Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów ' inter' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Akcje specjalne
    • Akcje Specjalne
  • Powitania, Prezentacje
    • Powitania
    • Buma Design -> czyli zdjecia naszych Beemek
  • Dyskusje o BMW
    • Dyskusje ogólne
    • Diagnostyka komputerowa
    • Paliwa alternatywne
    • Blacharstwo i lakiernictwo
    • Car Audio & Navi
    • Motocykle BMW
    • BUMA SERWIS czyli SAM NAPRAWIAM BMW
  • Galeria BMW
    • Galeria BMW
  • Mechanika i Elektryka
    • Seria 1
    • Seria 3
    • Seria 5
    • Seria 6
    • Seria 7
    • Serie X, Z i Inne
  • Tuning
    • Tuning Mechaniczny
    • Tuning wizualny
  • Giełda BMW - Ogłoszenia
    • ! ! ! UWAGA - SKRADZIONO BMW ! ! !
    • NAJLEPSZA OFERTA - NOWE CZĘŚCI DO BMW
    • Wybrane oferty na oryginalne gadżety i akcesoria BMW - Sklep sBMW.pl
    • Rabaty i Zniżki
    • Kup / Sprzedaj samochód BMW
    • Kup/Sprzedaj Części
    • Inne Ogłoszenia
    • Obejrzyj mi auto
    • SCHWARZe LISTe
    • SHINING CAR
    • Sklep Silesia Parts
  • Maxbimmer - Klub BMW Wrocław
    • Regulamin BMW Klub Wrocław
    • Spoty / Zloty BMW Klub Wrocław
    • Spoty Inne
    • Gadżety Forumowe
    • Forum Klubowe
    • Maxbimmerki
    • Forum przyjaciół Maxbimmera
    • Zaprzyjaźnione Kluby
  • Off Topic
  • Spotkania i Zloty
  • Wysypisko
  • vBCms Comments
  • vBCms Comments
  • vBCms Comments

