Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj chcialem sie zapytac o wasza opinie, poniewaz ostatnio mielismy male spiecie z kumplem na temat BMW. On jest za e38 a ja za e32. Powodem tego ze jestem za e32 jest to ze lubie klasyki a szczegolnie duze i dlugie klasyki oraz uwielbiam dzwiek starych silnikow BMW a e38 posiada juz silnik z innym dzwiekiem. On jest za e38 z powodu wygladu. Prosze o obiektywna opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obiektywna opinia jest taka,że nie jest to pytanie do działu Mechanika i Elektryka,poproś admina o przeniesienie,a co do 7er,sami macie odpowiedź,jednemu podobają się klasyki,a drugiemu coś w nowszym stylu,a obie i tak są zaje....ste

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz obydwa auta w stanie technicznym salonowym, to nie odczujesz kolosalnej roznicy ;) Porownaj chocby E32 1994 740iA vs E38 1995 740iA.. Nie wiem czy wogole silniki sie czyms roznily ;P E32 chyba ma 4 litry, a E38 4.4 litra. Mowie tu o V8. Kolega mial i naprawde jezdzilo sie tym jak E38 kuzyna. Z kolei moja R6 juz nie byla taka :P jakas taka glosna, praca silnika taka nijaka, buda - czuc bylo drgania na budzie, niektorym to sie podoba, a mi nie. Lubie V8 kiedy slychac mruczenie silnika, a buda, ani drgnie. No i E38 jest taka w srodku masywniejsza, czujesz sie bardziej jak w samolocie. Pewnie kwestia gustu.

Edytowane przez ChriS.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...za e32(...)

jest bardziej odporna na chrzczone paliwo .

Silniki m60 w e32 są z nikasilową gładzią cylindra, która jest wrażliwa na siarkę.

Dlatego pojazdy te użytkowane w Ameryce traciły kompresję po przebiegach rzędu 100tkm.

Byłbym ostrożny w osądach, lub je precyzował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniki m60 w e32 są z nikasilową gładzią cylindra, która jest wrażliwa na siarkę.

Dlatego pojazdy te użytkowane w Ameryce traciły kompresję po przebiegach rzędu 100tkm.

Byłbym ostrożny w osądach, lub je precyzował.

tzn Nikasil Problem :) Jak BMW sie o tym dowiedzialo, to dodalo 6 letnia gwarancje i naprawialo problemy na swoj koszt. To sie dopiero nazywa porzadna firma :)

Numery na bloku silnika, po ktorych poznac czy jest Nikasil czy alusil:

M60B30:

  • 1 725 970 - Nikasil
  • 1 741 212 - Nikasil
  • 1 745 871 - Alusil

M60B40:

  • 1 725 963 - Nikasil
  • 1 742 998 - Nikasil
  • 1 745 872 - Alusil

Sorry za off top :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...