Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów ' e39' .

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Akcje specjalne
    • Akcje Specjalne
  • Powitania, Prezentacje
    • Powitania
    • Buma Design -> czyli zdjecia naszych Beemek
  • Dyskusje o BMW
    • Dyskusje ogólne
    • Diagnostyka komputerowa
    • Paliwa alternatywne
    • Blacharstwo i lakiernictwo
    • Car Audio & Navi
    • Motocykle BMW
    • BUMA SERWIS czyli SAM NAPRAWIAM BMW
  • Galeria BMW
    • Galeria BMW
  • Mechanika i Elektryka
    • Seria 1
    • Seria 3
    • Seria 5
    • Seria 6
    • Seria 7
    • Serie X, Z i Inne
  • Tuning
    • Tuning Mechaniczny
    • Tuning wizualny
  • Giełda BMW - Ogłoszenia
    • ! ! ! UWAGA - SKRADZIONO BMW ! ! !
    • NAJLEPSZA OFERTA - NOWE CZĘŚCI DO BMW
    • Wybrane oferty na oryginalne gadżety i akcesoria BMW - Sklep sBMW.pl
    • Rabaty i Zniżki
    • Kup / Sprzedaj samochód BMW
    • Kup/Sprzedaj Części
    • Inne Ogłoszenia
    • Obejrzyj mi auto
    • SCHWARZe LISTe
    • SHINING CAR
    • Sklep Silesia Parts
  • Maxbimmer - Klub BMW Wrocław
    • Regulamin BMW Klub Wrocław
    • Spoty / Zloty BMW Klub Wrocław
    • Spoty Inne
    • Gadżety Forumowe
    • Forum Klubowe
    • Maxbimmerki
    • Forum przyjaciół Maxbimmera
    • Zaprzyjaźnione Kluby
  • Off Topic
    • O wszystkim czyli o niczym
    • Humor
    • Komentarze/Sugestie
    • BMW miesiąca - konkurs
    • Lets talk BMW
    • Strefa Gracza
    • Polityka
    • Nasze domowe nieBMW
  • Spotkania i Zloty
  • Wysypisko
    • Archiwum
    • Mechanika i Elektryka (Archiwum, tylko do odczytu)
    • Śmietnik
  • vBCms Comments
  • vBCms Comments
  • vBCms Comments

