Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi mi o przebieg poszczególnych podzespołów instalacji.

Nie sugerowany a faktyczny z Waszego doświadczenia

Wiadomo-nic nie jest wieczne.

Wielu z Was śmiga na instalacjach wiele lat/km więc macie już jakąś opinię na temat podzespołów

Na jakich wtryskiwaczach i reduktorach jeździcie bezproblemowo i jaki przebieg realnie wytrzymują ?

Piszcie na podstawie swoich aut,swoich instalacji,swoich doświadczeń.

A może ktoś miał okazję sprawdzić już kilka rodzajów wtrysków lub reduktorów w swojej instalacji?

Chciałbym by zrobiła się lista reduktorów i wtrysków z realnymi przebiegami by móc dokonywać wyboru opłacalości zastosowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha i jeśli ktoś używa wtryskiwaczy VALTEK to też proszę pisać o ich przebiegu.

Nie wstydzić się ich mimo niepochlebnej opinii w internecie.

W tym temacie ogólne opinie internetowe nas nie interesują zwłaszcza tych którzy nie używają lpg.

Tylko doświadczenie własne.

Jeśli ktoś aktualnie używa jakiś komponentów i nie sprawiają kłopotu to też niech pisze jaki aktualnie dany komponent ma przebieg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie znam sie dokladnie ale od 2001 w mojej e34 jezdził gaz Tartarini do prawie 2010 zrobiła na tej instalce jakos 160 tys :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja ma valteki,czerwone w dodatku i reduktor tez mało polecany w INTERNECIE Magic Jet 3 zrobiłem na nich 20 tys(od 13,07,2010) i po dzisiejszych "testach" stwierdzam,że nie ma różnicy po tym przebiegu a i od lpg tez dużo nie odbiega.Nadmienie tylko o tym,że sprawcą 7 krotnej wymiany opon od lipca do październik 2010 był właśnie podtlenek elpegie:roll::roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Valteki czerwone mam u siebie - jak narazie ok 12000 km na nich i jest ok. Valteki maja to do siebie, że nie są najżywotniejsze. ale stosunkowo łatwo się je regeneruje co w przypadku innych, droższych modeli jest nieco trudniejsze. Właśnie jutro jadę na przegląd instalki bo po 200 godz. pracy na gazie "pika" komp, że trzeba jechać na przegląd i wymianę filterka gazu :D, podzielę sie opiniami po przeglądzie. Jesli chodzi o parownik, to jest bardzo żywotny, ale w momencie przełaczania na gaz musi być w miarę podgrzany by gumowe membrany wewnątrz parownika nie potraciły swoich wałściwości momencie zimnego strzału gazu - mam czujnki na porowniku, i gdy temp osiągnie 35 st przłącza sie na gaz. Butla - praktycznie bezawaryjna, chyba, że pływak sie podwiesi i wcześniej odbija zawór bezp, koszt ponownej regulacji pływaka do 30 zl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chce Cie Dziki wprowadzac w błąd, jutro zajrze to napisze, coś mi świta że Landi Renzo no ale musze dokładnie zajrzeć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ja śmigam na VALTEKU kilka ładnych latek i po za wymianą filtrów i małych regulacji jestem zadowolony.Parownik KME SILVER ,butla w kole (51l) h220,wielozawór TOMASETTO,przewody elastyczne PARKER,elektroniczna jednostka sterująca DIEGO G3.Koszt jaki poniosłem montażu to 3000pln.Fakt Valteki mają złą opinię i są zawodne ale w moim przypadku sprawdzają się nieźle jeżdżę dosyć sporo.A cha najważniejsze że tuż po założeniu lpg wymieniłem pompę wodną gdyż to już moje 3 auto z lpg i za każdym razem historia się powtarzała tylko tym razem wymieniłem pompę od razu (koszt 400pln).Mam nadzieję że będę w dalszym ciągu zadowolony i nie będę miał jakichkolwiek problemów.dodam tylko że spalanie w zimę to 11.5do 13l lato ok 9,5do 11l.(zależy jaka trasa)

Edytowane przez bultan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nadmienie tylko o tym,że sprawcą 7 krotnej wymiany opon od lipca do październik 2010 był właśnie podtlenek elpegie:roll::roll:

