Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich mam problem z moim bmw e39 520i 97r.Sprawa wygląda tak że miałem dzisiaj jakiś spadek napięcia i rozładowało mi akumulator po naładowaniu rozrusznik nawet nie zakręcił dopiero po wyciągnieciu bezpiecznika nr42 odpalił za co on jest odpowiedzialny prosze o pomoc pozdrawiam kozi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a skąd wiedziałeś że trzeba nr 42 wyjąć aby odpalił jeżeli niewiesz gdzie podaje zasilanie ? na obudowie skrzynki chyba pisze od czego jest, wklep to co pisze tam pewnie po niemiecku i wrzuć w translator w necie to ci przetłumaczy, być może się dowiesz;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[ATTACH=CONFIG]21548[/ATTACH] tutaj masz z 97 r opis bezp. e-39 wychodzi że 42 to jest poduszka

[ATTACH=CONFIG]21556[/ATTACH] tutaj masz po polsku ale z 98 rocznika tylko nie widzę 42 bezpiecznika :P

Edytowane przez mariusz13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szczerze to niewiedziałem że to od poduszki bezpiecznik próbowałem po kolei akcja zaczeła sie od tego że dzisiaj odpaliłem normalnie a po dojechaniu do roboty zgasiłem silnik i patrzałem w lusterko do makijażu te przeciw słonecze i sie zdziwiłem że lampka sie żarzy wiec postanowiłem odpalic bunie a tu nic nawet nie zakreciła tylko kontrolka z poduszki mrygała i przygasała podładowałem aku i dalej nic dopiero po wyjeciu tego bezpiecznika odpaliła a z bezpiecznikiem nie odpali cisza niewiem co sie mogło stać czy ma zwarcie jakiś modół bo też sie nieda kompa podpiąć nie chce sie połaczyć cos blokuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziwne że się z kompem nie chce połączyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dziwne zawsze sie łaczył niebyło problemów a terz coś mu nie pozwoli na połaczenie sprawdzałem miernikiem te gniazdo po bezpieczniku 42 i jest tam napiecie 0.2A cos jednak robi jakas zworke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź napięcie na aku jakie masz. Jeśli jest za niskie to wtedy sof (np INPA) nie widzi czy masz włączony zapłon. Bez włączonego zapłonu nie ma diagnostyki. Podepnij się kablami do innego samochodu i wtedy odpal INPE. Można też tak. Odpal swój samochód włóż bezpiecznik 42 podłącz kompa i wtedy diagnozuj.

Edit:

0,2A to nie zwora tylko mały pobór prądu. Nie ma szans na utrudnienie odpalenia. I takie pytanie, w jakim stanie masz akumulator?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

próbowałem na odpalonym silniku bez bezpiecznika i z bezpiecznikiem zero reakcji kompa nie połaczył sie ale jutro sprób€je pod inny samochód sie podpiąć a aku ma 3 lata jest to centra 72ah nigdy na niego nie nażekałem nie było problemów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisze Soul 0,2 A to nie zwarcie tylko minimalny pobór prądu nie wiem jak tam jest w e-39 ale może jak się moduł od poduchy uszkodził to jest jakaś blokada odpalenia przez to że jest info że poducha zadziałała jak w razie kolizji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

0,2A czy 0,2V ??? a sprawdź na bezpiecznikach obok jakie jest napięcie... prezrabiałem prawie identyczny przypadek, tyle że tam silnik kręcił a po otworzeniu lusterka w słoneczku zamiast lampki zapalał się stop :lol: winna była kostka stacyjki, wyczyściłem dobrze styki bo były zaśniedziałe i już wszystko jest ok, dodam ze też mrugała lampka od poduchy, nie działało radio, nie można było połączyć się kompem ze sterownikami....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heh 0,2V przy instalacji 12V to lipa by była ;) bardzie do przyjęcia jest 0,2 A czyli ampera ;)

