Andrii

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1087
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

Ostatnia wygrana Andrii w dniu 24 Wrzesień 2019

Użytkownicy przyznają Andrii punkty reputacji!

Reputacja

502 Excellent

O Andrii

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 10.11.1983

Informacje:

  • Mój samochód
    E39 530i
  • Skąd
    DWR/LC

Ostatnie wizyty

1641 wyświetleń profilu
  1. Hej, Podeślij ofertę na hamulce przód - tarcze i klocki. OEM i jakiś sensowny zamiennik. Dziękuję Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka
  2. Andrii

    Kolejny wypadek z BMW.

    https://www.tvsudecka.pl/wiadomosci/68968,tragiczny-wypadek-w-bielawie Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka
  3. Może jakaś osłona blaszana katalizatora? Mi dzwoniły raz blaszki osłonowe, przymocowane do uszczelki między głowicą a kolektorem wydechowym
  4. W turasie jest za siedzeniem pod podłogą, a w sedanie pod zmieniarką:
  5. Samemu to chyba jedynie to odłączenie przepływki wchodzi w grę. Reszta diagnostyki na kompie. Skąd jesteś? Jest kilku speców, tylko kwestia gdzie Ci bliżej.
  6. Andrii

    Pobór prądu na postoju (nie jeż)

    Mi czytnik od navi nie wygaszał się i potrafił wyciągnąć cały prąd w kilka dni postoju
  7. Najlepiej byłoby dokodować jeszcze jeden sprawny pilot i sprawdzić, jak będzie działał, żeby wykluczyć moduł. Albo wymienić baterię i zobaczyć czy pomoże w Twoim pilocie. Jak już będzie rozebrany, to zawsze można podziałać z mikro switchami, gdyby się okazało, że to jednak z nimi problem.
  8. A może to problem z mikro switchami od tych przycisków? Ciężko jest rozciąć obudowę bez zostawiania śladów Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka
  9. Też tak miałem, że przy dojezdzaniu do świateł, obroty falowaly, czasem nawet gasl silnik, dodatkowo błąd wypadajacych zaplonow I lambdy -mieszanka za uboga czy za bogata. Po odpieciu przeplywki czuć było, że silnik pracuje rowniej I nie falowal przy dojezdzaniu do świateł. Wpadłem na pomysł ze wyczyszcze swoją przeplywke. Skończyło się tym, że całkiem ją ubilem. Po podpięciu jej silnik nie chciał odpalać. Założyłem nowy zamiennik z 2 letnią gwarancją i faktycznie wytrzymała 2 lata. Tylko chyba nie podawała tak jak ori, bo na hamowni brakowało 20KM. Chyba że to coś innego jeszcze kulalo. No ale ori 1200zl a zamiennik 200zl, więc uznałem że przeżyje tą różnicę Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka
  10. Andrii

    PRACA!!

