Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów ' niemcow' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Akcje specjalne
    • Akcje Specjalne
  • Powitania, Prezentacje
    • Powitania
    • Buma Design -> czyli zdjecia naszych Beemek
  • Dyskusje o BMW
    • Dyskusje ogólne
    • Diagnostyka komputerowa
    • Paliwa alternatywne
    • Blacharstwo i lakiernictwo
    • Car Audio & Navi
    • Motocykle BMW
    • BUMA SERWIS czyli SAM NAPRAWIAM BMW
  • Galeria BMW
    • Galeria BMW
  • Mechanika i Elektryka
    • Seria 1
    • Seria 3
    • Seria 5
    • Seria 6
    • Seria 7
    • Serie X, Z i Inne
  • Tuning
    • Tuning Mechaniczny
    • Tuning wizualny
  • Giełda BMW - Ogłoszenia
    • ! ! ! UWAGA - SKRADZIONO BMW ! ! !
    • NAJLEPSZA OFERTA - NOWE CZĘŚCI DO BMW
    • Wybrane oferty na oryginalne gadżety i akcesoria BMW - Sklep sBMW.pl
    • Rabaty i Zniżki
    • Kup / Sprzedaj samochód BMW
    • Kup/Sprzedaj Części
    • Inne Ogłoszenia
    • Obejrzyj mi auto
    • SCHWARZe LISTe
    • SHINING CAR
    • Sklep Silesia Parts
  • Maxbimmer - Klub BMW Wrocław
    • Regulamin BMW Klub Wrocław
    • Spoty / Zloty BMW Klub Wrocław
    • Spoty Inne
    • Gadżety Forumowe
    • Forum Klubowe
    • Maxbimmerki
    • Forum przyjaciół Maxbimmera
    • Zaprzyjaźnione Kluby
  • Off Topic
  • Spotkania i Zloty
  • Wysypisko
  • vBCms Comments
  • vBCms Comments
  • vBCms Comments

