Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów '525' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Akcje specjalne
    • Akcje Specjalne
  • Powitania, Prezentacje
    • Powitania
    • Buma Design -> czyli zdjecia naszych Beemek
  • Dyskusje o BMW
    • Dyskusje ogólne
    • Diagnostyka komputerowa
    • Paliwa alternatywne
    • Blacharstwo i lakiernictwo
    • Car Audio & Navi
    • Motocykle BMW
    • BUMA SERWIS czyli SAM NAPRAWIAM BMW
  • Galeria BMW
    • Galeria BMW
  • Mechanika i Elektryka
    • Seria 1
    • Seria 3
    • Seria 5
    • Seria 6
    • Seria 7
    • Serie X, Z i Inne
  • Tuning
    • Tuning Mechaniczny
    • Tuning wizualny
  • Giełda BMW - Ogłoszenia
    • ! ! ! UWAGA - SKRADZIONO BMW ! ! !
    • NAJLEPSZA OFERTA - NOWE CZĘŚCI DO BMW
    • Wybrane oferty na oryginalne gadżety i akcesoria BMW - Sklep sBMW.pl
    • Rabaty i Zniżki
    • Kup / Sprzedaj samochód BMW
    • Kup/Sprzedaj Części
    • Inne Ogłoszenia
    • Obejrzyj mi auto
    • SCHWARZe LISTe
    • SHINING CAR
    • Sklep Silesia Parts
  • Maxbimmer - Klub BMW Wrocław
    • Regulamin BMW Klub Wrocław
    • Spoty / Zloty BMW Klub Wrocław
    • Spoty Inne
    • Gadżety Forumowe
    • Forum Klubowe
    • Maxbimmerki
    • Forum przyjaciół Maxbimmera
    • Zaprzyjaźnione Kluby
  • Off Topic
  • Spotkania i Zloty
  • Wysypisko
  • vBCms Comments
  • vBCms Comments
  • vBCms Comments

Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które zawierają...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


