Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów ' uzywane' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Akcje specjalne
    • Akcje Specjalne
  • Powitania, Prezentacje
    • Powitania
    • Buma Design -> czyli zdjecia naszych Beemek
  • Dyskusje o BMW
    • Dyskusje ogólne
    • Diagnostyka komputerowa
    • Paliwa alternatywne
    • Blacharstwo i lakiernictwo
    • Car Audio & Navi
    • Motocykle BMW
    • BUMA SERWIS czyli SAM NAPRAWIAM BMW
  • Galeria BMW
    • Galeria BMW
  • Mechanika i Elektryka
    • Seria 1
    • Seria 3
    • Seria 5
    • Seria 6
    • Seria 7
    • Serie X, Z i Inne
  • Tuning
    • Tuning Mechaniczny
    • Tuning wizualny
  • Giełda BMW - Ogłoszenia
    • ! ! ! UWAGA - SKRADZIONO BMW ! ! !
    • NAJLEPSZA OFERTA - NOWE CZĘŚCI DO BMW
    • Wybrane oferty na oryginalne gadżety i akcesoria BMW - Sklep sBMW.pl
    • Rabaty i Zniżki
    • Kup / Sprzedaj samochód BMW
    • Kup/Sprzedaj Części
    • Inne Ogłoszenia
    • Obejrzyj mi auto
    • SCHWARZe LISTe
    • SHINING CAR
    • Sklep Silesia Parts
  • Maxbimmer - Klub BMW Wrocław
    • Regulamin BMW Klub Wrocław
    • Spoty / Zloty BMW Klub Wrocław
    • Spoty Inne
    • Gadżety Forumowe
    • Forum Klubowe
    • Maxbimmerki
    • Forum przyjaciół Maxbimmera
    • Zaprzyjaźnione Kluby
  • Off Topic
  • Spotkania i Zloty
  • Wysypisko
  • vBCms Comments
  • vBCms Comments
  • vBCms Comments

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


About Me


Mój samochód


Skąd

Znaleziono 38 wyników

  1. SzczypaS

    8er

    Witam, zakładam ten temat z prośbą do znawców, modelu E31. Chodzi o to, że mój znajomy ma możliwość wymiany Renaul megane w wersji cabrio nie pamietam ktory rok ale 2003+ za 850i w automacie, troche to dziwne bo to reno kupil za ok 20k zl a jest cale do kalierowania tu rysy tam wgniota, tu cos tam cos, on jest z zawodu mechanikiem i nie bd mial wiekszych problemow z naprawa czy reno czy 850 ale zwrocil sie do mnie o pomoc, czy moglbym poszukac instrukcji na co nalezy zwrocic uwage przy zakupie 850, nie suzkam podrecznikowych info bo takie to wiekszosc maniakow zna chodzi o ludzi ktorzy mieli to auto, wiadomo ze jest to automat, duzo osob twierdzi ze automaty z epoki w samochodach bmw sa slabe - czy ejst mozliwosc przerobienia tkaiego auta na maual z czyms ie wiaze naprawa poszczegolnych podzespolow, skrzyni, silnika zawieszenia, jaka jest dostepnosc czesci na rynku zamiennikow, uzywanych, oczywisice nie musze mowic ze auto bd uzywane weekendowo Z góry dziekuje wszystkim osoba ktorzy podziela sie ze mna swoimi informacjami DO MODERATORA: Jesli zle zamiescilem temat prosze o jego przelozenie, nie usunięcie, dziekuje pozdrawiam
  2. Witam, niedawno kupilem swoje drugie e46 tym razem prawie najmocniejsza wersja 3.0 m54 z 2000r i tak sie zastanawiam nad pewnym detalem dlaczego tlumik ma pojedyncza rure od katalizatorow do konca chocby tak jak w 2.0?, jak szukam uzywane na internecie by kupic to wszedzie sa podwojne nawet w swojej drugiej beemce 2.5 mam podwojne tyle ze o 3 lata mlodsza, moze ktos wie cos na ten temat i moglby podpowiedziec czy sprzedajacy w balona zrobil czy tak fabryka zlozyla
  3. ziooloo