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


About Me


Mój samochód


Skąd

  1. Przykro, że takie poważne zdarzenia mają miejsce a do tego śmiertelne... http://forum.lca.pl/viewtopic.php?f=38&t=42450&st=0&sk=t&sd=a Tracimy zaufanie na drodze chyba przez wariatów.
  2. schematy elekryczne : http://luuk.xs4all.nl/bmwboeken/ i oczywiście najlepsza strona: www.realoem.com/bmw/select.do
  3. Jak w temacie jeśli ktoś ma ochotę oznakować swoje auto naklejką klubową a nie ma jak podjechać na spota , bez problemu wyślę pocztą listem poleconym : Naklejki małe na klapę : -1zł/szt -srebrne -szare -białe Naklejki duże na szybę (długie 90cm wysokie na 3cm) : -5zł/szt -białe Wysyłka małych bez względu na ilość = 5zł Wysyłka dużych + małych bez względu na ilość = 6zł Jeśli ktoś chce odebrać jakoś w tygodniu osobiście to proszę o info na PW , jakoś po godzinie 17 możemy się umówić w okolicach Hub/Gaju.
  4. Czy ktoś wie jak zaprogramować w Cabrio przed liftem otwieranie/zamykanie dachu z pilota? Widzę, że jest taka opcja, ale nie mogę tego nigdzie znaleźć, a właściwie informacji jak to zaprogramować.
  5. nie dziala otwieranie i podswietlanie tablicy w e46 2002 dziala tylko z kluczyka lub z pilota normalnie nie da sie otworzyc bagaznika co to moze byc
  6. Witam wszystkich może niektórzy powiedzą że to wioska lub coś w tym stylu ale ja uważam że to praktyczne i naprawdę fajne w więc Chciałbym zrobić 1. Podświetlenie klamek wewnątrz auta diodami led delikatnie tak ażeby po ciemku wiadomo było gdzie one są Chciałbym dobrać kolor jak najbardziej zbliżony do całości podświetlenia czy można wymontować jedną z diod gdziekolwiek w aucie ażeby ją wstawić do podświetlenia może już ktoś z was robił taki zabieg: 2. W późniejszym czasie jeżeli będę miał chęć spróbuję zrobić podświetlenie klamek zewnętrznych diodami ale białymi i zrobić coś takiego w
  7. Swiatła dzienne Aktywacja świateł do jazdy dziennej w E46 po i przed liftem oraz E39 1 Oczywiście potrzebujemy interfejs do podłączenie się do bmw i program NSC-expert 2 Uruchamiamy NSC musimy stworzyć profil tak więc klikamy File-load profile – expertmode – OK następnie File- Edit prifl – hasło: repxet – ok sprawdzamy,czy Nettodata-Trace jest ON(jeśli nie,to Coding i ptaszek przy tym) wybieramy w car/key memory przycisk Individualisierung i zaznaczamy wszystkie 3 opcje czyli : individualierung aktiv, kernfunktionen, trace individualizable FSW/PSW – ok conistance check = sprawdza czy w
  8. Tak sie ostatnio zastanawiałem w jaki sposob dowiadują sie o stronie/forum/klubie nowe osoby , dlatego zachęcam do wypełnienia ankiety , ktora pomoze nam w przyblizeniu ktory sposob jest najbardziej popularny a który należało by troche bardziej dopracowac , zeby reklama forum byla w pełni skuteczna :wink:
  9. wyszperane na necie http://www.kzk.neostrada.pl/BMW/InstrumentCluster/NWOBCBMWE39.pdf
  10. Witka. Ponieważ zdarzyło się znaleźć kilka dokumentów w necie odnośnie funkcji możliwych do edytowania INPĄ i NCSem postarałem przetłumaczyć je najlepiej jak potrafię i wrzucić ku pomocy potomnym. Jeżeli są jakieś uwagi co do zawartości lub trafności tłumaczeń proszę o info na PW - będę poprawiał. Kilka z nich pojawiło się w innych postach - chciałem jednak zebrać wszystko w jednym miejscu. Najpierw funkcje tłumaczone z języka szprache- podstawowe funkcje: [font=Times New Roman]AUSSENTEMP_WARNUNG_GONG : Ostrzeżenie dźwiękowe temperature zewnętrzna[/font] [font=Times New Roman]AUT_SITZV
  11. Witam. Jak nie ten dział to sory, ale mam pytanko Panowie. Ostatnio zaszczycił nas kolega co się zna i poustawiał nam światła dzienne, zaprogramował kluczyki itd. Zjechało się kilka samochodów więc było bardzo miło:) Mam w swojej E39 530D 2002 r. kilka martwych pikseli na bc. Kolega zaproponował, że może mi to naprawić za 150 zeta i wgrać polskie komunikaty do bc. Zaznaczam że nie mam navi w swoim aucie. Czy tak się da, czy w radiu też wtedy będą polskie komunikaty i menu? Proszę o info. Pozdro
  12. Witam mam problem z wyświetlaczem na desce rozdzielczej (widać tylko kilka literek ) co mogę z tym zrobic czy dam rade sam to naprawic czy konieczny jest serwis jaki jest koszt ? moje auto to BMW e39 530 d 184 KM kombi 1999r. Drugim problemem jest ekonomizer i prędkościomierz jak odpalam wszystko jest ok jak tylko ujade pare metrów to zapala się kontrolka abs i trójkąt w kółku(na żółto) i przestaje działać i ekonomizer i prędkościomierz co może byc tego przyczyną jak to naprawic ?? Z góry dziękuje za wyrozumiałosć nie jestem mechanikiem:P
  13. bl4nc1k

