Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów ' pozniej' .

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Akcje specjalne
    • Akcje Specjalne
  • Powitania, Prezentacje
    • Powitania
    • Buma Design -> czyli zdjecia naszych Beemek
  • Dyskusje o BMW
    • Dyskusje ogólne
    • Diagnostyka komputerowa
    • Paliwa alternatywne
    • Blacharstwo i lakiernictwo
    • Car Audio & Navi
    • Motocykle BMW
    • BUMA SERWIS czyli SAM NAPRAWIAM BMW
  • Galeria BMW
    • Galeria BMW
  • Mechanika i Elektryka
    • Seria 1
    • Seria 3
    • Seria 5
    • Seria 6
    • Seria 7
    • Serie X, Z i Inne
  • Tuning
    • Tuning Mechaniczny
    • Tuning wizualny
  • Giełda BMW - Ogłoszenia
    • ! ! ! UWAGA - SKRADZIONO BMW ! ! !
    • NAJLEPSZA OFERTA - NOWE CZĘŚCI DO BMW
    • Wybrane oferty na oryginalne gadżety i akcesoria BMW - Sklep sBMW.pl
    • Rabaty i Zniżki
    • Kup / Sprzedaj samochód BMW
    • Kup/Sprzedaj Części
    • Inne Ogłoszenia
    • Obejrzyj mi auto
    • SCHWARZe LISTe
    • SHINING CAR
    • Sklep Silesia Parts
  • Maxbimmer - Klub BMW Wrocław
    • Regulamin BMW Klub Wrocław
    • Spoty / Zloty BMW Klub Wrocław
    • Spoty Inne
    • Gadżety Forumowe
    • Forum Klubowe
    • Maxbimmerki
    • Forum przyjaciół Maxbimmera
    • Zaprzyjaźnione Kluby
  • Off Topic
    • O wszystkim czyli o niczym
    • Humor
    • Komentarze/Sugestie
    • BMW miesiąca - konkurs
    • Lets talk BMW
    • Strefa Gracza
    • Polityka
    • Nasze domowe nieBMW
  • Spotkania i Zloty
  • Wysypisko
    • Archiwum
    • Mechanika i Elektryka (Archiwum, tylko do odczytu)
    • Śmietnik
  • vBCms Comments
  • vBCms Comments
  • vBCms Comments

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


About Me


Mój samochód


Skąd

  1. Mam problem z cieknącym spryskiwaczem w E46, czy odłączenie pompki od spryskiwacza pomoże? Chciałbym na tydzień wlać płynu, żeby coś psikało na szybę, a na chwilę aktualną w jedną noc wylewa się 5L na ziemię, dopóki nie "wyleczę" spryskiwacza chciałbym to jakoś ogarnąć.
  2. Witam zainstalowałem inpe na win XP i instalacje poszła bez problemów program uruchamia sie tylko po wybraniu jakiejkolwiek opcij lączenia sie wyskakuje bląd IFH-0003 datatransmission to interface disturbed... Czy wie ktoś o co chodzi??
  3. Uwaga ITD atakuje nowym sprzętem Krokodylki dadzą "popalić" także zwykłym kierowcom! - Wiadomości (na drogach) - Motoryzacja w INTERIA.PL - auta, motocykle, samochody osobowe, auto moto. Wybierz najlepszy samochód lub motocykl
  4. Juz kilka razy eksperymentowalem sobie z pielegnacja skorzanej tapicerki w samochodzie, i za kazdym razem jestem pod wrazeniem co mleczko CIF potrafi zrobic. Dzisiaj w e39 poczyscilem troche fotele i tym razem aparat poszedl w ruch. Fotel kierowcy (przebieg 419tys). POlowa wyczyszczona mleczkiem CIF, a polowa przed czyszczeniem. i caly fotel: Ogolnie kiedys to przerabialem na czarnych mtechnikach. - wyczyszczenie skory CIF'em - przecieranie mokra szmatka, pozniej na sucho - oliwka dziecieca johnsons & Johnsons - wcieranie w skore - po dobie, wilgotna (ciepla woda) szmatka przec
  5. Nie wiem czy gdzieś jest juz taki temat -jak jest to proszę przeniesc mam takie pytanko bo wygralem licytacje ,zaplacilem cymbalowi 150zeta plus przesylka priorytet juz drugi tydzień czekam i nic-pisalem esy,meile itd. To zwielka laska dostalem odp abym sie nie gorączkowal i to tyle mojej korespondecji kwota śmieszna ale za frajer nie będę komuś nabijał siano na konto ktoś mial juz na pewno z was taki przypadek co mam teraz zrobić????????komentarz wiadomo ze mu piękny wydrukuje ale jeszcze nie teraz ,wiec co dalej???
  6. już przy zakupie poprzedni właściciel zajął się katami i wspawał dwie końcówki owalne ale mimo rzędowej szóstki 2.8 m52 głośniej słychać pompę paliwa niż tłumiki i stąd pytanie jak zrobić miły ale subtelny basowy pomruk? może jakieś rady.:lol:
  7. Jakby ktoś miał wolną chwilkę i chciał pooglądać ciekawostki dotyczące olejów silnikowych, ich właściwości oraz jak wyglądają silniki od środka to polecam strona po rosyjsku ale wszystko jasne kuog Ôîòîãðàôèè äâèãàòåëåé ïîńëå èńïîëüçîâàíèÿ ðàçëè÷íûõ ìàńåë
  8. siemka, nie wiem jak w waszej okolicy, ale w mojej zrobila sie ostatnio paranoja... wczoraj robiac tlumik w szwagra Sztruclu u znajomego na warsztacie, przyjechechala Kia Sportage - wycieli jej caly uklad za kolektorem (razem z katem itp.), chwile pozniej przyjechala Mazda 323 Coupe z wycietym ostatnim tlumikiem :bag: obie porobione na "grzybach" pod laskiem dzisiaj kumpel do mnie dzwoni, ze z parkingu pod praca w Zgolku pociagneli mu caly wydech z Modneo ! ponoc Gnoje maja jakis sprytny sprzecik reczny do wycinania takich rzeczy, cos ala lancuszek - czas operacyjny 5 minut i w nogi z ru
  9. witam mam pytanie padl mi akumulator w bmw e 46 320 2002r czy nis sie nie dzieje jak nie ma pradu obecie mnie nie ma w domu i auto stoi w garazu i nie wiem czy wkladac nowy bo nie bedzie mnie do 20 grudnia
  10. Olo91

