Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

jestem w trakcie wyboru felg 17 albo 18-tki i mam prosbę czy ktoś z forum może pożyczyć któryś z rozmiarów ? tak żeby sie tylko przejechac sprawdzić jaka jest róźnica w jeździe na takich felgach,bądz jak ktos ma teraz na swoim aucie założone to bym sie chętnie z nim przejechał, ponieważ nie chce kupić nieprzemyslanie a potem sprzedawac bo bedzie mi jednak coś nieodpowiadało. Kumpel ma 17 ale w e46 i potrzebowałbym ew. perścienie ze zmiana śr.otworu.Pzdr.

Ps. jakos sie odwdzięcze:drunk:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec

Hmm a co to ma wspólnego z tuningiem ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec
z tuningiem wizualnym wg.mnie ma

Prosisz żeby ktoś Ci pożyczył felgi i to ma być tuning ?? chyba bardziej w ogłoszenia pasuje , nie sądzisz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prosisz żeby ktoś Ci pożyczył felgi i to ma być tuning ?? chyba bardziej w ogłoszenia pasuje , nie sądzisz ?

no jest z tym zwiazane ale masz racje cos w tym jest, komuś mam napisac żeby mi to przerzucił?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mordulec

Zgłoś do Admina żeby przeniósł do odpowiedniego działu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja moje pożyczyłem szwagrowi, ale z doświadczenia (2 lata temu 17", a rok temu 18") powiem Ci, że między tymi rozmiarami to ja różnicy nie wyczułem. Mam e46... Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego napisz na czym Ty wogóle teraz jeździsz. 16"? Jaki profil opony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cześć,

Kumpel ma 17 ale w e46 i potrzebowałbym ew. perścienie ze zmiana śr.otworu

jesli kumpla felgi bylr robione do trojki to nie przymierzysz ich bo beda mialy za mala srednice otworu. chyba ze ma felgi z piatki- wtedy nie potrzebujesz pierscieni centrujacych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

e36..... 15 cali zima 195/65..coś koło tego.....możesz latać bez obaw...

lato 17stki przód 205/40 tyl 225/45....jeśli dobrze pamiętam....taczka:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teraz mam zime 16 205/55 na takich kupiłem, ale zastanawiają mnie 18-tki, dlatego chciałbym osobiście odczuć jaki jest komfort jazdy na takim kapciu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam takie ogumienie na zimę (16") i przy 18 latem to jedyne odczucie to że w zakręt wchodzę bez stresu, ale dziury w miarę możliwości omijam z daleka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja teraz śmigam na zimie 225/45/17 tragedii nie ma jest delikatna różnica w porównaniu z 225/55/16 *i komfort nadal jest nie wiem jak przy osiemnastakach ale bez względu opinie na lato wrzucam na tył 255/45/18 a na przód 225/40/18 pozdrawiam *

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach



  • Podobna zawartość

    • Przez Dzonny
      Cześć,
      Jestem posiadaczem e36 Touring z okolic Świdnicy. To 3 BMW jakie jest w moim posiadaniu i zapowiada się że tym razem zostanie na dłużej i będę przy nim coś działał więc postanowiłem się wbić w forum.
       
      Aktualne fotki:
       

       

       
      Do zobaczenia na spocie ;D
    • Przez Wesolowski86
      Wiele radości sprawia mi te auto ..moje pierwsze bmw ..pozdrawiam wszystkich uzytkownikow

    • Przez bargolen
      Cześć koledzy,
      trochę przeraża mnie montaż ringów w e36 i chciałbym się zapytać, czy ktoś może by mi pomógł z Wrocławia ? Lub dał namiar na kogoś kto montuje. Oczywiście się odwdzięczę
    • Przez DEDO
      Witam.
      Ostatnio zauważyłem jak bardzo mam pognite tarcze kotwiczne. Postanowiłem je wymienić i teraz moje pytanie. Czy przy wymianie tych oto tarcz trzeba ściągać piastę i czy po jej ściągnięciu trzeba wymienić także łożysko. Może to być dla niektórych oczywiste lecz jest to mój początek z mechaniką samochodową więc stąd moje pytanie.
      Z góry dzięki za wszelką pomoc, pozdrawiam Kacper :D
    • Przez mareckiwrc
      Witam. Poszukuję, wypożyczę na kilka godzin bagażnik dachowy do bmw e36 compact. Proszę o info. Pilne. Pozdrawiam.
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.