About Me


Mój samochód


Skąd

Znaleziono 219 wyników

  1. Mam pytanie do Wrocławian (i nie tylko) o skrzyżowanie Traugutta z Placem Społecznym koło poczty. https://mapy.google.pl/?ll=51.1074,17.043993&spn=0.001514,0.002356&t=h°=270&z=19 Kilkukrotnie już byłem bliski otarcia się o jadący prawym pasem samochód i zacząłem wątpić w swoją wiedzę na temat poprawnego poruszania się po drodze Stoję na Traugutta na światłach, jadę w kierunku centrum. Zajmuję lewy pas. Przede mną po prawej stronie budynek poczty. Światła zmieniają się na zielone. Moim zdaniem kierowca z prawego pasa po przejechaniu torowiska powinien zająć skrajnie prawy pas ruchu do jazdy na wprost. Ja z kolei mogę swobodnie zająć lewy pas ruchu do jazdy na wprost. Spotkałem się za to już kilkukrotnie z sytuacją gdzie o mały włos a miałbym przetarty prawy bok auta bo kierowca z prawego pasa zjeżdża na lewy pas do jazdy na wprost spychając mnie na pasy do lewoskrętu w Podwale. Mieszkam we Wrocku dopiero 3-4 lata i może czegoś nie wiem, oświećcie mnie proszę BTW - jeśli mam rację i kierowca jadący prawym pasem mnie "staranuje" to czy mam prawo wzywać policję i domagać się odszkodowania od sprawcy kolizji?
  2. Witam, miło mi zagościć znów na Waszym forum, z niektórymi sie znam z internetowych for, ze zlotów lub osobiście, chcemy tez podziękować za stworzenie możliwości zaistnienia naszej firmy tutaj. Jako że to forum motoryzacyjne to krótka historia posiadanych aut o których warto cos napisac, o tych co nie warto nie wspominam Pierwszym było E30 324TD Touring 1992 rok Z wyposazenia niecodziennego posiadała: Tempomat, wycieraczki reflektorów, Check i średni BC, Szyberdach, szperę fabryczną . Autko które przez ok 2 lata uzytkowania nie przysporzyło niemalże żadnego problemu. Przez ten czas intensywnego eksploatowania wymieniony został akumulator, rozrusznik i łącznik stabilizatora, to tyle z tego co pamiętam. E30 zawsze będę wspominał wyśmienicie jak i ten silnik. Kilka fotek Po E30 i dieslu przyszedł czas i możliwosci szaleństwa, czyli calkowitej odmienności. Zakupione zostało BMW Serii 7 model E32 735iA INDIVIDUAL, rocznik 1989. Z wyposazenia niestandadowego miała : - Wnętrze INDIVIDUAL tj. Niestandardowa skóra w wersji Havana Buffalo Lether, całe wnętrze dopasowane kolorystycznie pod skórzana tapicerkę która była na fotelach, kanapie, boczkach drzwi, mieszek hamulca ręcznego. Wykładzina pod kolor skóry, boczki, deska rozdzielcza, dywaniki oryginalne tez pod kolor tapicerki, kolor pasów z tyłu i z przodu pod kolor wnętrza. Reszta to standardowe wyposazenie zawierające m.in. - podgrzewaną przednią szybę - Poduszka powietrzna pasażera - ABS - Tempomat - Lusterka ster elektrycznie i podgrzewane - Elektr. sterowane wszystkie szyby - Centralny zamek - Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa Zewnętrznie żadnych fajerwerków i tak tez miało być. No może oprócz felg dedykowanych do tego modelu firmy AC SCHNITZER 17"/8,5" ET-13 Niestety autko trzeba było sprzedać po 2,5 roku eksploatacji z różnych względów. Musze napisac że e32 chyba juz na zawsze zostanie w pamieci jako niesamowite auto pod kazdym względem, najfajniejsze jakie miałem i chyba zadnego nie będe wspominal z taka nostalgią. po krótkiej przerwie wrociłem znów do BMW Wyposazenie jak to na E30 średnie: - Wspomaganie - Szyberdach - Check Control - Elektryczne lusterka - Elektryczne szyby przód - Grzane lusterka i zamek... Niestety ale E30 trzeba było sprzedac, jednym z powodów było to że wkrotce urodzi nam się drugie dziecko (planowane urodziny - koniec lutego ) Miało byc E39, ładne E39, ale ze ładne E39 z dobrym silnikiem i w dobrym roczniku kosztuje swoje pieniądze, a w międzyczasie pojawil sie projekt uruchomienia firmy to i budżet na zakup auta się pomniejszył. Chcielismy cos komfortowego, nei małego, w dobrym wyposazeniu, na drogach niecodziennego i mimo dziwnych opinii zawsze chciałem ten model szczegolnie posiąść -zdecydowalismy sie na zakup Alfy Romeo 166 2.4JTD 2000 rok. Foty poniżej. Auto posiada na wyposażeniu niemal wszystko co ten model może posiadac: Air Bagi Fotele i skorę MOMO elektryke szyb, foteli, grzanie foteli Tempomat NAVI Telefon Podgrzewane szyby przednia, tylnia i lusterka Roleta tylniej szyby Fabryczne audio BOSE składające sie z 10-ciu glosników - niestety trzeba je podleczyc trochę bo *******ziały się z leksza TCS, ABS itd Posiadam je 2,5 miesiaca i jak do tej pory jestem z niej bardzo zadowolony (odpukać) kolejen auto jakie chodzi mi po głowie, ale tylko jako drugie to JEEP CHEROKEE, zapakowac dzieciaki, zabrac towarzyszy przygód w zabawę w wyciaganie z błota, porozbijac namioty i przy ognisku nastraszyc dzieciaki opowieściami o tym co się dzieje z silnikiem gdy lejesz tani olej lub robisz odcinke o 20 min za długo Więc witamy wszystkich i życzymy tanich zakupów
  3. seba660