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


About Me


Mój samochód


Skąd

Znaleziono 139 wyników

  1. Instrukcja krok po kroku 1. wchodzimy tylko na ten adres!! dziala zawsze! https://www.parts.bmwgroup.com/ klikamy we link zaznaczony na obrazku, otworzy nam on nowe okno - UPEWNIJ SIE ZE MASZ ODBLOKOWANE WYSKAKUJACE OKIENKA ! 2. W oknie ktore sie otworzy, wpisujemy haslo i login RECZNIE , logujemy login: eu111111 haslo: bmwetk1 3. Otworzy nam sie kolejne okno, w ktorym startujemy ETK 4. W nowym oknie z ETK wpisujemy VIN 5. Po rozkodowaniu ukaze nam sie przycisk Wyposazenie na gornym pasku 6. Cieszymy sie rozkodowanym wyposazeniem --- rozkminka by Broder
  2. Jestem ciekaw gdzie macie ubezpieczone swoje Bmw i ile płacicie. Ja korzystam z mbanku i jestem zadowolony płace 650 zł rocznie zniżki 60% więc uważam,że to dobra opcja...
  3. Witam. Jak nie ten dział to sory, ale mam pytanko Panowie. Ostatnio zaszczycił nas kolega co się zna i poustawiał nam światła dzienne, zaprogramował kluczyki itd. Zjechało się kilka samochodów więc było bardzo miło:) Mam w swojej E39 530D 2002 r. kilka martwych pikseli na bc. Kolega zaproponował, że może mi to naprawić za 150 zeta i wgrać polskie komunikaty do bc. Zaznaczam że nie mam navi w swoim aucie. Czy tak się da, czy w radiu też wtedy będą polskie komunikaty i menu? Proszę o info. Pozdro
  4. Witam, Jak by ktoś potrzebował na innym forum jest fotostory jak usunąć klapki: - Removing the swirl flaps in a diesel engine - 5 Series Forums Sam muszę sprawdzić czy jeszcze je mam... Podobno zostały usunięte już ale pewności nie mam.
  5. siemka, szukam nowego Telewizora, jednak czesto ogladam filmy w necie i chcialbym aby mial pelny dostep do internetu, niby sa telewizory z dostepem - ale z regoly to dostep ograniczony do aplikacji udostepionych przez producenta, ja chcialbym aby telewizor posiadal normalna przegladarke i podstawowe sterowniki sluzace do ogladania filmow w necie slyszalem cos o panasonicach, ale stycznosci nie mialem, a i obsluga w sklepach wie w sumie nie za duzo, moze jest ktos na forum kto interesuje sie tematem i mogl by cos doradzic pozdro
  6. Witam zainstalowałem inpe na win XP i instalacje poszła bez problemów program uruchamia sie tylko po wybraniu jakiejkolwiek opcij lączenia sie wyskakuje bląd IFH-0003 datatransmission to interface disturbed... Czy wie ktoś o co chodzi??
  7. Tu proponuje wrzucać różne śmieszne pierdółki , gierki , dowcipy itp. Na początek zobaczcie jak wygląda prawdziwy Maxbimmerowiec :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: link
  8. Myślę,że większość z Nas ma problem z matowymi,pożółkniętymi czy mało przeźroczystymi lampami w e39 czy innych modelach aut. A więc proponuje zrobić prosty zabieg : Aby taki zabieg wykonać należy zakupić taki zestaw : autokosmetyki.pl - Usuwanie rys z plastiku, Turtle Wax HEADLIGHT RESTORER KIT - odnawia wyblakłe oraz przebarwione szkła reflektorów z tworzywa sztucznego - zobacz FILM I cieszyć się idealnie świecącymi lampami i przejrzystymi kloszami BMW Radość Z Jazdy happy_bmw
  9. Jestem już po woli *zdenerwowany bo światła w mojej buni świecą tak jakby nie mogły Wczoraj jechałem audi* A4 *bez xenona i świeciły lepiej niż u mnie xenon Chciałm je rozebrać i spróbować przeczyścić bo myślałem że może soczewka jest brudna albo klosz ale jak się okazało rozebrani lampy jest nie możliwe a nie chciałem ryzykować żeby jej nie zniszczyć (na dodatek okazało się że regulator lewo prawo w lampie od pasażera jest połamany) Troszkę poczytałem na necie i już wiem że rozebranie lampy jest możliwe, czy ktoś z was już to robił ? i czy jest to takie proste? bo będę musiał ją chyba rozebrać żeby wymienić ten regulator Czy ewentualne przeczyszczenie kloszy od wewnątrz i przeczyszczenie soczewek ( jeżeli udami się ściągnąć klosze) coś pomoże żarniki są raczej ok bo świecą ładną niebieską barwą ale strasznie słabo Czytałem również że mogą się wypalić soczewki jak to sprawdzić nie rozbierając lampy ? Mógłbym też wsadzić nowe żarniki może to kwestia tego że się kończą albo są jakieś tandetne tylko znowu wydać ze 350 zł na nowe tylko po to żeby sobie sprawdzić ( jak się okaże że to nie to ) to jakaś głupota Nie wiem co za bardzo mam teraz zrobić a jazda z takimi światłami to tragedia* * Doradźcie coś*
  10. Siema, zalozylem ten temat bo zobaczylem dzisiaj nowa myjnie na Shell'u. Chwala sie, ze nie rysuje lakieru, te szczoty zostaly zastapione gumkami takimi fajnymi wiec sprobowalem dzisiaj umyc w ten sposob swoja furke. Jestem zadowolony, ogolnie zawsze myje na myjni recznej bo szkoda mi lakieru, mechaniczne myjnie omijam szerokim lukiem, ale ta nie wydaje mi sie taka zla. Co o tym sadzicie? Jak myjecie swoje autka?
  11. Siemka. Temat podobny jest, ale dotyczy Wrocławia, mi się nie śpieszy, a zależy mi na zaje**stej jakości obszycia. Tak więc panowie chwalcie się, gdzie i za ile obszywaliście swoje kierownice, no i czy jesteście zadowoleni z tego. Zdjęcia też pomogą. Ja od siebie napisze, że swego czasu drążyłem temat i dużo dobrego usłyszałem o DREXT CAR, ale coś nie widzę ich oferty w necie, tzn jest ale strona allegro już wygasła.
  12. Mam takie pytanie w którym miejscu znajduje się cięgno turbiny? w sensie plastiki z pod szybia itp trzeba zdemontować? chodzi o to,że chce smarem miedzianym popsikać cięgło i tutaj pytanie. czy można zrobić to w ten sposób(bo na wyłączonym silniku pewnie cięgło będzie nie wysunięte)odpalić,dać gazu jak się cięgno zamknie/wysunie to popsikać można tak zrobić?
  13. Juz mam dosyc tych cholernych ekranow dotykowych. Mam samsunga wave, i z wielka checia sie go pozbede. Czasami ten ekran dziala, czasami nie, wiec musze go pierdzielnac, i wtedy dziala. Ostatnio nawet telefon lezac na blacie w kuchni, sam zadzwonil do mojego ojca. Software do dupy, no i ten touch screen mnie wnerwia. Biore sprzedaje dziada i tyle. Macie moze jakis telefon ktory jest godny polecenia? I na klasyczne przyciski. Mialem wczesniej Nokie E51 i E52 i bylem zadowolony z funkcjonalnosci telefonu. Mam jednak pare wymgan: Telefon bezawarynjy, software ktore bedzie dzialalo bez zarzutu Kamera zeby miala przynajmniej te 5.0 mpix. Duzo zdjec robie i jakies filmiki tez czasami krece, chce zeby jakos byla dobra. No i przede wszystkim odporna obudowa. Telefon mam albo w torbie, albo w kieszeni, nie chce zeby sie rozsypal. Macie jakie sugestie?
  14. witam mam do sprzedania komputer zakupiony w Anglii procesor pentium 4 512 mb ram system Windows XP 2002 obudowa żółta toxic z diodowym oświetleniem monitor acer 21" w stanie idealnym (cena nowego monitora to ponad 600zł) kamerka MSI klawiatura sweex myszka tech laserowa dysk twardy 250 giga nagrywarka dvd komputer był używany głównie do przeglądania stron internetowych nie jest to torpeda w porównaniu do dostępnych aktualnie na rynku kompów. Przydała by mu się wizyta u informatyka który by go sformatował itp... sprzedaję bo w domu jest to 3 komp i tylko się kurzy w domu nie palimy papierosów, nie ma wilgoci itp... biurko zakupione w black red white cena za całość 500 zł do negocjacji zapraszam, lub zamienię na coś ciekawego...
  15. Stifler

