Gość Mordulec

Potrzebuję na przymiarkę seryjnego alusa 14' z E30

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mordulec

Jak w temacie , jakby ktoś miał luzem takie kółko to chętnie bym pożyczył na przymierzenie ... muszę znaleźć jakieś felgi na lato do BMWCorsy i tak w sumie pomyślałem , że mogę założyć te słoneczka z E30tki ET raczej powinno być zbliżone :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mogę pożyczyć swoje BBSy ;) wpadaj kiedy chcesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec

No i sprawa się trochę rypła bo jest inna średnica piasty ... dzięki Tazunio za helpa ale ta fela bez pierścieni nie podejdzie a do tego ET też się różnią bo seryjna E30tka miała ET35 a BMWCorsa ma ET45 ... heh no to trzeba chyba szukać oryginała na lato ale w opelkowskiej wersji :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



  • Podobna zawartość

    • Przez Adrian_E30
      Witam
       W związku z tym ze obróciła mi się panewka i przytarł się wałek rozrządu w moim m20b25 przymierzam się do kupna drugiej głowicy lub zregeneruje swoją o ile się da cos z niej jeszcze zrobic.
      Wiadomo ze jezeli by się dało to lepiej zregenerowac i miec ,,nówkę'' ale jezeli koszta będą zbyt duze to wole kupic drugą w dobrym stanie.
      Teraz pytania: 
      1. Posiada ktoś z forum taką głowice na sprzedaż ?
      2. Jakie są koszta regeneracji takiej głowicy i czy ewentualnie znacie firmy które się tym zajmują i są godne polecenia ?
      3. Na pewno nie jeden z was robił kapitalny remont w m20b25, wiec jezeli ktos by mógł doradzic na co zwrócić uwage przy takim remoncie , jakich producentów wkładać części (panewki, pierscienie itp.) to był bym bardzo wdzięczny,  Już wgłębiałem się trochę w temat i przeglądałem różne fora, ale wiadomo ze kazda dobra rada będzie dla mnie pomocna.
       
      Z góry wielkie dzięki.
       
       
       
    • Przez Adrian_E30
      Witam, posiadam E30 w której siedzi motor m20b25 a skrzynia jest z b20, aktualny dyferek to S3.91 , ale jest zdecydowanie za krótki ponieważ mam odcinkę przy 180km/h i podwyzszone obroty na kazdym biegu.  Kilka pytań:
      1. Jakie jest oryginalnie przełożenie w 325 m20b25 ? (wydaje mi się ze właśnie 3.91) ?
      2. Może ktoś ma taką kombinacje jak ja lub po prostu wie jaki dyfer będzię optymalny do tej skrzyni ? (chce zeby V-max był około 220km/h , ale zeby tez się dobrze odpychała - silnik jest w remoncie wiec podejrzewam ze po dotarciu rozwinie taką prędkość )
      3. Jak wspomniałem wyzej silnik jest na zewnątrz więc moze po prostu zmienić skrzynie na tą z m20b25 ?
       
      Za wszystkie dobre podpowiedzi i informacje z góry bardzo dziękuje.  
    • Przez bedi
      Cześć, potrzebuję kupić lewą listwę dachową do e30 szeroka lampa chrom a do tego śrubkę kopułki do silnika m40. Kupiłem auto z pękniętą kopułką i nie było już nawet śladu po śrubie... 
    • Przez Adrian_E30
      Siema, co zastosować zamiast tej harmonijki (,,złącze elastyczne'') ?  Problem jest w tym ze miedzy rurami jest raptem 2mm a takie złącza z siatki są w kształcie beczułki i sie tam nie zmieści , a jak wspawam kawałem rury to zapewne bedzie problem ze skręceniem tego do kolektora.  Miał ktoś z was kiedys taki problem ? 

    • Przez Makaveli
      Witam, potrzebuję wycenę auta po stłuczce E30 Coupe 1987
      - Bez szyberdachu
      - Silnik 1.8 Ekotronic
      - Nowy tłumik środkowy i końcowy
      - Posiadam tylną kanapę oryginał
      - Komplet kół, nowe opony letnie i zimowe, felgi stalowe po renowacji.
      - Silnik w stanie bardzo dobrym na bieżąco serwisowany
      - Parę ognisk rdzy
      - Chłodnica uszkodzona
      W razie co mogę wrzucić więcej zdjęć
      Ile mogę za nią wołać w takim stanie ?







  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.