Andrii

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1075
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

Ostatnia wygrana Andrii w dniu 24 Wrzesień

Użytkownicy przyznają Andrii punkty reputacji!

Reputacja

501 Excellent

O Andrii

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 10.11.1983

Informacje:

  • Mój samochód
    E39 530i
  • Skąd
    DWR/LC

Ostatnie wizyty

1478 wyświetleń profilu
  1. Andrii

    PRACA!!

    Amazon w Okmianach poszukuje do utrzymania ruchu (działu technicznego): Techników - Technik Utrzymania Ruchu - Mechanik/Elektryk Brygadzistów - Mistrz Utrzymania Ruchu Kierowników - Kierownik Sekcji Utrzymania Ruchu i Infrastruktury Technik Utrzymania Ruchu - Mechanik/Elektryk OPIS: Amazon poszukuje kandydatów na stanowisko Reliability Engineering Technician, którzy mają doświadczenie w tej dziedzinie. Zatrudniona osoba dołączy do zespołu w jednym z naszych wysoce zautomatyzowanych, dynamicznie działających centrów logistycznych. CHARAKTERYSTYKA STANOWISKA: Osoba pracująca na stanowisku Reliability Engineering Technician ma zagwarantować przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa, terminową realizację konserwacji zapobiegawczej przy jednoczesnym zachowaniu wysokich standardów oraz wysoki poziom dostępności sprzętu poprzez stałe wprowadzanie udoskonaleń. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Nadawanie priorytetu najlepszym praktykom BHP we wszystkich wykonywanych zadaniach Przeprowadzanie zaplanowanej konserwacji zapobiegawczej w odniesieniu do całego wyposażenia obiektu Szybkie reagowanie na awarie, komunikacja ze stronami, których dotyczy problem, oraz skuteczne usuwanie wszelkich usterek Działanie na rzecz ciągłego wprowadzania udoskonaleń poprzez wyciąganie wniosków z awarii oraz przesyłanie uwag i sugestii dotyczących udoskonaleń za pośrednictwem kierownika liniowego Zapewnianie wysokiego poziomu dostępności sprzętu klientom wewnętrznym Wspieranie osób pracujących na stanowisku Senior Reliability Engineering Technician i korzystanie z ich zasobów wiedzy PODSTAWOWE WYMAGANIA: Wszechstronne umiejętności z zakresu urządzeń elektrycznych i mechanicznych Doświadczenie w pracy z systemami planowania konserwacji zapobiegawczej Doświadczenie w wykrywaniu usterek w systemach automatyzacji i zmechanizowanego sprzętu do przenoszenia towarów Umiejętność korzystania ze schematów mechanicznych i elektrycznych Podstawowe umiejętności z zakresu prac warsztatowych Doświadczenie w konserwacji przenośników oraz w pracy z inwerterami/sterownikami silników Doświadczenie w pracy wymagającej przestrzegania odpowiednich standardów i przepisów BHP Doświadczenie w zarządzaniu wykonawcami zewnętrznymi Gotowość do pracy zmianowej w środowisku całodobowym PREFEROWANE KWALIFIKACJE: Doświadczenie w obsłudze rozdzielni wysokiego napięcia Doświadczenie w pracy z maszynami sortującymi Doświadczenie w zakresie konserwacji/konfiguracji skanerów kodów kreskowych Doświadczenie w pracy z maszynami drukującymi i etykietującymi Mistrz Utrzymania Ruchu Firma Amazon poszukuje osób z doświadczeniem do pracy na stanowisku Senior Reliability Engineering Technician. Zatrudniona osoba dołączy do zespołu w jednym z naszych wysoce zautomatyzowanych, dynamicznie działających centrów logistycznych. CHARAKTERYSTYKA STANOWISKA: Osoba na stanowisku Senior Reliability Engineering Technician ma zagwarantować przestrzeganie przepisów i zasad dotyczących bezpieczeństwa, terminową realizację konserwacji zapobiegawczej z zachowaniem wysokich standardów oraz wysoki poziom dostępności sprzętu poprzez ciągłe doskonalenie rozwiązań. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: propagowanie najlepszych praktyk w zakresie BHP i monitorowanie współpracowników pod kątem przestrzegania przez nich propagowanych zasad, podejmowanie praktycznych działań i wykazywanie się fachową wiedzą merytoryczną w kontekście całego zmechanizowanego sprzętu do przenoszenia towarów w budynku, prowadzenie interaktywnych szkoleń i pełnienie funkcji mentora dla pracowników technicznych na zmianie, wspieranie kierownika liniowego i nadzorowanie prac na zmianie pod jego nieobecność, zapewnianie wysokiego poziomu dostępności sprzętu dla klientów wewnętrznych, wspieranie stałego doskonalenia systemów w standardowy sposób w ramach całej sieci w UE, nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji zawodowych na różnych szczeblach w ramach całej organizacji. PODSTAWOWE WYMAGANIA: duże umiejętności w zakresie urządzeń elektrycznych i mechanicznych i co najmniej 5-letnie doświadczenie w automatyce lub złożonych środowiskach ze zmechanizowanym sprzętem do przenoszenia towarów, solidne podstawy wiedzy w zakresie systemów kontroli opartych na sterownikach PLC, doświadczenie w pracy z systemami CMMS (Computerized Maintenance Management Systems) przy planowaniu proaktywnych prac konserwacyjnych i rejestrowaniu zadań reaktywnych, znajomość wskaźników całkowitej efektywności wyposażenia (OEE) i jego wydajności, znajomość wymagań dotyczących zachowania zgodności z przepisami, doświadczenie w pełnieniu funkcji mentora i wspieraniu rozwoju młodszych techników, doświadczenie w zarządzaniu wykonawcami zewnętrznymi, potwierdzona