Skocz do zawartości


Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów ' szerokości' .

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Akcje specjalne
    • Akcje Specjalne
  • Powitania, Prezentacje
    • Powitania
    • Buma Design -> czyli zdjecia naszych Beemek
  • Dyskusje o BMW
    • Dyskusje ogólne
    • Diagnostyka komputerowa
    • Paliwa alternatywne
    • Blacharstwo i lakiernictwo
    • Car Audio & Navi
    • Motocykle BMW
    • BUMA SERWIS czyli SAM NAPRAWIAM BMW
  • Galeria BMW
    • Galeria BMW
  • Mechanika i Elektryka
    • Seria 1
    • Seria 3
    • Seria 5
    • Seria 6
    • Seria 7
    • Serie X, Z i Inne
  • Tuning
    • Tuning Mechaniczny
    • Tuning wizualny
  • Giełda BMW - Ogłoszenia
    • ! ! ! UWAGA - SKRADZIONO BMW ! ! !
    • Rabaty i Zniżki
    • Kup / Sprzedaj samochód BMW
    • Kup/Sprzedaj Części
    • Inne Ogłoszenia
    • Obejrzyj mi auto
    • SCHWARZe LISTe
    • SHINING CAR
    • Sklep Silesia Parts
  • Maxbimmer - Klub BMW Wrocław
    • Regulamin BMW Klub Wrocław
    • Spoty / Zloty BMW Klub Wrocław
    • Spoty Inne
    • Gadżety Forumowe
    • Forum Klubowe
    • Maxbimmerki
    • Forum przyjaciół Maxbimmera
    • Zaprzyjaźnione Kluby
  • Off Topic
    • O wszystkim czyli o niczym
    • Humor
    • Komentarze/Sugestie
    • BMW miesiąca - konkurs
    • Lets talk BMW
    • Strefa Gracza
    • Polityka
    • Nasze domowe nieBMW
  • Spotkania i Zloty
  • Wysypisko
    • Archiwum
    • Mechanika i Elektryka (Archiwum, tylko do odczytu)
    • Śmietnik
  • vBCms Comments
  • vBCms Comments
  • vBCms Comments

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


About Me


Mój samochód


Skąd

  1. Potrzebne będą oczywiście nowe baterie, ostry nożyk, lutownica, kawałek przewodu, szybkoschnący, mocny klej oraz dwa browary (więcej naprawdę nie zdąży się wypic). Bateria którą można zamówic np w tym sklepie - ja w nim brałem. Zamówiłem we wtorek, w środę doszły, 56 zł z przesyłką za dwie sztuki (mam dwa kluczyki). http://www.batimex.pl/towar.php?idtowaru=3884 Zaczynamy od rozcięcia kluczyka. Najlepiej zacząc od miejsca wskazanego na zdjęciu (z dala od wszelkich układów). Następnie powolutku, wbijając ostrze na 2-3 mm (NIE WIĘCEJ) rozcinamy kluczyk na całym obwodzie. Uważajcie na palce Po rozcięciu ukaże się nam taki oto widok Jak widac na zdjęciu nowa bateria jest troszkę inna niż stara ale jest na to sposób który zaraz opiszę. Usuwamy starą baterię No i tu mały zonk bo, nazwijmy to "bolce" baterii są trochę mniejszej szerokości. A trzeba je wlutowac w miejsca oznaczone na zdjęciu. Wkładamy pierwszy z nich w poniższy sposób, lutujemy. Następnie obcinamy troszkę drugi ale na tyle by można było do niego przylutowac kawałek przewodu. Następnie końcówkę przewodu umieszczamy w drugiej szczelinie i lutujemy. Teraz klej na obie strony obudowy klucza i kleimy. Ja użyłem Pattexa. Gdy klej przeschnie, zabieramy wszystkie kluczyki i idziemy do auta. Trzeba kluczyki zakodowac. W tym celu wkładamy pierwszy do stacyjki, przekręcamy na pierwszą pozycję ale nie dłużej niż na powiedzmy 3 sekundy, wyciągamy go zanim zgaśnie kontrolka airbag. Przytrzymujemy jednym palcem przycisk otwierania i nie puszczając go drugim palcem naciskamy szybko 3 razy przycisk zamykania. Drzwi powinny się zamknąc i otworzyc. Kluczyk jest zakodowany, Następnie kodujemy pozostałe. Już bez wkładania ich w stacyjkę przytrzymujemy jednym palcem przycisk otwierania i nie puszczając go drugim palcem naciskamy szybko 3 razy przycisk zamykania. Robimy to z wszystkimi kluczykami. Tadaaaaaaa. Gotowe To moja pierwsza instrukcja i mam nadzieję, że się komuś przyda. Cała operacja tak naprawdę została przeprowadzona przez mojego serdecznego kolegę 5oula a ja robiłem dokumentację P.S. Browar pijemy w dowolnym momencie
  2. siemka... jako że robie sobie garaż a co za tym idzie nie moze nie byc w nim kanału..... kopie właśnie dziure na kanał i na 100cm jest woda,.... a musze wykopać żeby 170cm miał kanał + wylewka więc jakieś 180 lub 190 trzeba wykopać. może ktoś miał podobne doświadczenia??? co i jak??? kanał bedzie miał 4.70 długości i 110-115 szerokości i wejście z boku chciałem mieć.. Pozdro
  3. Miałem mało powietrza w oponach mówię zgodnie z zaleceniami 2.0 na przód 2.4 na tył dopompuję i wjeżdżając na koleiny kierownicę trzeba trzymać jak w traktorze bo agresywnie ściąga w lewo a nie kiedy w prawo.Opony to 16stki letnie jeszcze... Jak się jedzie po prostej drodzę to tylko minimalnie w lewo ściągnie i nie wiem co jest grane .... jak zbieżność to dużo taka impreza kosztuje do e46?
  4. Witam, miło mi zagościć znów na Waszym forum, z niektórymi sie znam z internetowych for, ze zlotów lub osobiście, chcemy tez podziękować za stworzenie możliwości zaistnienia naszej firmy tutaj. Jako że to forum motoryzacyjne to krótka historia posiadanych aut o których warto cos napisac, o tych co nie warto nie wspominam Pierwszym było E30 324TD Touring 1992 rok Z wyposazenia niecodziennego posiadała: Tempomat, wycieraczki reflektorów, Check i średni BC, Szyberdach, szperę fabryczną . Autko które przez ok 2 lata uzytkowania nie przysporzyło niemalże żadnego problemu. Przez ten czas intensywnego eksploatowania wymieniony został akumulator, rozrusznik i łącznik stabilizatora, to tyle z tego co pamiętam. E30 zawsze będę wspominał wyśmienicie jak i ten silnik. Kilka fotek Po E30 i dieslu przyszedł czas i możliwosci szaleństwa, czyli calkowitej odmienności. Zakupione zostało BMW Serii 7 model E32 735iA INDIVIDUAL, rocznik 1989. Z wyposazenia niestandadowego miała : - Wnętrze INDIVIDUAL tj. Niestandardowa skóra w wersji Havana Buffalo Lether, całe wnętrze dopasowane kolorystycznie pod skórzana tapicerkę która była na fotelach, kanapie, boczkach drzwi, mieszek hamulca ręcznego. Wykładzina pod kolor skóry, boczki, deska rozdzielcza, dywaniki oryginalne tez pod kolor tapicerki, kolor pasów z tyłu i z przodu pod kolor wnętrza. Reszta to standardowe wyposazenie zawierające m.in. - podgrzewaną przednią szybę - Poduszka powietrzna pasażera - ABS - Tempomat - Lusterka ster elektrycznie i podgrzewane - Elektr. sterowane wszystkie szyby - Centralny zamek - Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa Zewnętrznie żadnych fajerwerków i tak tez miało być. No może oprócz felg dedykowanych do tego modelu firmy AC SCHNITZER 17"/8,5" ET-13 Niestety autko trzeba było sprzedać po 2,5 roku eksploatacji z różnych względów. Musze napisac że e32 chyba juz na zawsze zostanie w pamieci jako niesamowite auto pod kazdym względem, najfajniejsze jakie miałem i chyba zadnego nie będe wspominal z taka nostalgią. po krótkiej przerwie wrociłem znów do BMW Wyposazenie jak to na E30 średnie: - Wspomaganie - Szyberdach - Check Control - Elektryczne lusterka - Elektryczne szyby przód - Grzane lusterka i zamek... Niestety ale E30 trzeba było sprzedac, jednym z powodów było to że wkrotce urodzi nam się drugie dziecko (planowane urodziny - koniec lutego ) Miało byc E39, ładne E39, ale ze ładne E39 z dobrym silnikiem i w dobrym roczniku kosztuje swoje pieniądze, a w międzyczasie pojawil sie projekt uruchomienia firmy to i budżet na zakup auta się pomniejszył. Chcielismy cos komfortowego, nei małego, w dobrym wyposazeniu, na drogach niecodziennego i mimo dziwnych opinii zawsze chciałem ten model szczegolnie posiąść -zdecydowalismy sie na zakup Alfy Romeo 166 2.4JTD 2000 rok. Foty poniżej. Auto posiada na wyposażeniu niemal wszystko co ten model może posiadac: Air Bagi Fotele i skorę MOMO elektryke szyb, foteli, grzanie foteli Tempomat NAVI Telefon Podgrzewane szyby przednia, tylnia i lusterka Roleta tylniej szyby Fabryczne audio BOSE składające sie z 10-ciu glosników - niestety trzeba je podleczyc trochę bo *******ziały się z leksza TCS, ABS itd Posiadam je 2,5 miesiaca i jak do tej pory jestem z niej bardzo zadowolony (odpukać) kolejen auto jakie chodzi mi po głowie, ale tylko jako drugie to JEEP CHEROKEE, zapakowac dzieciaki, zabrac towarzyszy przygód w zabawę w wyciaganie z błota, porozbijac namioty i przy ognisku nastraszyc dzieciaki opowieściami o tym co się dzieje z silnikiem gdy lejesz tani olej lub robisz odcinke o 20 min za długo Więc witamy wszystkich i życzymy tanich zakupów
  5. d1k3y

    WITAM

    Witam Mam na imię David, mieszkam w Łodzi. Na co dzień poruszam się 520i. Dużo czytam, mało piszę Pozdrawiam i szerokości na drodze!
  6. Jak w temacie jakie powinienem zastosować opony na 18 calowe felgi o szerokości 8 cali przód i 9 cali tył tak aby wysokościowo współgrały ze sobą i nie było różnicy w toczeniu kół ??
  7. Witam, felgi pochodzą z mojej byłej e36, zostały polakierowane na srebrny z grubym ziarnem i na to klar oczywiście, lakierowane 2 lata temu, po tym zabiegu już nie były montowane, leżą i się kurzą na strychu. Rant do odświeżenia, ET 41, 7.5cala szerokości. Jedna felga ma minimalne skrzywienie. pozdro kontakt: pw tel email Cena 1000PLN za komplet
  8. BatonMW

    Wkoło Bałtyk

    Za godzine ruszam z kumplem na objezd naszego morza-Litwa,Łotwa,Estonia,Rosia,Finlandia,Norwegia,Szwecia,Dania,Niemcy-1 miesiąc.Jak wrucimy wkleje fotki.bmw_3
  9. Gwint BMW E36 - Zawieszenie Gwintowane MTS-Technik (2327068718) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Co powiecie na temat Firmy MTS ?? Warto kupic ??
  10. witam mam problem z felgami rondell 0021 przód 17 9j et-45 z oponami 235/45 zr17 i tył 10j et-18 opony 255/35 zr18 przód pasuje a tył przy minimalnym obciązeniu strasznie obciera chociaż gwint na maxa jet podniesiony fele mają jeżdzic w bmw e36 323i i mam pytanie czy lepiej sprzedać te felgi kupic inne jak tak to jakie będa najlepsze chodzi o rozmiar szerokość i ET felg czy coś pokombinować z tamtymi bo mam możliwość zamienic te 18 na 17 ?
  11. Witam wszystkich! Jestem swiezym uzytkownikiem forum i kilkumiesiecznym mojej e46 320 po lifcie i wobec tego mam pytanko.Czy wiecie gdzie we Wrocławiu znajde dobrego mechanika ktory zaopiekuje sie moja bunia. Na poczatek jako priorytet potrzebuje zeby sprawdzil czy mam nieszczesne klapki w kolektorze czy moze juz ktos usunal. Jak mozecie to napiszcie gdzie mi to ktos konkretny sprawdzi. Pozdro
  12. Disaster

    Witam :)

    Cześć wszystkim. Od jakiegoś czasu przeglądam forum i w końcu postanowiłem się przywitać Od jakiegoś czasu jestem posiadaczem pięknego sedana E36 318i, wcześniej był kompakcik 316. Od kilku miesięcy staram się doprowadzić autko do stanu używalności i dzięki informacją z forum jestem już coraz bliżej celu:p Tak więc Witam wszystkich i szerokości życzę
  13. witam . czy ktos ma zalozona opone o szerokosci 245 na ten wzor felgi: styling 44 bmw ( na zdjeciu) . chce zeby z tylu byl szeroki kapec tylko nie wiem czy bedzie obcierac . ET tej felgi to 47 i 8 cali rozmiar 17. z przodu nie koniecznie chce moze byc szerokosc 235
  14. misiosl