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


About Me


Mój samochód


Skąd

Znaleziono 32 wyników

  1. Zakładam ten temat osobno, bo po dniu dzisiejszym myślę, że trzeba nagłośnić tą sprawę. Jak większość wie z poprzedniego tematu kupiłem gwint MTS-TECHNIK do mojej E39, a że zbliża się przegląd, zwróciłem się z prośbą o certyfikat TUV do sprzedawcy, a następnie bezpośrednio do "firmy" Mts-technik. Bez takiego dokumentu nie uzyskam zatwierdzenia, że moje auto może poruszać się na tym zawiasie, a co za tym idzie nie przejdzie przeglądu. Wiele mail'i napisałem, wciąż odpowiedzi były niezadowalające, np.:"Niestety firma MTS-Technik nie wydaje certyfikatu TUV na rynek polski " powtarzałem, że jest mi obojętne w jakim języku, aż otrzymałem na maila TUV do zawieszenia firmy AUTOTECHNICS. Napisałem po raz kolejny z pytaniem czy jest to przypadek czy zamierzone działanie, bo co mi z TUV'u nie dotyczącego produktu który kupiłem? Zostałem poinformowany, że oni nie posiadają TUV'u, a z tym papierkiem na pewno przejde przegląd. Zacznijmy od tego, że nie przejdę, bo zanim pojadę na przegląd musze jechać do pewnego "urzędu" (ciężko mi to określić po polsku, bo nie mamy takiej instytucji w PL) i tam uzyskać zatwierdzenie, że wszystko jest ok. Nie jest to do uzyskania kiedy dokumentacja nie pasuje do towaru. Zdesperowany postanowiłem zdjąc naklejki MTS-TECHNIK.PL nalepione na każdy z amortyzatorów, ponieważ poza tymi nalepkami nie było kompletnie żadnej literki, cyferki, oznaczenia modelu, czegokolwiek. Pomyślałem, że jeśli nie ma żadnych oznaczeń, a dokumenty mam na inne zawieszenie to może uwierzą że to jest zawieszenie AUTOTECHNICS. Zdjąłem pierwsze koło, wziąłem opalarkę, żeby zagrzać naklejkę przed zdjęciem i ... sami zobaczcie: Uploaded with ImageShack.us tak wyglądało na początku, a po zdjęciu nalepki: Uploaded with ImageShack.us Ciekawe prawda? Wybierając między Ta-technix a Mts-technik stwierdziłem, że droższe o 200zł zapewne znaczy lepsze i kupiłem Mts-technik. Teraz okazuje się, że to jest to samo zawieszenie z nalepką mts. Myślę, że poza zgłoszeniem do allegro sprawy powinienem postarać się o pociągnięcie do odpowiedzialności firmy Mts-technik za wprowadzanie klientów w błąd, zaczynając od TUV'u po sprzedaż zawieszenia innej firmy ze swoją nalepką.
  2. Witam Sprężyny dziś sciągnięte, czarne, nie wiem jakiej firmy. Wg. książki serwisowej załozone w serwisie BMW w Niemcowni na poczatku roku. Obniżają o jakieś 3-4cm. cena 300zł do negocjacji, tel 506204110
  3. Mam problem z elektryką w swojej Bmw. A zaczęło się od od profilaktycznej regeneracji alternatora(wymiana łożysk + szczotki). Po paru dniach jazdy aku padło. Myślałem że nowe szczotki się zawiesiły, popukałem i zaczęło ładować. Później znowu to samo. I znowu pukam i jest ładowanie. Po czasie zaczęły się dziać dziwne rzeczy... prawy ksenon( od pasażera) nie chciał się załączyć(mrugał przy zapalaniu i gasł). Potem zapaliły mi się kontrolki ABS i trakcji. Szyby przestały działać( tylko od strony pasażera działa), centralny zamyka tylko drzwi od strony pasażera, nawiew padł, podświetlenie liczników i przycisków mruga a gdy wcisne hamulec to nie działa, zamek bagażnika też padł. Dodam że auto odpala normalnie i silnik równo pracuje. Postanowiłem sam rozkręcić alternator i sprawdzić co mi tam nagrzebali... Okazało się że nie mieli dokręcone śrubki od "oczka" regulatora napięcia i musiał raz ładować a raz nie:/ Przykręciłem, wstawiłem alternator, napięcie 14v wiec niby ładuje a elekrtyka dalej bez zmian... Sprawdzam napięcie na kostce od niedziałającego ksenonu i mam 4V a na działającym ponad 12. W kostce przy panelu sterowania szyb( w drzwiach kierowcy) też tylko 4V. To może być wina regulatora pomimo że ładuje i ma 14V?? czy przez to że raz stykał a raz nie padły mi moduły?
