Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

zaczęła mi ciężko chodzić kierownica: więc -> mechanik, podstawianie pomp nic nie dało, regeneracja maglownicy też nic bo okazało się że ma jakieś uszkodzenie którego się nie regeneruje więc kupiłem nową (używaną ale sprawną) przekładnię, zalany nowy płyn, posprawdzane przewody itd i ... dalej d.pa!

nie mam servotronica, mechanik twierdzi że to jest bardzo prosty układ i jeśli nie pompa i nie maglownica to nic więcej tam nie może przeszkadzać icon_sad.gif

nic nie hałasuje pod maską za to przy kręceniu czasami słychać w środku jakieś tarcie, stuki cholera wie jak to nazwać, jakby jakieś małe łożysko się obcierało (ale to pod plastikami za kierownicą i to raczej nie może mieć wpływu na kłopoty ze wspomaganiem), nie ma różnicy czy ciepła czy zimna, czy na postoju czy podczas jazdy ale chodzi raczej ciężko, nierówno, raz ciut lżej raz ciężej, często po skręceniu kierownica nie wraca (nie odbija) tak jak robi to kierownica w każdym normalnym aucie tylko trzeba koła prostować ręcznie...

macie jakiś pomysł co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem jeszcze że:

-to nie żadna dociśnięta śruba na przekładni

-nie krzyżak (bo chodzi luźno i sprawdzony że jest ok)

-nie ma żadnych dziur w układzie

-nie wina złej geometrii

zostało jeszcze ewentualnie to łożysko kolumny kierowniczej (ale mechanik mówi że raczej nie bo sama kolumna chodzi lekko) ale ogólnie jaja jak berety bo wszyscy mówią to samo: zbyt prosty układ i nie mają już pomysłów co to może być... bit-wallbash.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KissV8 może to mało ważne ale ja miałem coś takiego,że myślałem iż pompa pada bo coś dziwnie dzwoniło stukało przy kręceniu kierownicą i jeździe przy rozpędzaniu się okazało się że spadła rurka od wspomagania z uchwytu i waliła o kolumnę kierowniczą także zobacz czy coś tam nie dotyka kolumny może to właśnie taka prosta sprawa a może coś innego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy te dziwne dzwięki pojawiają się przy uruchomionym silniku gdy działa wspomaganie to przyczyna leży w układzie hydraulicznym. Jeśli natomiast na zgaszonym silniku ruszając kołami je słychać to znaczy że brakło smaru lub zatarło się któreś z łożysk.

Teraz mi jeszcze przyszła jedna myśl. Sprawdzałeś sobie półosie z przodu? W moim X-ie pod koniec żywota jednego z nich, też ciężko chodziło wspomaganie ale nie słyszałem nic nie właściwego oprócz chrzęstu z przegubu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 9 miesięcy temu...
  • 6 lat później...

Witam dziś w moim X5 4.4  zaczął ciec płyn w okolicach pompy po kilku ruchach przestały kręcić się koła a kierownica dziwnie się obraca Wcześniej kierownica dziwnie się obracała raz lżej raz gorzej Kolega położył się pod auto kręciłem kierom i czułem jakieś zgrzytanie i koła stoją w miejscu ,czy ktoś miał podobny problem . Proszę pomóżcie Auto bardzo długo nie użytkowane 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...