saneczek

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O saneczek

  • Tytuł
    Początkujący
  1. saneczek

    Wymiana dyszy spryskiwacza

    Niestety, ale muszę odświeżyć temat.. W nowej dyszy znów z jednej z dziur prawie w ogóle nie leci płyn.. Co może być przyczyną takiej sytuacji ? Czy da się jakoś przeczyścić pompkę spryskiwacza np wd40 ? Ma ktoś jakiś poradnik ze zdjęciami jak się do tego zabrać ?
  2. Już teorie, że jak komuś wieje to ma coś zepsute hahaha :dance::dance:
  3. saneczek

    Wymiana dyszy spryskiwacza

    Przed chwilką wymieniłem dyszę.. Całą operację wykonałem w zaledwie 15 minut, Drugi bolec zakleiłem mocną taśmą, a jako obejmę zastosowałem, opaskę zaciskową.. Gdy włączyłem spryskiwacz myślałem, że mi szyba pęknie, takie ciśnienie Teraz ładnie sika, nie pieni się i w ogóle Dzięki wszystkim za pomoc uklon_bmw
  4. saneczek

    Wymiana dyszy spryskiwacza

    Okej, spróbuje, z racji tego, że nigdzie nie mogę dostać takich małych obejm, to użyje opaski zaciskowej. Powinny trzymać ? bo tam nie leci gorący płyn ani nic ? [ATTACH=CONFIG]27945[/ATTACH]
  5. Witam, Dziś chciałem sobie sprawdzić jakie mam dyszę w spryskiwaczach.. ponieważ czeka mnie wymiana (jedna w ogóle ciśnienia nie ma) Odkręciłem kołki, które trzymają matę wygłuszenia i zobaczyłem, że z dyszy idzie główny przewód (ten którym płynie płyn) oraz kostka z kabelkami... czyli wychodzi na to, że mam podgrzewane.. Teraz pytanie, jak wyciągnąć przewód, którym płynie płyn ? na końcu ma taką malutką obejmę metalową, próbowałem siłą ale nie dało rady. Druga sprawa w zdjęciu poniżej przy dyszy są dwa bolce, ja mam jeden do którego jest podpięty wąż, który doprowadza płyn, dlaczego tam są dwa bolce ??
  6. saneczek

    Czy viskoza ma jakiś czujnik ?

    Owszem, drugi wentylator się załącza jak włączę klimę. Po prostu chciałem sprawdzić ten "podmuch" kiedy wisko działa na pełnych obrotach.. kupiłem nowe wisko jakieś miesiąc temu i jeszcze tego efektu "nie doznałem" :biggrin::biggrin:
  7. Witam Niedawno wymieniłem visco na ber hella oraz dwa czujniki odpowiadające za temperaturę, bodajże czarny i niebieski. Zauważyłem, że w chłodnicy z drugiej strony gdzie się wlewa płyn chłodniczy jest jakaś wtyczka podpięta.. z tego co patrzę na realoem to jest to włącznik wentylatora chłodnicy.. RealOEM.com * BMW E36 318i Radiator są 3 rodzaje a nie wiem jaki wybrać, samochód z 95 roku z klimatyzacją. Normalnie jeżdząc w taką pogodę jaką mamy temperatura silnika wynosi około 92-93 stopnie, czy to normalne ? Wentylatora ani razu nie słychać aby dawał jakąś mocną dawkę powietrza... czy mam się czego obawiać ??
  8. saneczek

    ubywa płynu chłodniczego.

    Cześć. Właśnie odebrałem samochód od mechanika. Mechanik stwierdził, że wyciek pojawił się z uszczelniacza wału oraz pokrywy zaworów. Dodatkowo zostały wymienione także uszczelki obudowy filtra oleju. Za całość zapłaciłem 300 zł. Mam nadzieję, że na długi czas pozbyłem się wycieków oleju. Dziękuje wszystkim za pomoc w tym temacie. bmw_0bmw_0
  9. saneczek

    ubywa płynu chłodniczego.