w praktyce umiejętność rozwiązywania problemów pod dużą presją, umiejętność porozumiewania się w języku angielskim (pisemnie i ustnie) i w języku lokalnym na poziomie CEFR B2 lub wyższym, gotowość do pracy zmianowej w środowisku całodobowym. PREFEROWANE KWALIFIKACJE: potwierdzona w praktyce umiejętność nadzorowania innych osób w zespole i wpływania na ich postępowanie, potwierdzona w praktyce umiejętność jednoczesnej realizacji kilku różnych projektów i prac oraz nadawania im priorytetów, doświadczenie w zarządzaniu wieloma wykonawcami zewnętrznymi, doświadczenie w pracy w środowisku wieloobiektowym. Kierownik Sekcji Utrzymania Ruchu i Infrastruktury Reliability Engineering Area Manager (m/k) [Kierownik Sekcji Utrzymania Ruchu i Infrastruktury] OPIS Amazon poszukuje kandydatów na stanowisko Reliability Engineering Area Manager mających doświadczenie w pracy o podobnym charakterze. Zatrudniona osoba dołączy do zespołu w jednym z naszych wysoce zautomatyzowanych i dynamicznie działających centrów logistycznych. CHARAKTERYSTYKA STANOWISKA: Osoba pracująca na stanowisku Kierownika Sekcji Utrzymania Ruchu i Infrastruktury pełni funkcję Kierownika Liniowego w zespole techników-inżynierów. Głównym obszarem jej zainteresowania jest bezpieczeństwo, o które dba poprzez szkolenie i rozwój członków zespołu. Jej zadaniem jest zagwarantowanie wysokiego poziomu dostępności sprzętu. Aby je zrealizować, nadzoruje przebieg całej konserwacji zapobiegawczej oraz dba o przestrzeganie wewnętrznych procesów i procedur. NAJWAŻNIEJSZE OBOWIĄZKI: Prowadzenie i wspieranie zespołu oraz pełnienie funkcji mentora poprzez odkrywanie barier, które uniemożliwiają personelowi pracę w bezpieczny, standardowy i skuteczny sposób; współpracowanie z zespołem i całą siecią w celu wykorzystania dostępnej wiedzy technicznej i opracowania rozwiązań Wspieranie osoby zatrudnionej na stanowisku Kierownika Działu Utrzymania Ruchu i Infrastruktury w ramach współpracy z działem bezpieczeństwa i kadrami kierowniczymi odpowiedzialnymi za obiekt w celu wdrażania, rejestrowania i kontrolowania programów bezpieczeństwa i zachowania zgodności z przepisami – wszystko to z myślą o zapewnieniu bezpiecznego środowiska pracy całemu personelowi Wdrażanie standardów obowiązujących w całej sieci oraz ukierunkowanie działań na prowadzenie konserwacji zapobiegawczej w celu zapewnienia wysokiego poziomu dostępności sprzętu naszym klientom wewnętrznym Zapewnienie wystarczających kompetencji technicznych na obsługiwanych zmianach poprzez zorganizowanie programu szkoleniowego w ramach zespołu oraz zarządzanie jego realizacją Zarządzanie lokalnymi projektami lub udzielanie wsparcia projektom realizowanym na obszarze UE, zależnie od poleceń przełożonego Gotowość do pracy w systemie zmianowym w celu zachowania dobrych relacji z zespołem i zyskania wiedzy o codziennej pracy PODSTAWOWE WYMAGANIA: Duże doświadczenie praktyczne w dziedzinie inżynierii obejmujące m.in. zarządzanie pracownikami Ukończenie studiów licencjackich na akredytowanej uczelni na kierunku technicznym (inżynieria przemysłowa, elektryczna, mechaniczna lub budownictwo) lub ponad 2-letnie doświadczenie w pracy w zespole inżynierów Amazon Wysoki poziom umiejętności dotyczących urządzeń elektrycznych i mechanicznych Doświadczenie w pracy ze sprzętem zautomatyzowanym, w tym z maszynami pakującymi oraz systemami sortującymi i przenoszącymi Zaawansowany poziom umiejętności komunikowania się w języku angielskim (w mowie i piśmie) oraz w języku lokalnym Doświadczenie w pracy wymagającej przestrzegania odpowiednich standardów i przepisów BHP Zaawansowany poziom umiejętności obsługi programów komputerowych (MS Office, CAD) PREFEROWANE KWALIFIKACJE: Praktyczna znajomość specjalistycznego sprzętu inżynierskiego i wyposażenia technicznego wykorzystywanego w centrum logistycznym oraz procedur dotyczących prac konserwacyjnych i bezpieczeństwa Doświadczenie w pracy z systemami kontroli opartymi na sterownikach PLC Doświadczenie w zarządzaniu projektami Znajomość programów CMMS Doświadczenie w korzystaniu z metodologii Kaizen i uczestniczeniu w procesach ciągłego doskonalenia
  2. Najlepiej nową daj, żeby niepotrzebnie nie rozklejać kluczyka za chwilę. Jakbyś nie znalazł elektryka to się odezwij to Ci to ogarnę.
  3. Pewnie jakiś elektryk będzie w stanie ogarnąć. Tylko wydaje mi się, że łatwiej kupić używany kluczyk (np. https://allegro.pl/oferta/kluczyk-bmw-e36-e39-e46-8486319481) i przelutować kość od immo. Będzie szybciej i taniej pewnie.
  4. Nie miałem takiej sytuacji, zawsze kończyło się na wymianie akumulatorka i później działał już normalnie. Ale na internetach wyczytałem podobny przypadek do Twojego. Ostatecznie koleś wymienił całą płytkę od pilota, bo gdzieś w niej był problem związany z ładowaniem. Kiedyś po nieudolnym rozcinaniu obudowy też musiałem wymieniać całą płytkę. Ogólnie musisz ogarnąć sobie jakiś kluczyk z taką płytką i przelutować kość immo:
  5. A to nie będzie przypadkiem sterownik od wentylatora? W e46 co prawda 2.0d cały czas się zalaczal Wiatrak na full, nawet bez zapłonu, co rozladowywalo aku. Sterownik był na obudowie wentylatora Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka
  6. Andrii