    Witam wszystkich

    Witam wszystkich serdecznie. Mam na imię Sebastian i pochodzę z Władysławowa. Od kwietnia jestem szczęśliwym posiadaczem BMW e34 525 z silnikiem m20b25, które staram się powoli reanimować. POZDRAWIAM
  4. Jak w temacie interesuje mnie filtr odmy.... Vin G009480 Dzięki i pozdr
  5. Tj. w temacie kupię 2 osłony lewą i prawą do lamp, które są w komorze silnika. Muszą być od TDS'a oraz żeby były całe nie popękane. RealOEM.com BMW E34 525tds Single components for headlight element nr. 17 Pozdro!
  6. Tj. w temacie kupię dolny wąż chłodnicy do BMW e34 TDS. Musi być cały nie popękany. RealOEM.com BMW E34 525tds Cooling System Water Hoses element nr.2 Pozdro
  7. Tj. w temacie kupię dolny wąż chłodnicy do BMW e34 TDS. Musi być cały nie popękany. RealOEM.com BMW E34 525tds Cooling System Water Hoses element nr.2 Pozdro
  8. Potrzebuję pilnie wspornik alternatora od poliftowego TDS'a, może być od e39, e36, e38. RealOEM.com BMW E39 525tds TIMING CASE element nr. 15 pilne!!
  9. Witam Chciałbym zmienić auto tzn chciałbym kupić żonie coś fajnego a Ona uparła się oczywiście na e 60 i teraz moje pytania 1. czy kupie coś normalnego do 35 tyś ? jeżeli nie to od jakiej sumy znajdę coś interesującego 2. czy te silniki 2,5 w dieslu są ok ? 3. jak sprawują sie benzyny czyli np 2.5 Jakbyście wiedzieli lub macie namiar na cos fajnego to dajcie znać pozdrawiam
  10. Tunel chlodzenia tarcz do zderzaka M3 E36 Strona kierowcy, z wejsciem na czujnik temp. stan idealny Cena 40 pln wiecej foto na Zdjęcia - Pokazywarka.pl Listwy progowe wewnetrzne E36 M3 SEDAN! Wersja siwa 350 pln za komplet 4 szt. Listwy progowe M3 BMW e36 sedan touring RARYTAS (3352549690) - Allegro.pl - Pokazywarka.pl Wersja czarna 140 pln za 2 sztuki, tylko tył, jedna uszkodzona jak na foto Zdjęcia - Pokazywarka.pl Felgi O.Z. Breyton Spec: - 17" x 9,25j przod 5x120 , ET nieznane, 2,5" rant/ 6,5" beben / 0,25" rotor skrecony miedzy rant a beben - 17 x 10,25" tyl 5x120, ET nieznane, 3" rant/ 7" beben / 0,25" rotor skrecony miedzy rant a beben Do felg dodaje ukryte wentyle 8,3mm o wartosci 80 pln Bebny byly wymieniane na niespawane, niepopekane, niepogiete itd. Ciezko trafic 7" bebny do OZ! Zeby felgi weszly do e36 wymagane sa dystanse , jako ze poszerzane byly bebnami i tra o gwint. Na przod bez podkladek pod zwrotnice mysle 15mm wystarczy, z 1 podkladka ok 20mm powinno byc ok, ja mam zalozone podwojne podkladki pod zwrotnice i potrzeba 25mm zeby kolo nie tarlo od wewnatrz, za to na zewnatrz daje to idealny spas z nadkolem. Tyl jesli nie ma negatywu to powinno wejsc bezposrednio na piaste, jesli jest troche wiecej niz 3 stopnie mysle ze 5mm dystansu by wsystarczylo, ale zalecal bym nawet 10mm co by lepiej spasowac. Cena 3999,- bez opon i bez dysnasow Specyfikacja na zdjeciach : dystanse 25mm z przodu opona 205/40 , 15mm dystansu z tylu opona 225/35 Ukryte wentyle do felg skrecanych 8,3mm Cena 80 pln komplet Kontakt Tel. 667 755 505
  11. Witam wszystkich, mam pytanie o pakiecie m technik 2. Ze wzgledu ze trudno juz zdobyc oryginalne zderzaki czy listwy boczne na drzwi (a jak sa to za kosmiczne pieniadze), to tu jest moje pytanie czy ktos z panstwa mial okazcje sie spotkac z calym body kitem z allegro ? bmw e30 m-technik mtech2 mt2 coupe motorsport (3252593750) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.. Chcialbym wiedziec czy to wogole jakos pasuje i jak wyglada montaz tego kitu ?
