Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Suchy0791

Mam problem z czarną chmurą. Mniej więcej od 2 do 3 tys obrotów przy gwałtownym przyspieszaniu albo przy większym obciążeniu np. wychodzeniu z zakrętu jest za mną czarno i jak by lekko ją dławiło. Przy wyższych obrotach tak pow 3 tys obr. jakby problem znikał.

Możliwe ze to przepływomierz?? Czy raczej coś innego??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarny.

Mi się wydaje ze dostaje zbyt dużą dawkę paliwa lub zbyt mała dawkę powietrza. Paliwo nie jest całkowicie spalane i powstaje czarna chmura.

Ale nie wiem co może być tego przyczyną.

przyczyna : moze ich byc wiele np nieszczelne przewody powietrza http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2108&hg=11&fg=40 ,lejące wtryski,turbo jaki przelot auta?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zgadzam sie z Kevinem, turbo sie konczy najprawdopodobniej. Sprawdz czy gdzies Ci olej nie leci.

Od Najgorszego zaczynacie wes zrob diagnoze na kompie moze ktorys wtrys leje albo jakis cujnik sie skonczyl to wtedy dowiesz co jest nie tak !!! A Spalanie wzroslo ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby sie konczylo turbo to by dymilo na bialo , czarny kolor spalin jest oznakiem zajechanych wtryskow

ja moge przeciagnac auto od wolnych obrotow po sama odcinke i zadnego dymka nikt u mnie nie zobaczy najmniejszego czy bialego czy granatowego czy czarnego zero nic tak jezdzi zdrowe M47TUb20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby sie konczylo turbo to by dymilo na bialo , czarny kolor spalin jest oznakiem zajechanych wtryskow

ja moge przeciagnac auto od wolnych obrotow po sama odcinke i zadnego dymka nikt u mnie nie zobaczy najmniejszego czy bialego czy granatowego czy czarnego zero nic tak jezdzi zdrowe M47TUb20

zostaje zrobienie proby przelewowej i wtedy wyjdzie czy wtryski siedza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy e46 w "dyzlu" posiada cos takiego jak filtr czasteczek stalych jezeli tak to moze on sie regenerowac(oczyszcac)i wtedy auto bedzie przy jakis obrotach kopcic wlasnie na czarno po przejechaniu kilkudziesieciu kilometrow kopcenie powinno ustac jezeli twoje auto tego nie posiada stawiam na wtryski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij temat od podpięcia do kompa, ewent, sprawdzić szczelność układu dolotowego czy nie ucieka gdzieś ciśnienie na boki zamiast ciśnąć do garów, co do czujników to nie ma co świrować bo komp pokaże, i pokaże Ci też doładowanie które można porównać ze wzorcowym wykresem i będziesz wiedział czy turbina daje rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

kwestia czy ten Twoj spadek mocy nie jest autosugestią.... zalezy jaka churka i przy jak mocnym dodaniu gazu, bo jak dasz w palnik dieselowi to zawsze cos tam ci z tylu pojdzie... przynamniej my z 330D po chipach tak mamy :D a auta zdrowe.... jeszcze gdzies czytalem ze moze kopcic przez brudny egr i brudna odme... chociaz ja ostatnio odme wymienilem i odnosnie kopcenie niewiele sie zmienilo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego wymieniałeś odmę? To podstawowa sprawa, wymieniasz ją co drugę wymianę oleju. U mnie akurat wymiana odmy pomogła, auto zdecydowanie mniej puszcza dymu. Auto ma jakiegoś virusa? Byc może trzeba skorygowac dawkę paliwa podawaną do wtryskiwaczy. Jesteś z Oławy, to z Tobą rozmawiałem kiedyś pod Kwadraciakiem? Jako forumowicz Maxbimmera masz pierwszą diagnostykę u Krzyśka Majewskiego za free więc podjedź do niego, podetnie kompa i sprawdzi o co kaman.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Panowie po pierwsze , kolega widzę ma poliftówkę , a tam w odmie jest tylko separator oleju , nie ma żadnych filterków jak w m47 , kiedyś z ciekawości jak nabyłem swoją Qpeje wymieniałem i powiem szczerze że szkoda było 170zł była czysta i to w dodatku z datą praodukcji mojego auta , po draugie , jak jezdzimy sporo po mieście , jak wdepniemy w podłogę jest tzw (odkurz) sadza z katów się wypala, ja mam wszystko zdowe, a też podkapcam , ale auto po modach i to jest jak najbardziej normalne , każdy D kopci nawet nówki i niech mi nikt nie mówi , że nie (-:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie po pierwsze , kolega widzę ma poliftówkę , a tam w odmie jest tylko separator oleju , nie ma żadnych filterków jak w m47 , kiedyś z ciekawości jak nabyłem swoją Qpeje wymieniałem i powiem szczerze że szkoda było 170zł była czysta i to w dodatku z datą praodukcji mojego auta , po draugie , jak jezdzimy sporo po mieście , jak wdepniemy w podłogę jest tzw (odkurz) sadza z katów się wypala, ja mam wszystko zdowe, a też podkapcam , ale auto po modach i to jest jak najbardziej normalne , każdy D kopci nawet nówki i niech mi nikt nie mówi , że nie (-:

tu masz racje kazde kopci nie ma reguly ja mam rowno namodzone wirusem i nie kopce tak jak nowe szkody forty itp :) umnie tym pojawia sie w tedy kiedy juz naprawde grubo cisne albo zredokuje na mniejszy bieg a tak to nie widac ze to disel :) a co do twego kopcenia sprawdz turbo i przewiewnosc katow :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...