Rekomendowane odpowiedzi

witam mam problem a mianowicie jadac autem spokojnie wszystko ok po naglym wcisnieciu pedalu automat redukuje autko super przyspiesza i dochodzi do 4,5 tys obrotow i auto zachowuje sie tak jakby jechalo na od cieciu i nie chce zmienić biegu wtedy muszę mu popuścić gaz lekko dodać i wówczas zmieni co to może być ??

pomoże ktoś albo gdzie mogę podjechać o dobra rade ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a pytanie takie skromne, olej dawno wymieniałeś ? Czasami zakłócenia w pracy automatów to olej. Nie raz już światkiem byłem, gdzie skrzynia teoretycznie była do wymiany a po dwóch wymianach oleju w przeciągu dnia wracała do normalnej pracy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no nie wymienialem byl watek na temat tego i pisali różnie więcej osób pisało ze jak nie wiadomo kiedy była wymieniana to lepiej dać sobie spokój

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Automat to automat. Zobacz jaki masz kolorek oleju. A co do tych Twoich zmian biegów to chyba nie jest uciążliwa sprawa ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co do tych Twoich zmian biegów to chyba nie jest uciążliwa sprawa ?

no troche jest jedziesz np 90 i nagle chcesz coś wyprzedzić to jest problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to hmm, jeśli to było by moje auto a ja raczej lubię pojazdy czterokołowe :D Sprawdziłbym stan oleju, ewentualnie zmiana która dla automatu jest zbawcza i jak zmieniać to na taki jaki ma być dla tej skrzyni .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze co wymien olej. Tak sie kiedys mowilo ze jak chodzi to nic nie rob nie ruszaj nie wymieniaj. Ale to nieprawda olej tez sie zuzywa i traci swoje wlasnosci.

Ja zgadzam sie z Reiv + pierwsze olej i oczywiscie filterek odrazu na pewno nie wyglada juz cekawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a wiec tak dziś rano jechałem i ten sam problem, wyjechałem na autostradę po chwili wyświetlił mi się komunikat rein....(coś tam) inicjative. i od tego momentu jest na razie ok. będę jechał po południu i zobaczę czy coś się zmieniło. aaa miałem dodać ten problem wyniknął od sytuacji jak bateria mi padła i odpaliłem na kable autko :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pierwsze co wymien olej. Tak sie kiedys mowilo ze jak chodzi to nic nie rob nie ruszaj nie wymieniaj. Ale to nieprawda olej tez sie zuzywa i traci swoje wlasnosci.

Ja zgadzam sie z Reiv + pierwsze olej i oczywiscie filterek odrazu na pewno nie wyglada juz cekawie.

Zgadzam sie w stu procentach - zacznij od oleju i filtra, szczegolnie ze nie wiesz kiedy byl wymieniany. Mi sie jakis miesiac temu wysypal automat, i w trakcie poszukiwan nowej skrzyni, spotkalem dosc kumatego kolesia ktory mial sporo doswiadczen jesli chodzi o skrzynie biegow. Powiedzial, ze jest jeden zloty sposob aby skrzynia chodzila dlugo i szczesliwie - wymieniac olej co 50 tys km. Brzmi to logicznie i mysle ze od tego dobrze byloby zaczac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli olej będzie ciemny i śmierdzący spalenizną to nie ma już co go wymieniać. wtedy pozostaje naprawa lub wymiana skrzyni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmien olej moze pomoze... chodz ta skrzynia GM najczesciej potrzebuje remontu co 10lat....:cry::cry::cry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to nie problem ze skrzynia tylko z wkrecaniem sie silnika na obroty. gdy wciskasz gaz do dechy skrzynia przechodzi w tryb "kick-down" czyli ma nakaz krecenia silnika do czerwonego pola, jesli silnik nie chce sie krecic to skrzynia nie zmieni biegu tylko bedzie czekala az silnik sie wkreci. jesli sie nie wkreci to biegu nie zmieni...chyba ze odpuscisz gaz i wtedy skrzynia wejdzie w tryb normalnej jazdy..czyli zmiana biegu wczesniej.

pozdr.

AHHHHH: PRZEPRASZAM...nie zauwazylem masz diesla i 4,5 to juz koniec obrotow!! :) czyli to co napisalem to nie aktualne :) pewnie zawiesza sie jakis zawor w plycie sterujacej...a to moze byc spowodowane brudnym lub przypalonym olejem.