    Amazon w Okmianach poszukuje do utrzymania ruchu (działu technicznego): Techników - Technik Utrzymania Ruchu - Mechanik/Elektryk Brygadzistów - Mistrz Utrzymania Ruchu Kierowników - Kierownik Sekcji Utrzymania Ruchu i Infrastruktury Technik Utrzymania Ruchu - Mechanik/Elektryk OPIS: Amazon poszukuje kandydatów na stanowisko Reliability Engineering Technician, którzy mają doświadczenie w tej dziedzinie. Zatrudniona osoba dołączy do zespołu w jednym z naszych wysoce zautomatyzowanych, dynamicznie działających centrów logistycznych. CHARAKTERYSTYKA STANOWISKA: Osoba pracująca na stanowisku Reliability Engineering Technician ma zagwarantować przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa, terminową realizację konserwacji zapobiegawczej przy jednoczesnym zachowaniu wysokich standardów oraz wysoki poziom dostępności sprzętu poprzez stałe wprowadzanie udoskonaleń. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Nadawanie priorytetu najlepszym praktykom BHP we wszystkich wykonywanych zadaniach Przeprowadzanie zaplanowanej konserwacji zapobiegawczej w odniesieniu do całego wyposażenia obiektu Szybkie reagowanie na awarie, komunikacja ze stronami, których dotyczy problem, oraz skuteczne usuwanie wszelkich usterek Działanie na rzecz ciągłego wprowadzania udoskonaleń poprzez wyciąganie wniosków z awarii oraz przesyłanie uwag i sugestii dotyczących udoskonaleń za pośrednictwem kierownika liniowego Zapewnianie wysokiego poziomu dostępności sprzętu klientom wewnętrznym Wspieranie osób pracujących na stanowisku Senior Reliability Engineering Technician i korzystanie z ich zasobów wiedzy PODSTAWOWE WYMAGANIA: Wszechstronne umiejętności z zakresu urządzeń elektrycznych i mechanicznych Doświadczenie w pracy z systemami planowania konserwacji zapobiegawczej Doświadczenie w wykrywaniu usterek w systemach automatyzacji i zmechanizowanego sprzętu do przenoszenia towarów Umiejętność korzystania ze schematów mechanicznych i elektrycznych Podstawowe umiejętności z zakresu prac warsztatowych Doświadczenie w konserwacji przenośników oraz w pracy z inwerterami/sterownikami silników Doświadczenie w pracy wymagającej przestrzegania odpowiednich standardów i przepisów BHP Doświadczenie w zarządzaniu wykonawcami zewnętrznymi Gotowość do pracy zmianowej w środowisku całodobowym PREFEROWANE KWALIFIKACJE: Doświadczenie w obsłudze rozdzielni wysokiego napięcia Doświadczenie w pracy z maszynami sortującymi Doświadczenie w zakresie konserwacji/konfiguracji skanerów kodów kreskowych Doświadczenie w pracy z maszynami drukującymi i etykietującymi Mistrz Utrzymania Ruchu Firma Amazon poszukuje osób z doświadczeniem do pracy na stanowisku Senior Reliability Engineering Technician. Zatrudniona osoba dołączy do zespołu w jednym z naszych wysoce zautomatyzowanych, dynamicznie działających centrów logistycznych. CHARAKTERYSTYKA STANOWISKA: Osoba na stanowisku Senior Reliability Engineering Technician ma zagwarantować przestrzeganie przepisów i zasad dotyczących bezpieczeństwa, terminową realizację konserwacji zapobiegawczej z zachowaniem wysokich standardów oraz wysoki poziom dostępności sprzętu poprzez ciągłe doskonalenie rozwiązań. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: propagowanie najlepszych praktyk w zakresie BHP i monitorowanie współpracowników pod kątem przestrzegania przez nich propagowanych zasad, podejmowanie praktycznych działań i wykazywanie się fachową wiedzą merytoryczną w kontekście całego zmechanizowanego sprzętu do przenoszenia towarów w budynku, prowadzenie interaktywnych szkoleń i pełnienie funkcji mentora dla pracowników technicznych na zmianie, wspieranie kierownika liniowego i nadzorowanie prac na zmianie pod jego nieobecność, zapewnianie wysokiego poziomu dostępności sprzętu dla klientów wewnętrznych, wspieranie stałego doskonalenia systemów w standardowy sposób w ramach całej sieci w UE, nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji zawodowych na różnych szczeblach w ramach całej organizacji. PODSTAWOWE WYMAGANIA: duże umiejętności w zakresie urządzeń elektrycznych i mechanicznych i co najmniej 5-letnie doświadczenie w automatyce lub złożonych środowiskach ze zmechanizowanym sprzętem do przenoszenia towarów, solidne podstawy wiedzy w zakresie systemów kontroli opartych na sterownikach PLC, doświadczenie w pracy z systemami CMMS (Computerized Maintenance Management Systems) przy planowaniu proaktywnych prac konserwacyjnych i rejestrowaniu zadań reaktywnych, znajomość wskaźników całkowitej efektywności wyposażenia (OEE) i jego wydajności, znajomość wymagań dotyczących zachowania zgodności z przepisami, doświadczenie w pełnieniu funkcji mentora i wspieraniu rozwoju młodszych techników, doświadczenie w zarządzaniu wykonawcami zewnętrznymi, potwierdzona w praktyce umiejętność rozwiązywania problemów pod dużą presją, umiejętność porozumiewania się w języku angielskim (pisemnie i ustnie) i w języku lokalnym na poziomie CEFR B2 lub wyższym, gotowość do pracy zmianowej w środowisku całodobowym. PREFEROWANE KWALIFIKACJE: potwierdzona w praktyce umiejętność nadzorowania innych osób w zespole i wpływania na ich postępowanie, potwierdzona w praktyce umiejętność jednoczesnej realizacji kilku różnych projektów i prac oraz nadawania im priorytetów, doświadczenie w zarządzaniu wieloma wykonawcami zewnętrznymi, doświadczenie w pracy w środowisku wieloobiektowym. Kierownik Sekcji Utrzymania Ruchu i Infrastruktury Reliability Engineering Area Manager (m/k) [Kierownik Sekcji Utrzymania Ruchu i Infrastruktury] OPIS Amazon poszukuje kandydatów na stanowisko Reliability Engineering Area Manager mających doświadczenie w pracy o podobnym charakterze. Zatrudniona osoba dołączy do zespołu w jednym z naszych wysoce zautomatyzowanych i dynamicznie działających centrów logistycznych. CHARAKTERYSTYKA STANOWISKA: Osoba pracująca na stanowisku Kierownika Sekcji Utrzymania Ruchu i Infrastruktury pełni funkcję Kierownika Liniowego w zespole techników-inżynierów. Głównym obszarem jej zainteresowania jest bezpieczeństwo, o które dba poprzez szkolenie i rozwój członków zespołu. Jej zadaniem jest zagwarantowanie wysokiego poziomu dostępności sprzętu. Aby je zrealizować, nadzoruje przebieg całej konserwacji zapobiegawczej oraz dba o przestrzeganie wewnętrznych procesów i procedur. NAJWAŻNIEJSZE OBOWIĄZKI: Prowadzenie i wspieranie zespołu oraz pełnienie funkcji mentora poprzez odkrywanie barier, które uniemożliwiają personelowi pracę w bezpieczny, standardowy i skuteczny sposób; współpracowanie z zespołem i całą siecią w celu wykorzystania dostępnej wiedzy technicznej i opracowania rozwiązań Wspieranie osoby zatrudnionej na stanowisku Kierownika Działu Utrzymania Ruchu i Infrastruktury w ramach współpracy z działem bezpieczeństwa i kadrami kierowniczymi odpowiedzialnymi za obiekt w celu wdrażania, rejestrowania i kontrolowania programów bezpieczeństwa i zachowania zgodności z przepisami – wszystko to z myślą o zapewnieniu bezpiecznego środowiska pracy całemu personelowi Wdrażanie standardów obowiązujących w całej sieci oraz ukierunkowanie działań na prowadzenie konserwacji zapobiegawczej w celu zapewnienia wysokiego poziomu dostępności sprzętu naszym klientom wewnętrznym Zapewnienie wystarczających kompetencji technicznych na obsługiwanych zmianach poprzez zorganizowanie programu szkoleniowego w ramach zespołu oraz zarządzanie jego realizacją Zarządzanie lokalnymi projektami lub udzielanie wsparcia projektom realizowanym na obszarze UE, zależnie od poleceń przełożonego Gotowość do pracy w systemie zmianowym w celu zachowania dobrych relacji z zespołem i zyskania wiedzy o codziennej pracy PODSTAWOWE WYMAGANIA: Duże doświadczenie praktyczne w dziedzinie inżynierii obejmujące m.in. zarządzanie pracownikami Ukończenie studiów licencjackich na akredytowanej uczelni na kierunku technicznym (inżynieria przemysłowa, elektryczna, mechaniczna lub budownictwo) lub ponad 2-letnie doświadczenie w pracy w zespole inżynierów Amazon Wysoki poziom umiejętności dotyczących urządzeń elektrycznych i mechanicznych Doświadczenie w pracy ze sprzętem zautomatyzowanym, w tym z maszynami pakującymi oraz systemami sortującymi i przenoszącymi Zaawansowany poziom umiejętności komunikowania się w języku angielskim (w mowie i piśmie) oraz w języku lokalnym Doświadczenie w pracy wymagającej przestrzegania odpowiednich standardów i przepisów BHP Zaawansowany poziom umiejętności obsługi programów komputerowych (MS Office, CAD) PREFEROWANE KWALIFIKACJE: Praktyczna znajomość specjalistycznego sprzętu inżynierskiego i wyposażenia technicznego wykorzystywanego w centrum logistycznym oraz procedur dotyczących prac konserwacyjnych i bezpieczeństwa Doświadczenie w pracy z systemami kontroli opartymi na sterownikach PLC Doświadczenie w zarządzaniu projektami Znajomość programów CMMS Doświadczenie w korzystaniu z metodologii Kaizen i uczestniczeniu w procesach ciągłego doskonalenia
  11. Najlepiej nową daj, żeby niepotrzebnie nie rozklejać kluczyka za chwilę. Jakbyś nie znalazł elektryka to się odezwij to Ci to ogarnę.
  12. Pewnie jakiś elektryk będzie w stanie ogarnąć. Tylko wydaje mi się, że łatwiej kupić używany kluczyk (np. https://allegro.pl/oferta/kluczyk-bmw-e36-e39-e46-8486319481) i przelutować kość od immo. Będzie szybciej i taniej pewnie.
  13. Nie miałem takiej sytuacji, zawsze kończyło się na wymianie akumulatorka i później działał już normalnie. Ale na internetach wyczytałem podobny przypadek do Twojego. Ostatecznie koleś wymienił całą płytkę od pilota, bo gdzieś w niej był problem związany z ładowaniem. Kiedyś po nieudolnym rozcinaniu obudowy też musiałem wymieniać całą płytkę. Ogólnie musisz ogarnąć sobie jakiś kluczyk z taką płytką i przelutować kość immo:
  14. A to nie będzie przypadkiem sterownik od wentylatora? W e46 co prawda 2.0d cały czas się zalaczal Wiatrak na full, nawet bez zapłonu, co rozladowywalo aku. Sterownik był na obudowie wentylatora Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka
  15. Andrii

    śruby do wspornikow

    Sprawdzone - w e46 też jest pod M6. Moje śruby to M6x40 tylko że ja mam uniwersalny bagażnik i te śruby dochodzą do końca Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka