lukas p

Zbiezność po wymianie wahaczy czy nie.

Rekomendowane odpowiedzi

Wymieniłem wczoraj w swojej E46 wahacze przednie i tuleje wahaczy i nie wiem czy ustawiać zbieżnośc czy jednak nie.

Sprawa wygada tak że ani swożnie ani tuleje wahaczy nie ustawia sie w innym miejscu,drazków tez nie ruszałem.

Wykonałem jazde próbna i wszysto git ani nie sciąga ani nic!

Co o tym mysłicie ustawiac czy nie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec

Jesli nic nie ruszałes z układem kierowniczym to raczej nie ma takiej potrzeby :) chyba ze były jakies mega trudnosci przy demontażu wahaczy (podgrzewanie palnikiem , wybijanie młotem itd itp) to wtedy warto się przejechać dla świętego spokoju i sprawdzić 80zł to nie majątek a jeździ się wtedy spokojniej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm...ja z kolei słyszałem opinie, że nawet po wymianie kół z letnich na zimowe zbieżność powinno się ustawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie, duzo to tez nie kosztuje wiec lepiej nie zalowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też niedawno wymieniłem wachacze i Mechanik mówił że nie trzeba zbierznosci robic , tak samo zrobiłem jazde próbną i było i jest nadal wporządku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i pojechałem sprawdzic czy sie nic nie przestawiło no i bardzo dobrze ze pojechałem bo lekko sie przestawiło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec
No i pojechałem sprawdzic czy sie nic nie przestawiło no i bardzo dobrze ze pojechałem bo lekko sie przestawiło.

Tzn ile sie przestawiło , masz jakis wydruk czy poprostu "fachura" poudawał że coś ustawia ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawa strona 40 mitut a lewa ponad jeden stopien widziałem na własne oczy a ustawiał znajomy wiec nie naciagał mnie tylko robił jak należy.

Dzieki wszystkim za rady!Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze po ingerencji w zawieche zwłaszcza przednią warto sprawdzić zbierznosc.

Nie odrazu pakować się na ustawianie zbierzności.

Wystarczy wjechać na stacje diagnostyczną na płytę do kontroli zbierzności(10zł-czasem za darmola).Jeśli ok to ok.A jeśli nie jest ok to wjeżdżamy na stanowisko ustawiania geometrii i 80-100zł i robimy.

Ja nie zawsze ustawiam zbierznosc ale zawsze ją sprawdzam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i pojechałem sprawdzic czy sie nic nie przestawiło no i bardzo dobrze ze pojechałem bo lekko sie przestawiło.

A sprawdzałeś wcześniej czy było ok? Może sie nie przestawiło tylko od dawien dawna było źle. W każdym razie dobrze że masz już ok., zobacz czy teraz Ci w żadną stronę nie ściąga i dobrze się prowadzi, bo ja miałem z audi A6 takie hopki, że przed ustawieniem się dobrze prowadziła, a po ustawieniu gorzej. W 3 różnych warsztatach "fachowcy" ustawiali i nikt nie potrafił tego zrobić dobrze, każdy miał laserowy sprzęt i brał 120-140zł i ****. Dodam tylko że to quattro i musieli wszystkie 4 koła ustawiać.

  • Lubię 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat czeka mnie teraz wymiana przednich wahaczy z tulejami w mojej E46 i tak się zastanawiam czy robić zbieżność czy geometrię. A skoro robić, to gdzie we Wrocławiu robią dobrze i nie kasują jak za zboże?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez XAYAN
      Witam,
      Jak w tytule: bawara mi rzęcholi tak głośno przy jeździe na biegu bez gazu, że ludzie się obracaja.. Strasznie irytujaca sprawa. Dzwiek wydobywa sie z okolic przodu samochodu. Jest to taki metaliczny dzwiek jakby blacha się obijała o coś. Nie mam pojęcia o co chodzi. Co to może być?? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam 
    • Przez Otulonynocabmwe36
      Witam mam pytanko do kolegów między innymi moj brat  zakupił BMW  E46 2.0D  136km  ale auto posiada  jeden malutki malusienki problemik (Konczy się turbo seryjne 2.0d).I mam do kolegów  zapytanko ponieważ nie znam się na tym ale posiadam  poprzednie w bardzo dobrej kondycji turbo z Bmw e39 3.0d 184km  . Turbosprężarka jest z firmy GARRETT   M53 jakoś tak ale zmierzając do pytania  między innymi pytanie to takie.Czy da rade  włożyć to turbo bez żadnych komplikacji które  mam z 3.0D do 2.0D ? 
      PROSZĘ TYLKO  O ODPOWIEDZI KTÓRE NIE BEDA PONIŻAJACE BO SIĘ NIE ZNAM 
      Proszę o szybka opinię oraz jakie mogą byc widoczne efekty które zadziałają  miedzy innymi na mocy lub przyspieszeniu.Pozdrawiam serdecznie wszystkie pany i panewki 😊
    • Przez Drazik
      Mój pierwszy post, więc Dzień dobry :)
      Dzisiaj po dłuższej jeździe ze stałą prędkością - około 120 (autostrada do Katowic), na miejscu całkowicie zabrakło mocy. Wygląda jakby nie działała turbina, auto na biegach 1, 2, 3 wkreca się do końca, ale 4,5,6 bez szans.  Nic nie dymi, nie kopci, po prostu brak mocy. W drodze powrotnej na autostradzie ciężko było przekroczyć 130, a na tempomacie na 6 przy 120 nie dawał rady utrzymać prędkości pod górę.
       
      Na innych forach wyczytałem, że to najprawdopodobniej przeplywomierz padł.  Robiłem test na 4 i 5 gaz w podłogę.  Ekonomizer nie pokazał więcej niż 14-15l.
       
      Jutro planuje odłączyć przeplywomierz i sprawdzić czy się poprawi i lepiej będzie się wkrecał.  
       
      Ewentualnie co jeszcze mogę sprawdzić własnymi siłami?
       
      Gdzie najlepiej polecacie podjechać na podłączenie pod komputer, żeby sprawdzić podczas jazdy wskazania?
    • Przez Asot
      Witajcie. Posiadam poliftową e46 z fabrycznymi lampami z xenonem.
      Rok temu wymieniałem odbłyśniki (jest to komplet, czyli stelaż z soczewką,
      metalowym odbłyśnikiem i mechanizmem z klapką, dzięki któremu mamy tzw. BiXenon.
      Problem w tym, że prawdopodobnie nie podłączyłem odpowiednich kabelków 
      i ta klapka się nie uruchamia. Panowie jak to ogarnąć? Czy tam aby nie potrzeba podłączyć 
      jakichś kabelków? Jak to ogarnąć, coś, ktoś?
    • Przez yapis
      Witam, od jakiegoś czasu mam problem z ładowaniem baterii w  kluczyku.
       
      Co 3-4 miesiące muszę wymieniać baterie w kluczyku, gdyż nie ładuje się ona podczas jazdy i kluczyk przestaje reagować na dotyk.
       
      Widać ewidentnie, że bateria się rozładowuje, bo nie zawsze udało się otworzyć drzwi z kluczyka i nasilało się to, aż w końcu całkowicie przestał reagować.
       
      Po wymianie baterii kluczyk zaczyna działać bezproblemowo i wszystko działa jak należy. Mija jakiś czas i bateria traci moc i problem powraca.
       
      Wygląda jakby moduł w kluczyku odpowiedzialny za przetworzenie i ładowanie akumulatora nie działał.
       
      Czy ktoś miał ten problem?
       
      Jak to naprawić?
       
      Będę wdzięczny za pomoc.
       
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.