Możesz mnie oświecić ? Chodziło o to że tyle kilometrów zrobiłeś czy jak ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lucius , widzialem kilka razy pawela w akcji i to chyba przez styl jazdy bardziej bokiem niz przodem :D:D:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lucius , widzialem kilka razy pawela w akcji i to chyba przez styl jazdy bardziej bokiem niz przodem :D:D:D

No to właśnie jedyna opcja jaka przyszła mi do głowy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie chce Cie Dziki wprowadzac w błąd, jutro zajrze to napisze, coś mi świta że Landi Renzo no ale musze dokładnie zajrzeć.

jednak Dziki Landi Renzo, sprawdziłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ładnie to tak:?: człowiek w pracy sterczy a na forum go obgadują,tazunio od razu tam w akcji,wtedy w Zgorzelcu to koło McDonalda był piasek i tak jakoś wyszło.Rondo koło Plazy:?: zima była,ślisko było,szpera spięła............

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tajne źródła donoszą, że na bmw Dzikiego odbywa się zabieg instalacji alternatywnego źródła zasilania LPG :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ładnie to tak:?: człowiek w pracy sterczy a na forum go obgadują,tazunio od razu tam w akcji,wtedy w Zgorzelcu to koło McDonalda był piasek i tak jakoś wyszło.Rondo koło Plazy:?: zima była,ślisko było,szpera spięła............

Potwierdzam! To był czysty przypadek!

:lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"tajne źródła donoszą, że na bmw

Dzikiego odbywa się zabieg

instalacji alternatywnego źródła

zasilania LPG"

"Czad" zainstalowany:)

Ja startuje na zestawie:

-komp-STAG 300 6 PLUS z ISA2

-reduktor-KME SILVER

-wtryski-OMVL REG FAST

-butla(walec)-STAKO 60L

-wielozawór TOMASSETO

Ładnie to śmiga a na cpn do pełna za 120pln:)-normalnie 20lat (6 u mnie)na benzynie E34 latała ale dość.

Czas na propanbutan:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zestaw w/w po 2000km spisuje się nienagannie.

Muszę się trochę opanować bo kilometry szybko lecą-stać mnie na kawkę w Krakowie a potem do tej kawki na gofra w Międzyzdrojach i jakby można było to w marketach między regałami zakupy bmką bym robił:)

Już muszę olej kupić bo niebawem wymiana(a miała być dużo później:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe, a najlepsze jest to o czym z Luciusem smialismy sie ostatnio. Tankujac gaz na stacji jako jedyny (z osob tankujacych benzyne czy rope..) masz usmiech na twarzy :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i za kazdym razem-do pełna prosże:)gdzie przy benzynie pełny bak to ponad czterokrotna różnica:)za ile kilometrów Ty się uśmiechniesz?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

20litrow gazu. To tak jak dyha benzyny ale mam Vke i automat na te korki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

-komp-STAG 300 6 PLUS z ISA2

-reduktor-KME SILVER

-wtryski-OMVL REG FAST

-butla(walec)-STAKO 60L

-wielozawór TOMASSETO

Hmm dalej nic -po 8000km-lejemy i jedziemy dalej:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Instalka BRC. Zamontowana jakos wrzesien zeszlego roku. Koszt instalacji (5200) juz sie wlasnie zwrocil. Przebieg instalki okolo 11-12tys, bez zadnych problemow odpukac. Tylko lac i jechac.. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

-komp-STAG 300 6 PLUS z ISA2

-reduktor-KME SILVER

-wtryski-OMVL REG FAST

-butla(walec)-STAKO 60L

-wielozawór TOMASSETO

Po 13000km dalej nic-lejemy i jedziemy dalej:)

Btw.spalanie z przyczepą kempingową N126 14,9 L/100km(Vmax 110km/h)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pacjent e39 1997r 2800cm3 Automat Sedan

komputer stag 300-6

reduktor kme gold

wtryski hana (zielone)

butla stako 53L (w kole)

wielozawór tomasetto

wlew pod klapką

ok 8tyś i nic tylko lejeeeeeeee:)i jade

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może nie do końca na temat ale polecam artykuł w aktualnym tygodniku "Motor" pt: E39 540i 170 000 na LPG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.