    NIVO E39

    Witam mam zamiar kupic bmw e39 tourning znalazłem juz kilka ofert i wiekszość tych aut posiada zawieszenie hydrauliczne Nivo,chciał bym poznać opinie na temat tego zawieszenia chodzi mi głownie o koszty eksploatacji i trwałośc tego zawieszenia prosił bym o opinie pozdrawiam
  14. Witam mam pytanie czy ktoś z uzytkowników zakładał kiedyś sztywne koło zamachowe wraz ze sprzegłem od bmw e36 320i m50 do bmw e39 523i zamiast dwumasa? Jesli ktoś wie coś na ten temat od czego pasuje i czy da sie założyc sztywne koło m50 do m52 to prosze o informacje poniewaz mam do wymiany dwumasa i chcem sie go pozbyc...
  15. Posiadam BMW e39 '00r. 520i od pewnego czasu zapala mi się kontrolka abs i asc jednocześnie ale gasną zawsze gdy zgaszę auto i odpalę go po upływie ok. 1 min. Podpięłem do komputera i wyświetliło mi "Front left and right wheel speed sensor faulty signal" czyli przedni lewy i prawy sensor prędkości. Wymieniłem obydwa na nowe i dalej na komputerze wyświetla lewy sensor prędkości. Czujniki wyciągane były swobodnie bez żadnych przeszkód. Zaglądałem też do lewej piasty i kręcąc nią patrzyłem przez otwór od czujnika czy czasami nie jest pękniety pasek magnezu który się tam znajduje w śr
  16. Witam. Wiec tak miałem problem z akumulatorem po prostu padł. no i podmieniłem od 2 auta i brachol podłączył na chwile odwrotnie klemy i po tym sie okazało ze nie działa klima-tronik, radio i centralny na przednich drzwiach, sprawdziłem bezpieczniki i były spalone od radia i klimy reszta ok,Ale centralny nie działa ani z pilota ani z guzika w środku, jak zamykam kluczykiem to zamyka sie tył i klapka wlewu tak samo robi sie z pilota, pilota juz kodowałem i nic, cos sie uwaliło tylko co ? Pozdrawiam
  17. Witam podczas skanowanie Inpa w Automatic air conditioning pojawił się błąd 50 additional heater , open circuit. Moje pytanie o jaka cześć chodzi czy nie jest to przypadkiem jakaś grzankami dodatkowa wody (elektryczna)?
  18. Moze tak itemacik, ze tu bedziemy pisac jak widzielism yjakies fajne autka gdzies na drodze Ja dzis we Wrocku przed korona widzialem to M5 E39 z felami od E60
  19. Jak wgrać PL menu do e60 ? Dajmy na to że mam nagrana płytę z softem w języku PL. Wkładam płytę do czytnika i soft wgrywa się sam, tak jak np w e39 ?
  20. witam gdzie najtaniej ustawić zbieznosć we wroclawiu?? bo czytalem gdzies na fotum ze ktos palcil 120 zl, a kto inny 40
  21. Co raz bardziej wstyd mi , że jeżdżę BMW ..... ***** normalnie ręce opadają co się dookoła dzieje .... ja nie wiem jakieś tabuny debili pokupowali sobie BMW i myślą że są za***iści i że mogą robić co chcą na drodze bo mają BMW No do ****y nędzy dzisiaj przelała się w mnie czara goryczy .... stoimy sobie na światłach do skrętu w lewo , na środkowym pasie podjeżdża jaśnie hrabia w srebrnym E46 .... fotel na typowego lansiarza pochylony aż za słupek (żeby nie przestrzelili) .... i co ... uchyla szybkę i najpierw *******ziela jakieś papierki za okno ..... mija chwila i *******ala w ślad za papie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...