Kandyn

Przyjaciel klubu
  • Liczba zawartości

    2314
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    22

Ostatnia wygrana Kandyn w dniu 11 Listopad 2017

Użytkownicy przyznają Kandyn punkty reputacji!

Reputacja

711 Excellent

O Kandyn

  • Tytuł
    Zaawansowany
  • Urodziny 05.01.2010

Informacje:

  • Mój samochód
    BMW e46 323Ci
  • Skąd
    Oleśnica

Ostatnie wizyty

2540 wyświetleń profilu
  1. Kandyn

    NYSA 2019

    Uu to lipa. Trzeba będzie poszukać coś z Nysie u sióstr Urszulanek [emoji4] Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
  2. Jak wentylator nie kreci to klima się włączy, ale ciśnienie w układzie wzrasta tak, że w dobrym wypadku czynnik wyleci zaworem bezpieczeństwa. W gorszym przypadku rozsadzi rurkę itp. i czynnik wyleci. Jak Ci nie chłodzi to nie włączaj klimy może nie ma czynnika, wtedy nie ma smarowania i sprężarka się zatrze. Jedz na serwis klimy i koleś niech obcyka. Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
  3. Kandyn

    NYSA 2019

    Ma ktoś jakieś namiary na domki w Nysie? Byłbym wdzięczny [emoji4] Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
  4. Kandyn

    NYSA 2019

    To mnie namówiłeś
  5. Kandyn

    NYSA 2019

    Pewnie byde jak co roku. Oby pogoda była bo jak na razie jej nie ma[emoji16][emoji16] Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
  6. Znajomy kupił auto E46 323. Jak kupował to był podjarany i nawet nie zczail, że auto nie jedzie. Dawałeś 2 bieg i gaz, a to przyspieszało jak te zwykłe diesle stare bez turbiny. Straszny muł. Nie wierzyłem, więc wsiadłem i po 25 metrach stwierdziłem, że to jednak prawda. Mam ten sam silnik, więc miałem punkt odniesienia. Dopiero od ok. 4tys się coś tam zbierał. Dał do warsztatu i okazało się, że coś z rozrządem i vanosami było. Teraz już jest ok. Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
  7. Krój męski nr 1 szary będzie? Jak tak to wziałbym go.
  8. Kandyn

    Rozpoczęcie sezonu 2019

    1. Foresty 2. r4ll'e (sugerujemy 24 lub 31V) 3. BASTARS ? 4. Dixx37-y 5. Francuz & Skrzat 6.PRZEMO &EDZIA 7. Betoniarki 8. Kandyn & Ola
  9. Ja tez wole poczekac skoro to nie robi i tak zadnej roznicy:)
  10. Popraw moj nick. Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka
  11. Tak, nick jak na forum . Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka
  12. Cześć, Nie wiem jak jest w poliftach. Musisz sprawdzić czy jest tam ta dźwignia, którą przesuwasz i wtedy lampy świecą prosto czyli _I_I, a w w europie są tak: _/_/ bo wtedy ośweitla Ci pobocze. Ja mam przed liftowe lampy i kupiłem z anglika w fajnej cenie i fajnym stanie. Aby mieć wszystko fajnie zgrane trzeba z anglików wyrzucić odbłyśniki bo sa innaczej wytłoczone i do nich wstawić europejskie ze swoich starych lamp. Moje były bez soczewki i sa na zatrzaski. Twoje klosze są klejone. Najgorzej jest w demontażem elementu plastikowego zakończonego kulką. Bo jak nie wiesz jak to połamiesz go. Ja zrobiłem fotorelację z przeróbki moich lamp i wrzucałem na forum. Jak masz chęć przerabiać swoje to możesz się nia posiłkować.
  13. Dobra. Rozwiązałem problem. Mam zintegrowany reduktor z elektrozaworem (reduktor jakis Scorpion) Z powodu nagromadzonego mazutu zablokował się tłoczek elektrozaworu i cały czas był w pozycji otwartej. Prawdopodobnie drugi elektrozawór przy butli także jest walnięty i nie zamyka dopływu gazu, ale to sobie sprawdze) Jak auto było zgaszone to cały czas z butli do reduktora podawany był gaz. Ciśnienie rosło tak, że zaczynało wywalac gaz przez opaski węża. Dlatego tez zamarzał reduktor zaraz po odpaleniu auta. Latem zaś cisnienie biło na wtryski i wtryski puszczały do kolektora gaz. Potem przy odpalaniu musiałem auto "chełtac". Reduktor jest ok, więc go zostawie. Wywalilem z reduktora ten zapieczony tłoczek i filtr fazy ciekłej. Kupiłem nowy elektrozawór Lovato za 28zł, baryłki i złączki i zamontuje go przed reduktorem. Jezdziłem tak od tamtej zimy i dopiero teraz wyczaiłem, że coś jest nei tak z tą intalacja.