    Witam

    Mam na imię Olek. Wcześniej było Audi A3 teraz jest BMW 530d.
  11. po zmianie ukladu wydechowego pojawil sie taki bład w DIS'ie po bardziej dynamicznej jezdzie byl w pamieci ale chyba juz "curently not present" obstawiam sondy, ale nie awarie, a złe podłączenie, mogło byc tak ze zostaly podpiete nr 1 w bank nr 2 i odwrotnie, ze wzgledu na krotki kabel jednej z sond, obie sondy przed katami czym to by skutkowalo, jakie objawy? na goracym silniku delikatnie trzepie buda, ciezko mi odczuc czy moc spadla i spalanie wzroslo... jak sprawdzic sondy dzieki pozdr
  12. Przesyłam linka ze zdjęciami samochodów oraz miejsc gdzie się rozkłada straż miejska . Fotoradary Wrocław zdjęcia
  13. tak jak w temacie 1 sztuke Felgi styling 24 7,5 cala et 41 oryginal z wybitymi numerami, nie jestem pewien ale to sa felgi z m-pakietu, chodzi o felgi bez napisu BMW Motorsport , tylko ze znaczkiem " M " obok dekielka. zdjecie o co mi chodzi -> http://www.wheel-trading.de/images/100_9331.JPG kontakt gg 2964656 albo pw
  14. Witam. bmw_beerMam pytanie odnośnie kodowania e61 czym moge to zrobic chodzi o program kabel mam DISem czy INPA a moze NCS?Tylko skad go wziasc? Moze ktorys z was ma spakowana paczke programów z delikatna intrukcja instalacji i pozniej grzebania w tych opcjach? pytanie_bmw Pozdrawiam
  15. Witam, jako ze sprzedaje auto, to wyprzedaje rowniez czesci jakie mi zostaja i sa to opony zimowe Debica Frigo 2 na stalowkach czarnych. Opony praktycznie nowe po jednym sezonie. Moge wziac komus do Wroclawia jak bede jechal teraz na weekend, cena jaka uwazam za dobra to 800zl za komplet. Calosc wywazona i gotowa do zalozenia. Polecam, bo jest to bardzo dobry komplet na zime, oponki z 2012r Rozmiar opon to: 195/65/15, felgi 15" ET nie pamietam, ale ladnie prezentuja sie w e36 touring, nic nie obciera przy max zaladunku Zdjecia dodam pozniej jak bedziecie chcieli.
  16. Witam , tak jak w temacie ...tak to nie zart , kupujesz ode mnie internet czyli modem + karte + wszelkie kody , wszystko jest NOWE , nie uzywane , modem rozpakowany w celu zrobienia zdjec i pokazania zestawu , gwarancja do podbicia przez przyszlego wlasciciela, od podbicia 2 lata gwarancji o ile sie nie myle. w skrocie , internet jest oplacony do 04.2015 , w abonamencie jest 2 gb internetu miesiecznie pozniej transfer zostaje ograniczony - ale internet dalej dziala tylko ze wolniej. nie trzeba zadnych cesji niczego , po prostu ja daje caly zestaw i tyle bo jak wspomnialem - internet jest juz
  17. Witajcie. Podjalem decyzje ze bede doprowadzal 540 do nalezytego porzadku - juz mam dosyc ludzi ktorzy przyjezdezaja po przeczytaniui ogloszenie, ze skrzynia szarpie, i ze przebieg jest taki i taki...i pozniej chca zbuic cene "bo skrzynia szarpie i tam jest spory przebieg". Najlepsi sa wlasnie tacy ktorzy oczekuja ze za 9tysi kupia 540i w ktora nie bedzie trzeba wlozyc ani grosza :roll: Jak bedzie wszystko zrobione, wtedy wystawie za normalne pieniadze i bez cisnienia bede czekal. Ale do tego czasu, mam pare rzeczy ktore myusze ogarnac. Jedna rzecz to jest skrzynia biegow (z tego co wiem mam
