Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów ' serwis' .

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Akcje specjalne
    • Akcje Specjalne
  • Powitania, Prezentacje
    • Powitania
    • Buma Design -> czyli zdjecia naszych Beemek
  • Dyskusje o BMW
    • Dyskusje ogólne
    • Diagnostyka komputerowa
    • Paliwa alternatywne
    • Blacharstwo i lakiernictwo
    • Car Audio & Navi
    • Motocykle BMW
    • BUMA SERWIS czyli SAM NAPRAWIAM BMW
  • Galeria BMW
    • Galeria BMW
  • Mechanika i Elektryka
    • Seria 1
    • Seria 3
    • Seria 5
    • Seria 6
    • Seria 7
    • Serie X, Z i Inne
  • Tuning
    • Tuning Mechaniczny
    • Tuning wizualny
  • Giełda BMW - Ogłoszenia
    • ! ! ! UWAGA - SKRADZIONO BMW ! ! !
    • NAJLEPSZA OFERTA - NOWE CZĘŚCI DO BMW
    • Wybrane oferty na oryginalne gadżety i akcesoria BMW - Sklep sBMW.pl
    • Rabaty i Zniżki
    • Kup / Sprzedaj samochód BMW
    • Kup/Sprzedaj Części
    • Inne Ogłoszenia
    • Obejrzyj mi auto
    • SCHWARZe LISTe
    • SHINING CAR
    • Sklep Silesia Parts
  • Maxbimmer - Klub BMW Wrocław
    • Regulamin BMW Klub Wrocław
    • Spoty / Zloty BMW Klub Wrocław
    • Spoty Inne
    • Gadżety Forumowe
    • Forum Klubowe
    • Maxbimmerki
    • Forum przyjaciół Maxbimmera
    • Zaprzyjaźnione Kluby
  • Off Topic
    • O wszystkim czyli o niczym
    • Humor
    • Komentarze/Sugestie
    • BMW miesiąca - konkurs
    • Lets talk BMW
    • Strefa Gracza
    • Polityka
    • Nasze domowe nieBMW
  • Spotkania i Zloty
  • Wysypisko
    • Archiwum
    • Mechanika i Elektryka (Archiwum, tylko do odczytu)
    • Śmietnik
  • vBCms Comments
  • vBCms Comments
  • vBCms Comments

