Skocz do zawartości


bmw520i 24v m50 e34 chodzi jak traktor


Rekomendowane odpowiedzi

witam. mam problem z bmw520 24v m50 e34, a mianowicie silnik nierowno pracuje na zimnym ,a po wcisnieciu gazu dlawi sie. gdy sie nagrzeje jest w porzadku , na gazie (sekwencja) jest w porzadku na zimnym i na cieplym. zmienialem przeplywomierz ze sprawnego i jest to samo. prosze o pomoc , z gory dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz ''regulator wolnych obrotów'' znajduje się pod kolektorem ssącym,tylko silnik niech będzie zimny bo dostęp tam jest marny a można sie poparzyć.Być może tylko kostka się poluzowała.

[ Dodano: 13 Październik 06, 03:01 ]

ach i jeszcze jedno sprawdz przewód gumowy od przepływomierza do przepustnicy-lubi pękać i ciężko to zauważyć odrazu-może lewe powietrze bierze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do wolnych obrotow to regulator obrotow wolnych bo jesli jest niesprawny to mimo wszystko ciezko jest pokonac 1500obr/min bo silnik z wolnych nierównych obrotów musi złapać 'rytm'i rozpedzanie to tragedia ,przy 2500,3000 obr/min pewnie juz leci jak rakieta bo regulator nie ma juz wtedy zadnego znaczenia

6-cio cylindrówka musi chodzić jak miód chociaż wciskając pedał w podłoge gwałtonie to nie licz na cud ale jsli czujesz ze zamiast sie rozpedzac to praktycznie zwalniesz bo tak sie dusi no to na moj gust to przepływka

Jeśli bedziesz juz w desperacji a napewno taka jazda i mulenie przy rozpedzaniu nie jest zabawne to podłącz się pod kompa(70-100PLN)Sprawdz pompke paliwa(ona pracuje ostro jak jezdzisz na gazie)Zmierz sobie mase zasysanego powietrza(nie wiem jaka powinna byc ok ale fachowcy napewno swierdzą co jest grane-Być może jednak ten przepływomierz szwankuje czesto pada jak ma sie lpg(czasem jeden strzał i po przepływce chociaż wątpie żeby zdażyło sie to przy sekwencji)

Jest jeszcze jedna kwestia.Czy na zimnym silniku podczas rozpedzania zwyczajnie zamula i si e dusi czy do tego jeszcze szarpie?

Wmien wszystkie swieczki,i filterek paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takim razie moze to byc regulator obrotow bo pod 3000 obrotow ciezko mi sie przebic a pozniej jak zalapie to rakieta. a co do przeplywki to zamienilem sie z kumplem ( ja jezdzilem na jego a on na mojej) i u niego bylo ok , a u mnie dalej kicha. kompa tez podlaczalem i w ecu silnika niebylo zadnych bledow , natomiast jak chodzi o masy zasysanego pow. i jak wydolna jest pompka tego niemoglem sprawdzic bo podlaczalem sie kts-em a nim nieda sie sprawdzic parametrow rzeczywistych ze sterownika simensa (bo taki jest u mnie) , filtr paliwa tez zmienialem a swieczki byc moze ze przydalo by sie wymienic bo zmienialem je rok temu. we wtorek pogrzebie przyniej bo dopiero bede mial czas mam nadzieje ze cos z tego wyjdzie. jak by cos ci wpadlo jeszcze do glowy to z checio wyslucham. dzieki.

[ Dodano: 26 Październik 06, 23:06 ]

silniczek rokowy nie pomogl, natomiast pomogla wymiana swiec i filtra paliwa aczkolwiek obroty uspokoily sie ale niesa jeszcze idealne , wyglada na to ze jeszcze brakuje jej pliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij



  • Ostatnio przeglądający

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...