  12. Yo, problem jest dość śmieszny, bo wczoraj stałem się posiadaczem samochodu BMW E36 i zarejestrowałem się specjalnie by zasięgnąć porady. Otóż w samochodzie jest stłuczony przedni prawy kierunkowskaz i mam już drugi kupiłem za 30zł taki sam pomarańczowy i chcę samemu zabrać się za wymianę, ale kompletnie nie wiem od czego zacząć. Pomógłby mi ktoś? Co i jak zrobić? Bo tak nie mogę wyjechać na miasto, bo mi dowód zabiorą. Pozdrawiam wszystkich.
  13. 25 maja 2013 roku wystartuje IV Edycja Rajdu Kocich Gór na który chcielibyśmy już dziś zaprosić wszystkich miłośników rajdowych zmagań. Wzorem lat ubiegłych impreza odbędzie się w Obornikach Śląskich k/Wrocławia u podnóża malowniczych Kocich Gór. Impreza ma charakter motocyklowego rajdu turystycznego na orientację po wyznaczonej trasie. Na trasie rajdu na uczestników zmagań czekać będą oprócz pięknych widoków i krętych dróg ciekawe próby sprawnościowe. Zwycięzcy rajdu otrzymają atrakcyjne nagrody. Impreza została połączona z obchodami Dni Obornik Śląskich. Na uczestników motocyklowych zmagań w bazie rajdu czekać będzie mnóstwo doskonałej zabawy, m.in. koncerty muzyczne, konkursy z nagrodami, zaplecze gastronomiczne oraz wiele innych ciekawych niespodzianek, o których poinformujemy wkrótce na oficjalnej stronie rajdu. Wszystkich uczestników zapraszamy do skorzystania z dostępnej na miejscu bazy noclegowej i wspólnej zabawy do białego rana. Link do oficjalnej strony rajdu: Rajd Kocich Gór - Stowarzyszenie Wratislavia Bikers
  14. Witam wszystkich forumowiczów a zarazem miłośników marki. mam nadzieję że zostane godnie przyjęty do ,,forum rodziny,, Od pół roku posiadam e39 525TDS z roku 99 w sedanie.
  15. Kolega ma do sprzedania lampe tylną prawą do przedliftowego E46 Touring z białym kierunkiem. Chce za nią 150zł do malej negocjacji plus ewentualne koszta wysyłki. Jego tel 503154474 Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
  16. Chciałbym się coś dowiedzieć o tych silnikach. Jaki byłby najlepszy i bezawaryjny. Podkreślam że motor benzynowy a kierowcą będzie kobieta śmigająca przeważnie po mieście:)
  17. VITKA MAM PROBLEM Z DMUCHAWĄ [E39 525TDS TOURING] KTÓRA SIĘ RAZ WŁĄCZY A OD 3 DNI SIĘ NIE WŁĄCZA ALE PANEL DZIAŁA I WENTYLACJA POSTOJOWA TEŻ DZIAŁA TYLKO NAWIEWU NIE MA SZUKAŁEM NA FORUM I NIC W TYM TEMACIE NIE ZNALAZŁEM ;-[ GDZIE SZUKAĆ PRZYCZYNY?
  18. Witam Mam do sprzedania BMW 525 E60 (rocznik 2005) naprawdę w idealnym stanie, bardzo zadbany i z dość niskim przebiegiem jak na ten rocznik 146 tys km. Skrzynia biegów manualna 6-biegowa. Samochód nie wymaga najmniejszego wkładu finansowego, ponieważ szykowałem go dla siebie (wymienione zostało na nowe przednie zawieszenie, tarcze hamulcowe i klocki). Pod względem wizualnym jak i technicznym nie ma nic do zarzucenia (skórzana tapicerka bardzo zadbana). Cena: 44 900zł, myślę że nie wygórowana jak na to auto. Niestety jestem zmuszony go sprzedać, ale naprawdę POLECAM! Więcej informacji pod nr tel: 507 535 323 i zdjęcia na stronie: Oferta - BMW 525 - Witam! Mam do sprzedania BMW 525 E60 w IDEALNYM STANIE (brak jakichkolwiek zarysowań, wnętrze bardzo zadbane, czyste, skórzana ta [ATTACH=CONFIG]24778[/ATTACH]
  19. Tj. w temacie kupię osłony świateł lewą i prawą do e34, muszą być od TDS'a. Nie mogą być połamane. RealOEM.com BMW E34 525tds Single components for headlight - numer 17 Piszcie jak co na pw. Pozdro.
  20. Mufinek7er