Edytowane przez mariusz13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
heh 0,2V przy instalacji 12V to lipa by była

no właśnie o to chodzi :) tak było w kumpla w e39, napięcie spadało do 0.2V. bezpieczniki od chyba 36 do 42 (dokładnie nie pamiętam) są podłączone jednym przewodem do stacyjki pod wyjście na akcesoria, tam za sniedziały styki i przepuszczały tylko te 0.2V, rozebrałem, wyczyściłem i wróciło 12V :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego grzesiek2304 możesz mieć racje z tą stacyjką bo kiedyś miałem z tym problem zablokowała mi sie i nie mogłem wyciągnąć kluczyka i przyjechał magic i to odblokował to było w zime może to zaśniedziało na kosce do tego czasu sprawdze to dopiero w sobote i dam znać jak to wyglądało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ponownie problem już rozwiązany z moim bmw okazało sie że jednak to była kostka stacyjki zaśniedziałe styki teraz wszystko gra jak powinno dziękuje wszystkim za pomoc pozdrawiam Kozi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko miałem tak,że wszystko mi gasło i tylko cykanie po zapłonie winny był aku który się skończył teraz jest bosch silver i jeździ jak na Bmw przystało :)

Aku po 3latach ma prawo się skończyć,centra ale futura wytrzymała 4lata i to na ostrym graniu monoblock 1000W rms...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez pero1324
      Cześć 
      Silnik M57B30 193km 2002r. 


      Po podłączeniu do Inpy takie błędy:

      13573 Gluehanlage
      1028 Abgasrueckfuehr - Regelung 
      7728 Ladedruck-Regelung oder Lededrucksteller 

      Odczuwalne jest brak mocy, dopiero tak gdzieś przy 3000 wbija w fotel. 
      Z rana potrafi falować, po rozgrzaniu silnika już nie. 
      Proszę o pomoc jeśli coś jeszcze trzeba to podrzucę
      Mam też screen z analog 4 
      https://zapodaj.net/4f6fedf8aa0e3.jpg.html
    • Przez todome
      Sprzedam zestaw do BMW E39, - koła R17 RH, rozstaw 5x112, 8Jx17H2, ET^0, opony 235/45 Kumho, - na jeden sezon, dystansy RH 50 mm, z 5x112 na 5x120, wszystkie śruby w komplecie. 
      Odbiór we Wrocławiu. Cena 700 zł.
       










    • Przez bargolen
      Cześć, kupiłem swoją E39 2 miesiące temu i do tej pory udało mi się nią pojeździć raptem kilka dni... Cały czas rozładowuje mi akumulator (aku ma 3 miesiące) wymieniony jeż, moduł komfortu i nadal nic... pobór od 0,5A do 0,7A wyjmowałem też bezpieczniki... wszystko przerobiłem i nadal nie mogę znaleźć winowajcy  
       
      Czy jest godny polecenia i naprawdę OGARNIĘTY elektromechanik z Wrocławia lub bliskich okolic, do którego warto udać się z takim problemem? Proszę pomóżcie, bo nie mam już sił do tego auta a moja chce mnie z domu wyrzucić.
    • Przez D0_DOMEL
      Kupie przedni zderzak do BMW 5 e39 poliftowy kompletny zwykły z czujnikami listwami halogenami okrągłymi i pod spryskiwacze. Stan dobry nie połamany. Kontakt na priv lub 693527957
    • Przez ArchitektPlacowBoju
      Cześć!
      Mam taki problem w swoim E39, że nie gra mi radio. Nie ma żadnego dźwięku, choć widać, że radio się załącza. Poprzedni właściciel podobno wymieniał już raz wzmacniacz, ale i tym razem ten zaniemógł. Muszę o czymś pamiętać przy wymianie, czy wypinam, wpinam nowy i działa? Coś trzeba kodować?
      Poza tym zastanawiam się czy w mojej wersji jest subwoofer, bo wg. VIN mam wersję HiFi speaker system. Wyczytałem, że w prawym boczku nad akumulatorem byłby sub, gdyby był - ja tam mam centralkę od telefonu. Z lewej strony natomiast mam wzmacniacz i zmieniarkę. Rozumiem, że jeśli nie tam to nie ma go już nigdzie?
      Dzięki za odpowiedzi!
      Pozdrawiam!

      Temat do zamknięcia, już wyjaśnione. Przepraszam za zamieszanie.
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.