Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam pytanko odnośnie elektrozaworka od turbo. Po zgaszeniu auta dziwnie "bruczy" jeszcze przez jakiś czas. Jest to nowy elektrozaworek, stary nie wydawał żadnych dźwięków (ale był zepsuty). Czy to normalne?

Międzyczasie nakrecilem filmik

Zaczyna wydawać dźwięk w momencie kiedy żaluzje otwierają sie po zgaszeniu silnika

Edytowane przez Songo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niepodoba mi się to, ale jeżeli to ten EZ o którym myślę, to w 3.0d są 2 bliźniacze, pewnie u Ciebie też.

wklej rysunek z realoem który to, a jeżeli masz 2 bliźniaki to podmień i zobaczy czy zastępczy też brzęczy w tym miejscu. A jak będzie pierdział ten sam - cóż, zdaża się kupić nowe sp....olone...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taki: elektroi.jpg

Wygląda na to, że ten od AGRu jest taki sam. Jutro podmienię i sprawdzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak okazyjnie zapytam, była jakaś przyczyna wymiany, czy tak sobie profilaktycznie? Nowy ori zapodałeś? Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
stary nie wydawał żadnych dźwięków (ale był zepsuty).

Jaro słonce ty nasze stary mu padł :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Starość nie radość :) Widać za wcześnie wstaje do pracy... Po czym poznałeś że zepsuty? Pozdr

Wysłane z mojego GT-I9100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po czym poznałeś że zepsuty?

:) Pisałem w swoim temacie o problemach z kopceniem - pojechałem na porządną diagnostykę i okazało się, że turbo późno wstaje, do tego są jakieś "nieszczelności" w układzie podcisnienia więc podejrzenie padlo na elektrozaworek.

Jest jakiś sposób na sprawdzenie poprawności działania elektrozaworka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podmiana jest szybka i bezproblemowa, jedno popołudnie z butelczyną podpiwku :)

a po diagnostyce możnabyło spróbować podmienić od kogoś przed wymianą - takie rozwiązanie zawsze jest lepsze niż xx PLN w plecy bez pewności.

sprawdzali \szczelność węży od podciśnienia? u mnie w kiedyś w Vectrze motor wchodził w awaryjny i kazali mi turbinę wymieniać, a magik podiął się kompem , włożył rękę w ciemno w silnik i wyjął zmurszały weżyk. 30 PLN z diagnozą :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podmiana jest szybka i bezproblemowa, jedno popołudnie z butelczyną podpiwku :)

a po diagnostyce możnabyło spróbować podmienić od kogoś przed wymianą - takie rozwiązanie zawsze jest lepsze niż xx PLN w plecy bez pewności.

Akurat nie miałem od kogo pożyczyć takiego zaworka.

sprawdzali \szczelność węży od podciśnienia? u mnie w kiedyś w Vectrze motor wchodził w awaryjny i kazali mi turbinę wymieniać, a magik podiął się kompem , włożył rękę w ciemno w silnik i wyjął zmurszały weżyk. 30 PLN z diagnozą :)

Mam wężyki wszystkie wymienione na nowe silikonowe.

Właśnie wróciłem od auta, podmieniłem zaworek z tym od EGR i .... cicho. Dziwna sprawa, nie wiem co o tym myśleć.

Edytowane przez Songo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




  • Podobna zawartość

    • Przez pero1324
      Cześć 
      Silnik M57B30 193km 2002r. 


      Po podłączeniu do Inpy takie błędy:

      13573 Gluehanlage
      1028 Abgasrueckfuehr - Regelung 
      7728 Ladedruck-Regelung oder Lededrucksteller 

      Odczuwalne jest brak mocy, dopiero tak gdzieś przy 3000 wbija w fotel. 
      Z rana potrafi falować, po rozgrzaniu silnika już nie. 
      Proszę o pomoc jeśli coś jeszcze trzeba to podrzucę
      Mam też screen z analog 4 
      https://zapodaj.net/4f6fedf8aa0e3.jpg.html
    • Przez Kłaku00
      Witam wszystkich razem z moim skromnym sedanem ?

    • Przez Seba97e46
      Witam, chciałbym podłączyć kabel AUX do takiego radyjka, niestety nie ma ono takiej możliwości. Wiem, że można próbować wpiąć się pod fale AM. Jeżeli ktoś coś wie na ten temat, to proszę o pomoc. Scalak to motorolla xc390239fu, nie mogę nigdzie znaleźć datasheetu. Takie dwa schematy znalazłem, pierwszy schemat nie działa, polutowałem wszystko tak jak należy, ale niestety brak dźwięku po podłączeniu telefonu. Radio gra z podłączonym i odłączonym jackiem, bez różnicy czy jest przejście w ścieżce czy też nie. Drugiego schematu nie próbowałem, ponieważ tam włączam się przed wzmacniacz i będę miał regulację głośności tylko z telefonu.. Udało się komuś w jakiś sensowny sposób dorobić kabel AUX do takiego radia bez przycisku MODE?
       


    • Przez xianoss
      Cześć. Przy okazji ostatnich mrozów w moim BMW pojawił się problem ze zmianą biegów. Mianowicie auto po odpaleniu jest w stanie przejechać kilka km, po czym zapala się kontrolka awarii i tu różnie: czasem wrzuca na luz, czasem da się jechać ale na max 3 biegu. Po rozgrzaniu auta, zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko wraca do normy. Ostatnio jak było -10 to posłuchałem trochę pompy na postoju i jest taki efekt: słychać że ma ciężko pompować, ciśnienia starczy na 1-2 zmiany biegów, po czym trzeba poczekać do następnego jej uruchomienia aby znów móc zmienić bieg. W zeszłym roku przy -20 nie było żadnych problemów...
      Moje auto to e46 330Ci SMG 2004r.
       
      1. Czy ktoś miał podobne problemy? Co mogło się zepsuć?
      2. Gdzie we Wrocławiu lub okolicach naprawiają te skrzynie? jestem umówiony w BMW Expert Motorsport ale mają dość odległe terminy.
       
      Dzięki
    • Przez dejwit
      cześć mam nadzieje ze mi pomożecie .Sytuacja z dzisiejszego ranka..Wsiadam do auta (na dworze -13 stopni) odpaliłem elegancko poczekalem az sie choć troche zagrzeje.Na naprawde niskich obrotach wyjezdzam sobie do pracy.Przejechalem około 15km po czym patrze na wskazówke temperatury ktora przekracza połowe.. zaniepokojony zwpolnilem lecz temp. rosla dalej. zatrzymalem sie na stacji, temperatura stanela mimo to zgasilem silnik.Odczekalem chwile sprawdzilem plhn chlodniczy olej wszystko ok.. odpalilem auto po 10minutach pojehcalem dalej i co? auto normalnie jeszcze dojechalo 30km do pracy ze wskazowka temeprstury w pionie.. dodam ze czasem zapali sie kontrolka plynu chlodniczego, i nagrzewnica cos z nagrzewnica bo czasem gdy auto sie zagrzeje to i tak niema ciepla nie grzeje w kabinie dopiero po dluzszym czasie jakos zalapuje.I wlasnie dzisiaj bylo to samo nie bylo ogrzewania a pozniej jak juz zadzialalo to auto sie nie grzalo i normalnie dojechalem do pracy..Zapowietrzony układ?? prosilbym o jakies podpowiedzi..autem jezdze do pracy i musze to szybko zrobic
  • Ostatnio przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.