Kandyn

Przyjaciel klubu
  • Liczba zawartości

    2306
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    22

Ostatnia wygrana Kandyn w dniu 11 Listopad 2017

Użytkownicy przyznają Kandyn punkty reputacji!

Reputacja

709 Excellent

O Kandyn

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 05.01.2010

Informacje:

  • Mój samochód
    BMW e46 323Ci
  • Skąd
    Oleśnica

Ostatnie wizyty

2446 wyświetleń profilu
  1. Znajomy kupił auto E46 323. Jak kupował to był podjarany i nawet nie zczail, że auto nie jedzie. Dawałeś 2 bieg i gaz, a to przyspieszało jak te zwykłe diesle stare bez turbiny. Straszny muł. Nie wierzyłem, więc wsiadłem i po 25 metrach stwierdziłem, że to jednak prawda. Mam ten sam silnik, więc miałem punkt odniesienia. Dopiero od ok. 4tys się coś tam zbierał. Dał do warsztatu i okazało się, że coś z rozrządem i vanosami było. Teraz już jest ok. Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
  2. Krój męski nr 1 szary będzie? Jak tak to wziałbym go.
  3. Kandyn

    Rozpoczęcie sezonu 2019

    1. Foresty 2. r4ll'e (sugerujemy 24 lub 31V) 3. BASTARS 🍻 4. Dixx37-y 5. Francuz & Skrzat 6.PRZEMO &EDZIA 7. Betoniarki 8. Kandyn & Ola
  4. Ja tez wole poczekac skoro to nie robi i tak zadnej roznicy:)
  5. Popraw moj nick. Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka
  6. Tak, nick jak na forum . Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka
  7. Cześć, Nie wiem jak jest w poliftach. Musisz sprawdzić czy jest tam ta dźwignia, którą przesuwasz i wtedy lampy świecą prosto czyli _I_I, a w w europie są tak: _/_/ bo wtedy ośweitla Ci pobocze. Ja mam przed liftowe lampy i kupiłem z anglika w fajnej cenie i fajnym stanie. Aby mieć wszystko fajnie zgrane trzeba z anglików wyrzucić odbłyśniki bo sa innaczej wytłoczone i do nich wstawić europejskie ze swoich starych lamp. Moje były bez soczewki i sa na zatrzaski. Twoje klosze są klejone. Najgorzej jest w demontażem elementu plastikowego zakończonego kulką. Bo jak nie wiesz jak to połamiesz go. Ja zrobiłem fotorelację z przeróbki moich lamp i wrzucałem na forum. Jak masz chęć przerabiać swoje to możesz się nia posiłkować.
  8. Dobra. Rozwiązałem problem. Mam zintegrowany reduktor z elektrozaworem (reduktor jakis Scorpion) Z powodu nagromadzonego mazutu zablokował się tłoczek elektrozaworu i cały czas był w pozycji otwartej. Prawdopodobnie drugi elektrozawór przy butli także jest walnięty i nie zamyka dopływu gazu, ale to sobie sprawdze) Jak auto było zgaszone to cały czas z butli do reduktora podawany był gaz. Ciśnienie rosło tak, że zaczynało wywalac gaz przez opaski węża. Dlatego tez zamarzał reduktor zaraz po odpaleniu auta. Latem zaś cisnienie biło na wtryski i wtryski puszczały do kolektora gaz. Potem przy odpalaniu musiałem auto "chełtac". Reduktor jest ok, więc go zostawie. Wywalilem z reduktora ten zapieczony tłoczek i filtr fazy ciekłej. Kupiłem nowy elektrozawór Lovato za 28zł, baryłki i złączki i zamontuje go przed reduktorem. Jezdziłem tak od tamtej zimy i dopiero teraz wyczaiłem, że coś jest nei tak z tą intalacja.
  9. Ogrzewanie działa poprawnie. Nagrzewa sie normalnie. Zastanawiam sie, kiedy gaz jest wpuszczany do reduktora w sprawnej instalacji sekwencyjnej. Bo może u mnie jakis zawor jest walniety i puszcza gaz do reduktora po odpaleniu auta. A powinien dopiero jak sie płyn do 30 stopni rozgrzeje.
  10. Siema, Mam problem z LPG. Po odpaleniu auta przy nizszej temp na dworze od razu marznie reduktor. Ktos wie jak wyglada proces podawania gazu do reduktora? Od razu po odpaleniu gaz jest w reduktorze czy najpierw nagrzewa sie plyn do 30st i wtedy z butli puszczany jest gaz do reduktora? Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka
  11. Wklad lewej lampy tylnej. Kawalek wiazki z kostką idacy do tego wkladu lampy. Dostepne? W jakim stanie kosta? Pin nie nadpalony? Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka