dcmastiff

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    150
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

11 Good

O dcmastiff

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 12.01.1987

Informacje:

  • Mój samochód
    E36 Coupe M50B25 NV
  • Skąd
    Oława
  1. Witam, Po tym, jak mi rozbili moje poprzednie BMW, szukam czegoś nowego. Poszukuję zdrowego, ładnego, zadbanego E36 Coupe. Cena do ok 20 tys zł. Silnik najchętniej M52B28. Ewentualnie M54B30 albo M50/M52B25. Ważne, żeby był w jak najlepszej kondycji. Rok produkcji - najlepiej z końca wypustu, czyli 97/98, ale inne też biorę pod uwagę. Bez rdzy. Bez dzwona w przeszłości. Zdrowa buda - WARUNEK KONIECZNY. Szyberdach - WARUNEK KONIECZNY. Klimatyzacja - WARUNEK KONIECZNY. OBC- minimalnie 11 przycisków, z Check Control - WARUNEK KONIECZNY. Kontrola trakcji oraz stabilizacja toru jazdy - Też by było fajnie. Fotele najchętniej półskóry. Inne wypasy typu grzane fotele, czujniki parkowania, elektrycznie uchylane tylne szyby, spryskiwacze lamp itp - bardzo mile widziane. Może być z LPG. Najlepiej jakiś ciemny kolor. Ogólnie nie ma to być ulep zmęczony życiem. Nie spieszy mi się jakoś strasznie z kupnem i szukam czegoś na prawdę ładnego. Co do ceny, czekam na propozycje. Cena podana w ogłoszeniu jest orientacyjna i zależy od stanu i wyposażenia auta. Kontakt w komentarzach, na PW albo kom: 509 038 099. Pozdrawiam
  2. Witam, Poszukuję dmuchawy nawiewu do E36. Wersja z klimą manualną dwustrefową, czyli dmuchawa z dwoma turbinami. Oprócz tego potrzebuję klapki zamykające dopływ powietrza z zewnątrz do kabiny (te montowane w okolicy dmuchawy) Ewentualnie kupię całą kompletną nagrzewnicę. Czekam na propozycje Telefon kontaktowy: 509 038 099 Pozdrawiam Łukasz
  3. Skrzynię już mam. Szukam jeszcze wału. Jeśli ktoś posiada wał do manuala 2.8, proszę o kontakt.
  4. Witam, Jak w temacie. Potrzebuję następujące części do E36 z silnikiem M52B28: Kompletne sprzęgło, razem z dwumasem Skrzynia biegów manualna ZF Wał napędowy do manualnej skrzyni Kontakt: 509 038 099 Pozdrawiam
  5. Witam, Chcę zmienić skrzynię biegów w moim E36, bo strasznie hałasuje. Silnik jest M50B25 NV. W tej chwili mam skrzynię getrag i dyfer z małą głową. Znalazłem skrzynię ZF z 328. Bardzo bym prosił o informacje czy takie coś jak planuję, zadziała, oraz jakim wałem spiąć mój dyfer (mała głowa) i skrzynię ZF z E36 328? 1. Planuję wrzucić całe sprzęgło (dwumas, tarcza, docisk), skrzynię i wał z 328. Czy to zadziała bez przeróbek? Rozrusznik będzie mógł zostać ten sam przy dwumasie z M52B28? Czy przykręcę dwumas z M52B28 do M50B25? 2. Według REAL OEM długość wału 325 M50 różni się od 328. 325 z silnikiem M50 ze skrzynią GETRAG ma wał długości 1512mm 328 z silnikiem M52 i skrzynią ZF ma wał długości 1492mm Różnica między wałami jest tylko 20 mm. Czy jest to do obejścia w jakiś sposób? Czy podpora wału nie będzie przesunięta jakoś tak, żeby nie dało się jej przykręcić do budy? Poza tym skrzynia ZF jest na duży krzyzak. Więc wał muszę wymienić tak czy inaczej. No chyba, że patent z rozwiercaniem gumowego łącznika miedzy wałem a skrzynią. Ale czy to nie będzie drgało tak jak przy niewyważonym wale? 3. Czy wał od 328 da się przykręcić do dyfra z małą głową z 325? Rozstaw śrub jest ten sam?
  6. Czemu wolałbyś 1.6? W 2.8 są skrzynie ZFa. Podobno nie do zabicia
  7. No właśnie też mam takie informacje, ale nie potwierdzone. Normalnie to poszukałbym gdzie indziej, bo gość średnio przyjemny. Ale skrzynia z 99 roku, na miejscu, wydaje się sucha i od 1.6, to może nie zamęczona jak po ISie, albo 2,5 litra...
  8. Witam, Potrzebuję pomocy przy kupnie skrzyni biegów. Chodzi o tą skrzynię: SKRZYNIA BIEGÓW BMW E36 M43 1.6 i 2200022598 99R (5500749133) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Gość jest też z Oławy i mam to pod nosem, dlatego piszę tutaj, żeby ktoś może mi coś doradził. Sprzedający uparł się, ze ta skrzynia nie podejdzie do mojego M50B25, bo jest od silnika 1.6. Ma rację, czy jest idiotą? :? Dzięki za pomoc
  9. dcmastiff

