Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów ' zmieniać' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Akcje specjalne
    • Akcje Specjalne
  • Powitania, Prezentacje
    • Powitania
    • Buma Design -> czyli zdjecia naszych Beemek
  • Dyskusje o BMW
    • Dyskusje ogólne
    • Diagnostyka komputerowa
    • Paliwa alternatywne
    • Blacharstwo i lakiernictwo
    • Car Audio & Navi
    • Motocykle BMW
    • BUMA SERWIS czyli SAM NAPRAWIAM BMW
  • Galeria BMW
    • Galeria BMW
  • Mechanika i Elektryka
    • Seria 1
    • Seria 3
    • Seria 5
    • Seria 6
    • Seria 7
    • Serie X, Z i Inne
  • Tuning
    • Tuning Mechaniczny
    • Tuning wizualny
  • Giełda BMW - Ogłoszenia
    • ! ! ! UWAGA - SKRADZIONO BMW ! ! !
    • NAJLEPSZA OFERTA - NOWE CZĘŚCI DO BMW
    • Wybrane oferty na oryginalne gadżety i akcesoria BMW - Sklep sBMW.pl
    • Rabaty i Zniżki
    • Kup / Sprzedaj samochód BMW
    • Kup/Sprzedaj Części
    • Inne Ogłoszenia
    • Obejrzyj mi auto
    • SCHWARZe LISTe
    • SHINING CAR
    • Sklep Silesia Parts
  • Maxbimmer - Klub BMW Wrocław
    • Regulamin BMW Klub Wrocław
    • Spoty / Zloty BMW Klub Wrocław
    • Spoty Inne
    • Gadżety Forumowe
    • Forum Klubowe
    • Maxbimmerki
    • Forum przyjaciół Maxbimmera
    • Zaprzyjaźnione Kluby
  • Off Topic
  • Spotkania i Zloty
  • Wysypisko
  • vBCms Comments
  • vBCms Comments
  • vBCms Comments

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


About Me


Mój samochód


Skąd

Znaleziono 28 wyników

  1. Jak ma ktos ciekawe linki z filmikami o samochodach bmw i nie tylko? to prosze wklejac!!! np http://www.youtube.com/watch?v=s2T26JGt39w&mode=related&search= http://www.youtube.com/watch?v=jCnbuwwvG7o&NR http://www.youtube.com/watch?v=z85DgF7TrZ8&search=Nordschleife%20Nurburgring%20BMW%20e30%20M3 http://www.youtube.com/watch?v=XCKmSGr0QC4&mode=related&search= http://www.youtube.com/watch?v=2VwWXdFP6ZA&mode=related&search= nowe
  2. Panowie mam zamiar na wiosne lekko obniżyć auto, jakies 40mm stąd moje pytanie jakie polecacie sprężyny, chodzi mi o najlepszy stosunek jakości do ceny (na najcie dowiedziałem się że przy 40mm nie trzeba zmieniać amortyzatorów) przy okazji czy są jakieś sztuczki żeby felgi nie gineły w tym aucie mam 17" i brak funduszy na większe, a chce żeby przy lekkim obniżeniu były one jakoś w miare widoczne.
  3. Gość

    Wycieraczki :) jakie?

