Skocz do zawartości


Andrii

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1 098
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

Ostatnia wygrana Andrii w dniu 24 Września 2019

Użytkownicy przyznają Andrii punkty reputacji!

Reputacja

504 Excellent

O Andrii

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 10.11.1983

Informacje:

  • Mój samochód
    E39 530i
  • Skąd
    DWR/LC

Ostatnie wizyty

2 042 wyświetleń profilu
  1. 1. BbCzakss2. Szpadyzor713. BASTARS 4. Jaro5. Piotr6. motobiker7. Niedzwiedz 8. 5oul9. Przemo10. sagui11. mrsiwek 12. Francuz 13. D0DOMEL 14. Andrii
  2. Jeża wykluczyłeś? Może czytnik nawigacji się nie wygasza po 15min i mieli całą noc, rozładowując akumulator? Ja tak miałem z MK3
  3. W tej kostce masz wszystko, to zaznaczone na czerwono to właśnie zasilanie, sterowanie i głośniki. Przejściówka: https://allegro.pl/oferta/kostka-iso-radio-bmw-1-e87-3-e46-e90-5-e39-e60-e61-7157717306 Przedłużacz: https://allegro.pl/oferta/zlacze-przedluzacz-iso-iso-5m-7249798554
  4. https://www.tvsudecka.pl/wiadomosci/68968,tragiczny-wypadek-w-bielawie Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka
  5. Może jakaś osłona blaszana katalizatora? Mi dzwoniły raz blaszki osłonowe, przymocowane do uszczelki między głowicą a kolektorem wydechowym
  6. W turasie jest za siedzeniem pod podłogą, a w sedanie pod zmieniarką:
  7. Samemu to chyba jedynie to odłączenie przepływki wchodzi w grę. Reszta diagnostyki na kompie. Skąd jesteś? Jest kilku speców, tylko kwestia gdzie Ci bliżej.
  8. Mi czytnik od navi nie wygaszał się i potrafił wyciągnąć cały prąd w kilka dni postoju
  9. Najlepiej byłoby dokodować jeszcze jeden sprawny pilot i sprawdzić, jak będzie działał, żeby wykluczyć moduł. Albo wymienić baterię i zobaczyć czy pomoże w Twoim pilocie. Jak już będzie rozebrany, to zawsze można podziałać z mikro switchami, gdyby się okazało, że to jednak z nimi problem.
  10. A może to problem z mikro switchami od tych przycisków? Ciężko jest rozciąć obudowę bez zostawiania śladów Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka
  11. Też tak miałem, że przy dojezdzaniu do świateł, obroty falowaly, czasem nawet gasl silnik, dodatkowo błąd wypadajacych zaplonow I lambdy -mieszanka za uboga czy za bogata. Po odpieciu przeplywki czuć było, że silnik pracuje rowniej I nie falowal przy dojezdzaniu do świateł. Wpadłem na pomysł ze wyczyszcze swoją przeplywke. Skończyło się tym, że całkiem ją ubilem. Po podpięciu jej silnik nie chciał odpalać. Założyłem nowy zamiennik z 2 letnią gwarancją i faktycznie wytrzymała 2 lata. Tylko chyba nie podawała tak jak ori, bo na hamowni brakowało 20KM. Chyba że to coś innego jeszcze kulalo. No al
  12. Amazon w Okmianach poszukuje do utrzymania ruchu (działu technicznego): Techników - Technik Utrzymania Ruchu - Mechanik/Elektryk Brygadzistów - Mistrz Utrzymania Ruchu Kierowników - Kierownik Sekcji Utrzymania Ruchu i Infrastruktury Technik Utrzymania Ruchu - Mechanik/Elektryk OPIS: Amazon poszukuje kandydatów na stanowisko Reliability Engineering Technician, którzy mają doświadczenie w tej dziedzinie. Zatrudniona osoba dołączy do zespołu w jednym z naszych wysoce zautomatyzowanych, dynamicznie działających centrów logistycznych. CHARAKTERYSTYKA STAN
  13. Najlepiej nową daj, żeby niepotrzebnie nie rozklejać kluczyka za chwilę. Jakbyś nie znalazł elektryka to się odezwij to Ci to ogarnę.
  14. Pewnie jakiś elektryk będzie w stanie ogarnąć. Tylko wydaje mi się, że łatwiej kupić używany kluczyk (np. https://allegro.pl/oferta/kluczyk-bmw-e36-e39-e46-8486319481) i przelutować kość od immo. Będzie szybciej i taniej pewnie.
  15. Nie miałem takiej sytuacji, zawsze kończyło się na wymianie akumulatorka i później działał już normalnie. Ale na internetach wyczytałem podobny przypadek do Twojego. Ostatecznie koleś wymienił całą płytkę od pilota, bo gdzieś w niej był problem związany z ładowaniem. Kiedyś po nieudolnym rozcinaniu obudowy też musiałem wymieniać całą płytkę. Ogólnie musisz ogarnąć sobie jakiś kluczyk z taką płytką i przelutować kość immo:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...