Edytowane przez freex

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak dla mnie to nie problem ze skrzynia tylko z wkrecaniem sie silnika na obroty. gdy wciskasz gaz do dechy skrzynia przechodzi w tryb "kick-down" czyli ma nakaz krecenia silnika do czerwonego pola, jesli silnik nie chce sie krecic to skrzynia nie zmieni biegu tylko bedzie czekala az silnik sie wkreci. jesli sie nie wkreci to biegu nie zmieni...chyba ze odpuscisz gaz i wtedy skrzynia wejdzie w tryb normalnej jazdy..czyli zmiana biegu wczesniej.

pozdr.

AHHHHH: PRZEPRASZAM...nie zauwazylem masz diesla i 4,5 to juz koniec obrotow!! :) czyli to co napisalem to nie aktualne :) pewnie zawiesza sie jakis zawor w plycie sterujacej...a to moze byc spowodowane brudnym lub przypalonym olejem.

ale objawy były takie jak napisałeś gdy wciskałem do dechy to nie mógł zmienić biegu a gdy gaz puściłem i stopniowo dodawałem to zmieniał jak należy. A co do awarii to wczoraj zrobiłem 500km przed wczoraj prawie 200 i działa tak jak powinna. może jakiś czujnik po prostu się zawiesił?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jest juz wporzadku nie katuj juz tej skrzynki. Wymieniaj olej i filtr daj jej oddechnac. jest szansa ze bedzie chodzic. Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak dla mnie to nie problem ze skrzynia tylko z wkrecaniem sie silnika na obroty. gdy wciskasz gaz do dechy skrzynia przechodzi w tryb "kick-down" czyli ma nakaz krecenia silnika do czerwonego pola, jesli silnik nie chce sie krecic to skrzynia nie zmieni biegu tylko bedzie czekala az silnik sie wkreci. jesli sie nie wkreci to biegu nie zmieni...chyba ze odpuscisz gaz i wtedy skrzynia wejdzie w tryb normalnej jazdy..czyli zmiana biegu wczesniej.

pozdr.

i tu kolega ma racje, w benzynie tak bedzie, czy to nowa skrzynia czy tez nie to prawidlowy objaw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no nie wymienialem byl watek na temat tego i pisali różnie więcej osób pisało ze jak nie wiadomo kiedy była wymieniana to lepiej dać sobie spokój

Pamiętam wątek, i to że chyba najwięcej się stawiałem co do wymiany - pod warunkiem że nic się nie dzieje. A u Ciebie ewidentnie się dzieje.

Skrzynia w E34 DANIOBMW zaczęła fisiować - okazało się że brakowało ponad litra oleju. Zacznij od kontroli stan\u, ale pomyślałbym nad wymianą przy takich cudach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie jaka wymiana oleju? co z tego, że go wymieni? Myślicie, że jak skrzynia ma odczuwalne defekty to to jest wina płynu w środku? no sorry, ale to nie brzmi logicznie. Wymienisz olej stracisz kilkaset złotych i będzie to samo. Założyłem konto dzisiaj dlatego, że mam taki sam problem. Byłem dzisiaj u jednego magika od automatów i powiedział, że to nie wina skrzyni tylko układu paliwowego tak jak jeden z kolegów pisał powyżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ludzie jaka wymiana oleju? co z tego, że go wymieni? Myślicie, że jak skrzynia ma odczuwalne defekty to to jest wina płynu w środku? no sorry, ale to nie brzmi logicznie. Wymienisz olej stracisz kilkaset złotych i będzie to samo. Założyłem konto dzisiaj dlatego, że mam taki sam problem. Byłem dzisiaj u jednego magika od automatów i powiedział, że to nie wina skrzyni tylko układu paliwowego tak jak jeden z kolegów pisał powyżej.

ale żeś kotleta odgrzał... zobacz z kiedy jest ostatni post:wink::4::4::4::4:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ludzie jaka wymiana oleju? co z tego, że go wymieni? Myślicie, że jak skrzynia ma odczuwalne defekty to to jest wina płynu w środku? no sorry, ale to nie brzmi logicznie. Wymienisz olej stracisz kilkaset złotych i będzie to samo.