    Hej! W zwiazku z tym, ze wymieniana bedzie przednia szyba, postanowilem przy okazji kupic nowe wycieraczki ( stare maja 6 miesiecy ). Ostatnio kupilem cos takiego: NOWOŚĆ Wycieraczki PŁASKIE AERO BMW SERIE 5 E39 (2622084456) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Sa jeszcze Boscha za stowke, i jakies Twin Boscha (nie wiem dlaczego Twin skoro na fotce jest pojedyncza gumka na kazdej wycieraczce): WYCIERACZKI BMW 5 E39 BOSCH TWIN 539 3397001539 (2586863942) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Co byscie brali? Te co kupilem byly swietne kilka miesiecy, teraz bez niewidzialnej wycieraczki halasuja strasznie..
  4. Witam Zauważyłem że ubywa mi płynu chłodniczego. Plus minus na 100 km to jakieś 0.75 ml. Zauważyłem, także wyciek oleju po stronie kierowcy, zaraz za wentylatorem (viskiem). Olej był zmieniany miesiąc temu na 0w40 mobil 1, zawsze był taki lany do tego samochodu, to postanowiłem nie zmieniać. Dziś rano zauważyłem lekki biały osad na korku do wlewu oleju, ale po 5 km już po nim śladu nie było. Czytałem, że przy takiej pogodzie to normalka i pokonywaniu małych tras.. Mechanik zalecił umycie silnika, ale mam co do tego pewne obawy czy aby na pewno nic się nie uszkodzi (elektryka, świece itp..) Jakie są wasze pomysły ? Uszczelka z pod filtra oleju ? ale czy to by też płyn chłodniczy ubywał ?
  5. Witam. Do sprzedania mam tlumik koncowy rm motors rm 3. zakupiony w zeszlym tygodniu, dotarl do mnie wczoraj i wtedy tez zalozony na samochod. Szukalem czegos do 320d co nie zmieni w ogole dzwieku silnika a bedzie ladnie wygladalo - ale jednak rm troche dzwieku dodaje. Dla wiekszosci to bedzie pewnie plus (daje lekki basowy pomruk) ale nie do konca o to chodzilo mi przy jego zmianie.... .. a teraz przyznam sie, ze jestem pantoflarzem i ze narzeczona mi glowe suszy - bo tez tym autem jezdzi, ze ona tlumika nie chciala zmieniac bo lubi jak w aucie jest cichutko.... . mialo brzmiec jak w serii i jeszcze wygladac jak w ///m . tlumik absolutnie nie jest przeokrutnie glosny czy cos takiego. Po prostu autko dostalo troche basow glownie w przedziale 2,5 - 4 k obrotow. Wizualnie prezentuje sie super. (na zdjeciach na mojej e46) Bardzo dobrze przylega do zderzaka. Srednica koncowek to 70. nabywca nie powinien miec problemow z montazem na e46 320d bo jest odpowiednia grubosc dolotu zdaje sie zrobiona stan - w ogole nie uszkodzony ani nie zuzyty. auto przejechalo moze ze 130 km na tym wydechu. cena jaka mnie interesuje to 200 zl (nowy kosztowal 250 - wiec mysle, ze uczciwie jak na nowy tlumik z) jest oczywiscie paragon i karta gwarancyjna w najblizszy weekend bede we Wroclawiiu - sobota/niedziela. Wtedy tez chetnie moge komus go podrzucic. Mozliwy tez odbior osobisty w Ostrowie/ Kaliszu/ Sycowie / Olesnicy . wiecej info na 604 249 813 [ATTACH=CONFIG]26144[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26145[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26146[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26147[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26141[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26142[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]26143[/ATTACH]
  6. jakie lampy według was najlepiej pasowały by do czarnego sedana e46 przedliftowego? zastanawiałem się nad DEPO stylizowane na polift diodowe... dodam, że mam z przodu ringi i białe kierunki, z tyłu zaś seria pomarańcz. jakie macie propozycje drodzy koledzy ??
  7. Siemanko pany 3 dni temu kupiłem taką beemkę bmw e36 zobacz sam w jakim stanie można utrzymać świerzy przegląd i oc Namysłów ? Tablica.pl I mam duży problem ponieważ silnik klepie jak diesel strasznie mnie to wkurza .... nie opłaca mi sie pchać w remont hydrauliki w tym silniku chyba ? wcześniej był olej 15w40 zmieniłem na olej 10w40 wczoraj minimalnie sie to klepanie uspokoiło ... może macie jakieś rady na to żeby silnik przestał klepać ? Teraz pytanie nr 2 i najważniejsze co potrzebuje do swap silnika z M40 na M50 lub M54 ? wyczytałem na jakimś forum że nie musze zmieniać skrzyni i wału napędowego tylko komputer od M50 i przekładam i wszystko gra ? Napiszcie mi jak możecie co dokładnie mam przygotować do swapa bo będę sie przygotowywał do swapa sprawa nr3 : dlaczego drze mi opone z lewej strony z tyłu oponę drze po boku od wewnątrz ... dodam tylko ze z tyłu mam posypany amortyzator całkowicie bo widziałem przy wymianę oleju jak podnieśli auto ... troche sie zrobiłem z tym autem ehhh
  8. Witam, jestem w trakcie przekładki u siebie w e34 z 2.0 bez Vanosa na 2.5 z Vanosem.Pytanie mam odnośnie elektryki ponieważ mam akumulator pod maską a u dawcy z którego wyciągnąłem 2,5 akumulator jest pod kanapą i jest mały problem z podłączeniem + klemy do instalacji.Mógłby ktoś podpowiedzieć czy wystarczy przełożyć do instalacji silnika 2,5 przewód + z klemą od 2.0,który idzie do alternatora i rozrusznika czy coś poza tym trzeba zmieniać?Dodam,że gniazdo,które łączy wiązkę silnika z budą ma o 8 pinów mniej pinów (totalny golas 2.0,15 pinów) w porównaniu z wiązką dawcy (bardzo dobrze wyposażonego,23 piny).Do czego są te dodatkowe piny?Za wszelkie wskazówki i sugestie będę wdzięczny.Pozdrawiam.
  9. Gość