  4. Zapraszamy na co miesięczne spotkanie na parkingu Castoramy obok Centrum Handlowego Magnolia. Standardowo godz. 15.00. Będzie okazja by ustalić ekwipunek i szczegóły imprezy integracyjnej podczas przelotu do WELT :drunk: Przypominamy, że Night jest też dobrą okazją do poznania naszej ekipy dla osób które nie uczestniczyły we wcześniejszych spotach/ zlotach LISTA: 1. Forest
  5. Niniejszym mam zaszczyt poinformowac, że nasz klubowy kolega Kozin podjął decyzję by porzucic bezstroski stan kawalerski i założyc podstawową komórkę społeczną - wstępuje w związek małżeński. Ślub odbędzie się 20 kwietna, godz.16.30 w miejscowości Osiek, nieopodal Oławy. Oczywiście Młodej Parze będzie niezwykle miło jeśli będziemy towarzyszyc im w tym dniu. Kto ma czas, kto ma chęci by dołączyc do orszaku - zapraszamy na listę. Spotkamy się o 15.30 na parkingu Biedronki (obok ronda przy wjeździe od Wrocławia). Jedziemy po Młodych do Osieka gdzie odbędzie się nabożeństwo, następnie odwozimy ich do Oławy do Domu Weselnego. LISTA: 1. Foresty
  6. Takie pytanko na szybko do budowlańców i fachowców różnej maści. Przed wjazdem do garażu mam sporo nierówności, dołków i innych dupereli. Planuję to czymś wysypać i wyrównać... Po zimie gdy robi się cieplej jest tam takie bagno, że auto prawie grzęźnie w błocie... Czego najlepiej użyć? Tak to wygląda... Sporo dołków, itd...Każda rada mile widziana...
  7. Jestem ciekaw od jakich samochodów drodzy Beemkowicze zaczynaliście przygodę z motoryzacją. Osobiście zanim wiek pozwolił na prawo jazdy pociskałem po wioskach maluszkiem Wielka naklkejka RIEGER TUNING i szachownica lol ! ) Gdy nadeszło prawo jazdy a stało się to w wieku 17 lat zakupiłem pierwszy wóz OPEL KADET GSi 150KM kolor bordo ospojlerowany ze smakiem Fele wrzucilem 17stki ALESSIO i było git, niestety zdjęc nie mam z tamtych czasów, choć gdy gdzieś znajdę u kogoś w zapasie foto to zapodam bo było na czym oko zawiesić... Kadecik został sprzedany i przyszedł czas na elegancję.. Pojawiło się Audi A4z 1996r a zakupiłem je w 2001roku zalozylem 18stki felgi, chromy na lustra i bujałem na gazie nią jezdzilem prawie rok gdy w zimie frajerzyna wypity dal kierunkowskaz w prawo a skrecil w lewo gdy go mijalem, odbilem i polamalem słup betonowy.... wiec (myślalem oczywiscie o BMW nawet wczesniej ogladalem u znajomego E36 ale wtedy 24 tysiace za 93 rok to wydawalo mi sie duuzo) kupiłem A4 rok młodszą ale z niej juz nie bylem tak zadowolony. Przyszedł czas na zmiane auta więc pojechałem do niemcowni w 2004roku po nowy model Audi a4 takze byłem chetny na BMW ale myśląc ze jezdzi troche BMW i sami cwaniacy w miescie to A4 jest skromniejsze i normalne dla ludu. Będąc w niemczech nie znalazlem zadnej A4 za to były E39 i E38... wpadla mi w oko srebrna E39 na zoltej skórze alu xenon... piekna i tak została do dziś... Nie znając się wogóle co się póżniej okazało kupiłem najlepszy motor BMW z benzynowych bo 2.8ccm i pieknie wyposazona na fabrycznym zawieszeniu m technik ... a dwa lata temu M3... w miedzyczasie żona miała furmanki... ale to następnym razem P.S. Ciekawe ilu kolegów zaczynało od Opla... hihi
  8. Panowie przymierzam sie do zniany zawieszenia myślałem o gwincie. poczytałem i są rózne opinie o tata mts i fk. i tak narprawde zgłupiałem nie wiem co ewentualnie wybrac. myślałem tez zeby dodac do tego tuleje poliuretanowe. odnośnie gwintu jestem bardziej za fk. porsze o opinie i pomoc:)
  9. Już wiem skąd biorą sie auta na allegro z doczepionymi parapetami, wymyslnymi progami itd... sie napatrzą ludziska i myślą że bedą pogromcami szos jak zlutująkombajn bizon i dwie syrenki hehe. Tuning po japońsku - video w cda.pl
  10. Gość

