Skocz do zawartości


vidusmile

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana vidusmile w dniu 24 Grudnia 2015

Użytkownicy przyznają vidusmile punkty reputacji!

O vidusmile

  • Urodziny 18 Lutego

Informacje:

  • Mój samochód
    bmw f10 525d
  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

1 282 wyświetleń profilu

vidusmile's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

23

Reputacja

  1. Heja, Mam kilka pozostałości po e46, tj: - Filtr Paliwa, oleju Mann - filtr oleju trochę umazany gdyż mechanik pomylił się i zły filtr wyciągnął, po czym z powrotem włożył.. - mieszek do skrzyni - pasek wieloklinowy 60 zł za wszystko.
  2. Sprzedane. proszę o zamknięcie, dzięki !
  3. Dzięki Dixx, też odp dostałem od chłopaków z shining "LCK Coralux lub Colourlock Soft. Jeśli chcesz tylko impregnat to Voodoo jest ok. Do czyszczenia plastików Surf City Garage Dash Away lub Cleantech Inside Cleaner." - może komuś się przyda. Voodoo tylko do skóry chciałem - widziałem efekt w innym aucie i "beżowe" skóry były nasycone takie.. : ))
  4. Cześć, Temat jeszcze żyje ? Mogę prosić o polecenie zestawu do pielęgnacji jasnej skóry ? + wszelkie plastikowe detale przy kokpicie itp do skóry, myślałem o Surf city garage voodoo blend leather
  5. Auto wróciło do Wawy. Gdyby ktoś jednak się zdecydował to do dogadania się, niestety maskra zaczęła się łuszczyć, nie wiem czym jest to spowodowane, może od słońca. Od ręki za 3,5k zł oddam
  6. Hej hej, Jak coś, nadal aktualne. Na razie tylko "sebixy" z olx dzwonią żeby im na raty sprzedać Jakby ktoś realnie chciał, piszczcie.. na pewno się dogadamy - szkoda żeby stało..
  7. Jak we Wroc, podbij do "Monster Turbo Auto Serwis" - chłopaki bardzo dobrze znają się na marce, wytłumaczą, pokażą. Wcześniej oddawałem do nich autko i zawsze super na cacy było zrobione.
  8. Cześć, Mam na sprzedaż poprzednie autko jakim jest Bunia E46 320d sedan, manual, 99 produkcji. przebieg około 260tyś km, opłaty do ~20.10.2020. Od kilku miesięcy stoi "nieużywana"- jeżdżę nowym autkiem, to stoi. Olej wymieniałem co 8-12tyś km ( w zależności od ogaru ;d). Do poprawek to na pewno przewody hamulcowe sztywne z tyłu, gdyż nie były wymieniane od x czasu (przynajmniej nie za mojej kadencji) - które dorzucam. Ostatnio co robiłem to zawieszenie przód / tył komplet amorków + sprężyny, klocki hamulcowe tył, czyszczenie EGR. Wizualnie, autko wymaga odświeżenia no i zaczęła ruda po trochy gryźć. Jakby ktoś potrzebował więcej info to można pisać na priva. Aktualnie auto znajduje się w Warszawie, lecz zabiorę do Wroc do końca tyg. Cena jaka mnie interesuje to 5 tyś z zimówkami itp - do negocjacji - dla prawdziwych forumowiczów do dogadania. Pozdrawiam
  9. Hej hej, Temat do zamknięcia / wywalenia do kosza. Dzięki za zainteresowanie i pomóc! Odnośnie auta - zdecydowałem się na tą 525 : )
  10. Sorki, nie wstawiłem linku. Mowa o drugiej https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-1wl-aso-salon-pl-fv23-xdrive-218km-pamieci-skora-elektryka-nawi-proff-ID6CyXQU.html#0442553082 Powyższe nie jest jakieś wygurowane softowo..takie standardowe. "pęknięcia na tarczy przegubowej wału z tyłu " - ori ok 600 zl/ zamiennik ok 300 - wymiana nie wiem. Odnośnie Kolektora to koszt nowego 1200 zł, wyczyszczenie to kolo 600 zeta pewnie. Aczkolwiek podliczylem że tak z 6k spokojnie musialbym wybulić na same częsci na start. Reszte już powoli robić, bo czytalem że turbo zazwyczaj na gwarancji wymieniają przy 120-150k km.