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


About Me


Mój samochód


Skąd

  1. Instrukcja krok po kroku 1. wchodzimy tylko na ten adres!! dziala zawsze! https://www.parts.bmwgroup.com/ klikamy we link zaznaczony na obrazku, otworzy nam on nowe okno - UPEWNIJ SIE ZE MASZ ODBLOKOWANE WYSKAKUJACE OKIENKA ! 2. W oknie ktore sie otworzy, wpisujemy haslo i login RECZNIE , logujemy login: eu111111 haslo: bmwetk1 3. Otworzy nam sie kolejne okno, w ktorym startujemy ETK 4. W nowym oknie z ETK wpisujemy VIN 5. Po rozkodowaniu ukaze nam sie przycisk Wyposazenie na gornym pasku 6. Cieszymy sie rozkodowanym wyposazeniem --- rozkminka by Broder
  2. Czy ktoś się orientuje jakie byłyby koszty przekładki E46 (Cabrio, jeśli to jakieś znaczenie). Chodzi mi głównie o cenę kompletnej przekładki. Czy lampy z anglika można przerobić na EUR? Wiem, że na pewno lusterka, cała decha do wymiany itd. Prosiłbym o jakiś link, gdzie na dolnym śląsku wykonują takie zabiegi, interesują mnie konkretne koszty. Czy jest to opłacalne czy nie, czy anglika można tymczasowo zarejestrować w PL?
  3. Tak sie ostatnio zastanawiałem w jaki sposob dowiadują sie o stronie/forum/klubie nowe osoby , dlatego zachęcam do wypełnienia ankiety , ktora pomoze nam w przyblizeniu ktory sposob jest najbardziej popularny a który należało by troche bardziej dopracowac , zeby reklama forum byla w pełni skuteczna :wink:
  4. Witam, potrzebuje namiar na dobry warsztat zajmujący się regeneracja ASB. Z góry dziękuję za info!
  5. Witam mam problem z wyświetlaczem na desce rozdzielczej (widać tylko kilka literek ) co mogę z tym zrobic czy dam rade sam to naprawic czy konieczny jest serwis jaki jest koszt ? moje auto to BMW e39 530 d 184 KM kombi 1999r. Drugim problemem jest ekonomizer i prędkościomierz jak odpalam wszystko jest ok jak tylko ujade pare metrów to zapala się kontrolka abs i trójkąt w kółku(na żółto) i przestaje działać i ekonomizer i prędkościomierz co może byc tego przyczyną jak to naprawic ?? Z góry dziękuje za wyrozumiałosć nie jestem mechanikiem:P
  6. witam gdzie najtaniej ustawić zbieznosć we wroclawiu?? bo czytalem gdzies na fotum ze ktos palcil 120 zl, a kto inny 40
  7. Ostatnio powstała prężnie działająca sekcja Snajperów Elitarnych i tak w sumie podsunęło mi to myśl żeby może wynająć serwerek klubowy dla rozgrywek między ekipą Maxbimmera happy_bmw Tak jak pisałem w poprzednim temacie koszta samego klucza do CS'a są relatywnie niewielkie bo z tego co widzę po necie to klucze można kupić już od 25zł a samą grę pobrać z serwerów steam z internetu .... albo szarpnąć się i kupić wersję opakowaną za około 55zł Jeśli chodzi o serwer to są w sumie 2 możliwości : -wynajmujemy serwer ze slotami prywatnymi cenowo około 2zł / osoba na miesiąc (ma to sens przy zało
  8. Witam, pierwszy raz mam diesla i nie wiem jaki olej zalać, każdy mechanik promuje swój warsztatowy i różne klasy lepkości i jakości. Mój samochodzik ma 290yś/km przebiegu oryginalne, nie cofane na 100%, silnik chodzi bdb, moc 193km, wycięte 4 katy i zrobiony przelotowy ukł.wydechowy, turbina zregenerowana. Znam jej całą historie odkąd przyjechała do polski 6 lat temu i nie była katowana. Proszę o pomoc jaki olej wybrać: syntetyk, czy pół, jaka klasa lepkości i firma, wiem, że każdy ma Swoje zdanie na ten temat, ale proszę o możliwy złoty środek. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.
  9. wiem ze temat pare razy juz sie przewinal przez forum ale chce troche swiezych informacji. mianowicie szukam dobrego i taniego lakiernika... wiem ze te dwa okreslenia z reguly sie wykluczaja ale moze ktos kogos zna, albo nawet sam potrafi lakierowac. chodzi mi o malowanie e36 saden. dobry lakiernik z olawy powiedzial mi 2000zl za calosc. jest sens zebym szukal czegos tanszego? macie moze jakies kontakty?
  10. yony

