Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chodzi mi od jakiegoś czasu pomysł po głowie aby wyciąć katy i tłumik środkowy a zostawić końcowy w swojej e46 330D ale jak to będzie czytałem ze wzrośnie moc ale bez jakiś wielkich różnic troszkę jest to odczuwalne ponoć tez jest lepszy dół i góra zmieni się brzmienie wydechu na bardziej sympatyczny dla ucha :) i jak z tym spalaniem gnojówy wzrośnie czy standard pewnie nie dużo by więcej jadło ale chciałbym wiedzieć ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie dużo zalet ma ta modyfikacja pod względem oddychania serducha dostaje więcej powietrza :) to tak jak z ludzkim narządami im więcej krwi i powietrza do serduszka to człowiek dobrze się czuje:))happy_bmw więc jednak coś w tym jest :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz dostęp do forum BMW-SPORT.PL lub BMW-KLUB.PL poczytaj sobie tematy ROGERNYSA , gość z tego co widać ma głowę do silników diesla i on poleca wycinkę katów , tak też robił w swoich autach , A mocy mu przybyło jak pojechał do ADT na moda po schamowaniu auta przed programem okazało się że maił z 320d 169Km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wozu kiedyś pisał, że wycięcie tłumika środkowego jest słabym pomysłem bo auto traci parę KM i sporo NM ale dotyczyło to silników wolnossących. W silnikach wysokoprężnych z turbo można to wywalić bez obaw? Czyli czy wycięcie katalizatora, tłumików środkowych nie spowoduje jakichś problemów (kolektor wylotowy, długo, długo nic i tłumik końcowy)? Dodatkowo zaślepienie AGR'u - właściwie działa tylko na biegu jałowym, sporo osób go zaślepia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wycinam wszystko

OK, to daj znać jak to wygląda po zabiegu. Czy nie ma jakichś spadków mocy, dziwnych dźwięków, itd. Ale na wszelki wypadek nie pozbywaj sie od razu tłumików środkowych (tzn. po wycięciu sie ich nie pozbywaj ;)).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed laty jak przez moje ręce przewinęło się kilka TDSów to w każdym zawsze katalizator i tłumiki do wywalenia szły, przelot od kolektorów do zderzaka i wszystko było ok, jest lekko świstający dźwięk turbiny słychać ale z ręką na sercu mogę powiedzieć że to lubiłem :)

Śmiało wycinaj, będziesz zadowolony !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w następnym tyg :) wycinam wszystko i zostaje tylko końcowy, zastanawiam się nad wstawieniem strumienic ale raczej ten pomysł odchodzi mi z głowy <bmw>

...strumienica to zbędny wydatek. Wstaw same rury i tyle. Zobaczysz będzie dobrze. Spadków mocy nie będzie, jeżeli już to nawet delikatny wzrost :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

same superlatywy :) naczytałem się już na temat tego wycinania na rożnych forach że na pewno wycinam i bez żadnych strumienic sam przelot tylko końcowy zostawię dla tego że od razu po kupnie autka był wsadzany nowy a dla czego to wie tylko "rush" bo mu się przyznałem hehe ze był wieś tuning <bmw_1>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aa co to takiego nie nie wiem :?

...już poprawiłem, ale tak jak pisze Bastars jest to gotowiec, bez wycinki wykręcaasz pierwszego kata razem z rurą i plecionką i przykręcasz downpipe. Dodatkowo w opisie zachwalają, że wygładzone spawy i idealne dopasowanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładnie to wygląda ale co to daję ?? wzrost mocy czy lepszy dźwięk?? myślę że nic tylko wygląd

Tak jak pisze Bastars nie bawisz się. Po prostu wykręcasz kata z rurą i wkręcasz downpipe. Sam trochę żałuję, że tak nie zrobiłem. Z downpipe wszystko ma pasowac idealnie, a żeby spawając osiągnąć taki rezultat to ze trzy razy będziesz wykręcał i wkręcał z powrotem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze Bastars nie bawisz się. Po prostu wykręcasz kata z rurą i wkręcasz downpipe. Sam trochę żałuję, że tak nie zrobiłem. Z downpipe wszystko ma pasowac idealnie, a żeby spawając osiągnąć taki rezultat to ze trzy razy będziesz wykręcał i wkręcał z powrotem...

ja takiego problemu nie mialem jak wycinalem katy znajomy za***.... spawacz zajelo mu to 40 min z kanalu zrobil to dobrze bez zadnych poprawek wiec nie opaca sie nic kupowac dobry spawacz palnik rura i po sprawie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...