    sonda lambda / przeplywomierz i bledy

    Siema, sory ze znow zakladam temat, ale chcialem zeby tytul przyciagnal ludzi bo jutro na wieczor jade juz do Niemiec i chcialem Madzi zostawic w 100% sprawne autko. A wiec tak, przeplywka padala jakis czas, az padla. Blad sondy lambda wyskakiwal co jakis czas, az w koncu padla calkiem. Blad sondy byl tej za katem i to sondy numer 2 czyli prawej tylnej jak siedzimy za kolkiem.. Zeby sie upewnic czy to na pewno jej blad odpielem lewa sonde i wtedy wyskoczyl inny blad.. No nic przejdzmy do sedna, wymienilem sonde, ale potrzebowalem ja na cito, a nie mieli ori wiec kupilem bosal jakos tak szla nazwa firmy. Rozcielem kable, polaczylem wedlug kolorow, zacisnelem i zgrzalem miejsce laczenia. Skasowalem blad sondy i pojechalem w trase, spalanie przy 90-110 km/h wyszlo 8.5 litra wiec pomyslalem, ze wszystko gra. Po powrocie zobaczylem, ze blad nadal powraca, na internecie wyczytalem, ze przeplywomierz nieraz wywoluje blad sondy lambda ( gosciu mial padnieta przeplywke i rowniez wracal mu blad sondy numer 2 za katem tak jak i mi ) wiec ucieszony wymienilem przeplywke bo akurat po trasie rowniez padla. Skasowalem bledy i polecialem zrobilem 30km az sie zaadaptowala. Niestety.. ..po powrocie zostalem niemile zaskoczony.. Blad sondy lambda powrocil.. Niestety wlasnie wrocilem do domu i nie mam bledu bo laptok mi padl podczas wnoszenia na gore, a bledow nie zapisalem tylko mialem w otwartej inpie ale blad brzmial mniej wiecej tak: oxygen sensor 2 heater kat bank 2 Podgladalem w INPA i przy butowaniu wszystkie 4 sondy pracuja w pelnym zakresie, a lewe pracuja podobnie jak prawe wiec watpie zeby byla uszkodzona, bo przed wymiana ta sonda stala ciagle na 0.45. Czego to moze byc wina? Moze przeplywka zle smiga? Na jalowym ma sygnal 18-20kg/h, podczas butowania ponad 500kg/h. Czasem i kolo 900kg/h. Z tego co czytalem na necie tak powinno byc, auto po wymianie sie odmulilo, do setki na 18kach mam 6.6 do 200km/h mam 18-20 sekund robilem pare testow wiec wszystko w normie.
  11. Szukam chętnego, znającego się na starszych motocyklach, konesera, ktory wziąłby w dobre ręce taki zestaw jak wyżej. Sprawa wygląda tak że żaden ze sprzętów nie posiada dokumentów, jedna JAWA jest kompletna druga też ale porozkręcana w częsciach, oprócz tego jakies cześci blacharskie i nie tylko do tychże motocykli. Jest też motocykl ARIEL (nie wiem dokładnie jaki ale podobno rzadkość) ale niekompletny, najlepiej jakby ktoś kto ogarnia temat sie tym zainteresował cena do uzgodnienia najchętniej pozbył bym się całego zestawu dla osób siedzących w temacie wydaje się to być ciekawym znaleziskiem. Całość można obejrzeć we Wrocławiu na ul. Hallera. zainteresowanych zapraszam tel. 697 850 955[ATTACH=CONFIG]21795[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]21796[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]21797[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]21798[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]21799[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]21800[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]21801[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]21802[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]21803[/ATTACH]
  12. Witam! Mam dylemat co do oleju silnikowego.Moj silnik M43 B16 94r Zbliża mi się wymiana oleju i nie wiem co mam wlać, auto przyjechało z niemcowni. Wcześniej, co było zalane mnie mam zielonego pojęcia olej był czarny i gesty jak smoła. Wiec zalałem Mobil 15W/40 auto nie jest zagazowane, na bagnecie nic nie ubywa. Myślę nad zmiana na jakiś półsyntetyk ale boje się ze mogą zacząć się jakieś problemy typu wycieki mniejsza moc, mam tylko delikatny wyciek przy pokrywie od rozrządu. Jak to widzicie i jaki olej polecacie, dlatego nie chce oszczędzać na oleju bo silnik jest bardzo dobrej kondycji i ma zostać na dłużej w rodzinie
  13. Kolega Kaffert z Legnicy pisał dziś do mnie i zaproponował by spotkać się w jakiś dzień, pogadać, może zrobić jakiegoś grilla. Podczas Świąt będę w Lubinie więc myślę, że w sobotę (7 kwietnia) można by faktycznie jakoś się zebrać. Jest kilka osób z Głogowa/ Polkowic/ Lubina/ Legnicy więc chyba najbardziej optymalnym miejscem byłby Lubin. Polkowice z oczywistych względów odpadają Przy lotnisku jest miejscówka gdzie można zrobić ognisko lub rozstawić grile (skręca się za salonem Audi/VW). A jak nie grill to po prostu jakiś parking przy którymś markecie. Co o tym myślicie, byłby ktoś chętny ???
  14. Gość