  18. Czeka mnie demontaż szyberdachu w mojej E46, zapiekła się lewa prowadnica, chcę wyciągnąć całość, przesmarować, poczyścić i poskładać. Teraz pytanie, ktoś wyciągał szyberdach w E46? Jak w sedanie wyciągnąć podsuftkę (którędy?) jak zdemontować słupki i co jeszcze zdjąć, żeby wyjąć słupki?
  19. [ATTACH=CONFIG]25923[/ATTACH] Witam szanownych uzytkowników beemek. Od czego są te gumowe korki w progach od środka czy przez nie moze leciec woda?
  20. Hej,wie ktoś może,gdzie znajduje się przekaźnik od sond lambda?Notorycznie wyskakuje mi błąd na dwóch sondach,że coś z podgrzewaniem.Trochę dziwne,żeby od razu padły dwie,więc szukam jakiegos wspólnego mianownika.A może macie pomysły,czemu tak jest? Silnik to 2,5 1998 rok z gaziwem
  21. Witam Mam problem z klimatyzacja... Po odpaleniu zapiszczy, pozniej przestaje... i zaczyna znowu kiedy dostaje wiekszych obrotow... Czy moze byc to spowodowane tym ze nie byla przez dluzszy czas wlaczana? Pozdrawiam! bmw_1
  22. Hejka. Od jakiegos czasu smigam z instalka BRC u siebie w e34 520 turasie. Ale zauwazylem jedna rzecz. Zanim byla instalka, odpalal na dotyk, bez zadnego problemu. teraz, mimo tego ze jest nowy 80amperowy aku, musi dobre 3-4 sekundy krecic zanim zalapie. To normalne? Bo nie pamietam zebym mial takie cuś w ktorymkolwiek z 540-tek.. :?
  23. Witajcie. No i biala doslownie jakis foch odwala.. Wczoraj stalo sie to po raz pierwszy. Wracalem e30 i zgasla mi podczas jazdy. Jechalem jakies 60km./hr na piatce wiec nie dostawala w ciry. Zjechalem na bok. Pokrecilem, pojkrecilem, po 10 sekundach zalapala i dojechalem do domu. Dzisiaj rano jechalem na hallera (podroz od domu do pracy 11km..) zgasal w sumie 4 razy podczas jazdy. Raz wydawalo mi sie ze zegary calkowicie pogasly i sajonara - nic. Tak jakbym wyciagnal kluczyk. Zjechalem na bok, pojkrecilem i odpalil i pojechalem dalej, tylko czekajac kiedy i gdzie znowu sie przytrafi. Najle
  24. Witam,mam taki problem ze jakis czas temu auto stalo 5 tygodni pod blokiem bo byłem za granicą i po moim powrocie odpalilem auto,poczekalm az silnik zlapie temperature i zrobilem nim moze z 5 km i po tym dystansie auto mi sie zagotowalo,rozwalilo weze od chlodnicy i caly plyn uciekl (wczesniej trzymala idealna temperature i wszystko bylo ok). Stwierdziłem ze pewnie musiala byc woda w ukladzie chlodzenia ktora musiała być przyczyna tego wiec wymienilem stary plyn na nowy bez grama wody Ale dalej mam problem i powiem jak sie auto zachowuje. Jak odpale to auto dosc szybko łapie idealna temtera
  25. Wlasnie wrocilem z buczkowic. Zmarnowane 5,5 godzin jazdy. Juz pitole jezdzenia wiecej niz 150km "w ciemno".. Samochod niby w stanie "perfekcyjnym", bez jakichkolwiek sladow korozji. Okazja..." ..okazja srazja. Na dzien dorby przelecialem samochod miernikiem lakieru. Gdzie do grubosci 150um, dopuszczalne jest powiedzmy do 230/40 um (wtedy byl raczej tylko malowany itd..) Zaczynam od dachu. Wszystko w okolicach 120-140um. Maska - podobnie. Prawa strona w przedziale 130-250um. I lecimy lewa strone. Od przodu powoli do tylu w okolicach 130-240. Zajezdzamy na tylna lewa cwiartke, za kolem. 500u
×
×
  • Dodaj nową pozycję...