Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Czy możecie mi polecić firmę we Wro, która napisze dobrego "viruska" dla mojego klekota? I co o tym sądzicie? Warto zwiększyć moc?

Czytałem na necie, różne opinie. Proszę o info od Was.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisał Mordulec - Jetronik na Opolskiej. Sam tam robiłem. Żadnej innej firmy nie polecę. Czy warto? O taaaaaaaaaak :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ktory rok furacza masz przed czy po lifcie ?

Dokładnie, jak masz 136KM to lepiej nic nie rób. Jak masz w bardzo dobrym stanie po lifcie 150KM to śmiało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rok 2004 150KM, po lifcie. Nie znam historii auta z ostatnich 4lat. Na mój laicki "rzut oka" auto jest ok. Chcę gdzieś sprawdzić auto i dowiedzieć się możłiwie jak najwięcej o nim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec
Chcę gdzieś sprawdzić auto i dowiedzieć się możłiwie jak najwięcej o nim.

W Jetroniku pełna diagnostyka wszystkiego co masz na pokładzie kosztowała chyb 250zł ... parę osób z forum się na to zdecydowało i byli zadowoleni z usługi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie 250 zł, ja tez tam robiłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rok 2004 150KM, po lifcie. Nie znam historii auta z ostatnich 4lat. Na mój laicki "rzut oka" auto jest ok. Chcę gdzieś sprawdzić auto i dowiedzieć się możłiwie jak najwięcej o nim.

jak bedzie furka w dobrym stanie to spoojnie wyskoczy ponad 180km i 450 nm :P jak zrobisz to sie pochwal :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok, dziękuję za info...

a wiecie może jak "bardzo" można ingerować w modyfikację aby nie mieć problemów ze sprzęgłem czy kołem dwumasowym?

Czytalem, że po modyfikacji mocy trzeba się liczyć z szybszą wymianą w/w elementów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ok, dziękuję za info...

a wiecie może jak "bardzo" można ingerować w modyfikację aby nie mieć problemów ze sprzęgłem czy kołem dwumasowym?

Czytalem, że po modyfikacji mocy trzeba się liczyć z szybszą wymianą w/w elementów.

raczej bardziej chodzi jak bedziesz uzytkowal to ze masz wiecej mocy bedziesz jezdzil agresywnie deptal itp to wiadomo ze elementy szybciej sie wysypia :P

Dam przyklad foresta Ma virusa juz ponad 2 lata i jeszce nie slyszlaem od niego nazekania ze cos mu tam juz nie robi sprzeglo czy 2masa ale fakt chlopina jezdzi powili bez wariacji nie wiem czy kiedy kolwiek przekroczyl dozwolona predkosc :P;p;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę modyfikować mocy tylko po to żeby robić z siebie "pirata drogowego", poza tym dwójka małych dzieci i klekocząca żona - nie ma takiej opcji.

Zainteresowałem się podniesiem mocy tylko dlatego aby auto było bardziej elastyczne.

A zdradzi ktoś jaki jest to koszt takiej "zabawy" w jetronic'u? Albo spytam inaczej, czy ktoś ma pożyczyć KARTĘ STAŁEGO KLIENTA?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dam przyklad foresta Ma virusa juz ponad 2 lata i jeszce nie slyszlaem od niego nazekania ze cos mu tam juz nie robi sprzeglo czy 2masa ale fakt chlopina jezdzi powili bez wariacji nie wiem czy kiedy kolwiek przekroczyl dozwolona predkosc :P;p;p

Dziadkowozy tak mają ;)

A zdradzi ktoś jaki jest to koszt takiej "zabawy" w jetronic'u?

1700 zł płaciłem 2 lata temu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja robilem mojej byłej w Dynosoft i wszystko bajera, koszt jakieś 1500

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja robilem mojej byłej w Dynosoft i wszystko bajera, koszt jakieś 1500

napisalem mu wlasnie na pv zeby odezwal sie do mirasa ktory grzebal w naszych furaczach :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na Jetronicu osobiscie sie zawiodlem jesli chodzi o ta diagnostyke 250zl wrecz wyrzucone bo absolutnie nic sie niedowiedzialem a to co powiedzieli mi, ze moze byc uszkodzone (dodali do tego liste mechanikow do ktorych powinienem sie udac) bylo w 100% sprawne.

