Skocz do zawartości

vidusmile

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana vidusmile w dniu 24 Grudnia 2015

Użytkownicy przyznają vidusmile punkty reputacji!

Reputacja

23 Excellent

O vidusmile

  • Tytuł
    Początkujący
  • Urodziny 18 Lutego

Informacje:

  • Mój samochód
    bmw f10 525d
  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

1064 wyświetleń profilu
  1. Nieaktualne. proszę o zamknięcie, dzięki !
  2. Dzięki Dixx, też odp dostałem od chłopaków z shining "LCK Coralux lub Colourlock Soft. Jeśli chcesz tylko impregnat to Voodoo jest ok. Do czyszczenia plastików Surf City Garage Dash Away lub Cleantech Inside Cleaner." - może komuś się przyda. Voodoo tylko do skóry chciałem - widziałem efekt w innym aucie i "beżowe" skóry były nasycone takie.. : ))
  3. Cześć, Temat jeszcze żyje ? Mogę prosić o polecenie zestawu do pielęgnacji jasnej skóry ? + wszelkie plastikowe detale przy kokpicie itp do skóry, myślałem o Surf city garage voodoo blend leather
  4. Auto wróciło do Wawy. Gdyby ktoś jednak się zdecydował to do dogadania się, niestety maskra zaczęła się łuszczyć, nie wiem czym jest to spowodowane, może od słońca. Od ręki za 3,5k zł oddam
  5. Hej hej, Jak coś, nadal aktualne. Na razie tylko "sebixy" z olx dzwonią żeby im na raty sprzedać Jakby ktoś realnie chciał, piszczcie.. na pewno się dogadamy - szkoda żeby stało..
  6. Jak we Wroc, podbij do "Monster Turbo Auto Serwis" - chłopaki bardzo dobrze znają się na marce, wytłumaczą, pokażą. Wcześniej oddawałem do nich autko i zawsze super na cacy było zrobione.
  7. Cześć, Mam na sprzedaż poprzednie autko jakim jest Bunia E46 320d sedan, manual, 99 produkcji. przebieg około 260tyś km, opłaty do ~20.10.2020. Od kilku miesięcy stoi "nieużywana"- jeżdżę nowym autkiem, to stoi. Olej wymieniałem co 8-12tyś km ( w zależności od ogaru ;d). Do poprawek to na pewno przewody hamulcowe sztywne z tyłu, gdyż nie były wymieniane od x czasu (przynajmniej nie za mojej kadencji) - które dorzucam. Ostatnio co robiłem to zawieszenie przód / tył komplet amorków + sprężyny, klocki hamulcowe tył, czyszczenie EGR. Wizualnie, autko wymaga odświeżenia no i zaczęła ruda po
  8. Hej hej, Temat do zamknięcia / wywalenia do kosza. Dzięki za zainteresowanie i pomóc! Odnośnie auta - zdecydowałem się na tą 525 : )
  9. Sorki, nie wstawiłem linku. Mowa o drugiej https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-1wl-aso-salon-pl-fv23-xdrive-218km-pamieci-skora-elektryka-nawi-proff-ID6CyXQU.html#0442553082 Powyższe nie jest jakieś wygurowane softowo..takie standardowe. "pęknięcia na tarczy przegubowej wału z tyłu " - ori ok 600 zl/ zamiennik ok 300 - wymiana nie wiem. Odnośnie Kolektora to koszt nowego 1200 zł, wyczyszczenie to kolo 600 zeta pewnie. Aczkolwiek podliczylem że tak z 6k spokojnie musialbym wybulić na same częsci na start. Reszte już powoli robić, bo czytalem że turbo zazwyczaj na gwarancji wym
  10. hej hej :)) Dziś autko zostało sprawdzone przez ekipę z Bimmer Checka - dzięki @r4ll za polecenie! - czekam na raport, telefonicznie mega się słuchało o stanie autka. Ostateczną decyzję jutro podejmę, gdyż muszę policzyć ile wydam po odebraniu auta na start - najgorszy to chyba jest błąd przy kolektorze, któraś z klapek się nie domyka więc albo silniczek pada albo trzeba wyczyścić EGR i kolektor... do tego pełny zestaw klocków na tył (tarcze + klocki..czujniki?), guma od podpory walu z tyłu przy xdrive pęknięta (chyba własnie od podpory.. - później się upewnie).. pewnie coś tam jeszcze
  11. @BASTARS mi się wydaje, że to przez wyposażenie..aczkolwiek dziwna historia auta, bo w ogłoszeniu jest że z francji, przez tel gościu powiedział, że z niemiec...więc mogą coś kręcić. A odnośnie 525d F10 chcą 88k zł - tak patrzę po ogłoszeniach to mniej więcej tak stoją .. tu jeszcze gwarancje 6 miesięcy mam w cenie, którą mogę do dwóch lat u nich przedłużyć (zawiera koło dwumasowe i turbo ). Najbardziej mi w oko wpadło, jutro mam nadzieje, że chłopaki z bimmer-check się odezwą i ruszę dalej z tym : ))
  12. Dzięki za owocną wypowiedź. ? U góry podałeś dwie firmy które mogą autko sprawdzić - właśnie też się zastanawiałem nad czymś takim jako alternatywę względem ASO ? A propo, dziś byłem sprawdzić 525d 218KM 14' (B47) - krajowe, odkupione od dealera, 120k przebiegu.. do końca serwisowane w ASO, wypatrzyłem że szyba była z 19', ponoć z gwarancji została wymieniona "profilaktycznie", lakierowany powtórnie zderzak po otarciu - jest faktura na 960zł . Siedząc po str kierowcy czułem lekkie wibracje w czasie pracy silnika - może było to spowodowane, iż sam silnik był zimny i to w końcu disel.. lecz
  13. Cześć, Zamierzam kupić bmw 5 F10 w sedanie od 2014r - w większości to co znalazłem są to powszechne 2.0d, 2,5d za około 90k zł, niektóre z napędem na 4 xdrive. Większość ofert to "Auto odkupione od dealera / poleasingowe i serwisowane do samego końca w ASO".. oczywiście przy kupnie też skorzystałbym z ich usług w celu sprawdzenia historii i stanu aktualnego. Autka które znalazlem mają od 70 do 140k przebiegu. Poszperałem na necie i większość opinii o silniku N47 2.0d 184km są negatywne..B47 2.0d 190KM ponoć zmodyfikowany..ale generalnie jak to ludziska z Monster Turbo mówili "nie bierz dw
  14. Może sprobuj na wykopie napisać to powinni to jakoś nagłośnić - nie bylo tam jakiegoś monitoringu ?
  15. Dzięki wielkie za informację i pomoc. Poprosiłem o numer VIN sprzedawcę, czekam co odpowie. Edit Dostałem od miejscowych handlarzy info, że trafiła się bunia 03/2007, 161.000Km. pełną opcją, alkantara, navi, pdc... za 27900 plus opłaty (spróbuję zbić z ceny chociaż do 26 ;/ ) i ponoć wymieniony rozrząd przy 110k km - Benzyna 2.0, 150 KM + full dokumentacja. Jeszcze nie ma jej w Polsce, ale mają dać znać jak już będzie... Na co zwrócić uwagę przy tym aucie ? - nigdy benzyny nie miałem. Oczywiście postaram się znaleźć osobę ala mechanika żeby mi pomógł przy sprawdzeniu, aczkolwiek jaki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...