    Lukson Nie wiem czy jesteś jasnowidzem, jeżeli tak to bardzo marnym.. Silnik ma przejechane 240 tys. Jutro samochód oddaje mechanikowi i mam nadzieję, się dowiem co i jak.. w każdym bądź razie na pewno będzie wymieniona uszczelka zaworów oraz uszczelka i o-ring obudowy filtra oleju.
  10. saneczek

    ubywa płynu chłodniczego.

    Oleju nie przybywa. Zaobserwowałem, że przy takiej pogodzie jaką mamy, płyn chłodniczy ucieka w mniejszym stopniu. od miesiąca nie dolewałem nic jeszcze. Stomiasz, mówisz że może lecieć z pod rozrządu.. jeżeli tak to wystarczy wymienić jakąś uszczelkę ? czy trzeba na nowo robić cały rozrząd ?. Uszczelka pokrywy zaworów, o-ring i uszczelka papierowa obudowy filtra już kupione. W poniedziałek oddaje samochód do mechanika.. Czy może jeszcze jakąś uszczelkę kupić, jeśli mechanik będzie wymieniał uszczelki z pod filtra oleju, aby nie robić dwa razy takiej samej roboty ? Pozdro
  11. saneczek

    ubywa płynu chłodniczego.

    Dobra działam dalej w temacie. W aso zamówiłem sobie o-ring i uszczelkę obudowy filtra oleju - koszt nie wielki. Zamówiłem także uszczelkę pokrywy zaworów. Przy okazji mechanik umyje mi silnik. Na ile plus minus kosztowo mam się przygotować na wymianę uszczelke z pod filtra ? (z tego co wiem to trochę roboty jest - zdjęcie alternatora itp.. )
  12. saneczek

    ubywa płynu chłodniczego.

    Cześć, Byłem dziś umyć/przeczyścić silnik - środkiem K2-Akra oraz wodą + szmaty (jakoś boję się umyć silnika myjką ciśnieniową). Wklejam zdjęcie podglądowe + opis z moich spostrzeżeń. 1. Centalnie pod tą kopułką/osłoną idzie gumowy wężyk, z którego widać, że kapie coś ? ale to nie jest olej tylko jakaś zielona maź[?], wężyk jest w złym stanie i ewidentnie trzeba go wymienić, co to za przewód ? 2. Za paskami znajdują się przewody coś przypominające miedziane, tam oleju/syfu było bardzo dużo, bardzo ciężkie dojście ręką aby wyczyścić... Po za tym miska była cała spocona - została wyczyszczona, oraz bezpośrednio przylegająca do miski duża część, to chyba skrzynia biegów ? też bardzo spocona.. Czy jest tam jakaś uszczelka, między miską a skrzynią biegów ? Po za tym od dłuższego czasu skaczą mi obroty, od 600 do 1000 na luzie, czy to ma jakiś związek z wyciekiem oleju ? Domyślam się, że jakieś lewe powietrze jest przyczyną falowania obrotów, ale to raczej jakiś wąż gumowy by był odpowiedzialny za to ?
  13. saneczek

    ubywa płynu chłodniczego.

    Ponury, zakupiłem środek do mycia silników z k2 - antra.. Jak znajdę czas to podjadę sobie na kanał i umyje dokładnie miejsca zabrudzone po czym użyje wody z gąbki do spłukania środka.. niestety nie mam węża ogrodowego ani działki swojej..
  14. saneczek

    ubywa płynu chłodniczego.

    W ciągu miesiąca zmieniłem płyn na mobil 1 0w40, płyn chłodniczy prestone, pompa paliwowa, pompa wody, visco, filtry. Dziś rano zrobiłem jakieś 10 km i podstawiłem karton pod auto, przed chwilą sprawdzałem (jakieś 2 godzinki po przyjechaniu i nie ma plamy.)