    Gaziarz z certyfikatem Landi Renzo

    Witajcie, Zbliza sie czas zrobienia instalacji gazowej, nie mam jak podjechac do Nikodema do Warszawy wiec chce to zrobic we Wroclawiu. Lista warsztatów - LandiRenzo Lista warsztatow z certyfikatem Landi, w ktorym ktos robil, w ktorym sie gosc zna. Ustawia podczas przyspieszen i potrafi zdjac zderzak bez zniszczenia go ( reduktory mam w zderzaku, a trzeba juz filtry wymienic ). Nie wierze w zadnych gaziarzy wiec naprawde strach auto oddac. Potem sie klucic ze autem trzeba jechac zeby ustawic, a nie na jalowym nie mam ochoty bo niektorzy to totalni debile..
  10. batman_bmw

    Swiece do M52 B28

    Witam mam pytanko odnosnie swiec ,mam zamiar wymienic i chce kupic swiece Bosch super4 to swiece z czterema elektrodami ,wiec pytanie brzmi czy juz ktos podobne prubowal i czy wszystko bylo ok , czytalem na roznych stronach o takich swiecach i jedni chwala a inni nazekaja,podobno niema zastrzezen ale chce sie upewnic , czy moze sie ktos wypowiedziec na temat takich swiec w silniku 2.8 benzyna , wielkie dzieki
  11. Dzisiaj zaczynam testy okularów z LCD regulowanym przyciemnianiem nie sprzedaję, temat jako ciekawostka. taki gażdżet: Okulary przeciwsłoneczne ze zmianą poziomu zaciemnienia Glassini
  12. Gość

    tarcze klocki - cos konkretnego

    Jak Wam powiem, ze pokrzywilem Boschowskie tarcze to co mi doradzicie jako nowe? Myslalem, o Zimmermann, ale nie wiem czy wytrzymaja moje katowanie. Zalozmy Niemcy-Holandia tam gdzie mozna but w podlodze hamulec/gaz. W ten sposob pokrzywilem aktualne tarcze. Teraz hamuja coprawda normalnie, ale po 2-3 hamowaniu za 160km/h wali po kolach jakbym po dziurach lecial . Bede w poniedzialek wiec przeczytam bo wlasnie do Holandi wlatuje i neta nie mam
  13. Witam Panowie. Od jakiegoś czasu mam problem z "przeskakiwaniem" muzyki podczas odtwarzania. Dziura, przeskok itp. Czy to wina głowicy?Próbował ktoś z jakimiś płytami czyszczącymi?Może jest jakiś patent bo nie chcę zmieniać oryginalnego radia?
  14. Szpadyzor71

    Fotele E34

    Witam. Chciałbym prosić Was o ocenę skór do E34. Bo generalnie mam dwa zestawy na oku ale jeden jest bardziej blyszczacy drugi mniej chyba nawet matowy. Jak to wyglada jesli chodzi o wyglad i utrzymanie? Powiedzcie tez jak to jest z elektryka w nich. Czy to niezbedne, czy to udogodnienie ktore na prawde sie przydaje? Czy idzie się spokojnie bez tego obejść?
  15. Witam Pytanie czysto teoretyczne jak narazie Jakie graty potrzebne? Czy skrzynie tez trzeba zmieniac ? Orientacyjne koszty takiego zabiegu ? No i zasadnicze pytanie czy sie oplaca
  16. Witam jest to moja pierwsza seria 5 i pierwszy diesel a dokladniej e39 3.0d 194km 2002r sedan manualna skrzynia i problem polega na tym iz podczas jazdy auto normalnie ruszalo ale jak sie dodalo wiecej gazu to auto normalnie wchodzilo na obroty ale nie chcialo przyspieszyc tak jak bym trzymal noge na sprzegle.podczas ruszania ze swiatel auto juz nie chcialo ruszyc dodawalo sie gazu a to nie chcialo isc do przodu i to na kazdym biegu po ponownej prubie ruszenia wrzucilem pierwszy bieg puscilem sprzeglo i auto stalo po dodaniu gazu auto ani rusz ale czuc jak by chcial jechac ale jak by sprzeglo bylo wcisniete i moje pytanie co to moze byc? czy sprzeglo nie odbija czy cos? prosze o pomoc
  17. Witam przegladalem tematy lecz wszytsko sie tyczy po 98 roku... a ja bym chcial wsadzic do 97 multifunkcje jak to wyglada moglby ktos pomoc ? ile z tym zachodu jakie to koszta ?
  18. Mam takie ogólne pytanie. Jak w automacie zmieniać biegi? Czy wykonywać to szybko czy jednak tak, żeby komputer załapał na wyświetlaczu i lecieć powoli. A może nie ma to znaczenia?
  19. Witam po dłuższej nieobecności. Mam taki problem. Odebrałem auto od mechanika (po 2 michach, ale to inna bajka) i okazało się że wycieraczki działają w pozycji OFF tak jak w pozycji czasowej (mogę na manetce zmieniać czestotliwość rówineż w tej pozycji czyli OFF). Na pozycji czasowej i na różnych biegach działają tak jak powinny. Spryskiwacz rówinież działaja. Czym to jest spowodowane? Dodam że jak wcześniej oddawałem do mechanika auto (z 4 miechy temu) to też był takie problem, ale coś pogrzebał i popytał i to naprawił. Dzisiaj jak odbierałem auto ,to nie było go bo wyjechał gdzieś (tylko pracownicy) i nie usunął tego. Jak dzwoniłem do niego to nie mógł sobie przypomnieć co zrobił wtedy. Powiedział że będzie w poniedziałek, a ja w poniedziałek z rana wyjeżdżam zza granicę. Jeśli to jakaś podpowiedź to w naprawiane było sprzęgło. Szyby się normalnie zamykają i otwierają, rówież z kluczyka. Czyli modół komfortu chyba działa jak należy.Proszę o pomoc.
  20. Zapraszamy na pierwszego spota w tym roku happy_bmwhappy_bmw 27 styczeń 2013 godz. 15.00 Magnolia- parking Castorama Lista: 1.Energetyczni
  21. witam wszystkich , mam pytanko czy ktos kapetentny w sprawach skrzyn automatycznych moze mi powiedziec czy wymienia sie olej w BMW E61 z roku 2006 w skrzyni biegow automatycznej , mam przebieg 105 tys km , niby wszystko dziala ok ale czasem czuc takie szarpniecia przy naciskaniu na gaz. Bo jezeli chodzi o zmiane biegow podczas jazdy to zmieniaja sie plynnie .pytanie_bmw
  22. zakładałem ten temat juz wczesniej ale problem powraca spalanie na poziomie 4.4 i nic w zamian, potrafi doprowadzic do załamania nerwowego. m50b20 obroty równe, oleju nie bierze, sprawdzano sonde, niby gra, przepływka też ale spalanie dalej zabija. Ostatnio po awaryjnym, niespodziewanym wyzerowaniu zbiornika (myslałem że coś pokręciłem z przeliczeniem) zalałem za 100zł Bp, przejechałem 106km i historia sie powtórzyła. Czy jest we Wrocławiu, bo nigdzie dalej mi sie jechac nie opłaca, ktoś na tyle dociekliwy i fachowy żeby mi pomóc, możecie kogoś polecić ??? dodam że przemieszczam się normalnie bez szaleństw ale tez bez zbędnego ślimaczenia się, jest to w tej chwili jedyne moje auto a potrzebuje go non stop więc problem jest dośc palący :help:
  23. Pola

    Pola

    Powitać bmw_1 Chciałabym uciąc wszystkie spekulacje dotyczące mojej osoby. Czuje się dobrze, nic mi nie jest, Patrycja chowa się znakomicie happy_bmw Dlaczego nie jestem czerwoną Maxbimmerką? Długo by pisać, może kiedyś będzie okazja o tym pogadać.Była to moja świadoma decyzja, nikt mnie nie zdegradował. Dziękuje wszystkim za PW, sms'y uklon_bmwuklon_bmwuklon_bmw, miło jest mieć świadomość, że gdzieś tam ktoś o Tobie myśli. Myślę, że jeszcze zobaczymy się na jakimś spocie :bmwsexemofg3:
  24. latopyrz22

    Czujnik ABS-u

    Witam mam pytanko odnośnie czujnika ABS-u,podczas jazdy zapaliła sie kontrolka,czy istnieje możliwość sprawdzenia w którym kole on padł czy tylko mozna to zrobić za pomocą kompa?