    śruby do wspornikow

    Sprawdzone - w e46 też jest pod M6. Moje śruby to M6x40 tylko że ja mam uniwersalny bagażnik i te śruby dochodzą do końca Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka
  7. Andrii

    śruby do wspornikow

    Chodzi Ci o śrubę z numeru 5? W e39 jest to zwykła śruba z łbem cylindrycznym z gniazdem wewnętrznym na imbus, chyba M6x25 czy M6x30. Wieczorem mogę sprawdzić dokładnie. Mam też e46 na podjeździe to sprawdzę czy tam jest to samo.
  8. Cześć. Potrzebuję kupić 2 felgi, z oponami lub bez, minimum 17ki, stan obojętny, potrzebne na sztukę, do postawienia auta. Im taniej tym lepiej. Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka
  9. Andrii

    Problem z AUX

    Musisz dokodowac aux ncsem. Przerabialem niedawno taki sam temat w e87 07r Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka
  10. Przydałaby się. Kiedy, gdzie i jakiego browara? Może być na pw
  11. Andrii

    Kolejny wypadek z BMW.

    https://gazetawroclawska.pl/makabryczny-wypadek-bmw-kierowca-oszukal-przeznaczenie-zdjecia/ar/14005827#komunikacja
  12. Widzisz, nie znalazłem tych firm widocznie. A szukałem po większości popularnych ubezpieczalni. Do PZU też dzwoniłem, bo u nich mam OC,AC,NNW. Możliwe, że w przypadku PZU poszło o okres karencji, bo znajomy mnie zbił z tropu i powiedział, że to najlepiej brać na sam okres wyjazdu, czyli najlepiej przed samym wyjazdem albo o to że to stare auto. W końcu zrobiłem 3,5k km właśnie z zestawem kluczy, paczką trytek, zapasowym regulatorem do alternatora, bańkami oleju, płynu chłodniczego, fejsem i kompem. Obyło się bez awarii, jedynie chwile po ruszaniu spod domu zaświeciła się kontrolka od trakcji i już nie zgasła przez całą podróż
  13. Assistance zazwyczaj możesz wziąć tylko u swojego ubezpieczyciela od OC. Firmy nie chcą sprzedawać samego assistance. Dodatkowo najczęściej trzeba brać przy podpisywaniu/przedłużaniu OC, a jak już się da poza tym okresem, to jest jakiś okres karencji.
  14. Andrii

    Kolejny wypadek z BMW.

    https://gazetawroclawska.pl/straszny-wypadek-dwoch-bmw-ludzie-cudem-unikneli-smierci-zdjecia/ar/13971560#komunikacja