Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Moje e39 528 oszalalo. Z 12-13 litrow gazu skoczylo na 19 litrow i nie chce zejsc. dwukrotne ustawienie gazu nic nie dalo - wszystko w komputerze gazowym jest ok. Jedyne co to po podlaczeniu do kompa wykazalo mi blad zaworu pompy wezy wodnych. Podobno jest to przyczyna poznego przelaczania sie na gaz. Czy moze to byc tez przyczyna tak duzego spalania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak ze spalaniem na benzynie :?: jak sonda:?:

kolego mi tyle pali jak deptam i nie robie halo:):)

a on widocznie nie DEPTA i chce wiedzieć dlaczego pali więcej,po co woogółe ten OT :?: :?: :?: :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no duzo w cholere

moje jak deptam pali 17 a to 3.0 4x4

zobacz dolot przeplywke tak jak mówi kolega sonde tak nie może być jak gaz po 2.80 .. ;)

podjedz do jakiegos magika typu zielona góra albo wrocław jetronic pewnie sobie poradza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasnie od gazu to mam magika. To jest moj dobry znajomy i nigdy nie poddaje sie bez walki, ale tu wymiekl. Komputer nie pokazal bledow sondy ani zadnych inny oprocz tego zaworu. Kolega mowi ze jest on najprawdopodobniej przyczyna tego ze pozno przelacza sie na gaz - bo z tym tez mam problem. Ja jak deptalem to brala max do 14l nawet z przyczepa kempingowa palila 14 litrow. Wiec jak pali 19 to powinna nisko latac :). Czy ten zawor moze nie dogrzewac reduktora i stad takie spalanie? Robie okolo 100km mniej na zbiorniku a przy obecnych cenach to troche boli. Juz moja sluzbowa polciezarowka mniej pali.:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a wlasnie ze spalaniem na benzynie to nie wiem. Jak moge to sprawdzic nie tankujac do pelna zbiornika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyjedz do zera zatankuj 10l i jeździj:) jak braknie to policzysz ile pali:) za w sumie zaciekawiłeś mnie z tym spalaniem:) a masz automata czy manuala??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a nie spale pompy paliwa? Moj kolega w e34 spalil jak mu braklo paliwa. Dzis kolega od gazu powiedzial mi ze wina moze byc ten zawor. Podobno auto chodzi zbyt dlugo na ssaniu gdyz za pozno sie nagrzewa i to moze byc przyczyna tak wysokiego spalania. Zaryzykuje i kmupie jakas uzywke bo nowy kosztuje 240 euro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale jak się przełącza na gaz to przecież nie jest już na ssaniu!!!:) a po drugie to jak możesz zajechać pompe?? jak Ci braknie to auto stanie!!!! wtedy nalejesz z karnistra jakąś piątke Pb i lecisz na cepeena!!!a spalisz pompe jak Ci braknie Pb i jedziesz na gazie!! ona wtedy chodzi na sucho!!! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec
Jedyne co to po podlaczeniu do kompa wykazalo mi blad zaworu pompy wezy wodnych. Podobno jest to przyczyna poznego przelaczania sie na gaz. Czy moze to byc tez przyczyna tak duzego spalania?

Dla mnie to trochę brzmi nie logicznie ....

1. OK może się później przełączać (bo dłużej trwa nagrzanie płynu) ale jak już się nagrzeje to powinien palić normalne ilości paliwa :)

- przede wszystkim sprawdź ile jara bajury bo to będzie wyznacznikiem czy faktycznie jest to usterka zarówno dla PB jak i LPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgadzam sie z Mordulcem

co ma do tego czy przełącza sie później czy wcześniej mozesz nawet przełączyć po 50 km a i tak ma spalic 13-14 na 100 jak na ten silnik

sprawdz ile Ci na PB pali tak jak mówi Dyziu pompy nie zajedziesz bo Ci stanie autko dolejesz 10, zerowanie licznika i jedziesz dalej az stanie i masz wynik albo zalej do pełna zrób 100 km i zalej znowu pod korek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejedz ze 100km na PB jak ci bedzie brala 20l to na samym wskazniku wachy to zobaczysz.

