Andrii

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    1084
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

Ostatnia wygrana Andrii w dniu 24 Wrzesień 2019

Użytkownicy przyznają Andrii punkty reputacji!

Reputacja

501 Excellent

O Andrii

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 10.11.1983

Informacje:

  • Mój samochód
    E39 530i
  • Skąd
    DWR/LC

Ostatnie wizyty

1583 wyświetleń profilu
  1. Piękna. Też bym brał, gdyby nie to że już jedną taką mam
  2. Może jakaś osłona blaszana katalizatora? Mi dzwoniły raz blaszki osłonowe, przymocowane do uszczelki między głowicą a kolektorem wydechowym
  3. W turasie jest za siedzeniem pod podłogą, a w sedanie pod zmieniarką:
  4. Samemu to chyba jedynie to odłączenie przepływki wchodzi w grę. Reszta diagnostyki na kompie. Skąd jesteś? Jest kilku speców, tylko kwestia gdzie Ci bliżej.
  5. Andrii

    Pobór prądu na postoju (nie jeż)

    Mi czytnik od navi nie wygaszał się i potrafił wyciągnąć cały prąd w kilka dni postoju
  6. Najlepiej byłoby dokodować jeszcze jeden sprawny pilot i sprawdzić, jak będzie działał, żeby wykluczyć moduł. Albo wymienić baterię i zobaczyć czy pomoże w Twoim pilocie. Jak już będzie rozebrany, to zawsze można podziałać z mikro switchami, gdyby się okazało, że to jednak z nimi problem.
  7. A może to problem z mikro switchami od tych przycisków? Ciężko jest rozciąć obudowę bez zostawiania śladów Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka
  8. Też tak miałem, że przy dojezdzaniu do świateł, obroty falowaly, czasem nawet gasl silnik, dodatkowo błąd wypadajacych zaplonow I lambdy -mieszanka za uboga czy za bogata. Po odpieciu przeplywki czuć było, że silnik pracuje rowniej I nie falowal przy dojezdzaniu do świateł. Wpadłem na pomysł ze wyczyszcze swoją przeplywke. Skończyło się tym, że całkiem ją ubilem. Po podpięciu jej silnik nie chciał odpalać. Założyłem nowy zamiennik z 2 letnią gwarancją i faktycznie wytrzymała 2 lata. Tylko chyba nie podawała tak jak ori, bo na hamowni brakowało 20KM. Chyba że to coś innego jeszcze kulalo. No ale ori 1200zl a zamiennik 200zl, więc uznałem że przeżyje tą różnicę Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka
  9. Andrii

    PRACA!!

