Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów ' zapytac' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Akcje specjalne
    • Akcje Specjalne
  • Powitania, Prezentacje
    • Powitania
    • Buma Design -> czyli zdjecia naszych Beemek
  • Dyskusje o BMW
    • Dyskusje ogólne
    • Diagnostyka komputerowa
    • Paliwa alternatywne
    • Blacharstwo i lakiernictwo
    • Car Audio & Navi
    • Motocykle BMW
    • BUMA SERWIS czyli SAM NAPRAWIAM BMW
  • Galeria BMW
    • Galeria BMW
  • Mechanika i Elektryka
    • Seria 1
    • Seria 3
    • Seria 5
    • Seria 6
    • Seria 7
    • Serie X, Z i Inne
  • Tuning
    • Tuning Mechaniczny
    • Tuning wizualny
  • Giełda BMW - Ogłoszenia
    • ! ! ! UWAGA - SKRADZIONO BMW ! ! !
    • NAJLEPSZA OFERTA - NOWE CZĘŚCI DO BMW
    • Wybrane oferty na oryginalne gadżety i akcesoria BMW - Sklep sBMW.pl
    • Rabaty i Zniżki
    • Kup / Sprzedaj samochód BMW
    • Kup/Sprzedaj Części
    • Inne Ogłoszenia
    • Obejrzyj mi auto
    • SCHWARZe LISTe
    • SHINING CAR
    • Sklep Silesia Parts
  • Maxbimmer - Klub BMW Wrocław
    • Regulamin BMW Klub Wrocław
    • Spoty / Zloty BMW Klub Wrocław
    • Spoty Inne
    • Gadżety Forumowe
    • Forum Klubowe
    • Maxbimmerki
    • Forum przyjaciół Maxbimmera
    • Zaprzyjaźnione Kluby
  • Off Topic
  • Spotkania i Zloty
  • Wysypisko
  • vBCms Comments
  • vBCms Comments
  • vBCms Comments

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


About Me


Mój samochód


Skąd

Znaleziono 34 wyników

  1. Witam. Pisalem w dziale tuning ale nikt nie odpisal wiec sprobujemy tutaj Chcialem zapytac czy ktokolwiek wie cos o zakladaniu kolektora od M50?? Chce tez zalozyc kompresorek :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: no i oczywiscie mody dolotu i wydechu ale to jest oczywiste Czy wie ktos cos o tym czy orginalne wtryski wytrzymaja cisnienie, pompa paliwa czy jej wydajnosc jest wystarczajaca i ewentualnie ma ktos jakas wiedze jaki kompresor najlepiej zainstalowac?? Dodatkowo blow off, czy prawda jest ze musi byc posadzony na sprzegle ?? Pozdrawiam
  2. dycu7

