Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam BMW e39 '00r. 520i od pewnego czasu zapala mi się kontrolka abs i asc jednocześnie

ale gasną zawsze gdy zgaszę auto i odpalę go po upływie ok. 1 min.

Podpięłem do komputera i wyświetliło mi "Front left and right wheel speed sensor faulty signal"

czyli przedni lewy i prawy sensor prędkości.

Wymieniłem obydwa na nowe i dalej na komputerze wyświetla lewy sensor prędkości.

Czujniki wyciągane były swobodnie bez żadnych przeszkód.

Zaglądałem też do lewej piasty i kręcąc nią patrzyłem przez otwór od czujnika

czy czasami nie jest pękniety pasek magnezu który się tam znajduje w środku.

Moduł abs-u miałem regenerowany (wszystkie 11 lini zostały na nowo zregenerowane).

Czy ktoś może pomóc i podpowiedzieć o co kaman?:help:

http://imageshack.us/photo/my-images/832/deskae39.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/856/bdynakompie.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/231/bdynakompie.jpg/

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • 4 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.



  • Podobna zawartość

    • Przez Seba97e46
      Witam, od 2 miesięcy jeżdżę ze świecącymi się kontrolkami DSC, ABS, ręczny. Na 99% padł sterownik pompy, ponieważ w Inpie pokazuje błąd pompy ABS (5DF0). Dzisiaj przyszła mi taka sama pompa, o takich samych numerach, podłączyłem, złożyłem, układ odpowietrzony. Kontrolki nadal świecą, w inpie błędu nie da się usunąć.. jak włączam zapłon to zgasną na sekundę i znowu się zapalają i w tym momencie błąd powraca. Próbowałem jakoś kodować w NCS Expercie jednak nic to nie daje, w Inpie również próbowałem zakodować numer vin DSC z czujnikiem skrętu (jakoś tak). Dodam, że za pierwszym razem sprawdziłem błędy to pokazało się ich aż 5, usunąłem, zostały 2, wtedy zakodowałem ten czujnik skrętu z DSC to został tylko jeden błąd, i to właśnie ten nieszczęsny błąd pompy ABS. Bezpieczniki wszystkie sprawdzone. Ktoś wie co to może być? Może coś źle robię, albo to co kupiłem jest również zepsute? Dodam jeszcze, że podczas próby usuwania błędu lub kodowania sterownika kontrolka od ręcznego zmienia swój kolor na czerwony i zaraz z powrotem jest żółta. Problem ten powstał przez mój błąd bo zrobiłem chwilowe zwarcie na kabelkach od podświetlania nóg (wtedy też przez jakieś 30 min nie działało podświetlenie w suficie itp. ale wróciło do normy). Pomocy bo już nie mam głowy do tego
    • Przez Chudy97
      Siemanko, tak jak w tytule.  Kupie 4 dystanse wraz ze śrubami do e46 . Najlepiej 25 mm. Pozdro !
    • Przez stoker83
      Po dłuższym staniu(odpalana raz na 2-3 tyg.)zacząłem korzystać z mojej 320i i tu napotkałem kilka problemów, z niektórymi sobie poradziłem z innymi nie. Mam kłopot z ABSem, od jakiegoś czasu były z nim jaja, raz działał raz nie, do tego był wyciek z przewodów ale to już załatwione, teraz ABSu w ogóle niema i co ciekawe na zegarach nie ma komunikatu :0 bezpieczniki oznakowane jako ABS sprawdziłem jest ok. Spotkał się ktoś z taką usterką? co mógł bym jeszcze sprawdzić bez komputera?
      Miałem nadzieję że to przez padnięty stary aku. (pod obciążeniem miał 3v)nie wiem czy to ma związek w ogóle, ale dzisiaj zaaplikowałem nową baterię i bez zmian.
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...