    Otwarcie sezonu BMW

    Wiosna nadciąga więc fajnie by było się gdzieś wybrać na grilowanie :grill: Opcje są dwie : -albo robimy tradycyjnego spota w stylu BMW at Night względnie z jakimś wyjazdem w teren na grilka -albo wybieramy się do Krzywej na coś podobnego jak w zeszłym roku ... nie wiem na ile to prawda ale na dwóch forach wyczytałem że podobno coś takiego ma się powtórzyć właśnie 1 kwietnia 2012 w Krzywej ... jeśli ktoś posiada info że faktycznie będzie tam powtórka z rozrywki to wrzućcie w temacie W każdym razie na chwilę obecną temat otwarty :drunk:
  15. Gość

    Ceny paliw co wy na to??

    Benzyna po 12 zł! I to jeszcze w... - Finanse - WP.PL To już ciekawe niedługo nie będzie stać człowieka dojechć do pracy. Czy auto stanie się dobrem luxusowym i stać na nie będzie nielicznych? Prucztego zadam inne głupie pytanie to ile bendą kosztowac bilety jak tak czy ludzie mający pracę poza miejscem zamieszkania bendą wydawac wypłate na to by dojechać do pracy. To po co jechac do pracylolol
  16. Witam wszystkich Bardzo proszę o pomysły propozycje i opinie mile widziane z własnego doświadczenia a propos amortyzatorów i sprężyn do mojego E36 turing 316i.Mam felgi 17 z 45/215 oponą i po jeździe 2 letniej przednie amory typu Sachs i Monroe nadają sie do wymiany. Zawieszenie łączniki stabilizatorów wszystko mam założone wzmocnine montowne w M wersjach ale zużycie amorów mnie przeraża.Pewnie nie którym wyda sie głupie dlaczego do tej wersji silnikowej chcę mieć mocne zwieszenie.Poprostu chcę i naprawde dobrze i bezpiecznie mi się z tym jeździ a mało nie jeżdzę. Pozdrawiam wszystkich miłośników marki
  17. rush

