Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów ' kontrolki' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Akcje specjalne
    • Akcje Specjalne
  • Powitania, Prezentacje
    • Powitania
    • Buma Design -> czyli zdjecia naszych Beemek
  • Dyskusje o BMW
    • Dyskusje ogólne
    • Diagnostyka komputerowa
    • Paliwa alternatywne
    • Blacharstwo i lakiernictwo
    • Car Audio & Navi
    • Motocykle BMW
    • BUMA SERWIS czyli SAM NAPRAWIAM BMW
  • Galeria BMW
    • Galeria BMW
  • Mechanika i Elektryka
    • Seria 1
    • Seria 3
    • Seria 5
    • Seria 6
    • Seria 7
    • Serie X, Z i Inne
  • Tuning
    • Tuning Mechaniczny
    • Tuning wizualny
  • Giełda BMW - Ogłoszenia
    • ! ! ! UWAGA - SKRADZIONO BMW ! ! !
    • NAJLEPSZA OFERTA - NOWE CZĘŚCI DO BMW
    • Wybrane oferty na oryginalne gadżety i akcesoria BMW - Sklep sBMW.pl
    • Rabaty i Zniżki
    • Kup / Sprzedaj samochód BMW
    • Kup/Sprzedaj Części
    • Inne Ogłoszenia
    • Obejrzyj mi auto
    • SCHWARZe LISTe
    • SHINING CAR
    • Sklep Silesia Parts
  • Maxbimmer - Klub BMW Wrocław
    • Regulamin BMW Klub Wrocław
    • Spoty / Zloty BMW Klub Wrocław
    • Spoty Inne
    • Gadżety Forumowe
    • Forum Klubowe
    • Maxbimmerki
    • Forum przyjaciół Maxbimmera
    • Zaprzyjaźnione Kluby
  • Off Topic
  • Spotkania i Zloty
  • Wysypisko
  • vBCms Comments
  • vBCms Comments
  • vBCms Comments

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


About Me


Mój samochód


Skąd

Znaleziono 48 wyników

  1. Od jakiegoś czasu mam problem z Bumcią zaświecają się kontrolki DSC ABS (na pomarańczowo) i Ręczny (na czerwono) zauważyłem ze na zimnym aucie włącza się to po dłuższej chwili a po skasowaniu błędu gdy auto jest ciepłe wraca od razu. Sprawdzałem inpą błędy i wyskakuje mi 5DF5 a czasami jak usuwam i odczytuje błędy to powraca razem z błędem 17FE. Usuwanie błędu nic nie daje od razu wszystko wraca. Błąd 17FE pojawia się tylko czasami za to 5DF5 jest cały czas nie da się go usunąć. W sterowniku luty zostały popoprawiane lecz to nic nie dało. Proszę o jakieś wskazówki gdzie szukać.pytanie_bmw
  2. Mam problem z DSC, ABS i tempomatem w E39. Mianowicie świecą mi kontrolki DSC, ABS i "ręczny", komputer wyrzuca błąd czujnika prędkości lewy przód. Spryskałem obydwie kostki przy lewym kole WD40, ale nie pomogło, pewnie siadł czujnik. Teraz moje pytanie, bo są dwa (niebieski i czarny?), który to czujnik prędkości koła? Który wymienić? Przy okazji, muszę wymienić czujniki klocków hamulcowych, są na lewym przodzie i prawym tyle? Czy jak zewrę kabelki tymczasowo, to błąd zniknie?
  3. Mam pytanie zapaliła mi sie kontrolka od pasów i poduchy a kolizji nie miałem więc zakładam ze uszkodziła sie mata z czujnikiem obecności pasażera po pierwsze czy dobrze myśle ? a po drugie jest ponoć jakiś moduł do podłączenia do fotela który powoduje że kontrolka gaśnie bo moduł oszukuje kompa ale czy wtedy poduchy odpalą w razie kolizji czy nie?