    witam

    witam od tygodnia jestem szczesliwym p[osiadaczem bmw e36 316 z silnikiem 1.9 pisze zeby sie przywitac i zapytac kiedy sie spotykacie to bym przyjechal i sie pokazal
  3. Witam wszystkich, mam pytanie o pakiecie m technik 2. Ze wzgledu ze trudno juz zdobyc oryginalne zderzaki czy listwy boczne na drzwi (a jak sa to za kosmiczne pieniadze), to tu jest moje pytanie czy ktos z panstwa mial okazcje sie spotkac z calym body kitem z allegro ? bmw e30 m-technik mtech2 mt2 coupe motorsport (3252593750) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.. Chcialbym wiedziec czy to wogole jakos pasuje i jak wyglada montaz tego kitu ?
  4. Witam serdecznie poraz kolejny Tym razem chcialem zapytac jakie zawieszenie gwintowane polecacie do cabrio:) Widzialem dostepne firmy takie jak ta technics mts technics czy moze sa jakies inne warte polecenia w rozsadnej cenie powiedzmy do 1000 zlotych... Moze jakies inne propozycje. Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi
  5. Witam ponownie. Chcialem zapytac czy jest taka mozliwosc zeby rozebrac lampe przednia, juz wyjasniam... Mam samochod angielski sie znaczy lampy doswietlaja lewe pobocze i chodzi mi o to czy musze wymienic cala lampe czy jest jakas mozliwosc wymienic same soczewki w lampach... Lampy mam z pl a w orginalnych polamane sa tylko mocowania do karoseri... Mam komplet lam z pl i nie wiem czy moge ich uzyc jako dawcow... Pozdrawiam
  6. Witam. Jak juz kiedys pisalem zastanawialem sie nad silnikiem jaki wybrac... chcac nie chcac padlo na 323 cabrio chcialem zapytac czy ma ktos wiedze jak sie reguluje dach? mianowicie chodzi tu o to ze kiedy zamykam dach musze mu pomagac poniewaz ta oslona pod ktora siedzi dach po zlozerniu blokuje sie o dach w trakcie skladania... Dodatkowo nie wiem czemu jak nacisne check na kompie pojawiaja sie pomaranczowe kwadraciki... nic wiecej... Zapytam rowniez o zawieszenie... jak ustawia sie negatyw na tyle ??
  7. Witam Zastanawiam sie nad wymiana kloszy mam te z pomaranczowymi swiatelkami. A chcialem zapytac co sadzicie o tym ? LAMPY NOWE BMW 5 E39 SEDAN BIALY MIGAC TUNING W-wa (3034027307) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. SZKLA REFLEKTOROW NOWE BMW 5 E39 96-00 BIALY Wwa (3030832832) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Czy jest problem z wymiana tego ? i czy warto sie z tym bawic ? Co do tylu to moge jeszcze ori hella zakupic Lampy tył HELLA BMW e39 tył sedan biały kierunek (3063379281) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
  8. darkstar79

    mycie podwozia

    Chcialbym zapytac czy moge umyc podwozie na myjni automatycznej nie majac oslony skrzyni biegow (automat)?
  9. misiosl

    Felgi do e30

    witam Nakresle temat..zakupiłem e30 kombi 91rok...chce załozyc do niej felgi stalowe 14" ale... wpierw chce je poszerzyć do zacnego rozmiaru 9" z racji tego pojawia sie pytanie i problem, jakie stlowe 14 powinienem kupić konkretnie chodzi mi o ET bo ze 4x100, 57,1 to wiem ale Et jest odiwecznym problemem będe wdzięczny za każdą pomoc
  10. bioly11989

