/f69/e46-czerwona-kotrolka-akumulatora-21058/
  4. ukaszE46

    czerwona kotrolka akumulatora

    czuć również delikatnie palący sie olej po otwarciu maski... to chyba ten co skapał z pompy na alternator. dzis pojechałem do pracy i juz radio mi nie działa, spryskiwacze ledwo dyszą. w poniedziałek dopiero jestem umówiony do mechanika i mam nadzieje ze dojade (Sobótka-świdnica) auta nie ruszam do poniedziałku-może aku podładować prostownikiem zeby odpalił w poniedziałek?
  5. ukaszE46

    czerwona kotrolka akumulatora

    auto ma jakies 245tys przebiegu. zauważyłem że z pomp korka pompy wycieka delikatnie olej i troche spływa na alternator. alternator nie jest zbytnio brudny. czyli lepiej najpierw sprawdzić napięcie alternatora? a czy przez te szczotki w alternatorze silniik może tak nierówno chodzić na wysokich obrotach?
  6. witam, posiadam e46 320d 150km, dziś gdy odpaliłem auto zapaliła mi sie czerwona kontrolka aku... wszystko chodziło normalnie (nawiew, światła, radio) wyłaczyłem to wszystko i dalej świeciła kontrolka. troche go zostawiłem zeby pochodził...za jakiś czas dodałem gazu do 3tyś obrotów i tak jakby silnikiem szarpało, nie równo chodził a bez dodania gazu normalnie krekotał. zauważyłem ze mam troche oleju na korku z pod pompy wspomagania (jakiś czas temu już miałem wymienioną pompe wspomagania i pasek, pompe kupiłem używaną 150zł-przez pompe musiałem wymienić pasek) może olej z pompy leci na alternator i jakies zwarcie robi? narazie nie ruszam auta. jutro skocze do mechanika. macie jakies pomysły co to może byc? znów pompa wspomagania czy to może alternator (dlatego po dodaniu gazu 3tys obrotów nie równo pracuje silnik)
  7. ukaszE46

    CHIP. Opinie i wyniki

    czyli widze że nikt nie jest przeciw chipowi. to dobrze. mniej wiecej juz wiem na co zrocić uwage przed zachipowaniem.
  8. witam. na wiosne chciałbym zarzucić chip do gabloty 320d 150km po lifcie. chciałbym dowiedziec sie waszych opini (czy są pozniej jakies problemy z silnikiem) jakie osiągni macie po chipie? P.S. na co trzeba zwrócić uwage jesli chodzi o silnik zeby nie miec problemów po chipie? jesli był podobny temat to sory.
  9. i sie udało. to był ten separator, wymieniłem i juz nie kopci tak jak na filmiku który dodałem. oczywiscie separator kupiłem w ASO. pozdrawiam happy_bmw
  10. dzięki za pomoc. tak własnie przypuszczałem... dzwoniłem juz do gościa który tez ogarnia temat "e46 320d" i tez wlasnie mowił ze to moze byc to. pozdrawiam.
  11. problem rozwiazany. nie wiem czemu ale miarka od oleju byla niedomknieta(moze to jakis problem z ciśnieniem?). nie ruszałem jej ostatnio. troche mi silnik zabrudziło ;/ ale i tak musze go oddac do uszczelnienia... dzieki za wpisy bmw_1