    Sonda Lambda

    Przy wymontowaniu -mechanik nie mógł odkręcić ją więc przeciął przewody .I odkręcił sondę kluczem płaskim .Wymiana nowej nic nie pomogło .Mam pytanie?jak mogę naprawić sondę?Czy mogę polutować te przewody ?
  11. Prosze bardzo, jakie sa wasze definicje?. Ja zaraz wam dam przyklad prosto z zycia wziety (z toru) bo dlugo tego nie bede mogl trzymac dla siebie ......ok, nie wytrzymalem. Srodowy scenariusz. Chlodno, snieg na torze zasypany, ciezki bo jest odwilz, wiec malo przyjazna do ostrej jazdy. Koles wjezda na obiekt zeby wykupic sobie pol godziny hardcoreowych szalensw po torze. Przychodzi, placi, podpisuje oswiadczenie i wychodzi do samochodu. Ja za nim bo zappomnailem sie jednej rzeczy spytac... ...a tam na przednim (bo po co tylne) fotelu niespodzianka! W skierowanym do przodu foteliku na moje
  12. Pierwszy post na tym forum OK, sprawa wygląda następująco, BMW Z4 2.0 z 2009r. mojej szefowej. Auto stało 4 m-ce pod kupą śniegu, odpaliło i ruszyło bez szwanku, jednak pojawiły się problemy z hamowaniem, koła zarąbiście biją, przełożyli kompletne koła z oponami i to samo, jakiś "znawca" powiedział,że tarcze spuchły, naleciało wody i napęczniały Generalnie tylko wymiana... 5k + serwis hyhy Aż się wierzyć nie chce...
  13. Witam, może ktoś wie gdzie sprawdzę nr VIN za FREE ;/ ? jutro jadę kupić autko i chciałbym sprawdzić czy wszystko się zgadza i wg jest to BMW E87 120d 163 km 2005r a nr win to WBAUG51070VA06521 z góry dziękuję
  14. Witam Pytanie dotyczy kola dwumasowego gdzie najlepiej zregenerować i jaki to koszt? Przegladajac inne fora marki bmw sa ruzne wypowiedzi ale dość stare brak w miare aktualnych info co, jak , gdzie i kiedy.
  15. Szukam i szukam pod różnymi hasłami na google odnośnie objawów filtra paliwa w e46 320d i mam pytanie czy taki filter może mieć coś wspolnego np z lagiem do 2000tys obrotów nie szybkim reagowaniem na pedał gazu?
  16. Witam od paru dni w mojej e60 3.0d przed liftem mam dwa błędy jeden Active steering kontrolka kierownicy z wykrzyknikiem a drugi Driving Stability kontrola trakcji nie działa.Najpierw te błędy pokazywały mi sie w deszczowa pogode az zostały na stałe.Najpierw mechanik myslał ze to przez przekladnie wiec załatwiłem mu druga taka samą na 5 wtyczek po załozeniu błedy nadal sa .Pojechałem ustawic zbieżnośc potem mechanik chciał ustawic disem czujnik kąta skrętu no i sie nie dalo pokazywało ciągle 0 po poruszeniu kierownicy nic sie niezmieniało a powinno się zmienaic tak jak by nie reagowała
  17. cześć Wam, nie wiem czy w dobrym miejscu zadaję pytanie, ale mam gdzieś tam w głowie zmianę auta, meega podoba mi się e90 coupe 335i, pytanie czy warto kupić to auto czy może za te same pieniądze albo i 10tys mniej kupić e46 m3, prosiłbym o wszelkie wady i zalety obu dwu aut
  18. Do sprzedania seat ibiza cupra z silnikiem 1.9 tdi o mocy 160 km i momencie obrotowym 330 nm , autko jest z 2004 roku z przebiegiem 210.000 , auto w dobrym stanie technicznym wszystko wymieniane na bieżąco , wymieniony olej valvoline 5w40 po wymianie rozrządu SKF , napinacza paska klinowego SKF , tarcze tylne bosch + klocki , przód klocki bosch , zrobiony serwis klimatyzacji , wymienione wszystkie filtry , płyn chłodniczy g 40 , wymieniony został również płyn chamulcowy ATE , zrobiona została również geometria w turbosprężarcr ponieważ zapiekła się , wyczyszcony został też całkowity układ do