  4. Witam Proszę o pomoc w związku z pompą ABS + ASC moje autko to e36 compact 98r. 1.6 po wizycie u mechanika stwierdził iż pompa nadaje się tylko do wymiany (świecą się kontrolki abs i asc). Mam dwa pytanka czy jest ktoś kto sprawdzi mi to na sto procent (jestem z oławy okolice wrocławia) ewentualnie czy mogę sprawdzić to sam. Może ma ktoś namiary na taką pompę(numery na pompie i sterowniku 34.51-1 164 897 10.0948-0801.3 FYL8G9P92 5WK8 445) i czy muszę wrzucić pompę o takich samych numerach ? Proszę o pomoc pilna sprawa na allegro lipa dzięki uklon_bmw
  5. Witam mam taki problem zapaliła mi się kontrolka eml razem z trakcją Podpiąłem pod kompa i wyskoczyło 10 błędów 1/10 układ regulacji składu mieszanki dla cylindrów 4-6 228 2/10 układ regulacji składu mieszanki dla cylindrów 1-3 227 3/10 sterowanie serwomotoru przepustnicy czujnik położenia przepustnicy2 113 4/10 sterowanie serwomotoru przepustnicy 169 5/10 sterowanie serwomotoru przepustnicy 171 6/10 sterowanie serwomotoru przepustnicy czujnik położenia przepustnicy 118 7/10 sterowanie serwomotoru przepustnicy 119 8/10 sterowanie serwomotoru przepustnicy czujnik położenia pedału gazu 110 9/10 sygnał sondy lambda przed katalizatorem cylindrów 4-6 203 10/10 sygnał sondy lambda przed katalizatorem cylindrów 1-3 202 Po skasowaniu błędów i ponownym podpięciu wywaliło tylko 3 błędy 118,119,169 Po przejechaniu 20 km znów zapaliły się kontrolki eml,trakcja silnik w trybie awaryjnym Następnego dnia już nie dało rady w ogóle poruszać autem mega szarpanie zero reakcji na gaz Proszę o pomoc gdyż jestem laikiem w tych sprawach Czy oznacza to przepustnicę do wymiany czy może jakiś czujnik Z tymi czujnikami też nie mogę ogarnąć Wydaje mi się że nie ma u mnie czegoś takiego jak czujnik położenia pedału gazu Jest to bmw e39 kombi m52tub20 05.1999 rok prod. przepustnica z niebieską nalepą nr 1433414
  6. Czytałem tu już podobny temat ale wole sie upewnić,czy te błędy wskazują na padniety sterownik? i dlaczego miedzy jednym a drugim błędem jest taka róznica kilometrów? Błędy pojawiły się po wymianie butli i zaworu gazowego,jest możliwe ze to ten "gazownik" uszkodził coś ?
  7. Mam problem z elektryką w swojej Bmw. A zaczęło się od od profilaktycznej regeneracji alternatora(wymiana łożysk + szczotki). Po paru dniach jazdy aku padło. Myślałem że nowe szczotki się zawiesiły, popukałem i zaczęło ładować. Później znowu to samo. I znowu pukam i jest ładowanie. Po czasie zaczęły się dziać dziwne rzeczy... prawy ksenon( od pasażera) nie chciał się załączyć(mrugał przy zapalaniu i gasł). Potem zapaliły mi się kontrolki ABS i trakcji. Szyby przestały działać( tylko od strony pasażera działa), centralny zamyka tylko drzwi od strony pasażera, nawiew padł, podświetlenie liczników i przycisków mruga a gdy wcisne hamulec to nie działa, zamek bagażnika też padł. Dodam że auto odpala normalnie i silnik równo pracuje. Postanowiłem sam rozkręcić alternator i sprawdzić co mi tam nagrzebali... Okazało się że nie mieli dokręcone śrubki od "oczka" regulatora napięcia i musiał raz ładować a raz nie:/ Przykręciłem, wstawiłem alternator, napięcie 14v wiec niby ładuje a elekrtyka dalej bez zmian... Sprawdzam napięcie na kostce od niedziałającego ksenonu i mam 4V a na działającym ponad 12. W kostce przy panelu sterowania szyb( w drzwiach kierowcy) też tylko 4V. To może być wina regulatora pomimo że ładuje i ma 14V?? czy przez to że raz stykał a raz nie padły mi moduły?
  8. Wiatm Potzrebuję pilnie pomocy ponieważ najprawdopodobniej padł mi immobiliser oto historia Jakiś czas temu pekła mi obudowa kliczyka i tak jeżdziłem tak jakiś czas ze sklejonym kluczykiem ale wczoraj rozleciał mi się do końca W aucie miałem swoją stara obudowe ze starego kluczyka więc przełożyłem bebechy no i auto już nie zapaliło i tak stoi koło PKP w Głogowie od 2 dni przekręcam zapłon kontrolki wszystkie działają ale rozrusznik nie kręci Kiedys iałem podobna sytuacje tez jak miałem rozwalony kluczyk ale wtedy odłączyłem aku na cała noc i rano normalnie zapaliłem a teraz **** pomóżcie bo nie wiem co mam zrobic
  9. Witam Mam problem mianowicie bez żadnych oznak przestał działać rozrusznik , przy próbie odpalenia nie ma żadnej reakcji , kontrolki wszystko sie zapala, ewentualne uruchomienie jest możliwe tylko z ciągu i wszystko ładnie. Próbowałem też na odpalonym silniku jeszcze raz przekręcić kluczyk do końca lecz nawet nie chce zazgrzytać. Po dłuższej jeździe czasami można go odpalić ale strasznie się męczy w sensie że jakby cieżko miał krecić i zazwyczaj tylko raz . Akumulator ma napiecie od 12,65V do 12,80V. Alternator podaje prąd 14,30V. Prąd na rozrusznik podaję taki sam jak z napięcie na akumulatorze . Nie wiem gdzie szukać przyczyny trochę już poczytałem lecz nie mogłem znaleźć konkretnej odpowiedzi. Po podłączeniu z fejsem ani carsoft ani inpa nie pokazuje jakichś nadzwyczajnych błedów poza tymi o których wiem i nie mają one wpływu. EWS pokazuje mi że jest ok bo i to podejrzewałem. Generalnie prosiłbym o jakieś wskazówki i sugestie
  10. Witam. Mam awarie a mianowicie dzisiaj odpalam auto a tu prosze Swieci ABS ASC iHamulec ręczny do tego jeszcze przy 100 km/h świruje licznik. Jeżeli ktoś wie coś na ten temat prosze pisac.
