Ans

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    112
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Ans w dniu 18 Marzec

Użytkownicy przyznają Ans punkty reputacji!

Reputacja

26 Excellent

O Ans

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 28.02.1989

Informacje:

  • Mój samochód
    E46 330i
  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

457 wyświetleń profilu
  1. oki to w porannych godzinach bo poprawiny mam popoludniu
  2. z tego co patrze u nich na stronie powinno podejść
  3. Sprzedam nieuzywana nie rozpakowaną rozporke na TYŁ firmy swagierparts cena: 100zł słownie za stówke oddam
  4. powiem Ci ze nie bylo tak zle wlasnie puscilismy go po slupku dasz rade sam!
  5. znany mi temat, nie znalezlismy nikogo kto by sie tego podjął, finalnie montowalismy sami
  6. Ans

    CzAkSS Garage

    Jak podjade moim golfem nie obrazisz sie ?
  7. Ans

    CD54 Becker E46 professional

    no wlasnie, a z harmanem kardonem nie jest tak latwo to zamontowac i jakosc nawet moze nie byc ta ja wmontowalem xiaomi roidmi 2s w podsufitke przy okazji zasila kamerke, slucham muzy ze spotify i jest super
  8. Ans

    CD54 Becker E46 professional

    Wlasnie tak bym zrobil ale professional jest niby rarytasem mam bt wiec alpine z koncowki produkcji mi nie potrzebne raczej a becker o https://allegro.pl/oferta/radio-bmw-e46-professional-cd54-be6525-idealne-7761581780 mało kto wie ze takie radia tu wychodziły więc myśle że wartoby go ratować a alpine za 700 zł to już lepiej dorzucić to do xtronsa lub eonona z 4gb ramem
  9. Witam Mam problem z tym radyjkiem, mianowicie jak stoi w zimnym garażu zaraz po odpaleniu pieknie wszystko widać na wyświetlaczu, ale po paru minutach juz nic na nim nie widać co zrobić? przelutować taśme? ma ktoś jakies sprawdzone sposoby? czy chrzanic to i wymienic na alpine
  10. Ubezpieczylem auto w ERV na podróż ale na szczescie nie musialem korzystać, bunia dzielnie pokonala 4 tys km po alpejskich szlakach
  11. taka prawda ze silnik m54b30 kosztuje 3000zl 😉 a wtedy muła by nie bylo
  12. pytanie poza tematem jakie są sprężynki? i jak sie smiga na tych Koni? bo bardzo sie zastanawiam
  13. Cześć wszystkim zaczne offtopa: Kupilem moją E46 zeby zwiedzić nią najlepsze drogi naszego kontynentu, zaczynam od maja - mianowicie Szwajcaria, potem przejazd do Włoch przez Stelvio itd. początkowo tydzień Ufam mojej e46 ale chciałbym się dowiedzieć jak to wygląda z wykupieniem assistance na europę? Żeby nie daj Boże przy jakiejś awarii 2000km od domu gdzieś utknąć Ktoś kto ma z tym doświadczenie mógłby się tym ze mną podzielić? Pozdrawiam