    Cześć

    Pozno troszke ale witam forumowiczow Łukasz z Jeleniej Góry aktualnie jezdze rodzinnym E39 540iA Touring Auto uzywane przeze mnie i w domu i w pracy przez co czasami z nie wygląda jak auto fana marki ale staram sie zawsze w miare mozliwości dbac o nie. Choc nie wyroznia sie z tłumu innych aut daje mi duzo motoryzacyjnej radosci i co ostatnio odkryłem uspokaja
  4. Do sprzedania para opon zimowych GISLAVED Nord frost 3, opony w bardzo dorbym stanie. Zakupione prze mnie w zeszlym sezonie ale w koncu nigdy nie uzywane poniewaz e30 wyjechala po remontach dopiero po zimie :roll: Bieznik zdrowy. Cena dotyczy 2szt. 200zl. W razie puytan zapraszam do kontaktu na PW lub 502 61 10 10. wiecej szczegolow i zdjec: Opony zimowe GISLAVED NORD FROST 3 195/55 r15 Wroclaw Wrocław ? Tablica.pl pzdr.
  5. Do sprzedania para opon DUNLOP SP Winter SPort o rozmiarze 195/55 r15, opony w bardzo dorbym stanie. Zakupione prze mnie w zeszlym sezonie ale w koncu nigdy nie uzywane poniewaz e30 wyjechala po remontach dopiero po zimie :roll: Bieznik zdrowy. Cena dotyczy 2szt. 300zl. W razie puytan zapraszam do kontaktu na PW lub 502 61 10 10. wiecej szczegolow i zdjec: Opony zimowe DUNLOP SP Winter sport 195/55 r15 Wrocław ? Tablica.pl W razie pytan zapraszam do kobtaktu na PW lub tel: 502 61 10 10 pzdr.
  6. Witam , tak jak w temacie ...tak to nie zart , kupujesz ode mnie internet czyli modem + karte + wszelkie kody , wszystko jest NOWE , nie uzywane , modem rozpakowany w celu zrobienia zdjec i pokazania zestawu , gwarancja do podbicia przez przyszlego wlasciciela, od podbicia 2 lata gwarancji o ile sie nie myle. w skrocie , internet jest oplacony do 04.2015 , w abonamencie jest 2 gb internetu miesiecznie pozniej transfer zostaje ograniczony - ale internet dalej dziala tylko ze wolniej. nie trzeba zadnych cesji niczego , po prostu ja daje caly zestaw i tyle bo jak wspomnialem - internet jest juz oplacony. cena za modem + oplacony abonament do 04.2015 + karta sim + kody do niej 499pln - wydaje mi sie ze promocyjna cena zwazywszy ze sam modem kosztuje ok 150 plnow ..a gdzie abonament na prawie 2 lata.. ? mam do sprzedania osobno tez modem ZTE MF 636 - sam modem 50 pln po wiecej szczegolow badz pytania -> kontakt : pw badz telefon 725...069...423.. badz gg 29.. 64.. 656 zdjecia sprzedawanych przedmiotow - tutaj -> ImageShack Album - 14 images
  7. Szpadyzor71

    Fotele E34

    Witam. Chciałbym prosić Was o ocenę skór do E34. Bo generalnie mam dwa zestawy na oku ale jeden jest bardziej blyszczacy drugi mniej chyba nawet matowy. Jak to wyglada jesli chodzi o wyglad i utrzymanie? Powiedzcie tez jak to jest z elektryka w nich. Czy to niezbedne, czy to udogodnienie ktore na prawde sie przydaje? Czy idzie się spokojnie bez tego obejść?
  8. Panowie poszukuje zawieszenia do e36 compact przód obniżające autko, nowe bądz uzywane w dobrym stanie (żeby troszke pojezdzić). jeśli macie coś takiego prosze o info
  9. Sprzedaje moje 18. Tyl 10Jx18, nie moge doczytac sie ET, ale cos w okolicach 15. Opony z tylu 255/35 Dunlop SP Sport 9000. Przod 8,5Jx18, z tego co moge sie doczytac, ET w okolicach 13, na oponach 225/40. Opony Dunlop SP Sport MAXX. Tylna prawa opona miala przygode z kraweznikiem i caly bok jest przetarty, oraz od wewnetrznej strony jest ubytek gumy (na fotach). Rozmawialem z wulkanizatorem i mowi ze mozna smialo jezdzic, jest to warstwa ochronna. Na tej oponie przejechalem ponad 1500km (w tym ponad 600 nonstop trasa z Bieszczad) i wszystko trzyma. Rowniez z lewej przedniej felgi uchodzilo powietrze. Uszkodzenie okazalo sie bardzo male, naprawione i nie ma sladu. Felgi jezdzily u mnie ale sa od E39. Moge dorzucic uzywane pierscienie do e34 za friko Felgi prosciutkie, nie bija, wszystko wywazone i gotowe do jazdy. Link do ogloszenia: http://allegro.pl/alu-felgi-18-rondell-58-bmw-5x120-18-z-oponami-i1762347108.html Cena w ogloszeniu 2200zl. Dla forumowiczow o stowke mniej
  10. Od jakiegos czasu rozgladam sie za jakims mieszkankiem, z racji tego, ze uzywane mieszkania sa zwykle w oplakanym stanie, a 80 letni sasiedzi to nie jest klimat dla mnie i mojego charakteru, a krzywe sciany, pekajace rury i instalacje elektryczne do wymiany rowniez nie sa plusami.. Dlatego rozgladalem sie za mieszkaniami z TBS. W Lubinie beda teraz budowac blok na przylesiu, ceny nie male bo 3800zl za m2, ale jest tarasik ( 30-40m2.. ) + miejsce parkingowe w garazu podziemnym. Bezczynszowe, ale jakies tam oplaty beda na pewno. Szukalem czegos do 50m2 bo jestem tylko z Madzia i poki co wiekszego nam gniazdka nie trzeba, do czego daze.. Ostatnio dowiedzialem sie o: PARK SZKLARY - osiedle domkw w zabudowie szeregowej i jednorodzinnej - Szklary Grne Ponoc 2000zl z m2 wiec 100m dom z garazem oraz kawalkiem ziemii wyniesie mnie tyle co 50m mieszkanie w TBS. Lokalizacja moze nie jest jakas super, ale przeciez po to mamy auta zeby z nich korzystac, a spokoj od miejskiego zgielku rekompensuje wszystkie minusy. Ale co sadzicie o czyms takim? Jak bedzie ze sprzedaza jesli sie na to zdecyduje w przyszlosci, nie wiadomo jakie materialy zostaly uzyte do budowy tych domow, czy beda oszczedne itp itd. Czy znacie moze inne ciekawe lokalizacje? Ostatnio wydaja sie byc modne wlasnie cale osiedla do ktorych zwykle wprowadzaja sie ludzie mlodzi i dobrze sie z nimi mieszka, osiedla sa zamkniete, monitorowane, maja wlasne place zabaw, a nawet i sklepy. Sa specjalne rady osiedlowe, wszyscy sie znaja i pilnuja sie nawzajem dzieki czemu zlodzieje nie maja tam w sumie czego szukac, nie mowiac o chuliganstwie i innych problemach. Wypowiedzcie sie na ten temat, a moze ktos z Was zdecydowal sie na taki dom? Dla przykladu w Polkowicach Dolnych taki dom w zabudowie szeregowej kosztuje jakies 3500zl za m2, a lokalizacja jakas swietna to to nie jest . Czekam na Wasze wypowiedzi bmw_beer
  11. No i nadszedl ten czas.. Niedlugo 18 trzeba sciagac i zalozyc cos na zime. Ogolnie waham sie miedzy 16 a 17. Wiem wiem, bo w zimie trzeba jezdzic a nie wygladac. Tak i nie, bo skoro mozna i wygladac i jezdzic to czemu nie.. Mam bardzo dobry komplet opon zimowych w domu, 225/55 r 16. Tak wiem, balon, ale sa w stanie prawie ze nowym. Rowniez lezy u mnie w dobrym stanie zimowy komplet 17 w garazu: 225/45 oraz 245/45. Tyl szeroki, ale bieznik naprawde zdrowy...wiec zostaje mi tylko szukac felg.. Ogolnie 16 mimo ze mala, ma swoje dobre strony. Opona napewno mieksza (te ktore mam sa normalne, a 17 sa runflaty, czyli twarde jak ja pitole..:bag:), wiec jazda napewno bedzie wygodniejsza. I co do 16, jest pare opcji ktore widzialbym u siebie. Felga musi miec jednak minimum 7,5cala, a tak naprawde, od 8 cali zaczynam sie usmiechac. Opona to 225, nie chce zeby byl balon.. wiec np. te felgi odpadaja, mimo ze wygladaja dosc przyzwoicie jak na zimowke, niestety za waskie: 7J:.. A jak wam sie takie widza?: Jakis wloski szit, ale przod 8,5, tyl 9,5 cala. Profil opony to /55, wiec felgi nie beda dostawaly tak po dupsku zeby mialy sie rozsypac.. 7,5J x 16. et chyba 20 z tego co pamietam, wyglada... "grzecznie".. Albo cos takiego. Felgi OZ. 8 cali przod i 9 cali tyl. Calkiem calkiem, i zastanawiam sie jak e34 na czyms takim by lezalo. Ma ktos jakies pomysly co do jakis przyzwoitych 16...lub moze 17 na zime? Pozdro
  12. Do sprzedania para opon zimowych firmy GOOD YEAR o rozmiarze 245/45 r 17. Opony z data produkcji 48 tydzien 2008 roku. Opony uzywane, lecz w dobrym stanie (jedyny slad to maly ubytek z boku - zewnetrznego plata gumy co w zaden sposob nie wplywa na funkconowanie opony - zdjecie) Zakupilem je w zeszlym sezonie, jezdzily u mnie krotki okres czasu, a od tego roku na zime mam komplet 16 calowek, wiec opony sa mi niepotrzebne. Podana cena jest za pare. W razie jakichkolwiek pytan zapraszam na PW. Opony mam na miejscu wiec moge porobic dodatkowe zdjecia dla osoby zainteresowanej i przeslac na maila. Cena 390zl za pare. Pozdr
  13. -nowy aku (gwarancja, data pieczatka podpis oraz cena 340zl) -dzien przed wypadkiem przeglad oraz naprawy (koszt 432zl-paragon) -dzien przed wypadkiem wspawane strumiennice nowe (paragon) -100-150km uzywane opony przod wiadomo... tyl gitara (240zl) -6k km temu nowe sprzeglo luka (tylko pudelko) -2k temu nowe bebny (pudelko) -2k temu linki do rekawa, -wachacze w sumie mialy przejechane 4-5k km -drazki byly nowe jakies 2k temu zakladane -silnik nie ucierpial pali ale przez chwile -chlodnica byc moze cala -felgi 3 na 4 cale -4x drzwi 2x blotnik - zlom maska grill - zlom -dach pofaldowany -na przegladzie wykryli mi ze prawe lozysko bylo do wymiany WYPAS: -M50B25 z gazem 2. kl (40zl na 100km bez dlawienia itp) -skora (rozchodzi sie na szyciach) -kiera mt2 obita miesiac temu kolorowa nicia z niebieski czerwony i ciemnonibiski ///M) -licznik nie mial wypalonych pikseli dziala elektroniczny przebieg inspekcja itp -4x el. szyby sprawne 100% -szyber elektryk 100% -duze obc -klimatronik (kupilem bez sprezary auto wiec sa przewody chlodnica panel) -manualan roleta tylnej szyby -glosniczki w drzwiach m pakietowe (po wypadku jeden delikatnie pekniety) CENA: -2.500zl z calym abarasem itp -2.000zl bez kiery akumulatora ma pakietowych glosnikow -ewentualnie slucham propozycji sprzedaż na czesci odpada - dowód pod numerem 997 -przeglad przeszla bez problemow wszysktie drobne usterki byly naprawione na stacji, pzu do kwietnia '13 TEL: 782-698-012 Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
  14. auto znane wiec nie bede pisal eseju, uzywane weekendowo (mam auto sluzbowe), w zimie jezdzone co tydzien tylko po to zeby sie nie zastalo napisze tylko tyle ze widzialem wiele "kolekcjonerskich" egzemplarzy e36 325/328 coupe i ciezko znalezc taka jak moja jak ktos kiedys szukal to wie ze fajne egzemplarze kosztuja powyzej 15-16 tys (na pewno bez tej szpera co ja mam) a ideał widzalem raz za bodajze 25 tys silnik, cala mechanika/elektryka w super stanie, mam wykres z hamownii, poza tym Ci co jezdzili autem moga to potwierdzic zapierdala az milo wymienialem w nim tylko zarowki i raz udalo sie olej niestety furak mial malego dzwonka i ja juz go nie bede robil - e36 325i coupe 192KM 245Nm - fotele m-pakiet półskóra - klima manualna dwustrefowa - reflektory soczewkowe - halogeny przód - szyberdach elektryczny - gałka zmiany biegów m - kierownica m - pelne OBC - elektryczne lusterka - szpera 40% o przelozeniu 3.64 zlozona na nowych czesciach przez Michala z Lodzi (robi to profesjonalnie do sportu), zrobilem na niej z 2tys km (sama taka szpera bez wysylki i zalozenia to koszt prawie 1800zl) - felgi na zime z oponami na 2-3lata - na lato AZEV 18" (nie do dostania w tym rozmiarze) - kupione jako nowy komplet amortyzatorow przod i tyl TaT (przejechane z 6-8tys na nich) + sprezyny FK, auto ladnie siedzi a nie trzeba sie modlic przed kazda dziurka na jezdni - czarne radio cd/mp3 clarion z bursztynowym podswietleniem tak aby zgrywalo sie z deska dodaje do auta: - oryginalny most bez szpery w super stanie o przelozeniu 3.15 - oryginalny lewy blotnik bo juz kupilem - listwy ozdobne naokolo szyb w super stanie (szukalem rok, w serwisie jakies 1400zl) - uzywane slicki 18" (nie zalozylem ich ani razu) CENA 8 tyś wiecej info pod tel. : 600 244 751 auto jest do ogarniecia nieduzym kosztem jezeli ktos ma znajomego blacharza a egzemplarz wyjatkowy przeglad i ubezpieczenie do konca lutego 2013 bez szpery taniej, bez AZEV 18" taniej, ale niezbyt duzo bo nie chce sie pieprzyc ze sprzedaza w czesciach no i jak wylgada po dzwonku, dostala leciutko podluznica i kielich co pokazduje na fotach:
  15. Radio pioneer mp3/usb/aux uzywane podczas zjazdow do polski ma okolo 1.5 roku,czerwono/niebieskie podswietlenie. wzmacniacz sony (kolor złoty) maly ( jak sie go podkreci to cos przerywa nie wiem co jest). skrzynia cisnieniowa brak glosnika na zewnatrz,zamontowany głośnik wewnatrz skrzyni oryginal nie przerabiana. cena za wszystko 400zl do negocjacji ;)dodatkowo moge dorzucic kable potrzebne do montazu wszystkiego,ktore kupilem miesiac temu (badz osobno jak kto woli) po więcej szczegołów,zdjec,czy info ----> http://www.maxbimmer.pl/members/bastars/ pozdrawiam UCHIRS2000
  16. Witam Sprzedam nowe kierunki do E36 coupe - przednie firmy Depo. Nigdy nie uzywane ! w zestawie pomarańczowe żarówki. cena 80zł + wysylka