  19. Siema! Po dłuższej nieobecności witam Was z kontynuacją problemu z jesieni ;/ Mam problem z przednimi szybami, które na jesień jeszcze jakoś działały, a po zimie kiedy samochód stał i dopiero kilka dni temu go uruchomiłem szyby nawet nie drgną ;/ Sprawdziłem bezpieczniki i wszystko ok. Podobnie mam z klimą, która na jesień działała, a teraz nie ;/ Mam klimatronica i tu pytanie do Was, czy jest opcja, że gaz jakimś sposobem sam się ulotnił ? Odkąd go kupiłem, 1,5 roku temu nic nie robiłem z klimą, bo działała. Czy jeśli nie ma gazu, to kompresor wgl się nie załączy? Jeśli wiecie coś na któryś
  20. Jak w temacie, kupiłem groupona na geometrię zawieszenia, niestety nie opłaca mi się specjalnie lecieć 100km, więc jeśli ktoś będzie zainteresowany odsprzedam w cenie zakupu, inaczej się zmarnuje. Przedmiotem ogłoszenia jest geometria zawieszenia przód i tył wraz ze zbieżnością. Autoserwis Chudowski ul. Zemska 35 Wrocław. W razie zainteresowania dzwonić 725 141 299, oferta aktualna przez 3-4dni, bo później groupon przepadnie, oczywiście mamy 3-4dni na umówienie się, realizacja na spokojnie w późniejszym terminie.
  21. Witam mam problem tego typu poprzedni właściciel coś poprzerabiał w silniku i zrobił go na 270 koni ale zaczyna mnie to powoli w.......iać czyli zmienianie biegów w tym aucie jest tragiczne każda zmiana powoduje wibracje mam wrażenie jakby skrzynia się gubiła przy zmianie chciałbym wrócić do normalności czyli do 218 koni tak jak miała. Nadmienie że spalanie też ma spore.
  22. Witam niedawno zakupilem e32, 3.0 gaz automat, ogolnie na chwile obecna szukam przeplywki bo auto chodzi na gazie tylko, ma zalozonego BLOSA poniewaz gaz strzelil i rozwalilo przeplywke, chce ja jak najszybciej wymienic zeby auto pochodzilo na PB Odnosnie automatu, mam taka dziwna sytuacje, rano gdy wyjezdzam autem do pracy skrzynia przelacza biegi do 2 biegu potem musze przejechac jakis kawalek na 2 biegu tak 2 tys/ob i dopiero wlaczy 3 i w gore i potem jest wszystko ok, nawet jak koncze prace np po 10h wsiadam i wlacza biegi ok nie tak jak rano. A gy wcisne rano na tym 2 biegu ostro to doj
  23. Witam, potrzebuję sterownik świec żarowych do mojej "szczały". W inpie pokazuje mi wszystkie 6 świec uwalonych więc mało prawdopodobne a sterownik naprawiałem ale chyba nie poszalał za długo po naprawie :mrgreen: Czekam na koszty Oli PS: Znając życie to po uruchomieniu pojawi się faktyczna ilość uwalonych świec żarowych więc jak można to cenę świec też poproszę happy_bmw
  24. Muszę wymienić junkers zanim całkiem rozniesie mi chatę. Wystarczy, że dzieciaki robią codziennie rozpierdziel, nie chcę jeszcze pogotowia gazowego i straży pożarnej Dzwoniłem do gościa z Oleśnicy, poleca model Neckar N19e, niby na podzespołach BOSCH, z montażem 1150 zł. Nie bardzo jestem w temacie więc pytanie czy ktoś jest lepiej zorientowany. To dobry model, czy szukać czegoś innego?
  25. Witam wszystkich. Jako, że ostatnio miałem tą nieprzyjemną okazję wymieniać u siebie wahacz poprzeczny z tyłu tzw. patyk to chciałem napisać co i jak, bo sam w necie niczego nie mogłem znaleźć. Otóż przede wszystkim będziemy potrzebowali: - lewarek - klucz do kół - klucz 18 (najlepiej płaski i nasadowy) Najllepiej jak dysponujemy kanałem, chociaż ja wymieniałem awaryjnie i dałem radę to zrobić bez kanału. Mając do dyspozycji kanał, dajemy furkę w górę lewarkiem, ściągamy koło, zabezpieczamy żeby nam nie zjechał. Od spodu mamy taki oto widok... Uploaded with ImageShack.us Uzywając klu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...