Kosa Opublikowano 11 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 i o to chodzi, za pare zlotych nicnie zrobisz a jak chcesz wywalic wiekszsa kase to lepien s[rzedac 1.6 i kupic jakiesc m50 lub m52 "jak sie niema co sie lubi to sie lubi........." pozdro i radosci z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 12 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 do do mojej to z dnia na dzien zauwazam zmiane na lepsze chodzi o przyspieszenia staje sie bardziej dynamiczna w koncu stakla swoje teraz dojdzie do siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeztom Opublikowano 12 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 mozesz wsadzic krotszy most, ale stracisz na Vmax i nawahlujesz sie Jezeli nei mas zprzygotowane kilka-kilkanascie tys PLN to z M40B16 nic nie zrobisz jezeli nie bierzesz pod uwage swapa pozdro nawahlujesz się i na stacji paliw zdecydowaną róznice odczujesz. Poza tym 1.6/1.8 zawsze(prawie) zostanie 1.6/1.8, mam 324TD w touringu, autko żwawe, elastyczne ma 6 garów, stałem z kumplem co miał (na BLOSie) 318 E30 Coupe(znacznie lżejsze) i szlismy równo, róznicy nie widać, z tym że moja pali przy takiej jeździe 8/100 a jego 15. Dażę do tego, że zamiast ładowac kase w m40 lepiej kupić auto E30 z m20b25 i za zaoszczędzona kasę z przeróbek M40 lac na stacji, i usmiech większy będzie na twojej twarzy i dźwiek prawdziwego silnika a nie hydraulików :twisted: . :wink: PS: Własnie zauwazyłem, że 8 października E30 316i jest ok, chcesz cos porobić itd. A 9 października zamienisz na E36 nawet padline... "o co kaman" ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Liqid Opublikowano 12 Października 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 inaczej to jume.. tak fajnie fajnie jest wszystko tylko brakuje mi mocy a dlaczego pisze ze robie.. by myslalem ze da sie cos zrobic.. podoba mi sie wszystko Buda itp tylko nie silnik.. myslalem ze 1.6 bedzie lekko oszczedniejsze a oszczednejsze mam na mysli ze pali teraz tyle co 2.0 !!! co do zamiany to zawsze chcialem miec E36 coupe.... ale chyba zostane przy tym co mam i walne sobie IS-a.. o to tutaj chodzi.. [ Dodano: 12 Październik 06, 18:13 ] i tutaj wyazam ze zrobilem blad...bo moglem kupic 320 i spalanie bylo by take samo.. nie chodzi mi o koszta na stacj tylko o spalanie do mocy.. a napisze ze mam E30 w dobrym stanie dlatego wlasnie zastanawiam sie czy zamienic sie na E36 bo mialem taka propozycje.. co prawda moja E30 mi sie spodobala tylko kopa ma nie tego.. : pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeztom Opublikowano 13 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 kupując 320-tke po pierwszym miesiącu dojdziesz do wniosku, że zrobiłes kolejny życiowy bład, bo mogłeś kupić 325 która pali tyle samo co 320, a jeździ niebo lepiej. na poczatku zawsze to samo "starczy mio 1.6/1.8 no max 2.0" a później i tak każdy szuka 325. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OpTo Opublikowano 13 Października 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 ja od razu kupilem e30 ze swapem na 2.5 e i brzmienie tego silnika to mmmmmmmmmmmmmmm az ciarki po plecach a spala mi 18 lpg na deptana jazde po miescie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.