Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów ' chromy' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Akcje specjalne
    • Akcje Specjalne
  • Powitania, Prezentacje
    • Powitania
    • Buma Design -> czyli zdjecia naszych Beemek
  • Dyskusje o BMW
    • Dyskusje ogólne
    • Diagnostyka komputerowa
    • Paliwa alternatywne
    • Blacharstwo i lakiernictwo
    • Car Audio & Navi
    • Motocykle BMW
    • BUMA SERWIS czyli SAM NAPRAWIAM BMW
  • Galeria BMW
    • Galeria BMW
  • Mechanika i Elektryka
    • Seria 1
    • Seria 3
    • Seria 5
    • Seria 6
    • Seria 7
    • Serie X, Z i Inne
  • Tuning
    • Tuning Mechaniczny
    • Tuning wizualny
  • Giełda BMW - Ogłoszenia
    • ! ! ! UWAGA - SKRADZIONO BMW ! ! !
    • NAJLEPSZA OFERTA - NOWE CZĘŚCI DO BMW
    • Wybrane oferty na oryginalne gadżety i akcesoria BMW - Sklep sBMW.pl
    • Rabaty i Zniżki
    • Kup / Sprzedaj samochód BMW
    • Kup/Sprzedaj Części
    • Inne Ogłoszenia
    • Obejrzyj mi auto
    • SCHWARZe LISTe
    • SHINING CAR
    • Sklep Silesia Parts
  • Maxbimmer - Klub BMW Wrocław
    • Regulamin BMW Klub Wrocław
    • Spoty / Zloty BMW Klub Wrocław
    • Spoty Inne
    • Gadżety Forumowe
    • Forum Klubowe
    • Maxbimmerki
    • Forum przyjaciół Maxbimmera
    • Zaprzyjaźnione Kluby
  • Off Topic
  • Spotkania i Zloty
  • Wysypisko
  • vBCms Comments
  • vBCms Comments
  • vBCms Comments

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


About Me


Mój samochód


Skąd

Znaleziono 6 wyników

  1. Felgi orginalne BMW 8+9 cali 17( 500 pln ) , ładne wnętrze , całe przednie lampy , ładne zderzaki(chromy) PW & 787 178 225
  2. barfiz

    e46 Lampy przód

    Witam mam pytanie odnośnie lamp przednich. Kupiłem niedawno fajne lampy za fajne pieniądze,lecz gdy przymierzyłem je troche mniej mi sie podobają. Gdy nie były na samochodzie chromowane odbłyśniki wyglądały fajnie lecz z połączenie z oriental blue metallic wyglądają kiepsko i podjeżdża wsią!!! A nie chce aby moja Buma tak wyglądało. Mam kilka puszek czarnego matu i chciałbym pomalować odbłyśniki na czarno tylko nie wiem czy to nie będzie gorzej świecić. Czy można pomalować odbłyśniki? Czy lepiej nie? Jeżeli pomaluje to czy nie pogorszy to odbijania światła a co za tym idzie gorsza widoczność w nocy? PS. lampy są z soczewką nie wiem czy to ważna
  3. Jestem ciekaw od jakich samochodów drodzy Beemkowicze zaczynaliście przygodę z motoryzacją. Osobiście zanim wiek pozwolił na prawo jazdy pociskałem po wioskach maluszkiem Wielka naklkejka RIEGER TUNING i szachownica lol ! ) Gdy nadeszło prawo jazdy a stało się to w wieku 17 lat zakupiłem pierwszy wóz OPEL KADET GSi 150KM kolor bordo ospojlerowany ze smakiem Fele wrzucilem 17stki ALESSIO i było git, niestety zdjęc nie mam z tamtych czasów, choć gdy gdzieś znajdę u kogoś w zapasie foto to zapodam bo było na czym oko zawiesić... Kadecik został sprzedany i przyszedł czas na elegancję.. Pojawiło się Audi A4z 1996r a zakupiłem je w 2001roku zalozylem 18stki felgi, chromy na lustra i bujałem na gazie nią jezdzilem prawie rok gdy w zimie frajerzyna wypity dal kierunkowskaz w prawo a skrecil w lewo gdy go mijalem, odbilem i polamalem słup betonowy.... wiec (myślalem oczywiscie o BMW nawet wczesniej ogladalem u znajomego E36 ale wtedy 24 tysiace za 93 rok to wydawalo mi sie duuzo) kupiłem A4 rok młodszą ale z niej juz nie bylem tak zadowolony. Przyszedł czas na zmiane auta więc pojechałem do niemcowni w 2004roku po nowy model Audi a4 takze byłem chetny na BMW ale myśląc ze jezdzi troche BMW i sami cwaniacy w miescie to A4 jest skromniejsze i normalne dla ludu. Będąc w niemczech nie znalazlem zadnej A4 za to były E39 i E38... wpadla mi w oko srebrna E39 na zoltej skórze alu xenon... piekna i tak została do dziś... Nie znając się wogóle co się póżniej okazało kupiłem najlepszy motor BMW z benzynowych bo 2.8ccm i pieknie wyposazona na fabrycznym zawieszeniu m technik ... a dwa lata temu M3... w miedzyczasie żona miała furmanki... ale to następnym razem P.S. Ciekawe ilu kolegów zaczynało od Opla... hihi
  4. Do sprzedania ori listwy shadowline do bmw e34 touring. Sa to oryginalne listwy, a nie malowane chromy. Wszystkie listwy wokol szyb bocznych, wraz z listwami wewnetrznymi (miedzy szybami a boczkami drzwi). Listwy w dobrym stanie, posidadaja drobne slady uzytkowania, ale nic co rzucaloby sie w oczy. Najwiekszy slad to chyba slad na listwie glownej (nad szyba), slad o dlugosci okolo 1cm i szerokosci 2mm (na zdjeciu). Zdecydowanie preferowany odbior osobisty z racji tego, ze takie listwy moga ulec oszkodzeniu w trakcie przesylki kurierem. Ale jezeli ktos jest zainteresowany, to moge oczywioscie wyslac na ryzyko kupujacego. Listwy mam na miejscu więc w każdej chwili mogę porobić więcej zdjęć kazdej listwy osobno w większej rozdzielczości i przesłać na @. W razie jakichkolwiek pytań walic smialo na PW. Link do auckcji: LISTWY SHADOWLINE BMW E34 TOURING WROCŁAW (2712835516) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Cena: 390zl Pozdro.
  5. misiosl

    halogeny do kwadrata

    witam Podobają mi sie halogeny w e30 ale niestety na alledrogo jest ich jak na lekarstwo a ceny napewno nie są przystępne jeśli ktoś ma w stanie dobrym moje pytanie - czy ktoś zakładał halogen z innego modelu do e30??czy od e36 nie bedzie pasowało?? prosze o wszelkie wsparcie pozdrawiam
  6. Drodzy Forumowicze. Mam dylemat wiec zwacam sie z prosba o pomoc na jaki kolor pomalowac felgi. W gre wchodzi kolor oryginalny czyli srebrny i grafitowy i tu rodzi sie wlasnie problem jaki pytanie_bmw to moje obecne: [ATTACH=CONFIG]15822[/ATTACH] a mam w planie graffit nr 1 (ciemniejszy): [ATTACH=CONFIG]15823[/ATTACH] i graffit nr 2 (jasniejszy) : [ATTACH=CONFIG]15824[/ATTACH] Prosze o opinie bo mam burze w glowie lolol A moze cos takiego : [ATTACH=CONFIG]15827[/ATTACH]