  11. Witam,posiadam bmw e36 1.6 102KM benzyna+lpg auto jechało normalnie i nagle tak jakby odcieło zapłon,auto zgasło i przestała działac elektryka szyb a cała reszta (światła,stop,kierunki,wycieraczki,radio) działa. warto wspomnieć że przed wyjazdem gdy odpaliłem auto zadymiło sie z pod maski (z prawej strony przy szybie) ale zaraz przestało i dalej było ok. po jakimś czasie gdy znowu go odpalałem kontrolki zamrugały bardzo szybko trzy razy (i tak dwa razy pod rząd) i dopiero za którymś razem auto odpaliło aż padło na amen. bardzo prosze o pomoc i odpowiedż od czego wogóle zacząć szukać przyczyny, z góry dziękuje i pozdrawiam. Afrus18
  12. witam mam maly problem a mianowicie zaświeciła mi się kontrolka ladowania no i rzeczywiście małe 13,8 a po włączeniu swiatel nawet 12,2 a co więcej skrzynia wskoczyla w tryb awaryjny (Getriebenotprogramm) i tu pytanie czy to może mieć związek z ladowaniem ? silnik m52b28
  13. Witam, dzisiaj rano zaliczyłem nie złe zdziwko kiedy poszedłem na przerwie do samochodu wrzuciłem film w radiu i gdy wyciągnąłem kluczyk nie zgasły kontrolki byłem w lekkim szoku. po paru minutach znalazłem kogoś kto mi pożyczył kombinerki i odpiąłem klemę od aku i gdy tylko przykładałem z powrotem odrazu świeciły mi się kontrolki. auto odpaliło bez problemów cała elektryka czyli szyby,lusterka,trakcja,wycieraczki,klakson,wszystkie światła działa normalnie (tempomatu nie sprawdzałem ) dodam że po naciśnięciu przyciska w pilocie alarm wydaje jakieś dźwięki ale nie zamyka centralnego i jakby się nie uzbrajał oprócz tego mam schowany przycisk zapłonu bez którego wciśnięcia nie zapalają mi się kontrolki. po około 5 godz podpiąłem aku odpaliłem auto i normalnie dojechałem do domu pod domem wyciągnąłem kluczyki ze stacyjki wszystko normalnie pogasło centralny się na pilota zamknął i uzbroił alarm czyli jak by nic się nie stało czy ktoś miał podobny przypadek proszę powiedzcie mi co to może być czy od wilgoci coś czy alarm pada a może stacyjka? dziękuję za wszelkie podpowiedzi
  14. Witam, nie dawno jechałem trasą i pękł mi pasek od alternatora niestety kontrolka się nie zaświeciła zauważyłem to dopiero po tym gdy światła i podświetlenie zegarów pociemniały, żeby oszczędzić prądu wyłączyłem światła i wtedy to dopiero zapaliła się ta kontrolka, nie był to pierwszy raz więc odstawiłem auto do warsztatu i zregenerowano mi alternator, a odnośnie kontrolki stwierdzili, że może być to zwarcie na włączniku świateł, wymieniłem go ale to nie pomogło po przekręceniu stacyjki na zapłon włącza się kontrolka od oleju i kontrolka informująca o braku ładowania, jednak po zapaleniu świateł kontrolka od ładowania gaśnie, co może być przyczyną takiego zachowania się tej kontrolki?