    Problem z biegami

    W E36 wymiana szybka i przyjemna? Widziałem kiedyś jak mechanik się z tym bawił w moim aucie i ogarnia mnie przerażenie, jak myślę, że mam robić to teraz ja Dostanie się do górnych śrub mocujących skrzynię graniczy z cudem. I nie da rady bez odkręcania poduszek i odchylania silnika... :shock::frown:
  10. dcmastiff

    Problem z biegami

    Gdzie robiłeś remont skrzyni? Dzwoniłem do kilku gości, którzy remontują skrzynie i na wstępie każdy mówił, że nie podejmuje się naprawy, bo tam coś pęka przy rozbieraniu. Opłaca się remont w ogóle? Co tam Ci zrobili w tej skrzyni? Pytam, bo ze swoją skrzynią też mam problem. I zastanawiam się czy lepiej wymienić na inną czy regenerować, o ile to możliwe.
  11. Na większości forów wyczytałem, że M50B25 NV miały skrzynię ZF. Wczoraj wszedłem pod auto, patrzę, a tu... GETRAG Tak też wychodziły? Czy ktoś kiedyś zmieniał skrzynię? Czyli teraz szukać skrzyni z benzyniaka M40/M43/M50? Podobno wszystkie takie same, więc teoretycznie nie powinno być różnicy. Najlepiej chyba z 1.6, bo najmniej wymęczona. Co myślicie?
  12. Dzisiaj mam właśnie taki plan, żeby wjechać na kanał i ogarnąć temat chociaż wzrokowo. Drążąc temat, wyczytałem w internetach, że E36 wychodziło ze skrzyniami ZF i GETRAG. M50B25 NV i większe pojemności miały skrzynię ZF. Czy jeśli okaże się, ze skrzynia klękła, to szukać jakiejkolwiek skrzyni ZFa do benzyny? Czy np M52B28, miało już inną skrzynię?
  13. Witam, Zauważyłem, że od paru dni po wbiciu drugiego biegu coś zaczyna huczeć od ok 2,5-3 tys. obr. Słychać to przy przyspieszaniu, ale nie koniecznie z pedałem z podłodze. To samo jest słyszalne przy delikatnym przyspieszaniu. Na pierwszym biegu nie słychać nic dziwnego, na trzecim też nic. Ale na drugim biegu, to jakbym miał dwa silniki To skrzynia powoli zaczyna mówić do widzenia? Czy może być to na przykład podpora wału? Albo łącznik elastyczny? Biegi wchodzą elegancko. Od ostatniej wymiany oleju w skrzyni przejechałem ok 33.000 km. Jakieś sugestie?