    Witam .

    Witam wszystkich, pochodze z Wrocławia i nazywam się Hubert. Wczęsniej miałem E32 750i, E31 840i, E34 540iA, E23 735i L7 ( Rzadka sztuka , ale się rozbiła), Obecnie mam E34 525 TDS, I driftowóz E36 coupe i E38 750i którą kocham najbardziej <3 bmw_0 Pozdrawiam fanów
  21. [TABLE] [TR] [TD=colspan: 2] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][/TD] [/TR] [/TABLE]
  22. Witam wszystkich bywalców tego forum. Od pewnego czasu jestem posiadaczem BMW 525 tds E34 z silnikiem M5 D25. Jest to moja 3- Beemka, ale pierwsza z silnikiem Diesla. Mam z Nią trochę kłopotów i dlatego z chęcią skorzystam z cennych rad bardziej doświadczonych posiadaczy podobnych aut. Za wszystkie rady z góry dziękuję.
  23. Mam problem z odpaleniem BMW 525 tds E 34. Autko paliło od dotknięcia, po zaparkowaniu i wyłączeniu zapłonu, stało kilka dni. W tej chwili nie chce odpalić, po grzaniu świec(świece wymieniane w tym roku), na Packu, po resetowaniu kompa. Wyjmowałem akumlator do ładowania - czy z tego powodu może wynikać ten problem. Proszę o radę.
  24. Witam wszystkich. Mam problem z swoją Bmw może przejde do konkretów. 1.Kiedy daje bieg wsteczny drzwi się zamykają tzn centralny zamek ("nie zawsze ale czesto") 2.Kiedy drzwi są zamkniete świecą się tylne światła wsteczne, jak zamkne na pitolta to dzieje sie to samo ("tez nie zawsze ale czesto to chyba powiązane") 3.Zdarza się że jadąc dodaje gazu a silik nie reaguje dopiero po ponownym odpaleniu wsztystko wraca do normy. Może ktoś miał podobny cyrk lub wie co to może być ? Dodam że to BMW e34 525 silnik 2.5 diesel. Z góry dziękuje za pomoc.
  25. Jest to post z prosba o ocene fotek z ogloszenia, a nie nadzieja, ze ktos bedzie w poblizu zeby rzucic okiem na quto Wszystko wskazuje na to, ze w tym tygodniu zielona bedzie miala nowego wlasciciela, wiec juz wieksze kroki podejmuje w poszukiwaniu jakiegos tanszego transportu. Ten zwrocil moja uwage. Po pierwsze ma mega wiesniacko pomalowany przod na srebrno :bag: , srodek ma paskudny kolor - niebieki nie nalezy do moich ulubionych, ale takie reczy sa wymienne. Za to blacha dobra (z tego co koles mowil, to sa dwa male miejsca za tylnymi kolami r mala korozja, jest to powierzchowne, podloga zdrowa, progi zdrowe, wiec tutaj juz duzy plus.. Zreszta, jest to diler, nie ma powodow zeby mnie ciagnac 300km zeby samochod sprzedac, jednak taki pracownik ma mniejsze cisnienie na sprzedaz niz prywatna osoba..). Silnik docelowy ten ktory raczej bedzie sluzyl, no i jest fabryczny. Nie ma zadnych udziwniene typu sportowe tlumiki, obnizona zawiecha itd. Ja wam sie widzi jako baza? Cena do oddania: 900 Eurasow.. BMW 525i Touring HU/AU 01/2014 als Kombi in Berlin Rozmawialem juz z kilkoma osobami z e34 na sprzedaz w polsce, i wiekszosc ma dosc duze bolaczki jesli chodzi o blache. Jeden ktory naprawde sie ladnie prezentowal na ogloszneiu, ma dziury w progach, wiec mysle ze mozna rozgladac sie u niemczarni..