Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mordulec

Nowy rok , nowa edycja konkursu ..... wybieramy fotkę BMW stycznia 2011 bmw_beer

- 1 rok aktywnej obecności na forum

- minimum 100 postów (bez działu powitań i offtopika)

- minimum 1 obecność na spocie (ale taka bez ściemy ... np. ktoś sobie przyjechał posiedział w aucie z nikim nie rozmawiał ... i twierdzi że był na spocie)

- start w konkursie osób które mieszkają na stałe poza granicami kraju będzie rozpatrywany indywidualnie (oczywiście 1-rok obecności i 100 postów będzie wstępem do rozmowy)

Z racji tego , że w styczniu prowadziliśmy dyskusję na temat przebiegu konkursu i zasad .... osoby które zarejestrowały się na forum w styczniu 2011 i spełnią pozostałe warunki mogą wystawić swoje auto do konkursu na BMW grudnia 2011 czyli relatywnie zamiast pełnego roku będzie wymagane 11 miesięcy.

Osoby które spełniają w/w kryteria :

-przesyłają do nas 1 (słownie JEDNO) zdjęcie dobrej jakości w formacie minimum 1280x1024

-po zakończeniu przyjmowania zdjęć rozpoczynamy ankietę w której forumowicze glosują

-ogłoszenie zwycięzcy danego miesiąca odbywa się po ankiecie

-zwycięskie BMW trafia na stronę główną

Proszę przesyłać zdjęcia na mojego maila => mord@go2.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec

Na chwilę obecną nie mam żadnego zgłoszenia do konkursu .... nikt nie ma ochoty wystawić swojego auta ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja chciałbym wystawić ale niemam jeszcze wystarczającego starzu :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czechu co się czaisz - ślij fotkę :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego ja :D ja aktualnie nie mam nawet czego wyslac, nie wysle fotki Beemki w soli i blocie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marcin jak nie będzie żadnego zgłoszenia w tym miesiącu to po prostu wrzuc jakieś zdjęcie grupowe z dowolnego zimowego zlotu. Albo jakąś składankę zdjęc np. z Mikołajek na Rakietowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sebas, nie bądź prosiak, zagłosuj na mój "dom spokojnej starości".

Miałem ją nazwać "pogodna jesień" ale jakiś krety nazwał tak OFE. konkurs tylko dla Bawarek??? nie chcecie kawałka porządnej japońskiej padliny :P ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sebas, nie bądź prosiak, zagłosuj na mój "dom spokojnej starości".

Miałem ją nazwać "pogodna jesień" ale jakiś krety nazwał tak OFE. konkurs tylko dla Bawarek??? nie chcecie kawałka porządnej japońskiej padliny :P ????

Stary nie wiem co Ty palisz ale chyba straciłeś kontakt z bazą. To forum BMW, nie Toyoty ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marcin jak nie będzie żadnego zgłoszenia w tym miesiącu to po prostu wrzuc jakieś zdjęcie grupowe z dowolnego zimowego zlotu. Albo jakąś składankę zdjęc np. z Mikołajek na Rakietowej.

Albo tak, albo wziac pierwsze dwa miejsca z lutego, i jedna bunia pojdzie na styczen i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Albo tak, albo wziac pierwsze dwa miejsca z lutego, i jedna bunia pojdzie na styczen i tyle.

jesli nic sie nie pojawi to jestem za

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jesli nic sie nie pojawi to jestem za

Sliwa sie pojawil :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ty woz nic nie wysylasz, masz troche tych Beemek ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczekam na wiosne, kilka modow dojdzie do czarnej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec

To co nikt więcej się nie zgłasza ?

przeszło 30 osób poparło ideę konkursu a zgłasza się tylko jedna osoba ?

To może odpuśćmy sobie ten konkurs ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście też bym się zgłosił ale brakuje mi kilku miesięcy do spełnienia warunków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi sie wydaje, ze to jest troche podyktowane przez sroga zime, wiosna na pewno bedzie wiecej chetnych. Sam wiem, jak jest z moja Beta, aktualnie z braku laku po prostu nie zglosze sie, bo nie mam z czym. Poza tym, pewnie niejeden ma jakies mody w planach i dlatego odklada udzial w czasie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do konca miesiaca jeszcze troche wiec moze cos sie znajdzie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo wysle jakies foto swojej !!! :D

przyslijcie foty z tametgo sezonu, walka musi byc ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec

Wrzesień , październik , listopad przeżywaliśmy oblężenie jeśli chodzi o ilość zgłoszeń .... a teraz cisza

Wrzucajcie fotki z zeszłego sezonu , wiadomo że teraz nikt raczej fotek robił nie będzie na zimówkach i przy takiej aurze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli co, mozemy wrzucic z zeszlego sezonu? :) Tazunio, dawaj :)

Edytowane przez woz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wrzucajcie, będą fajne tapetki i wygaszacze. Co avatar to fajniejsza fura, wygląda jakby większość nie chciała się pochwalić, tylko bała przegrać, a to przecież nie o to chodzi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

woz to był blef :D (taki pokerowy) :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co jest nikt nie chce zeby jego auto bylo na kalendarzu wrzucac jakies foty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.