  17. Siema Mam na sprzedaz uzywane ale w bdb stanie sprezyny przednie i tylne. Sa to ori springi seryjne. Pasują do: E30 316i Touring, Europa E30 318i Touring, Europa E30 316 2-drzwiowy, Europa E30 316i 2-drzwiowy, Europa E30 316i 4-drzwiowy, Europa E30 318i 4-drzwiowy, Europa E30 318i 2-drzwiowy, Europa E30 318i Cabrio, Europa E30 320i Cabrio, Europa E30 325i Cabrio, Europa E30 320i 4-drzwiowy, Europa E30 320i 2-drzwiowy, Europa E30 325i 2-drzwiowy, Europa E30 325i 4-drzwiowy, Europa Z silnikami: M40, M10, M20 czyli pojemnosci: 1.6, 1.8, 2.0 oraz 2.5 cena za komplet z foto to 120zł + wysylka
  18. Witam Sprzedam nowe kierunki do E36 coupe - przednie firmy Depo. Nigdy nie uzywane ! w zestawie pomarańczowe żarówki. cena 80zł + wysylka (mozliwy odbior osobisty) kontakt prosze przez PW
  19. Przed chwila Magda zadzwonila, ze ukradli mi Parktronic jak byla u cioci. Specjalnie zaparkowala auto na Netto bo pod jej cioci blokiem jest niebezpiecznie. No cholera jasna w bialy dzien! Jakby ktos cos slyszal niech da znac.. Magda dzwoni na Policje po protokol do Autocasco w tej chwili ;/ choc nie wiem czy to jest potrzebne.. Ale wole miec dokumenty... Orientuje sie ktos jaki koszt jest? Kazalem powiedziec 3000zl komplet na Policji bo tak mi sie wydaje, ze w ASO bedzie kosztowac.
  20. witam, kupie kontenery magazynowe morskie, najchetniej 12metrowe (lecz rozwaze takze inne propozcje), wymagania: szczelne, trzymajace wymiar zewnetrzny i wewnetrzny, cena do 8000zl brutto/sztuka (w zaleznosci od stanu i wymiaru), mile widziany transport w zakresie sprzedajacego za moja doplata propozycje na PW, t.bednarz@poczta.fm lub bednarz@allpack.cz pozdrawiam
  21. witam chciałbym sprzedac swoje stare uzywane amorki. niepotrzebnie mi leza i zagracaja. stan - do regeneracji !!! cena 70zł z wysylka kurierem (nie wysylam za pobraniem) mozna zbic nieco z ceny kontakt PW
  22. mam na sprzedaz znaczna ilosc telefonow: ASUS P565 z WM ponad 20 szt / 120 zł/szt ASUS P750 z WM ponad 20 szt / 120 zł/szt ASUS 552W 2szt / 150 zł/szt SAMSUNG SGH-i600 z WM kilka sztuk /100 zł/szt NOKIA 6300 kilka szt / 200 zł/szt NOKIA 6303 kilka szt /200 zł/szt HP iPaq 214 2 szt NOKIA E51 /200 zł/szt NOKIA E65 /150 zł/szt NOKIA N95 MOCCA /350 zł/szt smartphony ASUSA maja gps wewn. mozna sobie automapke odpalic do A,565P posadam futerały KRUSEL przy hurcie ceny do negocjacji info PW, gg, e-mail
  23. Jak w temacie komplet pomaranczkow do e36 coupe,przod nowe kierunki ,uzywane tydzien kupione w polcarze,na blotnik przedliftowe pomaranczki male,tyl ori piekne lampy ,wszystko czyste i umyte ,lampy tylne jak i boczne po polerce swieca sie jak wyjete z pudelka nowki ,zero rys ,zlaman i innych uszczerbkow komplet w idealnym stanie ,do kieronkow przod dokladam mocowania na zarowki,tyl tak samo kompletny ze wszystkimi uchwytami do zarowek full komplet,cena 100zl + 20zl wysylka kontakt pw lub tel:534-667-003
  24. szakal80

    dobry tato

    uwaga na kolesia o nicku dobry tato,na allegro kupilem uzywane halogeny do e30 przyszly z tym ze oba rozbite,i napewno nie w transporcie(brak szkiel w paczce) na fotkach byly igla,malo tego przyszly nie te ktore byly na foto tylko zupelnie inne,koles jest z bialegostoku,po odebraniu paczki byla jedna udana proba kontaktu,pozniej juz brak numeru.....