DANIO Opublikowano 27 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 jak bym miał te klapki od razu leżały bu na śmietniku jak się urwą to koszty że główka boli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBEK73 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 ale to tylko w tych dwuch modelach silników czyli 2,0 i 3,0 a 2,5 nie ma tej przypadłości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANIO Opublikowano 27 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 ale i też nie we wszystkich bo w 3.0 d wiem że z manualną nie mają wszystkie a bynajmniej 184 km nie ma tylko automat posiada klapki z tą mocą wiem też ze z mocą 196 km niestety posiada manual jak i również automat :drool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 27 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2012 194 PS '02 automat - są. Ale tylko do końca mrozów = potem robię z nimi porządek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 30 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 mi sie nie dogrzewalo auto wymienilem EGR i dalej jest 2-3 mm od pionu temp na kompie ok 75 stopni , atakuje termostat glowny w takim razie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Egr odpowiada za szybsze nagrzanie - tylko główny ma wpływ na osiągnięcie i utrzymanie temp. PS, przeczytaj mój temat o kluczach torx, żebyś się nie zdziwił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi Opublikowano 31 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 no u mnie nie osiaga temp powyzej 75 - jak bym palowal to nie wiem ...bo nie paluje .. ale generalnie ma te ok 75 stopni i dosyc dynamicznie je osiaga ale wlasnie jak jade szybciej to wskazowka jeszcze bardziej opada , czyli typowe objawy dla otwartego termostatu glownego na chlodnicy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.