  15. Czy wie ktos z was moze które piny zmasować zeby skasować chcek oil zeby wszystkie kontrolki swiecily na zielono, w tej chwili mam pomaranczowa i czerwona, pomóżcie
  16. Witam ! Mam taki problem zaswiecily mi sie wlasnie te kontrolki swiecily przez 2 dni nagle przestaly pojechalem na komputerek i wyskoczylo ze to czujnik prawego tylnego kola ( sporadycznie ) wie ktos moze jaki to kolor czujnika ? i czy to on czy moze piasta ? skoro tak zapalil sie na 2 dni i teraz tydzien w porzadku jest... ? Dodam ze predkosciomierz dziala. Drugim problemem z jakim sie borykam od pewnego czasu to zaswieca mi sie kontrolka akumulatora i oleju, trace wtedy wspomaganie gdy dodam mocniej gazu problem ustaje raz zdarzylo sie ze zgasl silnik. Innych bledow nie wykazalo... Bmw e39 97r 520i 150km
  17. Witam mam problem w swojej e46 2.0 i a mianowice auto odpalało bez problemy nagle przekrecam kluczyk wszystko działa ,kontrolki i tak dalej daje kluczyk na start i cisza... nawet nie tyka odczekałem chwile i zapalił puzniej palił bez problemy i nagle zgasiłem auto i znowu taka sama sytuacje . jeżeli ktos wie cos na ten temat to prosze pisać bo ja już nie wiem co to może być.
  18. Witam, Zapaliły mi się kontrolki od abs oraz trakcji. podłączyłem dziś pod inpę lecz o ile błędy z silnika czyta ok to z abs nie, była tam lista kilku wersji, sprawdzaliśmy z Lijo wszystkie i nie dało rady. Tu moje pytanie czy ktoś wie o co chodzi? Może ma ktoś inny interfejs we wrocku? Pojazd: e36 328 96 rocznik
  19. Witam. Po odpaleniu auta zaczęły się świecić kontrolki od DSC, ABS, hamulca ręcznego, przestał działać też prędkościomierz. Z tego co wyczytałem to za pomiar prędkości odpowiada czujnik ABS lewego-tylnego koła. Jeśli więc przełożę czujnik ABS z tylnego koła prawego do lewego (bez podłączenia prawego) to prędkościomierz powinien zadziałać? Jeśli by nie zadziałał to oznacza awarię modułu ABS lub przewodu od złączki czujnika do modułu (extramalny przypadek awaria dwóch czujników ABS tył)? Jeśli można sprawdzić miernikiem elektrycznym czujniki to jaką rezystancję powinien mieć sprawny? Auto to bmw e46 330d 2002r. 184km czujniki z niebieską wtyczką. Pozdrawiam PK
  20. Mam pytanko czy jest możliwość założenia i podpiecia czujnika pozimu płynu w chłodnicy jesli nie ma fabrycznej instalacji do tego czujnika ?? Jesli ktos kiedyś zakładał i wie jak podpiąć sie pod licznik czy gdzie tam trzeba :lol: to prosze o info...
  21. Witam, Pojawił się u mnie ostatnio problem i zapaliły się kontrolki ABS i ESP co skutkowało tym że ani ABS ani ESP nie działa. Podpiąłem się pod inpe i wywaliło mi 3 błędy: 36 Drehzahlfuehler vorne rechts Anfahrerkennung 20 Drehzahlfuehler vorne links Anfahrerkennung 113 Pumpenmotor, Ventilblock, Kabelbaum Usunięcie błędów powoduje, że kontrolki gasną a ABS i ESP działa do pierwszego razu. Po ponownym uruchomieniu silnika kontrolki się zapalają i znowu to samo. Z tego co już doszedłem do wymiany są dwa przednie czujniki ABS. Ale czy tylko i czy na pewno? Nie wiem co oznacza błąd nr 113? Czy jest on związany z ABSem? Byłbym wdzięczny za pomoc:)
  22. Witam Temat raczej szybki do ogarnięcia ale potrzebuje porady - dzis zapaliły mi sie kontrolki od abs, aku, i inne kolejne ale tylko poniżej 1500 obr...powyżej gasną... sprawdziłem miernikiem i na stałe mam tylko 12V na akumulatorze nawet po dodaniu gazu... więc brak ładowania rzecz jasna co muszę zakupić do wymiany??Regulator napięcia ?? i dwa czy wymienie to sam z podnośnika bo niestety nie mam kanału. pozdrawiam
  23. witam.w bmw e90 325i gotuje sie woda.termostat gotowalem i otwiera sie na jakies 2-3mm.niema ogrzewania.nie wiem co juz tam moze byc.chcialem sprawdzic pompe wody ale jest elektryczna i niebardzo wiem jak mam to zrobic,a wymienic ja profilaktycznie to za duzy koszt.moze ktos mial podobny problem i wybrnol z tego,prosze o pomoc.pozdrawiam
  24. Witam mam problem ponieważ nie mogę skasować inspekcji w mojej buni,próbowałem na wszystki sposoby króre znalazłem w necie pin7i19 pin 7 i masa ,dzwi zamknięte,otwarte i nic nie pomaga.Dodam że miałem uszkodzony licznik tzn.wyłączał sie podczas jazdy i na nim nie mogłem skasować,zakupiłem drugi licznik sprawny i robiłem to samo i nic lipa nie mogę skasować.Wiec co moze być grane?:lol: