dj_drops

Użytkownicy
  • Liczba zawartości

    278
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

30 Excellent

O dj_drops

  • Tytuł
    Zaawansowany

Informacje:

  • Mój samochód
    E39 530dA Touring
  • Skąd
    Wrocław
  1. Dzięki, wczoraj wychodząc z pracy wpadłem na ten prosty pomysł i działa Co mnie też trochę zmartwiło, bo gdzie się podział płyn
  2. Witam, pacjent 530d 193km 2003 rok. Przeszukałem internet, ale podobnego przypadku nie znalazłem. Poza brakiem ciepłego powietrza z nawiewu, dodatkowym objawem z którym się w internecie nie spotkałem jest to, że w trybie AUTO, zawsze mi to działało tak, że póki silnik się nie nagrzał, powietrze leciało na szybę i nogi, dopiero po osiągnięciu okolic pionu na wskaźniku temperatury, zaczynało lecieć powietrze z kratek "na twarz". Teraz ciągle wieje na szybę i nogi oraz lodowate powietrze. Ktoś się spotkał z podobnym przypadkiem ? albo podpowie gdzie zacząć szukać ? (manualne przełączanie kierunków nawiewu działa bez zarzutu)
  3. Aktualnie nie jest źle. Drzwi działają od jakiegoś czasu ok, tylko znowu sama szyba przestała reagować już mi ręce normalnie opadają od takich pierdółek. Z tego co słyszę to moduł w drzwiach cyka - tylko sama szyba nie reaguje. 1. Czy szukać dalej przyczyny w kostce buda<->drzwi ? 2. Czy może jednak to być uwalony moduł (mam już "kupiony" - ale nie mam kiedy odebrać) ? 3. Czy sam siłownik szyb
  4. zastosowałem zestaw pod tytułem Kontakt S i Kontakt U. Problem co jakiś czas się pojawia, chociaż od tygodnia jest już ok. Dziwny objaw jest taki że nie zawsze zamknie drzwi za pierwszym razem. Czasami muszę otworzyć i zamknąć drugi raz
  5. Jednak problem powrócił jak bumerang (chyba od deszczu). Wyczyściłem kostkę jak najlepiej umiałem - kontakt do czyszczenia styków + papierek ścierny na tyle na ile mogłem się dostać... ktoś ma pomysł jak się permanentnie uporać z tym problemem ?
  6. Jak w temacie, zakupię czujnik w kolorze żeby uniknąć malowania - 3pin
  7. Problem rozwiązany, zaśniedziałe piny we wtyczce łączącej a karoserią... pozostał mi jeszcze jedne problem który istnieje od kiedy mam to auto. W drzwiach pasażera, nie działa domykanie z pilota, ani nawet nie mogę zamknąć w przycisku w aucie - w pierwszym położeniu nie ma reakcji, w drugim gdzie sama powinna się zamknąć, działa jak przytrzymam przycisk
  8. Dostanie się do drzwi będzie skomplikowane? Na coś zwracać uwagę?
  9. Witam, wczoraj mi się stała dziwna rzecz. Drzwi od strony pasażera przestały reagować na elektronikę (nie działa centralny, szyba, lusterko). Nie wiem czy słusznie podejrzewam ale pewnie wiązka kabli do drzwi poszła się kochać... moje pytanie czy dobrze kombinuję i jeżeli tak, to gdzie i w którym miejscu się do tego dobrać (może jakaś obrazkowa instrukcja).
  10. Miałem taką sytuację jeszcze z mercedresem, babka mi się wkomponowała hakiem w mój tylni zderzak i sobie beztrosko odjechała, miała pecha bo ja stałem nie daleko (niestety nie zdążyłem dobiec). No to co, zjadłem na spokojnie obiad i wio na policje, miałem: data, godzina, jakie auto, jakie numery, zdjęcia uszkodzenia. Właśnie parę dni temu dostałem pisemko że umorzono, bo nie wykryto sprawcy :evil:
  11. dj_drops

    530d nie pali 1 cylinder

    Kolejny update: postęp jest taki, że cały układ CR jest sprawny (wszystkie wtryski, pompa pracują idealnie). Brak kompresji na pierwszym cylindrze (~8bar'ów).
  12. dj_drops

    Padający akumulator ?

    No tak trochę nie końca, bo takie podejście było dobre za czasów maluchów i polonezów. Teraz ładowanie akumulatora to trochę większa filozofia, bo sprowadza się do ładowania schematem CC/CV (co nie wyklucza zastosowania prostownika transformatorowego ale z takim się jeszcze nie spotkałem który by spełniał takie założenie). Poza tym co oznacza o odpowiedniej mocy ? Jeżeli przyjmiemy kolejne archaiczne metody to wychodzi prąd ładowania powinien być dla zdrowia akumulatora na poziomie 1/10C (dla akumulatora 100Ah to będzie 10A), a jeżeli weźmiemy dobry prostownik (a właściwie to już można nazywać ładowarką) który utrzymuje stałe napięcie dla ładowania, to przy takiej kosmetyce akumulator i tak nie weźmie więcej niż 4-5A.
  13. dj_drops

    Padający akumulator ?

    A tak z ciekawości jaki masz aku ? Ja miałem w aucie jakiś wynalazek chiński (był już w aucie jak kupiłem) i się skończył bez żadnego ostrzeżenia, od rano na mrozie odpalił a później pod sklepem miał 8.5V
  14. dj_drops

    Padający akumulator ?

    U mnie jest identycznie komp 13.8V a na klemach 14.2V - moim zdaniem (i zdaniem gościa od akumulatorów) jest idealnie