Tak przy okazji, jestes w bledzie bo wymiana oleju w skrzyni moze miec duze znaczenie. Z doswiadczenia audi a6 2004 problemy ze zmiana i wachania obrotow podczas jazdy, dziwne redukcje, 50km/h pod gorke i skrzynia probuje na 6 biegu, zwykla wymiana oleju za chyba 600zl i skrzynia pracuje jak nowa do dzis juz chyba 40tys km

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak kotlet odgrzany to dorzucę coś od siebie. Też uważam, że olej ma OGROMNE znaczenie, a jego wymiana może dużo dać. Mój automat (530d) przed wymianą oleju po wciśnięciu gazu w deskę wyskakiwał na luz (N). Po wymianie oleju i oczywiście filtra objawy ustały. Tak więc olej i filtr mają znaczenie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja miałem identyczną sytuację w dieslu i potwierdzam, że problem tkwił w pompce paliwowej w baku, która nie dawała już należytego ciśnienia. O ile dobrze pamiętam to usterka nie występowała przy pełnym baku paliwa :) ciśnienie pompki w baku i progowej o ile dobrze pamiętam można sprawdzić w inpie. Gwarantuję, że nie ma to nic wspólnego ze skrzynią biegów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a dopiero się doczytałem, że to kotlet odgrzany :) no ale jak ktoś coś takiego będzie szukał to tutaj już znajdzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez pero1324
      Cześć 
      Silnik M57B30 193km 2002r. 


      Po podłączeniu do Inpy takie błędy:

      13573 Gluehanlage
      1028 Abgasrueckfuehr - Regelung 
      7728 Ladedruck-Regelung oder Lededrucksteller 

      Odczuwalne jest brak mocy, dopiero tak gdzieś przy 3000 wbija w fotel. 
      Z rana potrafi falować, po rozgrzaniu silnika już nie. 
      Proszę o pomoc jeśli coś jeszcze trzeba to podrzucę
      Mam też screen z analog 4 
      https://zapodaj.net/4f6fedf8aa0e3.jpg.html
    • Przez todome
      Sprzedam zestaw do BMW E39, - koła R17 RH, rozstaw 5x112, 8Jx17H2, ET^0, opony 235/45 Kumho, - na jeden sezon, dystansy RH 50 mm, z 5x112 na 5x120, wszystkie śruby w komplecie. 
      Odbiór we Wrocławiu. Cena 700 zł.
       










    • Przez bargolen
      Cześć, kupiłem swoją E39 2 miesiące temu i do tej pory udało mi się nią pojeździć raptem kilka dni... Cały czas rozładowuje mi akumulator (aku ma 3 miesiące) wymieniony jeż, moduł komfortu i nadal nic... pobór od 0,5A do 0,7A wyjmowałem też bezpieczniki... wszystko przerobiłem i nadal nie mogę znaleźć winowajcy  
       
      Czy jest godny polecenia i naprawdę OGARNIĘTY elektromechanik z Wrocławia lub bliskich okolic, do którego warto udać się z takim problemem? Proszę pomóżcie, bo nie mam już sił do tego auta a moja chce mnie z domu wyrzucić.
    • Przez D0_DOMEL
      Kupie przedni zderzak do BMW 5 e39 poliftowy kompletny zwykły z czujnikami listwami halogenami okrągłymi i pod spryskiwacze. Stan dobry nie połamany. Kontakt na priv lub 693527957
    • Przez ArchitektPlacowBoju
      Cześć!
      Mam taki problem w swoim E39, że nie gra mi radio. Nie ma żadnego dźwięku, choć widać, że radio się załącza. Poprzedni właściciel podobno wymieniał już raz wzmacniacz, ale i tym razem ten zaniemógł. Muszę o czymś pamiętać przy wymianie, czy wypinam, wpinam nowy i działa? Coś trzeba kodować?
      Poza tym zastanawiam się czy w mojej wersji jest subwoofer, bo wg. VIN mam wersję HiFi speaker system. Wyczytałem, że w prawym boczku nad akumulatorem byłby sub, gdyby był - ja tam mam centralkę od telefonu. Z lewej strony natomiast mam wzmacniacz i zmieniarkę. Rozumiem, że jeśli nie tam to nie ma go już nigdzie?
      Dzięki za odpowiedzi!
      Pozdrawiam!

      Temat do zamknięcia, już wyjaśnione. Przepraszam za zamieszanie.
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.