    Wyłaczenie ASC

    Witam. Potrzebuje porady na temat ASC. A mianowicie czy wyłączenie polega na przycisnieciu przycisku czy też jego dłuzsze trzymanie ? Czytałem juz tyle o tym na internecie i głowa mnie boli i nic konkretnego sie nie do wiedziałem . Jezeli wcisne raz lub dłużej go przytrzymam wyswietla mi sie jedna kontrolka tylko że po dłuzszym przytrzymaniu musze zgasic auto żeby ASC dzialało poprawnie spowrotem. Zauwazyłem lub tylko moze mi sie wydaje ze jak dłużej przytrzymam to auto lepiej leci bokiem tylko czy to prawda czy tylko moze mi sie tak wydaje.
  16. Witam, niedawno kupilem swoje drugie e46 tym razem prawie najmocniejsza wersja 3.0 m54 z 2000r i tak sie zastanawiam nad pewnym detalem dlaczego tlumik ma pojedyncza rure od katalizatorow do konca chocby tak jak w 2.0?, jak szukam uzywane na internecie by kupic to wszedzie sa podwojne nawet w swojej drugiej beemce 2.5 mam podwojne tyle ze o 3 lata mlodsza, moze ktos wie cos na ten temat i moglby podpowiedziec czy sprzedajacy w balona zrobil czy tak fabryka zlozyla
  17. Witam, od kupna auta słyszałem dziwne stukanie na kostce i przy mocniejszym ruszaniu kierownicą (występuje też maly luz na kierownicy). Miałem akurat dostęp do kanału i z małą pomocą zlokalizowałem w 100% luz. Jest to krzyżak... (Jedna osoba ruszała kierownicą, druga słuchała i definitywnie to krzyzak). Mam m52b28 z 12/95r w sedanie. Czy do e39 były jakieś 2 rodzaje tych krzyżaków? Bo chcę kupić dobry i wydaje mi się, że widuję w internecie 2 rodzaje i nie jestem pewien który jest do mojego (słabiutko go widziałem).
  18. Młoda

