Skocz do zawartości


tazunio

Przyjaciel klubu
  • Liczba zawartości

    7 064
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    59

Ostatnia wygrana tazunio w dniu 15 Czerwca

Użytkownicy przyznają tazunio punkty reputacji!

O tazunio

  • Urodziny 29.12.1982

Informacje:

  • Mój samochód
    było: e30 Cabrio ,e46 Touring, e34 Touring i e36 Coupe, Jest: e83 :)
  • Skąd
    Zawidów(DZG)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

tazunio's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • Reacting Well Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

1,2 tyś

Reputacja

  1. napisze jeszcze do kilku osob, moze jeszcze kilka aut sie znajdzie bede dawal znac
  2. Moze wywolam kilka osob do tablicy... @Kosa @viviek @Pakos @Ameryka @MXSiwek @tomasz325 @krzysiek e36 hamann @Niedzwiedz @olog22 @Tomek1989 @remotec @gut7 Ale tez inni... Impreza bedzie dla calych rodzin, wiec spokojnie mozna brac zonke i dzieci. Auta mozna ogrodzic itp. pozdro
  3. Siemka, troche na ostatnia chwile, ale... w najblizsza sobote (19.06) w Zgorzelcu odbedzie sie imprezka dla dzieciakow i ich rodzin z Luzyckiej Akademii Sportu. Beda atrakcje dla mlodszych i starszych. Znajomy, ktory organizuje ta imprezke (ten sam, ktory jest organizatorem imprezki dla mojego synka, ktora odbedzie w przyszlym roku) poprosil mnie o zalatwienie kilku ciekawych autek, ktore staly by gdzies z boku i pachnialy. Nie bylby ktos was (najlepiej z jakims ciekwym autkiem) zainteresowany ? Pozdro
  4. Norma...moze tak byc. Czesto wychodzi to przy zmianie na zawiasu na gwint, kiedy z obu stron ustawisz gwint na jedna wysokosc a spasy sa rozne.
  5. Nic się nie zmienia, dane jak na początku.
  6. Może komus się przyda mała aktualizacja: https://www.facebook.com/groups/878959222533469/permalink/892731457822912/ Wysłane z mojego HRY-LX1 przy użyciu Tapatalka
  7. tazunio

    Witam

    Siema Wysłane z mojego HRY-LX1 przy użyciu Tapatalka
  8. Dziękówa Wysłane z mojego HRY-LX1 przy użyciu Tapatalka
  9. Dziękować Wysłane z mojego HRY-LX1 przy użyciu Tapatalka
  10. Akurat uważam, że wydech nie jest tutaj priorytetem. To auto na obrotach wydziera się jak głupie. Na chwile obecna zbieramy graty do lekkiego poprawienia wizerunku ? Dziś jedna dotarła. Carbonowy spojler ala SRT Niestety jak widać na zdjęciu dotarł porysowany, co nie było by wielkie problemem, ale niestety też pęknięty ? Zobaczymy co wyjdzie z reklamacji.
  11. Siemandero Wysłane z mojego HRY-LX1 przy użyciu Tapatalka
  12. Dziękówa za namiar. Wysłane z mojego HRY-LX1 przy użyciu Tapatalka
  13. Siemka. Pracuje ktoś w salonie BMW w Lubinie lub Wrocławiu? Może macie tam jakiegoś dobrego znajomego? Chciałbym poprosić jeden z tych salonów o jedno auto na niedzielę 17.05. (event mojego synka). Ewentualnie jakieś gadżety. Wysłane z mojego HRY-LX1 przy użyciu Tapatalka
  14. Siemka. Wspólnie z dwoma znajomymi organizuje dla swojego niepełnosprawnego synka imprezę charytatywną. Link do wydarzenia na fb: https://facebook.com/events/s/charytatywny-turniej-euroolusi/498500860793432/?ti=cl Chciałbym wszystkich zaprosić na ten event. Przy okazji wydarzenia powstał też bazarek: https://www.facebook.com/groups/878959222533469 Na którym można licytować i wystawiać przedmioty i usługi. Zachęcam do dołączenia i z góry dziękuję. Warto obserwować bo już są fajne rzeczy, a bedą jeszcze fajniejsze. Pozdrawiam. Wysłane z mojego HRY-LX1 przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...