Natomiast o chipowaniu slyszalem pozytywne rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec
Na Jetronicu osobiscie sie zawiodlem jesli chodzi o ta diagnostyke 250zl wrecz wyrzucone bo absolutnie nic sie niedowiedzialem a to co powiedzieli mi, ze moze byc uszkodzone (dodali do tego liste mechanikow do ktorych powinienem sie udac) bylo w 100% sprawne.

Natomiast o chipowaniu slyszalem pozytywne rzeczy.

A kto Ci robił diagnozę ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na Jetronicu osobiscie sie zawiodlem jesli chodzi o ta diagnostyke 250zl wrecz wyrzucone bo absolutnie nic sie niedowiedzialem a to co powiedzieli mi, ze moze byc uszkodzone (dodali do tego liste mechanikow do ktorych powinienem sie udac) bylo w 100% sprawne.

Natomiast o chipowaniu slyszalem pozytywne rzeczy.

Ja robiłem dwa razy i byłem zadowolony. Pierwszy przypadek -turbo hulało od 3000 obr./min. Siedziałem tam chyba z trzy godziny - naprawili (sparciałe dwa przewody podciśnienia). Drugi przypadek generalnie podobny - dwie godziny roboty (walnięty akumulator podciśnienia). Mi diagnostykę robił Krzysiek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie w aucie grzebał Krzysiek i złego słowa nie powiem bo ogarnął to co dla innych mechaników było niemożliwe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Diagnoze robil Krzysiek specialnie czekalem blisko tydzien aby mial czas. Generalnie auto pojechalo z ciezkim odpalaniem, nierowna praca, gasnieciem i kosmicznym spalaniem. Po diagnozie dowiedzialem sie ze mam sie udac do pompiarza z powodu podejzenia uszkodzonej pompy wtryskowej, sprawdzenia kompresji i szczelnosci ukladu wydechowego. Pompe bralem pod uwage ale liczylem na jakas konkretna odpowiedz a nieodeslanie do kolejnych mechanikow i niebardzo rozumialem co ma kompresja do ciezkiego odpalania i spalania tymbardziej szczelnosc ukladu wydechowego. Pare dni pozniej autko trafilo do Tomka na slezna szybka diagnoza czyli 4 wtryski, plywajacy zaplon, rozzad do wymiany. Graty wymienione auto pali na dotyk spala normalnie.

Zaznaczam, ze natemat chipow same dobre slowa slyszalem i ogulnie o Jetronicu mozee tylko mi niewyszlo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Diagnoze robil Krzysiek specialnie czekalem blisko tydzien aby mial czas. Generalnie auto pojechalo z ciezkim odpalaniem, nierowna praca, gasnieciem i kosmicznym spalaniem. Po diagnozie dowiedzialem sie ze mam sie udac do pompiarza z powodu podejzenia uszkodzonej pompy wtryskowej, sprawdzenia kompresji i szczelnosci ukladu wydechowego. Pompe bralem pod uwage ale liczylem na jakas konkretna odpowiedz a nieodeslanie do kolejnych mechanikow i niebardzo rozumialem co ma kompresja do ciezkiego odpalania i spalania tymbardziej szczelnosc ukladu wydechowego. Pare dni pozniej autko trafilo do Tomka na slezna szybka diagnoza czyli 4 wtryski, plywajacy zaplon, rozzad do wymiany. Graty wymienione auto pali na dotyk spala normalnie.

Zaznaczam, ze natemat chipow same dobre slowa slyszalem i ogulnie o Jetronicu mozee tylko mi niewyszlo.