    e46 coupe

    BMW 328, 1999r., 2800cm3, 193 KM - otomoto.pl BMW E46 328 benzyna 99r. Okazja (2097240580) - motoAllegro BMW 328 *193PS*XENON*SKÓRA*SZYBER*18'', 2000r., 2800cm3, 193 KM - otomoto.pl chlopaki wypowiedzcie sie na podstawie ogloszen co myslicie o tych furkach
  18. Facet ogłasza się w Radiu Legnica, poszukuje pracowników budowlanych do prac remontowych na terenie Lionu we Francji. [h=4]Kontakt[/h]Karolak Andrzej Firma Remontowo-Budowlana Kosmiczna 13 lok. 12 59-220 Legnica - woj. dolnośląskie tel. 76 743 67 57 Mój braciak i trzech innych gości zadzwoniło do niego i umówili się na spotkanie w Legnicy. Oto co facet oferuje : - legalna praca na umowę - praca co najmniej do końca czerwca - zakwaterowanie - stawka 8 euro/godz., po miesiącu i sprawdzeniu się 13 euro/ godz. - wypłata co tydzień Jedyny warunek to dojazd na miejsce własnym transportem i jakaś gotówka na żywność w pierwszym tygodniu pracy. Chłopaki sprawdzili jego firmę w necie, istnieje od 2006 roku, jest wypłacalna więc zrzucili się na paliwo i pojechali. Po dotarciu na miejsce facet nawet się nie pojawił tylko wysłał do nich jakiegoś pracownika. Okazuje się, że nie płaci co tydzień tylko co miesiąc. Zakwaterowanie 4 osób w jednym pokoju, na korytarzach jakaś żulerka, pijacy leżący na podłodze. Sama dzielnica do której trafili to jakaś masakra, strach wyjść na ulice, pełno zakapiorów i brudasów. O umowie nie ma mowy, może po miesiącu - więc robota na czarno. Chłopaki właśnie wracają do Polski. Jeśli ktoś szuka pracy i usłyszy ogłoszenie tego typa to nawet niech nie traci czasu i pieniędzy na telefon. Osobiście mam nadzieję, że jeśli gnój będzie miał okazję jeszcze trochę pożyć to jakiś nerwowy osobnik szukający pracy i lepszego życia wyśle go na długotrwały pobyt w szpitalu.
  19. aro

    Zderzak

    Witam Jak radzicie czy kupić nowy goły zamiennik,czy orginalny goły? ceny zbliżone.(oba do malowania)
  20. fajny numer,czy takiemu nie grozi kryminał?bo powinien,przecież łatwe do udowodnienia http://evo.org.pl/viewtopic.php?p=129970
  21. Nie, nie szukam dla siebie Znajomy poszukuje e46 2.0 w dizelku. Pomyslalem, ze tutaj ogloszenie wystawie poniewaz jest sznasa o znalezienia czegos z pewniejszego zrodla. Stan mechaniczny bez zarzutu, najchetniej sedan. Wszelkie informacje prosze na PW. Dzieki
  22. http://www.joemonster.org/art/12948/Mala_niespodzianka_podczas_przegladu lepiej po sprawdzajcie, czy u was nic sie nie zaganiezdzilo :lol:
  23. http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/showDetails.html?lang=pl&id=152226012&pageNumber=2&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=8%2C9%2C10%2C11%2C12%2C13%2C14%2C15%2C56&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&maxPrice=22501&transmissions=MANUAL_GEAR&climatisation=AUTOMATIC_CLIMATISATION&siteId=POLAND&features=CRUISE_CONTROL&negativeFeatures=EXPORT&crossBorderSearchEnabled=true&categories=EstateCar&minConstructionYear=2001&tabNumber=2 obejrzyjcie sobie zużycie elementów takich jak kierownica, pedały i lewarek... potem odpalcie Allegro i porównajcie z samochodem o "polskim" przebiegu 160000-240000km :bag: odpowiedź nasuwa się sama, diler w np. Niemczech cofa licznik o +/- 100000km, Polski handlarz cofa licznik o 150000km i wychodzi samochód typu nówka sztuka z przebiegiem 200000km... innego rozwiązania nie potrafię wymyślić... i po HA te liczniki przebiegu wyskalowane do miliona km? przecież spokojnie wystarczy 299999km i i tak mało kto osiągnie max :mrgreen:
  24. Witam! Mam problem ze skrzynią biegów. Gdy kupowałem auto w maju tego roku udało mi się usłyszeć szum z okolic skrzyni na 4 biegu. Był to bieg, na którym skrzynia najgłośniej szumiała. W miarę udało mi się stargować cenę w niemcowni. Niestety problem się pogłębia, ponieważ szumi już na 1,2,3 biegu. Najgłośniej 4 bieg. Po wrzuceniu 5 biegu następuje cisza i można komfortowo podróżować. Czy ktoś zna dobrego magika od skrzyń biegów we Wrocławiu? Co robić regenerować, czy kupić używaną skrzynię? (ból jest jeden - nie wiadomo jaka skrzynia się trafi) :cry: Proszę o pomoc!