    Amazon w Okmianach poszukuje do utrzymania ruchu (działu technicznego): Techników - Technik Utrzymania Ruchu - Mechanik/Elektryk Brygadzistów - Mistrz Utrzymania Ruchu Kierowników - Kierownik Sekcji Utrzymania Ruchu i Infrastruktury Technik Utrzymania Ruchu - Mechanik/Elektryk OPIS: Amazon poszukuje kandydatów na stanowisko Reliability Engineering Technician, którzy mają doświadczenie w tej dziedzinie. Zatrudniona osoba dołączy do zespołu w jednym z naszych wysoce zautomatyzowanych, dynamicznie działających centrów logistycznych. CHARAKTERYSTYKA STANOWISKA: Osoba pracująca na stanowisku Reliability Engineering Technician ma zagwarantować przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa, terminową realizację konserwacji zapobiegawczej przy jednoczesnym zachowaniu wysokich standardów oraz wysoki poziom dostępności sprzętu poprzez stałe wprowadzanie udoskonaleń. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Nadawanie priorytetu najlepszym praktykom BHP we wszystkich wykonywanych zadaniach Przeprowadzanie zaplanowanej konserwacji zapobiegawczej w odniesieniu do całego wyposażenia obiektu Szybkie reagowanie na awarie, komunikacja ze stronami, których dotyczy problem, oraz skuteczne usuwanie wszelkich usterek Działanie na rzecz ciągłego wprowadzania udoskonaleń poprzez wyciąganie wniosków z awarii oraz przesyłanie uwag i sugestii dotyczących udoskonaleń za pośrednictwem kierownika liniowego Zapewnianie wysokiego poziomu dostępności sprzętu klientom wewnętrznym Wspieranie osób pracujących na stanowisku Senior Reliability Engineering Technician i korzystanie z ich zasobów wiedzy PODSTAWOWE WYMAGANIA: Wszechstronne umiejętności z zakresu urządzeń elektrycznych i mechanicznych Doświadczenie w pracy z systemami planowania konserwacji zapobiegawczej Doświadczenie w wykrywaniu usterek w systemach automatyzacji i zmechanizowanego sprzętu do przenoszenia towarów Umiejętność korzystania ze schematów mechanicznych i elektrycznych Podstawowe umiejętności z zakresu prac warsztatowych Doświadczenie w konserwacji przenośników oraz w pracy z inwerterami/sterownikami silników Doświadczenie w pracy wymagającej przestrzegania odpowiednich standardów i przepisów BHP Doświadczenie w zarządzaniu wykonawcami zewnętrznymi Gotowość do pracy zmianowej w środowisku całodobowym PREFEROWANE KWALIFIKACJE: Doświadczenie w obsłudze rozdzielni wysokiego napięcia Doświadczenie w pracy z maszynami sortującymi Doświadczenie w zakresie konserwacji/konfiguracji skanerów kodów kreskowych Doświadczenie w pracy z maszynami drukującymi i etykietującymi Mistrz Utrzymania Ruchu Firma Amazon poszukuje osób z doświadczeniem do pracy na stanowisku Senior Reliability Engineering Technician. Zatrudniona osoba dołączy do zespołu w jednym z naszych wysoce zautomatyzowanych, dynamicznie działających centrów logistycznych. CHARAKTERYSTYKA STANOWISKA: Osoba na stanowisku Senior Reliability Engineering Technician ma zagwarantować przestrzeganie przepisów i zasad dotyczących bezpieczeństwa, terminową realizację konserwacji zapobiegawczej z zachowaniem wysokich standardów oraz wysoki poziom dostępności sprzętu poprzez ciągłe doskonalenie rozwiązań. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: propagowanie najlepszych praktyk w zakresie BHP i monitorowanie współpracowników pod kątem przestrzegania przez nich propagowanych zasad, podejmowanie praktycznych działań i wykazywanie się fachową wiedzą merytoryczną w kontekście całego zmechanizowanego sprzętu do przenoszenia towarów w budynku, prowadzenie interaktywnych szkoleń i pełnienie funkcji mentora dla pracowników technicznych na zmianie, wspieranie kierownika liniowego i nadzorowanie prac na zmianie pod jego nieobecność, zapewnianie wysokiego poziomu dostępności sprzętu dla klientów wewnętrznych, wspieranie stałego doskonalenia systemów w standardowy sposób w ramach całej sieci w UE, nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji zawodowych na różnych szczeblach w ramach całej organizacji. PODSTAWOWE WYMAGANIA: duże umiejętności w zakresie urządzeń elektrycznych i mechanicznych i co najmniej 5-letnie doświadczenie w automatyce lub złożonych środowiskach ze zmechanizowanym sprzętem do przenoszenia towarów, solidne podstawy wiedzy w zakresie systemów kontroli opartych na sterownikach PLC, doświadczenie w pracy z systemami CMMS (Computerized Maintenance Management Systems) przy planowaniu proaktywnych prac konserwacyjnych i rejestrowaniu zadań reaktywnych, znajomość wskaźników całkowitej efektywności wyposażenia (OEE) i jego wydajności, znajomość wymagań dotyczących zachowania zgodności z przepisami, doświadczenie w pełnieniu funkcji mentora i wspieraniu rozwoju młodszych techników, doświadczenie w zarządzaniu wykonawcami zewnętrznymi, potwierdzona w praktyce umiejętność rozwiązywania problemów pod dużą presją, umiejętność porozumiewania się w języku angielskim (pisemnie i ustnie) i w języku lokalnym na poziomie CEFR B2 lub wyższym, gotowość do pracy zmianowej w środowisku całodobowym. PREFEROWANE KWALIFIKACJE: potwierdzona w praktyce umiejętność nadzorowania innych osób w zespole i wpływania na ich postępowanie, potwierdzona w praktyce umiejętność jednoczesnej realizacji kilku różnych projektów i prac oraz nadawania im priorytetów, doświadczenie w zarządzaniu wieloma wykonawcami zewnętrznymi, doświadczenie w pracy w środowisku wieloobiektowym. Kierownik Sekcji Utrzymania Ruchu i Infrastruktury Reliability Engineering Area Manager (m/k) [Kierownik Sekcji Utrzymania Ruchu i Infrastruktury] OPIS Amazon poszukuje kandydatów na stanowisko Reliability Engineering Area Manager mających doświadczenie w pracy o podobnym charakterze. Zatrudniona osoba dołączy do zespołu w jednym z naszych wysoce zautomatyzowanych i dynamicznie działających centrów logistycznych. CHARAKTERYSTYKA STANOWISKA: Osoba pracująca na stanowisku Kierownika Sekcji Utrzymania Ruchu i Infrastruktury pełni funkcję Kierownika Liniowego w zespole techników-inżynierów. Głównym obszarem jej zainteresowania jest bezpieczeństwo, o które dba poprzez szkolenie i rozwój członków zespołu. Jej zadaniem jest zagwarantowanie wysokiego poziomu dostępności sprzętu. Aby je zrealizować, nadzoruje przebieg całej konserwacji zapobiegawczej oraz dba o przestrzeganie wewnętrznych procesów i procedur. NAJWAŻNIEJSZE OBOWIĄZKI: Prowadzenie i wspieranie zespołu oraz pełnienie funkcji mentora poprzez odkrywanie barier, które uniemożliwiają personelowi pracę w bezpieczny, standardowy i skuteczny sposób; współpracowanie z zespołem i całą siecią w celu wykorzystania dostępnej wiedzy technicznej i opracowania rozwiązań Wspieranie osoby zatrudnionej na stanowisku Kierownika Działu Utrzymania Ruchu i Infrastruktury w ramach współpracy z działem bezpieczeństwa i kadrami kierowniczymi odpowiedzialnymi za obiekt w celu wdrażania, rejestrowania i kontrolowania programów bezpieczeństwa i zachowania zgodności z przepisami – wszystko to z myślą o zapewnieniu bezpiecznego środowiska pracy całemu personelowi Wdrażanie standardów obowiązujących w całej sieci oraz ukierunkowanie działań na prowadzenie konserwacji zapobiegawczej w celu zapewnienia wysokiego poziomu dostępności sprzętu naszym klientom wewnętrznym Zapewnienie wystarczających kompetencji technicznych na obsługiwanych zmianach poprzez zorganizowanie programu szkoleniowego w ramach zespołu oraz zarządzanie jego realizacją Zarządzanie lokalnymi projektami lub udzielanie wsparcia projektom realizowanym na obszarze UE, zależnie od poleceń przełożonego Gotowość do pracy w systemie zmianowym w celu zachowania dobrych relacji z zespołem i zyskania wiedzy o codziennej pracy PODSTAWOWE WYMAGANIA: Duże doświadczenie praktyczne w dziedzinie inżynierii obejmujące m.in. zarządzanie pracownikami Ukończenie studiów licencjackich na akredytowanej uczelni na kierunku technicznym (inżynieria przemysłowa, elektryczna, mechaniczna lub budownictwo) lub ponad 2-letnie doświadczenie w pracy w zespole inżynierów Amazon Wysoki poziom umiejętności dotyczących urządzeń elektrycznych i mechanicznych Doświadczenie w pracy ze sprzętem zautomatyzowanym, w tym z maszynami pakującymi oraz systemami sortującymi i przenoszącymi Zaawansowany poziom umiejętności komunikowania się w języku angielskim (w mowie i piśmie) oraz w języku lokalnym Doświadczenie w pracy wymagającej przestrzegania odpowiednich standardów i przepisów BHP Zaawansowany poziom umiejętności obsługi programów komputerowych (MS Office, CAD) PREFEROWANE KWALIFIKACJE: Praktyczna znajomość specjalistycznego sprzętu inżynierskiego i wyposażenia technicznego wykorzystywanego w centrum logistycznym oraz procedur dotyczących prac konserwacyjnych i bezpieczeństwa Doświadczenie w pracy z systemami kontroli opartymi na sterownikach PLC Doświadczenie w zarządzaniu projektami Znajomość programów CMMS Doświadczenie w korzystaniu z metodologii Kaizen i uczestniczeniu w procesach ciągłego doskonalenia
  10. Najlepiej nową daj, żeby niepotrzebnie nie rozklejać kluczyka za chwilę. Jakbyś nie znalazł elektryka to się odezwij to Ci to ogarnę.
  11. Pewnie jakiś elektryk będzie w stanie ogarnąć. Tylko wydaje mi się, że łatwiej kupić używany kluczyk (np. https://allegro.pl/oferta/kluczyk-bmw-e36-e39-e46-8486319481) i przelutować kość od immo. Będzie szybciej i taniej pewnie.
  12. Nie miałem takiej sytuacji, zawsze kończyło się na wymianie akumulatorka i później działał już normalnie. Ale na internetach wyczytałem podobny przypadek do Twojego. Ostatecznie koleś wymienił całą płytkę od pilota, bo gdzieś w niej był problem związany z ładowaniem. Kiedyś po nieudolnym rozcinaniu obudowy też musiałem wymieniać całą płytkę. Ogólnie musisz ogarnąć sobie jakiś kluczyk z taką płytką i przelutować kość immo:
  13. A to nie będzie przypadkiem sterownik od wentylatora? W e46 co prawda 2.0d cały czas się zalaczal Wiatrak na full, nawet bez zapłonu, co rozladowywalo aku. Sterownik był na obudowie wentylatora Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka
  14. Andrii

    śruby do wspornikow

    Sprawdzone - w e46 też jest pod M6. Moje śruby to M6x40 tylko że ja mam uniwersalny bagażnik i te śruby dochodzą do końca Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka
  15. Andrii

    śruby do wspornikow

    Chodzi Ci o śrubę z numeru 5? W e39 jest to zwykła śruba z łbem cylindrycznym z gniazdem wewnętrznym na imbus, chyba M6x25 czy M6x30. Wieczorem mogę sprawdzić dokładnie. Mam też e46 na podjeździe to sprawdzę czy tam jest to samo.