Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

witam od kilku dni rozladowuje mi sie akum. sprawdziłem czy nie jest padniety i jest ok, ale po podlaczeniu do instalacji po kilkunaastu godzinach pada ,sprawdziłem wszystkie obwody zabezpieczone bezpiecznikami i nie znalazłem zawrcia nie wiem jak sprawdzic reszte instalacji nie zabezpieczonej bezp. tzn. alternator.rozrusznik itp. z góry dziekuje za wskazówki.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
od kilku dni rozladowuje mi sie akum. sprawdziłem czy nie jest padniety i jest ok, ale po podlaczeniu do instalacji po kilkunaastu godzinach pada ,

Jak sprawdziłeś czy nie jest padnięty ?

A może po prostu zwarły się cele i sam się rozładowuje , podmień inny aku z drugiego auta zostaw na noc i będzie wiedział :)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc później...

Witam, chcę pomóc bo miałem identyczny problem w mojej E39. Szukałem pomocy u różnych elektryków, chcieli mi rozbierać auto i szukać zwarcia, aż trafiłem do FACHOWCA. Zgasił silnik, zamknął auto i zaczął słuchać. Poszedł do garażu przyniósł jakiś czujnik ,wszedł do auta od strony pasażera nawet nie zauważyłem jak wymienił mi ten czujnik i jeżdżę do dzisiaj. Teraz już wiem że ten czujnik to "jeż" i włączał mi na postoju jakiś wentylator, który już pracował aż do wyczerpania akumulatora.

Pozdrawiam.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się pod temat. Jak wsiadam do samochodziku, to słyszę cichutki szum (brzęczenie) w okolicach panelu klimatronika. Nie mam problemów z odpalaniem nawet jak buńka stoi przez weekend, ale zastanawiam się, czy zimą nie zaczną się problemy, bo być może coś mi tam działa, co działać nie powinno i na mrozie zajedzie mi AQ...

Pomysł ktoś ma jakiś?

PS. niko112 - gratulację w namierzeniu FACHOWCA. Szkoda, że nie wszędzie mamy mistrzów, za to każdy z rzemieślników i praktykantów za takich się podaje...

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brzęczy klimatronic? Wymień "jeża" inaczej opornice dmuchawy. takie coś http://allegro.pl/opornica-rezystor-dmuchawy-bmw-e46-e39-x5-jez-i1283555027.html i i nowe kup nie uzywane, bo BMW samo sie przyznało ze oryginalne oporniki sa wadliwe.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, chcę pomóc bo miałem identyczny problem w mojej E39. Szukałem pomocy u różnych elektryków, chcieli mi rozbierać auto i szukać zwarcia, aż trafiłem do FACHOWCA. Zgasił silnik, zamknął auto i zaczął słuchać. Poszedł do garażu przyniósł jakiś czujnik ,wszedł do auta od strony pasażera nawet nie zauważyłem jak wymienił mi ten czujnik i jeżdżę do dzisiaj. Teraz już wiem że ten czujnik to "jeż" i włączał mi na postoju jakiś wentylator, który już pracował aż do wyczerpania akumulatora.

Pozdrawiam.

Takie cuda potrafi w Gorzowie tylko "Roman" z piaskow ??

Co do usterki to u brata bylo podbnie w E39 po jednej nocy mial pusty akumulator okazalo sie ze nawigacja miala jakies zwarcie...

Jesli to nie "jez" to wyciagaj pokolei bezpieczniki i sprawdzaj kiedy niepobiera auto pradu.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.



  • Podobna zawartość

    • Przez rudolf520
      Witam
      Od dłuższego czasu mam pewien problem. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce zapalają się światła stopu, nie działa radio oraz klakson. Wymieniony został moduł komfortu, akumulator i dalej nic. Czy miał ktoś do czynienia z takim czymś? Czy problem moze być w stacyjce?
       
    • Przez fizol2019
      To mój pierwszy post, witam wszystkich na forum
      Niedawno kupiłem e39 z silnikiem 3.0d, moc 193km.
      Wszystko działa jak nalezy, zalany olej 5w30 valvoline. silnik ma moc i jest radość z jazdy.
      auto zawsze odpala, ale silnik musi zrobić 2 do 4 obrotów zanim odpali. Tak samo na rozgrzanym.
      przebieg to 290 000km.
      zdaję sobie sprawę że niedługo czas na drogie naprawy typu wtryski itd, jestem przygotowany na takie wydatki.
      Ciekawi mnie co może być przyczyną takiego ciężkiego rozruchu nawet na rozgrzanym silniku.
      Złe ciśnienie na listwie CR?
      Zużyte wtryski?
      Słabo działająca pompa progowa?
      Słaba kompresja?
       
      Akumulator nowy, pompa w baku nowa, filtr paliwa nowy, auto nie dymi, ma moc, rozrusznik kręci całkiem żwawo.
      Co sprawdzić żeby dokładniej zdiagnozować przyczynę?
       
      W silniku 0 błędów, sprawdzane KTSem.
       
      Może mogę sprawdzić w wartościach rzeczywistych czy ciśnienia są okej, ale nie znam wartości normalnych dla zdrowego silnika
       
      z góry dziękuję
    • Przez Piuro555
      Witam planuje remont generalny M52b28 z 6.98r. Szukam dobrego mechanika który zrobi to jak należy. Chcę odrestaurować swoje BMW e39 528i 98r. Do tego odrazu chce zrobić remont skrzyni biegów b5 manual i całego układu napędowego wał, dyfer. Chcę żeby auto posłużło mi kolejne 20lat. Szukam mechanika w okolicach Złotów i Piły woj. Wielkopolskie ale jeśli znacie naprawdę dobrego fachowca gdzieś dalej to też piszcie napewno wezmę to pod uwagę. Z góry dziękuję za wszystkie informacje.
    • Przez pero1324
      Cześć 
      Silnik M57B30 193km 2002r. 


      Po podłączeniu do Inpy takie błędy:

      13573 Gluehanlage
      1028 Abgasrueckfuehr - Regelung 
      7728 Ladedruck-Regelung oder Lededrucksteller 

      Odczuwalne jest brak mocy, dopiero tak gdzieś przy 3000 wbija w fotel. 
      Z rana potrafi falować, po rozgrzaniu silnika już nie. 
      Proszę o pomoc jeśli coś jeszcze trzeba to podrzucę
      Mam też screen z analog 4 
      https://zapodaj.net/4f6fedf8aa0e3.jpg.html
    • Przez todome
      Sprzedam zestaw do BMW E39, - koła R17 RH, rozstaw 5x112, 8Jx17H2, ET^0, opony 235/45 Kumho, - na jeden sezon, dystansy RH 50 mm, z 5x112 na 5x120, wszystkie śruby w komplecie. 
      Odbiór we Wrocławiu. Cena 700 zł.
       










  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...