Ja zostawiam auto i przyjeżdzam jak wszystko jest naprawione.Proszę dac namiary na Tomka ze Slężnej konkurencja jest wskazana w niektórych przypadkach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samego numeru wolal bym niezostawiac bo to jego prywatny a niekazdy lubi jak sie udostepnia na forum takie rzeczy natomiast warsztat znajduje sie http://maps.google.pl/maps?q=51.080162,17.02193&num=1&t=h&sll=51.08464,17.025362&sspn=0.029037,0.028309&hl=pl&ie=UTF8&ll=51.080335,17.022125&spn=0.001934,0.006899&z=17

Tu za weterynaria.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ja się wypowiem, ponieważ masz ten sam silnik co ja, to podjedźsobie niedaleko Psiego pola , jak się nie mylę Wilczyce? Autotronica Autoseba , robiłem u nich ok 1,5 roku temu i zrobiłem ponad 30tys.km od tego czasu, z autem nic się nie dzieje , spalanie mniejsze , najpierw była diagnostyka potem wpisał program i Hamownia wyszło 197Km i 450Nm , ale trochę za bardzo kopciła na wysokich obrotach , poprosiłem o redukcję , tak też zrobili i jeszcze raz hamownioa, mam 180Km i 400Nm(wystarczająco do użytku codziennego) na dzień dzisiejszy spalanie pokazuje po mieście 6,2L , nie szaleję . za to wszystko zapłaciłem 600zł , tak więc po co przepłacać:idea: Masz namiary na nich. <bmw_2>

http://allegro.pl/chip-tuning-bmw-e46-2-0d-cr-edc16-i1494294236.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może ja się wypowiem, ponieważ masz ten sam silnik co ja, to podjedźsobie niedaleko Psiego pola , jak się nie mylę Wilczyce? Autotronica Autoseba , robiłem u nich ok 1,5 roku temu i zrobiłem ponad 30tys.km od tego czasu, z autem nic się nie dzieje , spalanie mniejsze , najpierw była diagnostyka potem wpisał program i Hamownia wyszło 197Km i 450Nm , ale trochę za bardzo kopciła na wysokich obrotach , poprosiłem o redukcję , tak też zrobili i jeszcze raz hamownioa, mam 180Km i 400Nm(wystarczająco do użytku codziennego) na dzień dzisiejszy spalanie pokazuje po mieście 6,2L , nie szaleję . za to wszystko zapłaciłem 600zł , tak więc po co przepłacać:idea: Masz namiary na nich. <bmw_2>

http://allegro.pl/chip-tuning-bmw-e46-2-0d-cr-edc16-i1494294236.html

Masz może wykres?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak musiał bym gdzieś poszukać, miałem przeprowadzkę niedawno i cholera wie gdzie to wszystko jest . Ale pamiętam że miałem 399Nm/2750Rpm i ok 180Km/3550 . A i Gwarancja na usługę 24miesiące jest. Hamownię mają (mieli) drogową.

zdjcie005w.jpg

zdjcie004n.jpg

zdjcie000j.jpg

zdjcie001s.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez Kłaku00
      Witam wszystkich razem z moim skromnym sedanem ?

    • Przez Seba97e46
      Witam, chciałbym podłączyć kabel AUX do takiego radyjka, niestety nie ma ono takiej możliwości. Wiem, że można próbować wpiąć się pod fale AM. Jeżeli ktoś coś wie na ten temat, to proszę o pomoc. Scalak to motorolla xc390239fu, nie mogę nigdzie znaleźć datasheetu. Takie dwa schematy znalazłem, pierwszy schemat nie działa, polutowałem wszystko tak jak należy, ale niestety brak dźwięku po podłączeniu telefonu. Radio gra z podłączonym i odłączonym jackiem, bez różnicy czy jest przejście w ścieżce czy też nie. Drugiego schematu nie próbowałem, ponieważ tam włączam się przed wzmacniacz i będę miał regulację głośności tylko z telefonu.. Udało się komuś w jakiś sensowny sposób dorobić kabel AUX do takiego radia bez przycisku MODE?
       