  11. hej hej :)) Dziś autko zostało sprawdzone przez ekipę z Bimmer Checka - dzięki @r4ll za polecenie! - czekam na raport, telefonicznie mega się słuchało o stanie autka. Ostateczną decyzję jutro podejmę, gdyż muszę policzyć ile wydam po odebraniu auta na start - najgorszy to chyba jest błąd przy kolektorze, któraś z klapek się nie domyka więc albo silniczek pada albo trzeba wyczyścić EGR i kolektor... do tego pełny zestaw klocków na tył (tarcze + klocki..czujniki?), guma od podpory walu z tyłu przy xdrive pęknięta (chyba własnie od podpory.. - później się upewnie).. pewnie coś tam jeszcze może dojść, tak jak poduchy silnika (Yama też wyczuł "wibracje" przy odpalonym aucie) i wymiana opon x 4, bo aktualne są stare i zużyte... Cena auta 90k...liczę na to, że wystarczy wyczyścić kolektor - nie wiem ile taka zabawa kosztuje, aczkolwiek nie wygląda najciężej, zwłaszcza że dostęp do kolektora jest w miarę prosty - ale mogę się mylić. Na start zakładam że z 5k bym musiał wydać na to wszystko aby mieć porządek na co najmniej rok
  12. @BASTARS mi się wydaje, że to przez wyposażenie..aczkolwiek dziwna historia auta, bo w ogłoszeniu jest że z francji, przez tel gościu powiedział, że z niemiec...więc mogą coś kręcić. A odnośnie 525d F10 chcą 88k zł - tak patrzę po ogłoszeniach to mniej więcej tak stoją .. tu jeszcze gwarancje 6 miesięcy mam w cenie, którą mogę do dwóch lat u nich przedłużyć (zawiera koło dwumasowe i turbo ). Najbardziej mi w oko wpadło, jutro mam nadzieje, że chłopaki z bimmer-check się odezwą i ruszę dalej z tym : ))
  13. Dzięki za owocną wypowiedź. ? U góry podałeś dwie firmy które mogą autko sprawdzić - właśnie też się zastanawiałem nad czymś takim jako alternatywę względem ASO ? A propo, dziś byłem sprawdzić 525d 218KM 14' (B47) - krajowe, odkupione od dealera, 120k przebiegu.. do końca serwisowane w ASO, wypatrzyłem że szyba była z 19', ponoć z gwarancji została wymieniona "profilaktycznie", lakierowany powtórnie zderzak po otarciu - jest faktura na 960zł . Siedząc po str kierowcy czułem lekkie wibracje w czasie pracy silnika - może było to spowodowane, iż sam silnik był zimny i to w końcu disel.. lecz nie mógłbym porównać tego np z 520d 184km w której kilka dni temu jeździłem i też w temperaturze poniżej 0 - tam wszystko jakoś było bardziej wygłuszone - albo po prostu.. nie ogarnąłem : )) Z Gdańska dealer się odezwał że mają f10, fajnie wygląda, wyposażone też dobre..ma head-up itp niby dają gwarancje na 2 lata - autko pozostawiono w rozliczeniu.. i mam dylemat, czy by nie pojechać obejrzeć.. czy warto. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-520-xdrive-190-km-ID6CBdPV.html#gallery-open
  14. Cześć, Zamierzam kupić bmw 5 F10 w sedanie od 2014r - w większości to co znalazłem są to powszechne 2.0d, 2,5d za około 90k zł, niektóre z napędem na 4 xdrive. Większość ofert to "Auto odkupione od dealera / poleasingowe i serwisowane do samego końca w ASO".. oczywiście przy kupnie też skorzystałbym z ich usług w celu sprawdzenia historii i stanu aktualnego. Autka które znalazlem mają od 70 do 140k przebiegu. Poszperałem na necie i większość opinii o silniku N47 2.0d 184km są negatywne..B47 2.0d 190KM ponoć zmodyfikowany..ale generalnie jak to ludziska z Monster Turbo mówili "nie bierz dwulitrowego disla..tylko 6 cylindrów ! " - niby racja.. to są czołgi, ale też znacznie droższe. Mam do Was prośbę, czy ktoś mógł by powiedzieć czy się pchać w 2.0d ? cykl mieszany miasto / trasa ok. 2,5k km na miech. Tak rozglądałem się za innymi "dostępnymi autkami" i za 130k można nową kia proceed z pełnym wyposażeniem, panoramą itd wziąć...lecz serce nadal leży za BMW i z e46 to będzie dobra przesiadka : ))) Z góry dzięki za info Poniżej kilka ofert którymi byłem zainteresowany, aczkolwiek trochę więcej tego znalazłem: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-520d-xdrive-190km-lift-salonpl-serwisaso-f-vat23-1wlasciciel-ID6CkxkR.html#60d57c2e33 https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-525d-xdrive-luxury-line-salonpl-gwarancja-poleasingowy-ID6CxWr1.html#60d57c2e33 Wczoraj tą jeździłem i bardzo mi się spodobała: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-2-0d-184km-jasne-skory-x-drive-salon-pl-serwisowany-jak-nowy-ID6CA25y.html#aa4a46f36f -
  15. Może sprobuj na wykopie napisać to powinni to jakoś nagłośnić - nie bylo tam jakiegoś monitoringu ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...