Pompy maja to do siebie, ze lubia sie spitolic ale jak masz w miare OK to niepowinno sie nic stac. Osobiscie to tego bym niepraktykowal bo zawsze moze tez zaciagnac jakis syf z baku. Najpewniej zalej do pelna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A po co jakieś kombinacje z jeżdżeniem z kanistrami i śmiganiem po 100 km? Lejesz pod korek. Przejeżdżasz np. 20 km i lejesz znów do pełna.

zatankowane litry dzielisz w tym przypadku na 0,2.

Litry przez przejechane kilometry podzielone na 100 i masz spalanie.

spalanie = ilość litrów/ (przebieg/100)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lijo dla kogoś kto śmiga na LPG, zalanie całego zbiornika paliwa przy tych cenach to rarytas:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ala przeciez tego paliwa nie wyleje tylko zostanie mu na dlugo później. A nie śmierdzi gdze gazem? Może coś się rozszczelniło i ucieka w atmosferę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zainwestowalem w uzywany zawor. Niestety nie mam czasu na zmiane teraz. Gaz jest wporzadku wszystkie ustawienia od zera, nic sie nie rozszczelnilo a jesli tak to jest juz zalatany. To prawda ze przy dzisiejszych cenach Pb to rarytas. Ale raczej zainwestuje przed jakims dluzszym wyjazdem w pelny zbiornik i zobaczymy. A i wczesniej ktos pytal o skrzynie to mam manuala.

A co moze jej dolegac jesli na benzynie bedzie tez duzo palic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec

A z przyspieszeniem jest wszystko OK ??

nie ma jakiejś zamuły , wkręca się bez problemu od dołu ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak. Lata jak wsciekla. jedyny problem jaki teraz z nia jest to to ze pozno przelacza sie na gaz i pali jak smok. Tak jak pisalem wczesniej nawet z kempingiem ktory wazy 900kg palila 14litrow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Znajomy podsunal mi jeszcze pomysl z termostatem ale sprawdzilismy i jest ok. wymienilismy pompke wspomagajaca. Jak wyjezdze zbiornik gazu to napisze o wynikach. mam nadzieje ze to pomoze bo szybciej sie auto nagrzewa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniona pompka wspomagajaca! Pierwszy zbiornik gazu wyjechany do zera i spalanie na poziomie 12,3litra trasa - to nie jest jeszcze to co bylo wczesniej ale juz jest znacznie lepiej. Pozdrawaim wszystkich chetnych do pomocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam to moze byc ta pompa tez mam na lpg tylko umnie to inaczej sie skonczylo tylko czy parownik ci zamarza na lpg bo te spalanie jest zza duze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam skrzynie automat i po miescie pali16 przy spokojnej i wydawalo mi sie ze to norma ale widze ze troche za duzo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzal Twoj gaziasz w jakim stanie masz filtr gazu??

Moze stacja gdzie tankujesz BiTurbo(czyt.LPG) w zwiazku z cenami zaczelo walic w ch... z jakoscią gazu

co zasyfilo filtr + lipne LPG ,do tego nizsze temp.na dworze i uzbiera sie na spore spalanie...

Jesli jednak i na Bp wiecej pali stawiam na sonde Lambda-czuc paliwo po odpaleniu,sporo dymu z wydechu,

komp LPG klonuje mape ECU z bledami i przelewa gaz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aby nie zaśmiecać forum dołączam się do pyt

pacjent-e39 528iA 1997r marzec. m52b28

otóż ostatnio zrobiłem test najspokojniej jak mogłem jechałem oleśnica -strzelin i z powrotem potem oleśnica - chrząstawa mała i z powrotem reszta po mieście a więc 85-90% trasa a reszta miasto..... spalanie wyniosło 14.5L lpg / 100km.

czyli o wiele za dużo :(:bag: wcześniej spalał ok 11,5L - 12L Lpg / 100km a raz na autobanie nawet 8.6L Lpg / 100km reasumując czy to może być wina za szerokich opon zimowych???225/50r16?? wcześniej miałem takie same opony tyle że letnie:) coś nie chce mi się wierzyć że aż tyle więcej spala przez zimówki!!! dwa razy ustawiłem gaz i to samo..... na kompie Zero błędów co o tym myślicie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez todome
      Sprzedam zestaw do BMW E39, - koła R17 RH, rozstaw 5x112, 8Jx17H2, ET^0, opony 235/45 Kumho, - na jeden sezon, dystansy RH 50 mm, z 5x112 na 5x120, wszystkie śruby w komplecie. 
      Odbiór we Wrocławiu. Cena 700 zł.
       










    • Przez bargolen
      Cześć, kupiłem swoją E39 2 miesiące temu i do tej pory udało mi się nią pojeździć raptem kilka dni... Cały czas rozładowuje mi akumulator (aku ma 3 miesiące) wymieniony jeż, moduł komfortu i nadal nic... pobór od 0,5A do 0,7A wyjmowałem też bezpieczniki... wszystko przerobiłem i nadal nie mogę znaleźć winowajcy  
       
      Czy jest godny polecenia i naprawdę OGARNIĘTY elektromechanik z Wrocławia lub bliskich okolic, do którego warto udać się z takim problemem? Proszę pomóżcie, bo nie mam już sił do tego auta a moja chce mnie z domu wyrzucić.
    • Przez D0_DOMEL
      Kupie przedni zderzak do BMW 5 e39 poliftowy kompletny zwykły z czujnikami listwami halogenami okrągłymi i pod spryskiwacze. Stan dobry nie połamany. Kontakt na priv lub 693527957
    • Przez ArchitektPlacowBoju
      Cześć!
      Mam taki problem w swoim E39, że nie gra mi radio. Nie ma żadnego dźwięku, choć widać, że radio się załącza. Poprzedni właściciel podobno wymieniał już raz wzmacniacz, ale i tym razem ten zaniemógł. Muszę o czymś pamiętać przy wymianie, czy wypinam, wpinam nowy i działa? Coś trzeba kodować?
      Poza tym zastanawiam się czy w mojej wersji jest subwoofer, bo wg. VIN mam wersję HiFi speaker system. Wyczytałem, że w prawym boczku nad akumulatorem byłby sub, gdyby był - ja tam mam centralkę od telefonu. Z lewej strony natomiast mam wzmacniacz i zmieniarkę. Rozumiem, że jeśli nie tam to nie ma go już nigdzie?
      Dzięki za odpowiedzi!
      Pozdrawiam!

      Temat do zamknięcia, już wyjaśnione. Przepraszam za zamieszanie.
    • Przez rmb
      Witam wszystkich,
      Sprzedam swoje BMW e39 2.8L z LPG.
      Zdjęcia są ze stanu obecnego.
       
      Cena: 11 000 PLN.
       
      Pierwsza rejestracja 1996. Przebieg 294 000. 
      Instalacja LPG zakładana rok temu 10.2016 - STAG 300 + wtryski HANA - gwarancja 2 lata.
      Dodany jest emulator zmieniarki CD - karta SD w schowku.
      Wymienione wszystkie płyny + tarcze z klockami przód.
      Wymienione uszczelki w szybach - nowe oryginalne z serwisu BMW.
      Lampy tylne i kierunkowskazy wymienione na przyciemniane - BMW.
       
      a teraz co do mankamentów :
      - auto posiada kilka wgniotek po gradobiciu ( koszt wyciągnięcia ich około 400 - 500 PLN ).
      - lusterko od strony kierowcy nie składa się elektrycznie - silniczek do wymiany.
      - teleskopy w tylnej klapie do wymiany, nie zawsze utrzymują otwartą klapę.
      - autem miałem stłuczkę od strony pasażera przód ( klapa pomalowana + błotnik wymieniony pomalowany, oraz lampy wróciły bez ori ) 
       
      Do auta dodaje komplet kół zima - felgi stalowe.
      Lampy ori - jedna do wymiany ( po stłuczce ) z kompletem przetwornic ksenon oraz żarówkami . 
       
      Więcej informacji udzielę telefonicznie 888 111 571







  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.