Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Śliwa, a ten kondensator nie powinien się wyłączać w momencie zgaszenia silnika? Rozumiem, że odłączyłeś wzmacniacz od kondensatora i sprawidziłeś pobór prądu przez sam kondensator?

Najłatwiej jest sprawdzić go w ten sposób:

1. Podłącz go pod aku i poczekaj aż się naładuje. Zwykle wystarczy kilka sekund. Zmierz miernikiem napięcie powiedzmy że będzie 12,5V. Tylko weź miernik a nie patrz na te cyferki na wyswietlaczu kondensatora, bo to jakaś kupa a nie miernik.

2. Odłącz kondensator od akumulatora i zmierz napięcie. Powinno być dokładnie takie samo jak w pkt 1.

3. Poczekaj minimum 30 minut (im dłużej tym lepiej ale nie ma też co czekać 4 godzin). Zmierz napięcie, jeśli jest -0,1V nie jest najgorzej choc powinno być tyle samo co w pkt 1. Jeśli napiecie jest niższe niż te przykładowe 12,4V to znaczy że coś jest z kondensatorem nie tak.

Kiedyś koleżka mój miał taką akcję, okazało się że ten pseudo miernik obciążał i się rozładowywał aku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie 5oul tak jak piszesz powinien sie wylaczac a on po wylaczeniu i tak pokazuje pobor pradu.Wielkie dzieki ide zaraz go tak sprawdzic,happy_bmwSprawdzalem przez sam kondensator ,przez sam wzmacniacz i pokazuje 1,11 jak podlaczony jest kondensator.Jak odlacze go pokazuje 0.03

Edytowane przez sliwa99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...