    radio

    witam jestem nowym użytkownikiem forum.od dwoch miesiecy posiadam bmw 530d z 2001r nie jeszcze nie grzebalem z radiem bo zimno troche ale chcialbym sie zapytac czy ktos moze wie czy jest wejscie w radiu na czincz?chcialbym podlaczyc jakis wzmacniacz i skrzynke basowa.mam radio oryginalne z navi i duzym prostokatnym wyswietlaczem.mam rowniez zmieniarke i jeszcze jedno pytanie kiedy wsadze plyte ktora nagralem sam oczywiscie w audio kiedy zmieniara jest zimna nie czyta plyty kiedy sie nagrzeje troche tzn chwile poslucham jakiejs oryginalniej plyty wtedy czyta nagrana tylko czeszczy w glosnikach i muzyka idzie ale jest zaklocona szumem po czym jak juz idzie jakis czas to szum znika i gra elegancko.czy to tak po prostu musi sie nagrzac?
  11. Witam Was Wzystkich Jestem nowym posiadaczem BMW e39 z 97r. 2.0i shadowline 205tys przebiegu , nie wiem ile w tym prawdy ale welury w stanie idealnym w gazie na stagu 300 nie powiem co dalej musze tam zajrzec jakie sa wtryskiwacze... ale mam problemik przy 4,5 tys obrotow odcina mi gaz i pusto pod pedalem. Zamierzam ruszyc z tym do gazownika ale chcialem zapytac bo moze ktos mial taki problem Kupilem ja w Poniedzialek i jak narazie jestem zadowolony wymienilem linke od otwierania maski bo byla zerwana , na wiosne planuje zrobienie przedniego blotnika bo jest troche pogiety ktos probowal go klepac (podobno szkoda parkingowa) , oraz polerke . Zawieszenie cichutkie po wymianie , sprawdzalem filtry czysciutkie klima odgrzybiona i nabita. Pali na dotyk,wszytskie szybki dzialaja, lewa tylnia troszke wolno ale wydaje mi sie ze przez mrozy. Do wymiany mam jeszcze wycieraczki jakie polecacie? oraz listwe przyprogowa z emblematem poniewaz urwala sie spinka i guma. Chcialbym sie zapytac czy ktos sie orientuje gdzie mozna w Warszawie podpiac ja niedrogo pod komputer by sie dowiedziec co moze byc do roboty i czy wlanie Prestona do chlodnicy bedzie dobrym pomyslem ?:)Polecacie czesci z inter carsu ? Ps. Dodam jeszcze ze ona troche stala poprzedni wlasciciel wedlug ksiazki serwisowej z Niemczech zrobil nia 7tys w rok i robil wlasnie to zawieszenie, odgrzybial klimatyzacje wymienial filtry jezdzona raz w tygodniu czy mozliwe ze tarcze troche przyrdzewialy i klocki scierajac ruda popiskuja ? ;> Szczerze jeszcze nie sprawdzalem jak dziala klima zamierzam to zrobic jakos w godzinach porannych to przy okazji wstawie kilka zdjec Jak narazie zrobilem 400km i bardzo przyjemnie 11l spalanie wskoczyo mi na komputerku. A najlepsze co mnie dziwi jestem nalogowym palaczem ale w niej nie pale bo mi szkoda pieknej podsufitki i zapachu w srodku
  12. Witam. Chcialem zapytac czy kto kolwiek mial lub ma u siebie regulacje wysokosci swiatel, poniewaz moja nie dziala i nie wiem czy da sie to naprawic i w razie czego jak sie to robi i czy jest to oplacalne... Moze ktos podzieli sie ze mna swoimi doswiadczeniami...
  13. Dzisiaj chcialem sie zapytac o wasza opinie, poniewaz ostatnio mielismy male spiecie z kumplem na temat BMW. On jest za e38 a ja za e32. Powodem tego ze jestem za e32 jest to ze lubie klasyki a szczegolnie duze i dlugie klasyki oraz uwielbiam dzwiek starych silnikow BMW a e38 posiada juz silnik z innym dzwiekiem. On jest za e38 z powodu wygladu. Prosze o obiektywna opinie.