    • Przez xianoss
      Cześć. Przy okazji ostatnich mrozów w moim BMW pojawił się problem ze zmianą biegów. Mianowicie auto po odpaleniu jest w stanie przejechać kilka km, po czym zapala się kontrolka awarii i tu różnie: czasem wrzuca na luz, czasem da się jechać ale na max 3 biegu. Po rozgrzaniu auta, zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy. Ostatnio jak było -10 to posłuchałem trochę pompy na postoju i jest taki efekt: słychać że ma ciężko pompować, ciśnienia starczy na 1-2 zmiany biegów, po czym trzeba poczekać do następnego jej uruchomienia aby znów móc zmienić bieg. W zeszłym roku przy -20 nie było żadnych problemów...
      Moje auto to e46 330Ci SMG 2004r.
       
      1. Czy ktoś miał podobne problemy? Co mogło się zepsuć?
      2. Gdzie we Wrocławiu lub okolicach naprawiają te skrzynie? jestem umówiony w BMW Expert Motorsport ale mają dość odległe terminy.
       
      Dzięki
    • Przez dejwit
      cześć mam nadzieje ze mi pomożecie .Sytuacja z dzisiejszego ranka..Wsiadam do auta (na dworze -13 stopni) odpaliłem elegancko poczekalem az sie choć troche zagrzeje.Na naprawde niskich obrotach wyjezdzam sobie do pracy.Przejechalem około 15km po czym patrze na wskazówke temperatury ktora przekracza połowe.. zaniepokojony zwpolnilem lecz temp. rosla dalej. zatrzymalem sie na stacji, temperatura stanela mimo to zgasilem silnik.Odczekalem chwile sprawdzilem plhn chlodniczy olej wszystko ok.. odpalilem auto po 10minutach pojehcalem dalej i co? auto normalnie jeszcze dojechalo 30km do pracy ze wskazowka temeprstury w pionie.. dodam ze czasem zapali sie kontrolka plynu chlodniczego, i nagrzewnica cos z nagrzewnica bo czasem gdy auto sie zagrzeje to i tak niema ciepla nie grzeje w kabinie dopiero po dluzszym czasie jakos zalapuje.I wlasnie dzisiaj bylo to samo nie bylo ogrzewania a pozniej jak juz zadzialalo to auto sie nie grzalo i normalnie dojechalem do pracy..Zapowietrzony układ?? prosilbym o jakies podpowiedzi..autem jezdze do pracy i musze to szybko zrobic
    • Przez bullit87
      Więc witam...
      Postaram się opisać problem tak dokładnie jak się da od dnia pierwszego.
      Jest on związany z silnikiem n46b20
      Moja kobieta zostawiła kluczyk w stacyjce oraz włączony zapłon na całą noc więc bateria padła. 
      Rano przez telefon powiedziała mi jaki problem po czym powiedziałem jej żeby połączyła prostownik i po problemie... Nie mogła znaleźć punktów pod maską więc powiedziałem żeby podłączyła się do akumulatora.  Powiedziała że bezpiecznik na prostowniku wyskakuje więc powiedziałem żeby to wcisnela.  Zrobiła to kilka razy ale okazało się że dzieje się tak przez kluczyk w stacyjce i włączony zapłon. 
      Udało się auto odpalić no i poszła do pracy jak przecinak. 
      Zadzwoniła znowu i mówi mi że coś się dziwnego dzieje z autem.
      No i miała rację. Opisał bym to wypadaniem zapłonu Ale tylko w trakcie opadania obrotów. Zabrałem więc auto na kompa i wyszło... 
      Sondy lambda przed katem (To był błąd który co jakiś czas wyskakiwal)
      Czujnik temperatury w przepływomierzu 
      Aktywator valvetronic 
       
      Więc wymieniłem sondy, aktywator i czujniczek. Przyuczylismy wszystko i doskoczyl błąd przepustnicy...
      Ehh też wymieniłem...
      Znowu przyuczanie i...
      No właśnie... 
      Zapłon nadal wypada.
      W trakcie wypadania zapłonu średnie spalanie na zegarkach szaleje... 
      Wszystkie rurki od powietrza są szczelne. 
       
       
      Tak to wygląda... 
      Moment w którym obroty opadają pomału wywołany jest delikatnym zdejmowaniem nogi z pedalu gazu.
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.