Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś kuma o co biega? Problem jest tego typu iż zwariowała mi elektryka, objawy to:

-nie mogę odpalić radia

-wyświetlacz na kompie gaśnie

-kierunkowskaz po wyłączeniu miga jeszcze przez jakiś czas

-po zgaszeniu silnika świeci się światło stopu, ale po jakimś czasie gaśnie

-nie ma świateł wstecznych

-przy włączonym kierunkowskazie nie słychać przerywacza, a jeśli włączę światła postojowe wtedy się odzywa.

Podpiąłem auto pod kompa wyświetlił się kod 136 zwarcie w jakiejś listwie zasilającej. Nie jeździłem w tym dniu po żadnych kałużach, auto stało nie jeżdżone choć powietrze w tym dniu było bardzo wilgotne. Próbowałem namierzyć tą listwę ale nie udało mi się jej zlokalizować.

Wjechałem do kumpla do ogrzewanego garażu i po dwóch godzinach wszystko wróciło do normy. Na razie jest wszystko ok ale może mi się to powtórzyć więc proszę o pomoc

Dziękuję i pozdrawiam

pancho

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.



  • Podobna zawartość

    • Przez dunaj2
      INSTRUKCJE DO AUT
      SPIS
      HASŁO DO PLIKÓW: dunaj2
       
      INSTRUKCJE DO AUT UPLOADED
      INSTRUKCJE DO AUT RAPIDU
      INSTRUKCJE DO AUT CATSHARE
       
      SAM NAPRAWIAM DO AUT
       
      HASŁO DO PLIKÓW: dunaj2
       
      SAM NAPRAWIAM DO AUT UPLOADED
      SAM NAPRAWIAM DO AUT RAPIDU
      SAM NAPRAWIAM DO AUT CATSHARE
       
      DODATKI DO AUT
       
      HASŁO DO PLIKÓW: dunaj2
       
      DODATKI DO AUT UPLOADED
      DODATKI DO AUT RAPIDU
      DODATKI DO AUT CATSHARE
       
    • Przez carek1995carek
      Cześć, 
      Na co zwrócić uwagę przy kupnie e60, 4.8l 2009r. Skrzynia automat-lopatki. Auto po zmianie oleju w skrzyni. Do popraw lakierniczo blacharskich. Cena dość atrakcyjna. Na polskich blachach. 
    • Przez Gekon
      Witam, w bmw e30 musze zmienic maglownice taka z e36, oraz dyferencjal. O ile wymiana dyfra, jesli sroby nie zapiekly jest do zrobienia, to wymiana maglownicy przerasta mnie calkowicie...
      Szukam jakiegos garazowego zapalenca z okolicy, ktory z pasji i w zamian za nie wygorowane:lol: korzysci finansowe, oraz dobry alkohol:drunk:
      pomoze w wymianie... udostepniam kanal i narzedzia.
      Czekam z nadzieja na odpowiedzi, bo dobro powraca <bmw_1>
    • Przez Adaśko
      Siemanko wszystkim , przychodzę z małym pytaniem ?, jestem w posiadaniu bawareczki e60 i chciałem ja delikatnie poszerzyć . Felgi założone 17 i teraz mam pytanie takie , jakie kupić dystanse i czy na tył i przód czy tylko na tył . Wstępnie oglądałem na Allegro za 200 ziko 4 sztuki czy warto takie kupować czy lepiej zainwestować więcej . Pozdrawiam 
    • Przez Otulonynocabmwe36
      Witam panów.
      Jestem nowy na grupce zmusiło mnie jedno pytanko do kolegów otóż posiadam seryjne w e36 coupe z niezawodnym serduchem 1.8is hehhe . Ale nie odnośnie tego silnika mianowicie chciałbym sie odnieść w temacie tzw. STROKER czyli jak to koledzy wiedzą co niektorzy podnoszeniu pojemności.Chodź otóż moim zdaniem jakze problemem jest wybór silnika ponieważ chcialbym ruszyć z projektem m50b25 2x vanos otóż niekorzy doradzają mi robić to mianowicie nie na m50 tylko na m52 i już sam nie wiem wiadomo jak to niektórzy dresiarze chcących przyszpanic swoim m50 przy karynach nie raz dawali w pi*** zreszta nie tylko na m50 bo i także na m52 również ? ale mianowicie chodzi mi o to jaki byście serduszko najlepiej polecili bo mam dość sluchania mechaników oraz znawców i co to oni nie potrafią a może doświadczeniem nie błyszcze ale tez jestem młodszym i głupim jak 
      co niektórzy powiedzą ?? Ale od małego  z tatsukiem grzebalem a od pasji zaczęło się jak ojczylko nabył e34 z silnikiem M50B25 także żeliwny blok robił swoje i nie chodzi mi o obelgi innych oraz opinie porpostu też życie skopalo ale pasja do laleczek została dalej także tak juz zostanie . Chciałbym tez się dowiedzieć czy podane części które dobralem nadadzą się do stroket między innymi :
      -Blok silnika z M52B28
      -Wał korbowy z M54B30
      -Tłoki z (V8 e39 535i) 
      -Głowica M50 na vanosie
      -Wałki (ssące) M54B30
      Oraz planowałem złożenie tego na pamewkach (KING) ?
      Także proszę o podpowiedź bo mam odłożone jakies cebuliony i pomału chce się zabierac do tego i po zakończeniu włożyć to zamiast 1.8is . Prosze  tylko o to aby nikt nie oczerniał ani nie tylko  poradził jak i doradził  coś od siebie  na ten temat i napisal jak najlepiej postępował bo zmienić główce w  swojej  e39 (523i) która sprzedałem  sasiadowi i do tej pory śmiga i jest zadowolony . Naprawdę proszę o szczere opisy jak i również opisanie jakie części zmienić od tych co wymieniłem i co mam zrobić aby wszytko chodziło na tiptop.Z góry dziękuję i naprawdę bez poninaznia kazdy byl tski sam przypominam także  miłego dnia Pany i Panewki ??
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...