  14. Drodzy koledzy, brat szuka samochodu do 20tys. Nie za 25tys czy 23tys. Oczywiscie nie jest to duza suma, ale moze cos by się znalazło. Zakładam temat w trosce o brata ( :lol: ) ponieważ napalił się na jedno auto z Białegostoku (470km w jedną stronę). Chodzi o to auto Oferta - BMW 328 - Sprzedam ładne BMW 328 rok 2000 w dobrym stanie technicznym jaki i wizualnym. Auto posiada m.in zderzak m-pakiet, cimną podsufitke o Chce mu wybic z głowy tak długie wycieczki... A że do Wrocławia (i okolic) jest blizej wiec piszę tutaj Zatem poszukujemy E46 (E39 nie chce, choć go namawiałem) z silnikiem minimum 2.8, a najlepiej 3.0 lub 3.0D. Gaz moze byc ale nie musi. Pozostałe silniki odpadają (decyzja brata). Nikt nie oczekuje igły za 35tys, tylko auta w znosnym stanie. Nadzwozie bez znaczenia, moze byc sedan, coupe, touring (o cabrio nie wspominam bo nie ta kasa). Może byc sprzed liftu jak i po. Wypas tez nie ma wiekszego znaczenia, poza tym mocniejsze wersje są zazwyczaj lepiej wyposazone. Ofert na allegro jest od groma, ale warto na forum zapytac, moze akurat ktos chciałby pozbyc sie swojej sztuki, lub zna kogos, kto takie auto moze posiadac na sprzedaz Temat jest troche pilny, nawet w najblizszy weekend mozemy przyjechac obejrzec auto! Najlepiej aby było krajowe, bo opłacenie auta z zagranicy będzie drogie ze wzgledu na pojemnosc powyzej 2.0. Chyba ze do opłat za niższą cene
  15. Witam po raz kolejny , szukalem na forum ale chcialbym sie zapytac jeszcze was o zdanie , od jakiegos czasu dochodza mnie dziwne stukania z zawieszenia , a konkretnie z prawego przedniego boku kiedy jade po dziurach i nierwonosciach. Jest to taki dziwny metaliczny dzwiek jakby klucz o klucz uderzal np. , i od wczoraj przy skrecaniu mam ttakie uczucie jakbny cos przeskakiwalo. Ale przypomnialo mi sie ze kolega ktory mi wymienial klocki w beci (jakies 3 miesiace temu) mowil ze niedlugo bede mial do wymiany lacznik stabilizatora , i tu moje pytanie , czy te objawy pasuja do tej czesci ? (tj. lacznik stabilizatora) ? licze na odp bo troche zal jezdzic z takim stukaniem boje sie ze moze cos dalej pojsc. BMW e36 coupe 1,6 1994r. Pozdrawiam !
  16. Witam! Mam problem, ktory dzis zauwazylem. Przestal mi dzialac przycisk max na klimatroniku? Przycisk sniezynki na klimatroniku dziala, klima dziala. Gdy chce skorzystac z opcji szybkiego schodzenia wnetrza to ta opcja nie dziala. Przycisk max sie nie zapala. Nic sie nie dzieje. Prosze o pomoc Pozdrawiam
  17. Witajcie. Od niedawna pojawil sie u mnie taki niesympatyczny dzwiek stukania w silniku. Trwa to doslownie okolo 2-3 sekundy i pozniej jest ok. Zawsze tylko po uruchomieniu silnika (zazwyczaj na zimnym, na cieplym raczej nie). Czy to jest ten slynny dzwiek "szklanek"? Z czym mam sie liczyc jesli chodzi o naprawe i jakie to moga byc koszta, absolutnie orientacyjnie (m60b40)? Z gory thx
  18. Jak w tematyce- mam do napełnienia x2 samochodziki i 1 do sprawdzenia szczelności nim będzie nabijana. Gdzie polecacie zakład- dobra robota i za ziemskie pieniądze- kiedyś jeździłem na rakową ale zakład sie przeniósł i ślad zaginą
  19. darkstar79

    [e39] tylny most

    Chcialbym zapytac czy w moim modelu (e39 520iA 2002 rok 2.2) jest szpera czy tez nie??
  20. ma ktoś może zalegającą mu parę opon letnich w rozmiarze 225/40/18? najlepiej okolice Polkowic/Lubina
  21. Gekon

    Nie mała pomoc

    Witam, otorz mam klopot troche, bo znajomy mial mi pozyczyc przeplywomiez do m30 zebym mogl po zlozeniu dzisiaj do kupy auta przetestowac jak jezdzi jeszcze przed wiosna... niestety wyjechal, a jak wroci za 2 tygodnie to pogoda na test auta juz nie pozwoli... jakby znalazl sie jakis dobry posiadasz przeplywki sprawnej m30 z lubina albo okolic, ktory chcialby mi ja pozyczyc na godzine (oczywiscie pod kontrola i moze cos w zastaw) to byloby super. Postanowilem zapytac, bo to nigdy nie wadzi:) Sprawa boli tym bardziej ze dzisiaj jest jeszcze dobra pogoda do przetestowania wozidla a za 2-3 dni moze juz nie byc takiej mozliwosci przez dlugie miesiace... Pozdrawiam wszystkich zapalencowuklon_bmw
  22. siema wszystkim.....na spocie sporo osób pytało sie o drobne i grubsze prace lakiernicze....jak i o aerograf... wiec mam propozycje....jak macie coś do polakierowania....wydaje sie wam ze lakiernik "leci w tzw ****a" i woła kosmiczną kwotę....śmiało można pisać do mnie o co kaman....ile woła fachowiec...a ja dla klubowiczów zrobie promocje:D nie ma co sie bać ze coś spapram....trzeba będzie...to poprawie<chociaż jeszcze sie to nie zdarzyło> i wszyscy będą happyhappy_bmw cała buda....czy drobny zderzaczek...róźnicy mi nie robi:P jakaś ******ła....czy chociażby felgi...śmiało pisać na pw.... niektórzy mnie już poznali...jestem bardzo kontaktowy...spokojnie moża sie ze mną dogadać.....zrozumiem każdą sytuacje to samo tyczy sie aerografu....wszystko zalezy od Ciebie....potrzebujesz coś oryginalnego...smiało można pisac:) moge zrobić bazami...jak moje autko<taniej>...lub farbami dedykowanymi które pozwolą na zrobienie "dzieła sztuki"<cieniutkie linie...płynne cienie...bez odkurzu:bag:>, efekt dużo lepszy ale będzie troche drożej:) podczas pracy można wpadać do mnie...sprawdzać mnie...podczas aero "podnosić" pomysły...sugestie...nie mam nic do ukrycia ani niczego sie nie wstydze....TWOJE auto...masz pełen wgląd do prac:) każdy etap pracy moge udokumentować w postaci zdjęć...chociażby po to żeby nikt później nie zarzucił ze auto po dzwonie:) oczywiście "propozycja"...dla robiących autko pod siebiebmw_beerbmw_beer handlarzom...cwaniaczkom itp dziekuje z góry.....po prostu jestem tylko człowiekiem...i nielubie sie denerwoać:dance::dance::dance: to tylko pomysł dla klubowiczów....wszelkie sugestie mile widzianeuklon_bmwuklon_bmw
  23. Witam Wszystkich uzytkownikow.<bmw> Posiadam BMW e39 530d (2001r) po lifcie 194km 410Nm (manual) Chciałem zapytac a w szczegolności się doradzić na teamt chipa Interesuja mnie 2 firmy i czy ktos wie cos wiecej o nich, lub slyszał C-Tronic ? Jetronic ? wszystko we Wrocławiu. Która firme wybrac, i jaka jest prawda z autem po chipie, ?? Slyszalem wiele opini na ten temat (dobre ja i zle) zle: wyzyłowany silnik, szybie zuzycie materialow, czeste wizyty u mechanika dobre: super elastycznosc, mniejsze spalanie, widok kierowcow ktorzy maja to samo auto z tym samym silnikiem a zostaja w tyle :bry: Oczywiscie interesuje mnie racionalna moc ze 193km -- 230 max 410Nm - 490 max Prosze o komentarze i wielkie dzięki z gory. Pozdrawiam.
  24. Witam,ktos moze mi pomoże z problemem jak w temacie?Mianowicie chciałem zapytac co musze wymienic jescze poza przepływomierzem i kompem ,żeby to hulało?jakie sa mniej wiecej koszty.Dodam że nie ineteresuje mnie przekładka silnika z wieksza moca,poprostu siadl mi mój i potzebuje wymienic go , a trafiła sie okazja zakupu 1.8 tez M40 i tak sie zastanawiam czy nie warto by bylo sie troszke w tym pogrzebac bo pare kucy by sie przydało.....pzdr
  25. gracjan177

    Problem 320d

    Witam. Dzisiaj odebrałem auto od mechanika. Była zregenerowana pompa wtryskowa vp44 i 2 wtryski lały i również zostały zregenerowane. I teraz jest taki problem jak jadę i mam 2 tys obrotów i daje w gaz i wtedy powinno ciągnąć turbo to nic się nie dzieje przyspiesza ale tak jak by bez turbo i jak odpuszczę gaz i wcisnę ponownie to wtedy turbina wciska w fotele i ciągnie . Z czego to wynika? czy to może coś od pompy? źle coś złożyli czy coś? Wkur..... się trochę bo już ponad 2 tys włożyłem i teraz jak turbo chodzi i wszystko jest ok to coś z tym gazem.