    Felgi do e30

    witam Nakresle temat..zakupiłem e30 kombi 91rok...chce załozyc do niej felgi stalowe 14" ale... wpierw chce je poszerzyć do zacnego rozmiaru 9" z racji tego pojawia sie pytanie i problem, jakie stlowe 14 powinienem kupić konkretnie chodzi mi o ET bo ze 4x100, 57,1 to wiem ale Et jest odiwecznym problemem będe wdzięczny za każdą pomoc
  15. Mam pytanko, po założeniu dystansów 2,5cm tylko z tyłu, zauważyłem, że teraz po wejściu szybszym w zakręt tył inaczej się zachowuje dziwnie tzn. jest takie uczucie jak by już auto bokiem szło (tylko więcej gazu dodać i już by driftem szło) ostatni raz takie uczucie miałem jak prawie na kapciu z tyłu wpadałem w zakręt czy to jest normalne?, czy szukać co jest powodem tego, bo już myślałem o tylnych amorach, ale na przeglądzie były jeszcze dobre:-P
  16. Witam wszystkich! Wychodzę do was z pytaniem o dopasowanie lotki tak jak w temacie z coupe lub sedana do compacta tak na oko patrząc będzie pasować ale nigdy nie miałem okazji zmierzyć szerokości klapy. Więc prosił bym o sprosotwanie ewentualnie jakby ktoś z was mógł zmierzyć klape w waszych coupe lub sedanach ; )Gdyż ciężko zdobyć tanią lotke do compacta w jako takim stanie. ; d Z góry dzięki!
  17. ot mądra stronka z potrzebnymi informacjami do naszych felg,może komuś się przyda BMW wheels & rims .bmw style wheels and rims catalog
  18. Witam forumowiczów! Mam do zaoferowania felgi BORBET B 17". Wszystkie felgi o szerokości 10", ET 20 i rozstawie śrub 5x120. Jeżdżą na E36. Dekle w komplecie. Felgi proste - sprawdzane przed zakupem. Jeśli kupujący będzie chciał, to można podjechać do wulkanizatora i zobaczyć. Więcej zdjęć mogę podesłać na maila. Do oglądnięcia we Wrocławiu. Jeśli ktoś ma komplet takich borbetów 8.5", to z chęcią się wymienie dwie felgi za dwie. Możliwość wymiany na inne ciekawe felgi. Cena: 1600 do dogadania. Tel. 881 452 682 lub mail: bartoszhorbowski@o2.pl Pozdrawiam! Bartek [ATTACH=CONFIG]23254[/ATTACH]
  19. Gość

    INDEXY OPON

    pewnie każdy wie,ale co szkodzi,żeby było gdzieś zapisane:lol: Przykład: 185/60 R15 88T 185 - szerokość opony wyrażona w milimetrach. 60 - wartość wyrażona w procentach, oznacza stosunek wysokości boku opony (miejsce, gdzie znaleźliśmy informację o rozmiarze opony) do szerokości bieżnika. W tym przypadku wartość "60” oznacza 60 procent z 185 mm, czyli 111 mm. 15 - podana w calach średnica obręczy, będąca jednocześnie średnicą osadzenia. 88 - indeks nośności. T - indeks prędkości.
  20. jeśli nie mam tablicy na przednim zderzaku tylko za szybą czy policja się doczepi ewentualnie jakie konsekwencje?
  21. BMW e39 530d 02r problem - jak podczas jazdy trzyma sie ja tak aby palila 15l/100 to niechce sie rozpedzac i faluja jej obroty tak od 1800 do 2000, przyczym kopci masakrycznie i biegow nie zmienia ani w gore ani w dół , jak jej dodasz gazu to ciagnie ale obroty w gore a bardzo wolno zmienia biegi??? czy ktos jest w stanie mi pomuc co jej sie dziej - czy to juz koncowka skrzyni czy cos innego si sypie. autko zaledwie od 2tygodni w domu a juz problemy.
  22. Mam mały dylemat , nie wiem dokładnie jakie kupic opony do bmw e39 523 fabrycznie na lato mam 225/55/16 ... Mam felgi 15 7,5 cala i nie wiem jakie opony kupic zeby bylo ok... Fabrycznie sa zalecane 205/65/15 ale nie wiem czy na 7,5 cala bedzie wszystko ok... Co myslicie i radzocie kupic??
  23. tomasso12

    Zbieżność e39

    Witam . Mam pytanko. W weekend rzeźbiłem w autko przy tylnym zawieszeniu. Po wymianie zużytych elementów autko straciło stabilność i trakcję. Wizualnie widać, że koła nierówno są pochylone, więc domniemam, że wina tkwi w ustawieniu zbieżności w autku. Teraz moje pytanko. Czy w Wójtowie koło Olsztyna dobrze to robią, czy może ma ktoś doświadczenia z tym warsztatem. Ja wprawdzie naprawiałem u nich jakieś pierdółki, ale nigdy nie robiłem zbieżności. Czy lepiej podjechać do ASO?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...