
-
Podobna zawartość
-
Przez dunaj2
INSTRUKCJE DO AUT
SPIS
HASŁO DO PLIKÓW: dunaj2
INSTRUKCJE DO AUT UPLOADED
INSTRUKCJE DO AUT RAPIDU
INSTRUKCJE DO AUT CATSHARE
SAM NAPRAWIAM DO AUT
HASŁO DO PLIKÓW: dunaj2
SAM NAPRAWIAM DO AUT UPLOADED
SAM NAPRAWIAM DO AUT RAPIDU
SAM NAPRAWIAM DO AUT CATSHARE
DODATKI DO AUT
HASŁO DO PLIKÓW: dunaj2
DODATKI DO AUT UPLOADED
DODATKI DO AUT RAPIDU
DODATKI DO AUT CATSHARE
-
Przez carek1995carek
Cześć,
Na co zwrócić uwagę przy kupnie e60, 4.8l 2009r. Skrzynia automat-lopatki. Auto po zmianie oleju w skrzyni. Do popraw lakierniczo blacharskich. Cena dość atrakcyjna. Na polskich blachach.
-
Przez Gekon
Witam, w bmw e30 musze zmienic maglownice taka z e36, oraz dyferencjal. O ile wymiana dyfra, jesli sroby nie zapiekly jest do zrobienia, to wymiana maglownicy przerasta mnie calkowicie...
Szukam jakiegos garazowego zapalenca z okolicy, ktory z pasji i w zamian za nie wygorowane:lol: korzysci finansowe, oraz dobry alkohol:drunk:
pomoze w wymianie... udostepniam kanal i narzedzia.
Czekam z nadzieja na odpowiedzi, bo dobro powraca <bmw_1>
-
Przez Adaśko
Siemanko wszystkim , przychodzę z małym pytaniem ?, jestem w posiadaniu bawareczki e60 i chciałem ja delikatnie poszerzyć . Felgi założone 17 i teraz mam pytanie takie , jakie kupić dystanse i czy na tył i przód czy tylko na tył . Wstępnie oglądałem na Allegro za 200 ziko 4 sztuki czy warto takie kupować czy lepiej zainwestować więcej . Pozdrawiam
-
Przez Otulonynocabmwe36
Witam panów.
Jestem nowy na grupce zmusiło mnie jedno pytanko do kolegów otóż posiadam seryjne w e36 coupe z niezawodnym serduchem 1.8is hehhe . Ale nie odnośnie tego silnika mianowicie chciałbym sie odnieść w temacie tzw. STROKER czyli jak to koledzy wiedzą co niektorzy podnoszeniu pojemności.Chodź otóż moim zdaniem jakze problemem jest wybór silnika ponieważ chcialbym ruszyć z projektem m50b25 2x vanos otóż niekorzy doradzają mi robić to mianowicie nie na m50 tylko na m52 i już sam nie wiem wiadomo jak to niektórzy dresiarze chcących przyszpanic swoim m50 przy karynach nie raz dawali w pi*** zreszta nie tylko na m50 bo i także na m52 również ? ale mianowicie chodzi mi o to jaki byście serduszko najlepiej polecili bo mam dość sluchania mechaników oraz znawców i co to oni nie potrafią a może doświadczeniem nie błyszcze ale tez jestem młodszym i głupim jak
co niektórzy powiedzą ?? Ale od małego z tatsukiem grzebalem a od pasji zaczęło się jak ojczylko nabył e34 z silnikiem M50B25 także żeliwny blok robił swoje i nie chodzi mi o obelgi innych oraz opinie porpostu też życie skopalo ale pasja do laleczek została dalej także tak juz zostanie . Chciałbym tez się dowiedzieć czy podane części które dobralem nadadzą się do stroket między innymi :
-Blok silnika z M52B28
-Wał korbowy z M54B30
-Tłoki z (V8 e39 535i)
-Głowica M50 na vanosie
-Wałki (ssące) M54B30
Oraz planowałem złożenie tego na pamewkach (KING) ?
Także proszę o podpowiedź bo mam odłożone jakies cebuliony i pomału chce się zabierac do tego i po zakończeniu włożyć to zamiast 1.8is . Prosze tylko o to aby nikt nie oczerniał ani nie tylko poradził jak i doradził coś od siebie na ten temat i napisal jak najlepiej postępował bo zmienić główce w swojej e39 (523i) która sprzedałem sasiadowi i do tej pory śmiga i jest zadowolony . Naprawdę proszę o szczere opisy jak i również opisanie jakie części zmienić od tych co wymieniłem i co mam zrobić aby wszytko chodziło na tiptop.Z góry dziękuję i naprawdę bez poninaznia kazdy byl tski sam przypominam także miłego dnia Pany i Panewki ??
-
-
Ostatnio przeglądający
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.