    Zakupy

    Nie ma kobiety/meżczyzny która/który nie lubiła by zakupów. Znalazłaś promocję którą chciałabyś/chciałbyś się podzielić? Każda/każdy z Nas szwęda się po sklepach,galeriach itd. Ostatnio Forest trafił na promocje w House - 40% zniżki na wszystkie ciuchy przez cały weekend po kliknieciu na facebooku w link z kodem. Podawało się go przy kasie i tym sposobem zaoszczędziliśmy ponad 100 zł na zakupach. Może ktoś,gdzieś trafi na taką promocję,zniżkę - fajnie by było sie podzielić informacjami:)
  19. borsuk

    Szumiąca wiskoza

    W wyniku splotu pewnych okoliczności :mrgreen: musiałem wymienić visco oraz wentylator chłodnicy. Nowy zestawik szumi na moje ucho za bardzo. Mechaniciory wmawiają mi że się wisko "rozklepie", bo to nowe, jak dla mnie jego praca jest mocno podejrzana. Nie widać żadnych anomalii w nagrzewaniu/chłodzeniu auta, ot mocniejszy szum >2500obrotów bez względu na temp silnika. Nie wiem co bardziej podejrzewać - gówniane visco, chiński zamiennik wentylatora czy coś przy montażu? a.) czy mogli coś skopać przy zakładaniu visco? b.) czy mogli coś skopać przy zakładaniu wentylatora? c.) chińskie visco ?
  20. Gość

    Wyłącznik zasilania szyb

    Siemka przekladam cała elektryke w e36 m50b25 i mam problem jak człowiek sie spieszy to zawsze coś przeoczy czy byłby ktoś tak dobry i pomogł potrzebuje zeby ktos zobaczył u siebie jakie dwa kableki do tego ustrojstwa ida : [ATTACH=CONFIG]27369[/ATTACH] (zdjecie z internetu) jest kilka kabli wolnych lecz zaden nie podswietla guzików szyb ani nie reaguje żadna z 4 oraz jakie idą oryginalnei do zapalniczki bo z czerwonych grubych mam czerwono biały i cały czerwony żółto zielony - tez został nie wiadomo do czego
  21. happy_bmwWitam forumowiczów, fanów marki i maniaków Bawarek! Gościłem już na forum ok. roku temu, ale ze względu na brak internetu i przede wszystkim czasu nie udzielałem się na forum. Retard skończony! Ze względu na dużą rozbierzność czasową miedzy moimi dwoma powitaniami napisałem nowe:P bmw_1 Siema!8) uklon_bmw....:::E36::320I:::2,5VANOS:::..uklon_bmw
  22. Konkurs "Pimp My Rims" do wygrania darmowa regeneracja felg w renomowanym warsztacie Kliniki RIMS! Konkurs polega na wysłaniu zdjęć przedstawiających Wasze felgi (najlepiej na samochodzie), które mamy zregenerować i krótką notkę dlaczego akurat TY zasłużyłeś na ich regenerację! Konkurs kierowany, jest dla osób z okolic Warszawy! Zdjęcia i motywację nadsyłajcie na adres konkurs@klinikarims.pl. W tytule zgłoszenia należy wpisać "Pimp My Rims" oraz swoje imię i nazwisko. Konkurs trwa do 28 października 2013 roku. Wyniki ogłosimy 29 Października na naszym Fan Page`u www.facebook.com/KlinikaRims Uczestnik konkursu udostępniający nam zdjęcie swoich felg wyraża zgodę na publikację ich na naszym fan page'u i stronie internetowej klinikarims.pl. Zespół Kliniki RIMS Klinika Rims - Renowacja Felg Warszawa, Lakiernia Proszkowa, Polerowanie Felg, Lakiernia Proszkowa Warszawa, Malowanie Proszkowe Felg Warszawa, Prostowanie Felg Warszawa
  23. Witam, moja pani to e36 z silnikiem m50b25 bez vanosa. Mam problem z moją bumą, mianowicie grzeje się jak jadę w korku. Na początku jest wszystko ok, rozgrzewa się jak powinna i ogólnie jak jadę to temperaturka w pionie, ale jak ostatnio trafiłem na korek tem. poszła mocno za pion (mocno czyt: prawie do czerwonego pola). Jak myślicie Viscoza się skończyła?? Czy to może być inna przyczyna. Ludzie pomocypytanie_bmw